30 plussers en zwanger worden (deel6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sophia, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik snap je Daan. Vindt het toch stoer van je! Maar je ma kan toch niet helpen als je op aruba zit?

2. mb02

mb02 Bekend lid

Pooh, arme billetjes van M.:(. Yfke heeft er 1x last van gehad, inderdaad in tandjestijd. Was ook helemaal kapot, zo zielig. Op advies van het consultatiebureau heb ik toen bepanthen gebruikt.

Daan, zohee, 4 kids. Is pittig, maar vooral later wel heel gezellig. Zou voor mij teveel zijn, en ben al blij als er ooit een 2e komt.

Hartje, tjonge, veel aan de hand. Maar fijn dat het wel goed met je gaat!

ALL, nou, ik heb het onderwerp 2e beeb weer eens aangesneden. Had de hoop dat hubby wel wat bijgedraaid zou zijn, maar dat is dus niet zo:(. Hij begrijpt heel goed dat ik graag een 2e wil, maar hij voelt heel sterk dat het voor hem met alleen Yfke compleet is. Dus tja, dit staat echt tussen ons in, zo moeilijk.

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oef dat is moeilijk! wat zijn zijn beweegredenen naast dat het zo compleet voor hem is. ziet hij op tegen geld, gebroken nachten, ruimte tekort..ik verzin maar wat?!

heb vanmiddag de huisartsen post gebeld. M haar billen zijn zooooo rood en kapot ook. Ze zei dat ik een grote pot vaseline moest kopen en alles zo dik mogelijk insmeren na elke luierwisseling.
    Ze heeft 5natte poep luiers gehad vandaag. Niet echt diaree, maar nat. Ik zie geen tandjes aan komen. verder merk je niets aan haar, heel vrolijk ,eet goed en graag, drinkt prima en slaapt zoals altijd goed. Als het maandag niet beter is bel ik mn eigen huisarts op. het doe gewoon pijn om erna te kijken!

4. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Oke de 5e, ik zal het in mijn agenda zetten. Als het goed is zit mijn mannetje in Zweden en heb ik alle tijd. Ik wordt alleen de 3e weer behandeld door de chiro en weet dus niet of ik het lichamelijk kan opbrengen, maar zou natuurlijk wel heel erg leuk zijn. Dus met een hele grote slag om de arm ben ik er ook! :)

Wauw Daan, 4 kids, kan me voorstellen dat je graag wil maar dat de rest er rondom heen ook goed geregeld moet zijn. De basis moet wel kloppen!

Pooh: vervelend dat ze daar zo'n last van heeft, sterkte ermee!

Iedereen: eindelijk komt dan het zomerse weer eraan!!!! Komende week hoef ik maar 2 dagen te werken, dus ben er helemaal klaar voor!
    Fijne avond allemaal!

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    leuk hartje, ben heel benieuwd hoe je er uit ziet. Sommige "ken" ik van Facebook etc.
    Wij hebben de bbq aangehad vanmiddag! eindelijk. Een vriendin van me kwam hier eten! Gezellig!

Komen er kindjes mee 5 augustus? En zo ja wie?

6. mb02

mb02 Bekend lid

Pooh, zielig voor M. Is het al wat minder? z
    Zijn beweegredenen om het bij Yfke te laten is momenteel vooral zijn gevoel dat zegt dat het zo goed is. Hij is heel intuitief, vaak kloppen die dingen die hij voelt wel. Dat maakt het ook zo lastig, want hij zegt dat niet zomaar. Maar hij heeft ook bezwaren als ruimtegebrek in huis/ hoe moet het met de opvang/ dat de flexibiliteit helemaal weg is/ stel dat het kindje gehandicapt is. Dus al met al, hij ziet er weinig positiefs in:(.

Ik ben er de 5e. Als er meer kindjes zijn neem ik Yfke mee.

