30 plussers en zwanger worden (deel6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sophia, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Miepie; nog gefeliiteerd met Mini2! Leuke foto's!

Hartje: sterkte! je mag best even ego zijn hoor!

Sjors: leuk dat jullie een fijne carnaval hebben gevierd! Hoop dat het gedoe met advocaten snel achter de rug is.

Soof: pfff, laatste loodjes met werken. Hou vol meid!

Mieke waar ben je??

Onwillige peuters: Grote Smurf heeft me afgelopen week echt het bloed onder de nagels gehaald. AAAARGH! Na drie nachten in de weer te zijn geweest met zijn waterpokkerige broertje, waren mijn reserves dinsdag natuurlijk ook helemaal op. Dus ik kon natuurlijk ook minder hebben dan anders, maar hij maakte echt overal een conflict van. Vertikken de korstjes van het brood op te eten (mama wint, maar grote Smurf heeft wel 2 en half uur aan de ontbijtafel gezeten) Weigeren tandjes te poetsen (mama wint, maar heeft wel een uur gekost) Niet willen slapen 's middags terwijl hij het wel nodig heeft (heeft mama niet gewonnen, want ik kan hem nou eenmaal niet in slaap toveren) Hele slaapkamer verbouwd in de tijd dat hij eigenlijk een middagslaapje had moeten doen (mama daarna half uur op zijn bed gezeten om aanwijzingen te geven wat het volgende was dat hij op moest ruimen0 dat combineert toch een beetje lastig als je ook nog voor een ziek kind moet zorgen...

Gisternacht een nachtje met oordopjes geslapen en weer wat slaap gepakt, aaaah, wat was dat fijn!

2. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mieke: shit, zie dat je ongi bent geworden. je zult deze maand waarschijnlijk moeten afwachten gezien de hysteroscopie, of niet?

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    je wanna, dat is heftig! ik dacht dat j ondeugend was, maar dit heeft ie nog niet gedaan! Hij is tot nu toe vandaag super lief. Kroelen, kusjes geven en gezellig kletsen. We hebben al vast voor zijn verjaardag 2 visjes gekocht, een gele en een oranje goudvis, met de toepasselijke namen, bert en ernie ;)
    Ja, dat slapen overdag..... Hij heeft het eigenlijk nog nodig (is een terrorist aan het eind van de dag als hij niet slaapt), maar op het kdv slaapt ie haast nooit meer. Ik ga morgen eens vragen of hij niet wat later dan de rest naar bed kan. Misschien is het te onrustig daar voor hem. Thuis slaapt hij ook niet lang hoor, hooguit een uurtje!

4. Hier meestal ik ben niet moe mama, maar hij gaat altijd lekker mee naar boven en knort nog minstens 2uur :) Mama blij mee nu het allemaal wat zwaarder wordt dus hoop dat hij het nog even volhoudt :D

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zoooo dat is echt lekker soof ,2 uur? pfff hij heeft vanaf baby zijn altijd maar 45-90 min geslapen!

6. Ja en daar ben ik echt heel blij mee!!!!

23 maart gaan we nog even lekker een weekendje naar Landal!
    Via het reisburo hadden we en agentenweekend en daar ben ik op ingeloot :D Had eigenlijk het inschrijfformulier naar mijn weten niet ingevuld, maar die dag was er iets mis gegaan, ik was uit de site geknikkerd. Maar waarschijnlijk toch hihihih, dus vanmorgen een aangename verrassing dat we nog lekker en weekend naar Landal mogen. Moet wel op zaterdagmorgen even een infobijeenkomst bijwonen.

7. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Soof: Och, zo'n infosessie overleef je ook wel weer :) Lekker vooruitzicht!

Pooh: meestal maakt Smurf het ook niet zo bont hoor, maar nu was het de ongusntige combinatie van warse peuter en oververmoeide moeder.

Kreeg net sms-je van mijn man dat grote Smurf en Kleine Smurf allebei aan de diarree zijn en dat grote Smurf alles onder gekotst heeft :(

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ach ja wanna, het gaat ook maar door bij jullie! Hopelijk geen noro, dan heb je het zelf dadelijk ook :(

9. mb02

mb02 Bekend lid

Soof, lekker, zo'n weekendje:). Welke landal is het?

Wanna, balen zeg, jullie vallen van het een in het ander:(.

