30 plussers en zwanger worden (deel6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sophia, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    5 augustus kan ik wel :)

mmmh, vandaag 90ste verjaardag van mn oma gevierd in een pannenkoekenhuis in de buurt. Met familie die ik nooit zie of spreek .Ja, ze zouden op KRAAMVISITE (JAJA) komen na de HERFSTVAKANTIE...u leest het goed. Ach, het is al weer zomervakantie en ze wordt dadelijk 1 jaar...

Zindelijk ,hij heeft vandaag flink zijn best gedaan op de wc. maar aangeven dat ie moet, ho maar!
    Meneer zit weer in een mega "IK BEN KOPPIG BUI". zucht

2. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    overal hetzelfde dus....als ik hier nog moet wachten op al die kraamvisite die nog moet komen !!!!

3. mb02

mb02 Bekend lid

Daantje, wat een een raar gedoe in aruba, klinkt niet erg positief:(. Hoop dat hij in NL een leuke baan vindt, dan hebben jullie toch meer zekerheid. is wel belangrijk met 3 kleintjes!

Pooh, laat ze lekker wegblijven, die KRAAMvisite. Tenminste, dat zou ik hebben.
    Zindelijkheid: heb helaas geen tips voor je, ik weet wel dat elk kind op zijn eigen tempo zindelijk wordt. De knop moet bij J zelf omgaan, hij moet er lol in krijgen. Dus hou vol!

Ik kan ook de 5e! Ben het met daantje eens, is wel leuk als er zoveel mogelijk meiden kunnen.

ALL, nou, als ik het zo lees liggen mijn hormonale buien niet alleen aan het spiraaltje:D. Maar echt, ik heb er nu veel meer last van dan voorheen.
    Volgende week moet ik langs de huisarts voor een uitstrijkje, het liefst laat ik dan ook meteen het spiraaltje eruit halen. Maar ja, daar moet hubby het ook mee eens zijn. En hij staat nog steeds niet echt open voor een 2e kindje:(. Blijft lastig......

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb02, het is misschien wel HET moment om het weer bespreekbaar te maken! `wie weet heeft hij er even over na kunnen denken..... :)

5. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Laten we het dan maar op 5 augustus houden, ok?
    Misschien is het dan ook eindelijk mooi weer!

Was heel gezellig gisteren bij Taman Indonesia in Kallenkote!
    Maar wel een rit zeg (1,5 uur heen en weer terug met 3 kleintjes maar ging heel goed!)!

Liefs, Daantje

6. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    #886 wannaBmum, 16 jul 2012
    Laatst bewerkt: 16 jul 2012
    Hahaha, het hele verhaal zou precies grote Smurf kunnen zijn! Heeft ook al meerdere stickervellen vol, maar aangeven, ho maar! Plast wel als we hem erop zetten maar tussendoor ook fijn in zijn luier. Poepen op de wc doet hij sowieso niet. hebben besloten het maar even zo te laten, want met de verhuisstress houdt het toch geen stand.

We moeten inderdaad verhuizen, want het is 130 km verderop. Sterker nog: we hebben vrijdag een bod gedaan en het is geaccepteerd!!!!!!!!!!! We zijn nu voor het eerst van ons leven echte huizenbezitters :) (Nou ja.... eerst nog eens de financiering regelen, hahaha)

Ik ga proberen 5 augustus, maar ben dan net met mijn nieuwe baan begonnen, dus moet even kijken.

Daantje; wat balen dat het zo lang duurt voordat Randy duidelijkheid heeft van Aruba!

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wat goed zeg wanna! ken je de omgeving daar, heb je er familie of kennissen?
    Ja jammer he, die ventjes van ons.... dan zeg ik, vind je dat niet vies dan. jaaaa heel vies.... nou ZEG HET DAN!!!! whahahahha

We hebben een baal dag vandaag. regen, verplicht binnen zitten, M is niet zichzelf. Ze kwijlt veel en is erg huilerig. Eet goed, slaapt mega veel en heeft geen koorts. Arm grietje, misschien tand nr5?

8. sjors75

sjors75 Niet meer actief

ok dan doen we 5 augustus

9. 5 augustus staat genoteerd, klein verjaardsfeestje dan? Ik ben de 10e jarig :D

Rick is nu echt zindelijk, doet alles op de wc. Afgelopen dagen nog geen ongelukje gehad. In bed nog wel de luier hoor.

Gisteren de nijntje slaaptrainer gekocht, nu komt hij niet eerder zijn bed uit. Heel fijn :)

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oooh kan hi jdat aan mijn J vertellen? ik denk steeds maar, shit over 8 maanden gaat ie naar school ,dan moet ie zindelijk zijn....

11. mb02

mb02 Bekend lid

Wanna, gefeliciteerd met je huis! Denk dat jullie vrij snel gaan verhuizen? Want je "moest" toch per augustus beginnen? Spannende tijd hoor.

Pooh, misschien heb je wat aan de volgende tips: trek zijn handen over karton. Voor elke poep op de wc krijg hij een punt (rond stickertje op vinger plakken). Bij 2 handen vol staat er een klein cadeautje tegenover. De oudere kinderen op mijn werk vinden punten verdienen leuker dan stickers, dat is meer voor de kleintjes;).
    En doe je zijn luier overdags af? Zodat hij de plas en eventueel poep voelt? Het kan werken om hem dan elke keer zelf te laten omkleden, dat je dat gedoe wat meer bij hem neerlegt.

Soof, oja, ik ken die trainer. Goed dat het werkt! Lijkt mij zo fijn als Yfke zover is dat ze dat soort dingen begrijpt;).

Daan, the place to be, kallenkote:D. Klinkt zo grappig.