ALL, wat een heerlijk weer:), dit doet een mens goed. Gister lekker naar noordwijk geweest. Yfke genoot er met volle teugen van, die rende in een ondiep poeltje heen en weer. Om vervolgens in het zand te gaan rollen, dus het zand zat overal. Maar zij had zo'n lol, echt genieten.

Minder leuk is dat mijn broer/schoonzus samen hebben besloten er een put achter te zetten:(. Heel heftig, maar voor iedereen wel de beste beslissing. Mijn schoonzus zit nog op texel, mijn broer moet nu als een speer een huisje gaan regelen. Heel veel gedoe dus.

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oef mbo2, echt definitief stoppen met de relatie? Dat zal zwaar worden voor zowel je broer als je schoonzus. Sterkte ermee.
    En je man, ja als hij zo intuïtief is ingesteld....maar dat haalt jou drang naar een tweede niet weg. Echt heel lastig!

M had gisteren 9 spuit luiers. Verder eet ze goed, ze drinkt voldoende en ze is vrolijk en alert. Ze is mee op de fiets geweest en vond het GEWELDIG! Wel mag ze vanmiddag bi jde huisarts komen. De assisitente denkt niet dat ie veel kan doen/geven, maar ze mag wel even langs komen. Al is het maar voor die billen. Het zijn net schaafwonden!

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Met de billen gaat het beter, gelukkig. Ng wel goed rood, maar echt beter ten opzichte van het weekend! Ze heeft "maar" 4 diaree luiers gehad vandaag 9tot nu toe) , gisteren 9. De huisarts heeft er vanmiddag naar gekeken en zei dat het vet houden met vaseline het beste was wat ik nu kon doen. En het lijkt echt te helpen. Tip van de week dus
    De diarree schijnt te heersen. Zolang ze goed eet en drinkt en zo vrolijk en actief is ze oals ze nu is, niets aan te doen. Wordt ze zieker...bellen!

9. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Arme M. gelukkig dat ze er zelf niet alteveel last van lijkt te hebben.

Hier zijn we lekker aan het genieten saampjes. Heerlijk gewoon!

Wanna mocht je een keer in de buurt zijn, koffie staat klaar hier en de kids kunnen dan even lekker spelen!

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    dubbel genieten voor jullie sjors! Echt quality time, noem ik dat! Is er al iets meer bekent over de uitspraak van de scheiding?

11. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Sjors: lijkt me zeker leuk!

MB: wat heftig van je broer en schoonzus :(

Pooh: kleine Smurf is hier ook al 6 dagen aan de diarrhee. Gelukkig lijkt het vandaag wat minder

Daantje: spannend allemaal voor Randy. Zeker als er zoiets concreets als een vierde kindje van af hangt

Zag Hartje voorbij komen: leuk dat je er even bent. Dus je man gaat twee maanden naar het buitenland? Pittig hoor!

Iemand nog iets van Mieke gehoord?

Soof: ik weet dat ik iets van je heb gelezen, maar ben te moe om het te hebben onthouden, sorry :) O ja, Rick was geloof ik wel zindelijk, toch?

Ik ben ongelooflijk druk, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat... pffff. Ga nu snel mijn bedje in duiken.

Knuffel!!!!

12. Zo wat een weertje! Genieten zolang als het duurt ;)

Wanna! Yep Rick is zindelijk, echt super fijn!

Mb! Jee heftig allemaal zeg.......sterkte ermee!

Pooh! Wat zielig he! Gelukkig helpt de vaseline. Ik had de fietsfoto gezien, leuk :)

Hartje! Lekker genieten meid!

Sjors! Wanneer zou er een uitspraak zijn? En wanneer moet hij anders terug?

Wij zijn zondag in Zooparc Overloon geweest en daarna bij vrienden in duitsland. Super geslaagde dag!

Donderdag hebben we een busje gehuurd en gaan we de stortplaats in onze berging opruimen ;) wat zal ik blij zijn als dat opgeruimd is zeg! Rick is dan voor het laatst op donderdag bij het kdv dus even gebruik van maken. Het laatste jaar hadden we geen tijd :cool:.....

