Superleuke verjaardag gehad! Vanaf 16 uur kwam de visite, we konden nog heerlijk buiten zitten. De kids scheurde rond op de loopfietsjes, de volwassenen zaten aan de taart en een borrel. Op tijd de BBQ aangezet, vanaf 19 uur begon het wel te spetteren. Yfke heeft genoten en daar gaat het om, superdag!
Yfke, alsnog Happy Birthday meis, fijn dat je zo hebt genoten!! En vandaag dan: Happy Birthday kleine Smurf van Wanna!! Officieel ben je nu een dreumesje! Dat ook jij mag genieten en met veel liefde verwend wordt!! 22 juli gaat nog wel door toch? Straks even kijken wie er nou allemaal komen... Liefs, Daantje
Dank voor je felicitaties! 1 jaar alweer... -zucht- 22 juli staat in mijn agenda, ga mijn best doen. Zijn wel heeeeel druk nu we halsoverkop een huis moeten vinden, liefst in de buurt al van een goeie basisschool, en nieuw dagverblijf en verhuizing regelen en, en, en... Oké.. adem in.... adem uit....
Maandagmorgen vlieg ik naar Portugal en woensdagavond met D. weer terug naar huis eindelijk. Ben nu langzaam alles aan het klaarmaken, koffer pakken speelgoed weer in de kamer zetten ipv in de kast en al dat soort dingen. We vliegen maandagmorgen al om 6.45 vanaf weeze. En als het goed is kan ik D. maandag eind van de middag al zien en knuffelen en dan woensdagmorgen haal ik hem om 8 uur smorgens op. Kunnen we die dag nog lekker naar het strand en zo, vliegen savond pas om 19.25, dus dan lekker de tijd.
Lieve meiden, Wanna, gefeliciteerd met kleine smurf en met je nieuwe baan. MB, jij ook gefeliciteerd met Yfke haar verjaardag.. Ik ben gister ongi geworden. Voor ons is het nu definitief klaar. We stoppen ermee. Voelt enigszins wat raar maar geeft ook rust. Ga alle spullen verkopen. Verder zijn we sinds een week intensief met Boaz zijn zindelijkheid bezig en dat gaat heel erg goed. Morgen vertrekken we voor een weekje naar Vlieland. Erg veel zin in.. Dikke kus voor iedereen.. X
Lieve Mieke, dikke knuffel, wat balen dat het toch niet gelukt is. Hoop dat je er echt vrede mee kunt hebben nu en dat jullie volop genieten van jullie gezinnetje. Fijne vakantie.
Jeetje, da's grappig! Daar hebben wij ook een jaar gewoond, voor we hier naar Vleuten kwamen begin 2009. We vonden het er hartstikke gezellig en mooi. Dichtbij de Veluwe waar ik als kind zo vaak kwam. Dus je komt in de Gelderse Vallei te werken Wanna? Daar heeft Randy ook gewerkt. Ik vind het een fijn ziekenhuis. Mieke, dikke knuffel en ik zie je gelukkig nog op FB! Liefs, Daantje
Mieke! Heftig meid, ik hoop dat de rust terug mag komen. Met zijn 3-tjes veel liefde en geluk. Een vreemd gevoel om het nu definitief af te sluiten!
Dank jullie wel lieve meiden. Ik heb er gemengde gevoelens bij, maar zoals ik al eerder hier wel heb aangegeven, ik twijfelde heel erg. Maar we wilden het gewoon een kans geven. Het is nu 2,5 jaar verder na de miskraam en dat is een lange tijd van proberen etc. Het is echt mooi geweest. We hebben het heerlijk met z'n drietjes en voelen ons zo ook compleet. Het is gewoon zo voorbestemd, het heeft vast een reden, dus het is goed zo. Fijn weekend. xx
Wanna, nog van harte met kleine smurf! Veel geregel door je nieuwe baan, maar ook leuk, weer eens ergens anders wonen. Maakt het voor je man dus niet uit waar jullie wonen? Mieke, dapper meid, om er definitief een punt achter te zetten. Ik ken mensen die dat niet doen, en worden daar heel ongelukkig van. Je moet ook sterk zijn om deze keus te kunnen maken, dus meid, respect hoor. Veel plezier op Vlieland! Sjors, nog 2 nachtjes slapen. ALL, ik heb echt geluk gehad met mijn jaarcontract. Een collega kreeg gister te horen dat haar contract niet meer velengd wordt, zij werkt al 3 jaar op dit KDV. Ik voelde mij wel ongemakkelijk, ik wel en zij niet.
Mieke, heel veel plezier op Vlieland!! Even weer het eigenwijze meisje uithangen: maar is het nou zo dat je op de natuurlijke manier niet zwanger meer kunt worden? Als dit wel het geval is (en je gebruikt geen voorbehoedsmiddel) dan kan het dus nog wel onverwacht? Zonder dat je er verder mee bezig bent bedoel ik. Sorry meis voor mijn gezeur, maar dit is hoe ik zou denken als ik in die situatie zat, ik ben nou eenmaal iemand die met ontiegelijk veel hoop is geboren. Niks van aantrekken hoor als je het vervelend vind! Hele dikke knuf!! Jij bent de geluksvogel mb02!! Fijn voor je hoor!! Liefs, Daantje
Rustig hier, het is te merken dat Pooh op vakantie is. Wat een prutweer vandaag, alweer zo'n grijze zondag:x. Waar blijft toch de zomer!!!!
MB, ja wat een verschrikkelijk weer he. Zo kan ik me niet eens voorbereiden om de warmte morgen in Portugal (40graden) Nog een paar dagjes en dan kan ik mijn mannetje eindelijk weer in mijn armen nemen en knuffelen.