ALL, ik ben op het moment weer relatietherapeut. Mijn broer is eerder terug gekomen van de vakantie in texel, ze hadden alleen maar ruzie:(. Vind het zo erg voor mijn neefje. Maar ook voor mijn schoonzus, die zit nu zwanger en al alleen op texel. Mijn broer is zeer emotioneel, hij wilt zijn gezin niet kwijt. Maar ja, mijn schoonzus is bepaald gedrag van mijn broer helemaal zat, en daar kan ik haar geen ongelijk in geven.
    Kortom, het is een grote puinzooi:(.

12. Pooh! Troost je met de gedachte dat hij waarschijnlijk met 1 maand het onder de knie heeft.

Mb! Klote zeg, maar ziet jouw broer dat niet dan. Wil hij niet veranderen? Sterkte!

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mb, bedankt voor de tips, klinkt goed! heb net van playmobiel een zwembad gekocht, krijgt ie pas als hij zonder luier is. En hij vindt het geweldig! Misschien wat stimulans.
    Wat naar van je broer. Komt het wel goed denk je?

@ik ben snotverkouden. Voelde het gisteren al op komen zetten. Net tussen de buien door zakdoekjes gaan halen...bah!

14. mb02

mb02 Bekend lid

Ik denk dat het niet meer goed komt. Mijn broer heeft aangegeven dat hij alleen voor de kinderen bij mijn schoonzus wil blijven, dat is mijns inziens geen basis voor een gelukkig gezinsleven. De relatie zit al langere tijd niet goed, de karakters botsen teveel. Ze hebben hoge pieken, maar ook diepe dalen. En dat geeft teveel onrust.
    Het maakt mij wel boos dat ze voor een 2e beeb zijn gegaan. Ze hebben echt hun kop in het zand gestopt, mijn broer dacht dat zijn gevoel sterker zou woden als er nog een kindje bij zou komen. Maar het tegendeel is waar. En straks zijn het juist de kids die er het meest de dupe van worden.
    Pfffff, de hele situatie lijkt op een slecht script van een soap, wat een toestand:(.

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oef wat pittig! wanneer moet de baby komen?

16. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Dag allemaal! Het is nu wel heel erg lang geleden dat ik langs ben komen waaien hier. schaam schaam!
    Er is thuis veel gebeurd! Mijn vader waarvan niet duidelijk is wat er aan de hand is en nu helemaal binnenste buiten wordt gekeerd, een man die bezig is met werk in zweden voor twee maanden Nee ik ga niet mee :( En drukte en gedoe op het werk gehad. Pfff.... Verder gaat het helemaal oke, dus rustig aan dan komt alles vanzelf wel goed! ;)

Hoe is het verder met jullie, zo te zien schrijven jullie lekker verder hier, aan leesvoer niet tekort!
    Wanneer is de meeting? Hoop dat ik er dan bij kan zijn!

Vandaag eens lekker geen afspraken, dus heerlijke een dagje voor mezelf!

17. Hartje! klinkt weer lekker allemaal ;) Sterkte ermee!
    De meeting staat nu voor 5 augustus :)

18. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Gezellig, 5 augustus!!! Volgens mij is het dan ook mooi weer dus helemaal joepieee!!!! :D

Wat een sh*tsituatie zeg mb02!!!
    Lijkt me verschrikkelijk om zwanger te zijn en dan in zo'n relatiecrisis te zitten. Oh, en als het dan helemaal niet meer goedkomt? Triest hoor!

Hartje, kom je ook de 5e? Lijkt me gezellig!

Als Randy nou snel een baan heeft of Aruba schiet een beetje op dan willen wij waarschijnlijk vanaf januari 2013 nog voor een 4e kindje gaan. Dan is Yindi in elk geval al 2 jaar of ouder als de baby komt en gaan Lotus en Joah naar school. Anders vind ik het niet te doen.
    Maar alleen als Randy een goedbetaalde baan krijgt, anders laten we het hierbij.
    Ben blij dat Randy en ik wat dat betreft op een lijn zitten.

Bijna weekend!

Liefs, Daantje

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    cool daantje! Heb je het niet druk genoeg met 3 kids??? Ik wel hoor met 2 :)

@hartje, 5 augustusssssss ;)

@all, M deed het vandaag prima op het kdv. Heeft alleen 4 natte poepluiers gehad (tandjes?) en de juf vertelde dat ze mega rode billetjes heeft .Zij denken aan een schimmeltje. Ze was net ook enorm aan het huilen met verschonen en haar bilnaad en schaamlipjes zijn echt zo rood alsof ze onder de zonnebank is geweest. Ze viel snikkend op schoot in slaap op de schommelstoel, mn lekker wijffie!

20. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Pooh, ik heb helemaal niks te doen joh, verveel me dood elke dag! :D
    Het is natuurlijk druk en ik zit er soms ook even doorheen maar daarom zitten er ook voorwaarden aan. We hebben nog de wens voor een 4e, dat voelen we heel vaak, ik kan er ook niets aan doen.
    Als Randy nou eens op z'n plek terecht komt waar hij hoort, wat werk betreft, dan verdient hij genoeg geld om ook nog een 4e kindje te kunnen onderhouden (om het even plastisch uit te drukken). En als Lotus en Joah dan elke dag naar school gaan, mijn mamsje helpt mee, ik heb een werkster etc. dan zou het moeten kunnen.
    We hebben in elk geval genoeg liefde voor nog een kleintje.
    Maar het is natuurlijk ook nog afwachten of het ons gegund is...;)

Ach, geef M. maar een dikke knuf (niet op haar billetjes natuurlijk)!
    Yindi heeft, toen ze een paar maanden oud was ook een schimmeltje gehad op haar billetjes/vagina. Is goed te behandelen met een speciale creme.

Liefs, Daantje

Deel Deze Pagina