*newsflash* tot mijn stomme verbazing kan Yfke ineens zelf haar sokken aantrekken:$. Echt, ze pakte ze zelf uit de la en trok ze aan. Ik vind dat heel knap, de meeste kids op mijn werk doen dat vanaf een jaar of 3? Moet ik wel zeggen dat Yfke heel lenig is, dus dat maakt het wel makkelijker. Maar ik ben wel een trotse mama:p.

10. We gaan naar Vossermeren! Zijn we nog nooit geweest, dus joepieee :D

Wat knap die sokken, Rick kan het een beetje.

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    sokken> daar is meneer hier te lui voor, hhahah!

12. Zo net via MP een badpak gescoord. voor dat ene weekend was ik niet van plan om veel geld uit te geven... lang leve MP!!! :D

13. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Hallo allen, het is hier echt heftig geweest en het heeft me veel moed gekost om het hier te melden. Weet ook wel dat ik niet de belangrijkste ben en dat jullie het liever hebben over al die kids en zwangerschappen, helaas voor mij zit dat er niet in.

Ik vind het overigens wel leuk hoor om al die verhalen te lezen.
    Soof: Veel zwemplezier dan maar! :)
    Wanna: niet ziek worden he?! Pff veel mensen zijn op dit moment ziek.

Fijn weekend allemaal!

14. HARTJE!!!! Wij willen net zo goed jouw verhaal horen als over die knijter vervelende peuters en dikke buiken :) Geniet van je weekend en laat het bezinken!!!!

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden, ben idd even afwezig geweest. Gewoon druk en weinig op de laptop geweest. Even geen behoefte aan. Nog eigenlijk niet hoor :)
    Merk gewoon dat ik niet zo'n behoefte heb.

Ben idd ongesteld geworden, wel verwacht hoor.
    7 maart is precies op cd 14, daar baal ik wel van. Voor die tijd mogen we niets doen en is ook niet raadzaam aangezien er water in mijn baarmoeder gespoten gaat worden, dus heeft het toch geen zin. Wil de gyn wel vragen een echo te maken om te kijken naar de hoeveelheid follikels en of er al eentje gesprongen is. En dan thuis gelijk aan de wip, als het zin heeft en hij heeft het weer kunnen fiksen. Maar ik merk aan mezelf dat ik al stukje bij beetje 'afscheid aan het nemen ben'. Dat is ook de reden denk ik dat ik hier minder ben. Wellicht dat ik het forum dan helemaal 'vaarwel' ga zeggen.

Dit weekend gaan we samen lekker naar Breda toe. Boaz logeert dan bij mijn ouders. Van GoldenTulip hebben ze nu een mooie actie.
    Voor €50 een kamer p.nacht incl. ontbijt. (dus niet per persoon).

Miepie, nog gefeliciteerd met Mini2.

Wanna, beterschap voor kleine smurf.

Drumstel: al wat minder, staat nu ook in de tuinkamer beneden. Dus is wat minder in het zicht.

Merk wel dat nu Boaz 3 jaar is hij ineens zoveel groter 'lijkt' en wijzer. Gek eigenlijk hahaha.

16. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Soof, ik schreef dat omdat er echt helemaal niemand had gereageerd op wat ik had geschreven, terwijl ik mezelf in dat stukje behoorlijk kwetsbaar had opgesteld. Snap best dat ik niet de belangrijkste bent, maar viel gewoon even tegen.... Ach alles weer goed, nu tenminste lekker weekend!

Mieke, heel herkenbaar hoor. Ik ben ook niet voor niets al die tijd hier niet geweest. Neem je tijd en kom langs als je dat zelf wilt!

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    sorry hartje, ik ben zin zeef dat ik altijd 30x terug moet lezen om geen dingen te vergeten en ik merk dat ik weinig tijd heb om soms langer te reageren dan ik zou willen :( Ik ben gewoon een zeef en dan heb ik bijvoorbeeld net het stukje van mieke gelezen en moet ik terug lezen wat ze nou ook al weer schreef, vreselijk irritant!

mn oma van 89 belde net, rib gebroken, gevallen in de gang! auwie!

18. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ff update......sinds een week kruipt mevrouw hier vrolijk rond, was eerst nog wat waggelend vooruit komen maar nu al een week echt kruipen!!
    En vanmorgen stond ze in de box !!!!!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    snelle lisa!!!!! applaus!!!!

20. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    hihi nou ik vindt het allemaal te snel gaan nu hoor pooh....waar is me kleine meisje!!!!

Deel Deze Pagina