30 plussers en zwanger worden (deel6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sophia, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    mb sterkte met de situatie thuis!

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier een leuke dag. J hele dag zonder luier. Zelfs toen we naar mijn oma gingen. We roepen wel regelmatig, moet je plassen. En hij heeft zelf een paar keer gezegd dat ie moest. 2x een ongelukje, 1 x tijdens het spelen, 1x toen zn broek niet los wilde...voor de wc
    We zetten nu door hoor !

3. Super leuke dag in de efteling gehad! Rick ligt totalos in bed, Thom ook :) ze zijn allebei heel lief geweest. Papa en mama ook :D

4. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    leuke foto's ook sophia zag ik voorbijkomen op fb

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    leuke foto's soof! :)

6. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Leuk Soof! Bedankt nog voor het overbrengen van de groetjes van de kaboutertjes! :D

Wij zijn zaterdag naar Dierenpark Amersfoort geweest, was wederom heel gezellig met z'n vijfjes! We gaan binnenkort weer want we hebben alleen nog maar de helft gezien!
    Is echt een aanrader voor de kleintjes ook, overal tussen de dieren door zijn ook glijbanen, er is een speeltuin, een draaimolen. Leuk voor de afwisseling.
    Hoe laat spreken we zondag af? En wie komen er nou allemaal?

Daantje
    Soof
    Pooh
    mb02
    Sjors
    ? vul maar aan

Liefs, Daantje

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Vandaag gaat tot nu toe goed. Hij is zelf al 3x naar de wc gerent omdat hij moest plassen en poepen! En alles op tijd!!! zou het dan toch gaan lukken?! jippie!

8. mb02

mb02 Bekend lid

Pooh, goed zo J! Ik zeg: hoezeeeee, alles op de wceeeeee:D.

Hartje, fijn dat je man niet weg moet. En is je vader erg ziek?

Ik zie de efteling en dierentuinen voorbij komen, leuk hoor. Ik zie dat met Yfke pas zitten als ze wakker kan blijven in de middag.

ALL, net mij broer met mijn neefje op bezoek gehad. Hij heeft nu op zon- en maandag de zorg voor Mik. Hij heeft uiteraard nog geen eigen huisje, doordeweeks zit hij bij een vriend, op de dagen dat Mik bij hem is zit hij bij mijn ouders. Hij kan pas op zoek naar een huis als hij weet wat hij kan opbrengen, financieel wordt het wel onzeker. Ik vind het allemaal wel heftig, maar aan de andere kant schudt het mijn broer wel wakker. Hij heeft altijd alles door mijn moeder en daarna schoonzus laten regelen, lag altijd in een gespreid bedje. Nu moet hij ineens zelf achter alles aangaan, is wel eens goed voor hem. Maar ja, het is wel heel sneu dat een gezin uit elkaar valt, vooral voor de kids:(.

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    meiden, zondag hangt er bij mij om. Ik zit niet lekker in mn vel en ben doodop. En ik moet komende maandag extra werken. Ik zie het even niet zitten. Ik weet niet wat er scheelt.

10. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Och arme, da's minder zeg!!
    Ik hoop stiekem dat je je snel wat beter voelt want dat is fijn voor jezelf en gezellig voor ons as. zondag!! :D
    Dikke knuf!

Liefs, Daantje

11. Hier ook nog niet zeker zondag :( manlief heeft familie gelooft een keer mee naar Slagharen te nenen en die willen zondag;) het weer ziet er voor daar niet best uit, daar zal het om spannen ik baal enorm:x

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik vlucht vandaag met de kids naar mn moeder. De buren leggen vloerverwarming aan en gaan hele dagen boren in de vloer...brrrr.

13. mb02

mb02 Bekend lid

Pooh, vervelend dat je je even niet zo goed voelt. Misschien een dagje/dagdeel voor jezelf plannen, zonder man en kids? Dat doet mij tenminste altijd goed, kappertje/iets leuks shoppen/ relaxen met kop koffie en tijdschrift in een cafeetje enz. Even opladen!

Wat doen we zondag? Weer verschuiven? Ik vind het zelf wel leuker als de meeste meiden erbij zijn.

ALL, Yfke ligt nu voor het eerst te slapen in haar juniorbed! Ze lijkt het geen probleem te vinden (even afkloppen:D), ze kroop in bed en ging slapen. Nu even afwachten wat ze doet als ze wakker wordt.

Verder blijkt Yfke een lichte vorm van exceem te hebben. Ze heeft al heel lang een hele droge plek op haar kin en arm, af en toe heeft ze daar ook last van. Bij de huisarts een zalf gekregen, maar ga zelf even zoeken of ik iets kan vinden op meer natuurlijke basis. Hebben jullie tips?

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    vet houden mb! dat werkt het beste. Een vaselinecreme bijvoorbeeld. Zit geen geneesmiddel in. Verder is cardiflor van vsm er goed.

Ik weet niet wat er is. Baal van mn lichaam (lees buik), heb weinig energie om te gaan sporten. Heb vaak boze buien! Vandaag was genieten. Kindjes lief, zon ,lekker shoppen met mams...en een zoon die echt zindelijk is :)

15. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Zondag maar weer uitstellen dan...:(

16. sjors75

sjors75 Niet meer actief

ja graag zondag uitstellen, heb mijn hoofd er helaas niet naar staan. Horen 8 augustus pas wanneer zitting mbt D. is en zoals het er nu naar uitziet moet hij de 12de voor een aantal weken terug :(

17. Hoe is het toch mogelijk dat alles op het laatste moment wordt gedaan, ik ben zelfs boos en ontdaan...... Het zou vreselijk zijn als het amnnetje weer terug moet. Wat een systeem hier :x

Sterkte meisje!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ach nee sjors. Asjeblieft laten ze ophouden met dat getouw trek met kleine D!

@mn moeder is donderdag avond door een kat gekrabbeld. Vrijdag werd ze wakker met een enorm dikke hand en kreeg antibiotica en een tetanusprik van de huisarts. Net belde ze dat ze bij de ehbo is geweest, die willen het eventueel open snijden maandag als de Ab niet aanslaat! Ze zegt, ik zie heel die krabbel niet meer, maar blijk maar is er wel vuil naar binnen gekomen. pfffff

19. mb02

mb02 Bekend lid

Sjors, wat naar meid, dat D. misschien weer weg moet:(. Sterkte!

Pooh, vervelend voor je moeder, klinkt pijnlijk:$. De zalf van de apotheek is op basis van vaseline, het heet hydrocortison. Komt je vast bekend voor:p.

Nou, het gaat goed met die meeting van ons. De komende zondagen heb ik al plannen, ik kan pas weer op 9 september?
    Misschien een idee om bij zo'n indoor-speeltuin af te spreken? De kids lekker spelen, wij aan de koffie? Dan maakt het ook niet uit als het baggerweer is. Er zit een leuke ballorig in houten, dat is wel aardig centraal, denk ik?
    Tís maar een idee, misschien hebben jullie en grondige hekel aan indoor-speeltuinen:).

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik vindt zo'n speeltuin leuk hoor!!! Met de pco meiden doen we dat ook altijd. Dan in wamelland bij Tiel. 9 september kan ik ook ;)

Deel Deze Pagina