het is hier echt mega stil Waar zijn daantje en wanna, en miepei heb ik ook al lang niet gezien! M zat net onder de pukkels toen ik haar haalde van het kdv. Ze lijkt niet ziek te zijn,. Morgen ben ik met ze thuis.... @mb02, zoooo al 2x op het potje, goed hoor! Het is zo lekker als ze zindelijk zijn, Ben echt heel blij dat J het nu is!
Zindelijk is inderdaad makkelijk, D. is ook s nachts zindelijk. Hij had overdag nog vaak ongelukjes en snachts ging het prima Pooh, hopelijk wordt M. niet ziek. knuf
Inderdaad, wat een rust hier! Miep al heel lag niet voorbij zien komen. Misschien overgelopen naar een ander forum? Zindelijkheid: lijkt me heerlijk als ik van de luiers af ben. Ik probeer yfke nu op vaste tijdstippen op het potje te zetten, maar eigenlijk werkt het alleen als ze in haar blootje loopt. Nu gaat ze zitten, er gebeurt niets, en vervolgens plast ze haar luier vol. Als ik mijn verhaal teruglees lijkt het net alsof het niet loopt tussen manlief en mij, maar dat valt mee! Ik bedoelde eigenlijk dat hij er niet goed tegen kan als Yfke tegendraads is, hij laat zijn humeur daardoor beinvloeden. En daar kan ik dan weer slecht tegen, waar we dus irritatie door krijgen. Maar verder zit het wel goed hoor, al moeten we wel wat meer tijd voor elkaar gaan maken. Maar dat is denk ik heel herkenbaar?!
Het is duidelijk zomertijd, had verwacht dat jullie ondertussen wel pagina's vol hadden geschreven, maar zelfs voor mij is het goed bij te houden Mooie ticker mb, wat betreft de zindelijkheid dat komt echt wel goed hoor. De ene heeft het meer in de gaten dan de ander. De eerste stap is in ieder geval al gezet! Hier gaat alles zo zijn gangetje. Met mijn vader gaat het niet goed, het zal niet meer overgaan en nemen alles zoals het komt. Voor mij nog een maandje werken en dan eindelijk ook vakantie. Ik kijk er echt naar uit! Wat hebben jullie allemaal gedaan?
heeeel herkenbaar mb! Volgende week gaan we samen naar Coldplay, mn droom komt uit. Maar ik geniet het meest van op stap te gaan met mn gezinnetje! J is nu ook heel erg bezig met : moet je nu weer werken mama...ze missen me echt!
whahah, zondag waren we bij de waterlelies in Blijdorp, de babies mochten daar op de foto! Staan we gisteren in het AD! M en mama
Ben er ook nog! Pooh, FOTO!!!! Leuk, naar coldplay! Helaas houdt mijn hubby niet zo van concerten. Tenminste...de "vrienden van amstel " vindt hij wel leuk, maar dan is het meer de combi van de gezellige muziek, beetje kletsen, beetje mee hupsen, biertje erbij wat hij leuk vindt. Wij gaan de 21e een dagje naar de sauna. We hebben een hammam geboekt, heeeeerlijk. Dat is dan echt een dagje bijkletsen en relaxen met zijn 2-en, nu al zin in! Hartje, wat naar van je vader, sterkte. Wel lekker dat je op vakantie gaat, waar ga je heen? ALL, ik ben ook aan vakantie toe. Ben even klaar met mijn collega's, zijn lieve meiden, maar niet zo flexibel. En eerlijk gezegd heb ik het wel weer een beetje gezien in de kinderopvang. Ik leer hier niets meer bij, en dat is niet zo inspirerend. Maar goed, over 2 weken gaan we 1 weekje naar zeeland, naar een park van Landal. Zin in! En misschien kijk ik daarna weer anders tegen mijn werk aan. Zo, nu maar weer eens als een speer met stofzuiger/stofdoek/ alles-reinigend-spray door het huis heen rennen. Heel leuk 2 dagen achter elkaar werken, maar het huis lijkt daarna ontploft....
welk park ga je mb? wij zijn in port greve geweest met de hemelvaart. Was een erg leuk park! Ja, ik ben GEk op concerten. Ben ook 5x naar Amstel geweest en vaak naar Kane, U2. Maar Coldplay was echt een droom .2 x eerder geprobeerd kaarten te kopen maar was zo uitverkocht! S is niet zo'n muziek freak als ik ben maar gaat wel graag mee. Hij hupst we wat rond. Heb zin even geen mama te zijn, maar gewoon me. Net de action geplundert...altijd leuK!
Coldplay, had me mooi geleken om naar toe te gaan, hoe was het Pooh? mb dank je, mijn vader is gelukkig weer thuis uit het ziekenhuis en in afwachting van alle onderzoeken die gedaan zijn. Zelfs de meest onlogische bloedonderzoeken zijn gedaan. Nu lekker een lang weekendje vrij en vandaag gaan we een dagje naar de hiswa Waar we naar toe gaan op vakantie weten we nog niet, dat wordt een last minute, hopelijk naar de zon! Jij lekker vooruitzicht een weekje weg! allemaal een fijne dag vandaag, ik ga naar de hiswa bootjes kijken, heb er zin in!!!!
coldplay was WAANZINNIG TEGEK, SUPER GAAF!!!!!!!!!!!! Mensen wat hebben we genoten. HEt spektakel, het licht ,de muziek...echt een droom die uit kwam. Ben vandaag nog een beetje totaloss, maar oooh ik wil nog een keer!!!!
Inderdaad stil. Ben je al weer een beetje op aarde terug gekeerd na het concert? Gaaf he, wat een show zetten ze neer. Nu hopen dat ze snel weer komen, dan probeer ik ook te gaan