Kids liggen in bed, ga ook ff tukkie doen!

13. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Joepieeeee, eindelijk weer mooi weer!! :D
    Morgen met z'n vijfjes, mijn mamsje en mijn neefje van 3 (Tristan, zoontje van mijn broer) naar de Efteling! Zin in!!!

Liefs, Daantje

14. mb02

mb02 Bekend lid

Daan, was het leuk in de efteling? Niet te warm?

Pooh, gelukkig dat die vaseline helpt, zal de tip onthouden.

Soof, succes met je schuur. Geen leuk klusje, en zeker niet met dit weer. Maar een berging waar je in kan lopen is wel fijn:p.

Sjors, fijn meid!

ALL, ben net naar de speeltuin geweest waar we de 5e heen gaan. Tip: neem een extra setje kleding mee en bij heel lekker weer een zwembroek. Ze hebben een waterpomp en een badje waar stralen uit omhoog spuiten. Was ik dus vergeten, en natuurlijk ging Yfke languit in de waterbaan liggen;). Yfke zat op de terugweg alleen in een luier en vestje op de fiets. Nou ja, met deze temperatuur kan het.

Komen er nog meer kinderen mee?

15. Berging en garage zijn leeg, YES :D

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ik neem ze graag beide mee, maar dan heb ik het erg druk. Dus ik denk alleen J.

puf puf, het is warm. Vanochtend vroeg bi dje fysio geweest en om 9.30 met de kids o pde fiets (heerlijk zeg) een boodschapje gedaan. Genieten hoor met zo;n lekker wijffie voor op de fiets!
    Verder niets gedaan. I nde tuin ,in huis rustig aan gedaan. J loopt sinds maandag zonder luier maar we moeten hem er steeds aan herinneren naar de wc te gaan. Het ging goed, maar vandaag toch 3 x geplast en 1 gepoept in zijn onderbroek. Dus daar was ik druk mee vandaag! M is gewoon lief en makkelijk. Zat zoet te spelen met een teiltje met een bodempje water er in

17. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Zoooooo, Efteling was WARM en DRUK!!!! :$
    Maar wel supergezellig en erg geslaagd! Alleen in 1 dag zie je maar 1/4e van het hele park...
    We zijn er van 12.00 tot 20.00 geweest en het ging heel goed met 3 peuters van 3 en 1 dreumesje van 1! En mijn mamsje en Randy natuurlijk. Voor herhaling vatbaar!

Ik kom de 5e ook graag met 3 maar dan ben ik bang dat ik alleen hallo en tot ziens tegen jullie kan zeggen, dus misschien alleen met Yindi.
    Is dan geen superweer meer trouwens.

Vandaag brilletje van Joah halen... :(
    Booohooo...mijn mannetje is veel knapper zonder bril.

Liefs, Daantje

18. DAANTJE! en je hoofd gestoten, je bent ook geen kabouter :D:D:D

Wij gaan zondag, mits de vooruitzichten droog blijven!

19. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Hahahaha!!! Oh, ik dacht van wel Soof! :D
    Zondag zal beter te doen zijn denk ik, die hitte is eigenlijk een beetje té!

Zó, nu naar Kasteel de Haar! :)

Liefs, Daantje

20. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Hallo, ja daar ben ik ook weer. Zo te zien heeft iedereen van het mooie weer genoten. Wij ook hoor! Mijn man was jarig, dus dat was heerlijk zo met dat zonnetje. We hebben het lekker rustig aangedaan. Zweden gaat trouwens niet door, dus hij is lekker thuis.
    Met mijn vader gaat het niet zo best, donderdag komen alle uitslagen binnen, best spannend!
    Kans is klein dat ik de 5e erbij kan zijn, als het even gaat kom ik wel die richting op, misschien een combi met mijn ouders die in de buurt wonen daar.

Jeej de efteling, altijd goed om daar naartoe te gaan! Grappige foto trouwens Daan! :)
    Allemaal veel plezier vandaag en tot gauw!

Deel Deze Pagina