Pooh, gaaf zeg! Lijkt me super om ze een keer live te zien. Ik wilde graag naar Keane, die vind ik ook zo goed. Maar ja, ik ben niet zo snel met het bestellen van kaarten. Wij gaan naar Nieuwvliet-Bad, een nieuw park van Landal, is sinds juni open. Het zit tegen de belgische grens aan, we staan zo in Knokke. Ik hoop dat het weer over 2 weken nog zo goed is! Hartje, leuk gehad op de Hiswa? Lekker vooruitzicht, zo'n last-miute naar de zon. Gister high-tea gedaan met vriendinnen (daar was het ook echt weer voor). Een van hen is bijna 37 weken zwanger, heeft al voorweeen, dus dat gaat niet lang meer duren. Spannend! Ze heeft alleen nog geen definitieve jongensnaam bedacht, dus als het een jongen wordt (ze weet dat nog niet) dan beslissen ze op dat moment welke naam het gaat worden! Ze kijkt eerst naar wat voor kindje het is, en dat zegt ze "dat is een......". En voor een meisje hebben ze 2 namen die op elkaar lijken, zoals isa en isabelle. Als het een meisje is beslissen ze na de geboorte of het de korte of de lange variant wordt. Jaja, ze houden van een beetje spanning.
Over isabella gesproken.....hier ben ik weer een keer. Even een teken van leven. Ik heb al die tijd wel af en toe mee gelezen maar had geen puf om te reageren. Het gaat goed met isabella, het is een heerlijk meisje. Mag ik nog wel mee kletsen?
graag zelfs Brigit, ik heb het idee dat ik in een lege echoput sta te wauwelen hier, whahahha! @mb02, spannend hoor ,een kindje op komst! En leuk hightea!! jummie! Altijd lekker! Ja het concert was gewoon te gek. Ik ben ook helemaal los gegaan, schijt aan alles en iedereen hahaha! Ik hou ook van Keane. Jammer genoeg komt coldplay niet zo vaak en als ze komen is he vechten voor een kaartje. En waar ik zo van baal is dat als het uitverkocht is, de kaarten voor de hoofdprijs op marktplaats staan!
Het is zeker rustig hier laatste tijd. Jammer!! De meeste schrijven nu op facebook las ik? Beetje vroeg aan nieuwe dag begonnen isabella is verkouden en gister bij dokter geweest. Haar keel was rood en moest haar veel ijsjes geven. Aan keelontsteking doen ze niks????! Volgens mij begint het nu toch echt een ontsteking te worden, ze heeft echt pijn. Ze zat net al aan een ijsje, dat hielp echt goed. Ach ja ik kijk het nog even aan. Verder goed met jullie allemaal?
Ach arme Brigit, of eigenlijk arme Isabella, keelontsteking kan zo'n pijn doen! Dikke knuffel voor jullie allebei. Helaas vandaag weinig tijd, ga even op bezoek bij mijn ouders om hun wat te helpen met een en ander. Het is qua uitzoekwerk met mijn vader wat rustiger geworden. Hij kan waarschijnlijk met een studie naar een bepaald medicijn meedoen, het precieze verhaal ken ik niet. Maar eerst even een vriendin naar de dokter brengen, ze heeft waarschijnlijk de teen gebroken. Niet dat ze daar nou zoveel aan doen, maar wel handig om te weten en te weten wat wel/niet kan en wat je kan verwachten. Tot later!!!!
Hihi nee geen arme brigit, slaapgebrek gaat niet op tegen een zere keel!!! Vind het echt zielig!! Gelukkig slaapt ze nu al ruim 1,5 uur rustig, laatste dagen sliep ze echt uurtje en dan was ze wakker. En slapen is juist zo belangrijk. Jeetje hartje je hebt het druk met voor andere mensen zorgen!
Hoi hoi. Pooh helaas nog geen nieuws. Moeten de rechtzaak afwachten En het volhouden is steeds moeilijker maar moet wel voor d. Brigit beterschap voor isabella!
Jeetje sjors, is het nog steeds niet voorbij!! Weet je wel al de datum voor de rechtzaak? Ik vind net echt heel erg voor je een moeder hoort niet van haar kind gescheiden te worden! Sterkte!!!
Nee Brigit, is helaas nog niet voorbij. Rechtzaak is 12 oktober pas. Het is ook verschrikkelijk, kan hier niet vrijuit vertellen maar mocht je meer willen weten pb maar of via facebook daar staat het meeste ook op . Heb mijn facebook afgeschermd en veel mensen geblokkeerd. Dus wil je mijn facebook pb ook maar
brigit, heb ik jou al op facebook? @sjors, ik heb zo inmens respect voor jou hoe jij je hier doorheen sleept... mn hart breekt als ik er al aan denk dat het mij zou overkomen! Heb je hier al een baan of een andere man?
Sjors: veel sterkte, jij hebt het zeker niet makkelijk, duurt inderdaad nog wel even voor de rechtzaak dient! Ik denk aan je! Brigit: Ja dat klopt, toen ik vanmiddag thuis kwam storte ik ook helemaal in, had niet eens meer puf om na het koken te eten. Vanavond met die vriendin van vanmorgen de voice kijken, ze heeft trouwens haar middenvoetsbeentje gebroken, maar gelukkig hoefde er geen gips om heen. Rest van het weekend niet veel bijzonders op het programma, dus weer even bijtanken. Hebben jullie nog plannen? Als iemand me op fb wil, pb maar even.
Pooh, nee nog geen baan en moet nog niet denken aan een andere man. Laat me maar eerst even lekker rustig een nieuw leventje opbouwen met hopelijk heel snel samen met D. Heb op dit moment een bijstandsuitkering, hoef niet te solliciteren, moet ook eerlijk zeggen dat ik op dit moment ook niet in staat ben om te werken. Kan mijn gedachten niet te lang op 1 ding focussen. Denk soms wel had ik maar werk, maar kan het momenteel gewoon niet. Heb wel werk in het vooruitzicht maar moet eerst de rechtzaak achter de rug hebben
Hier in het dorp is morgen een grote rommelmarkt, dus ik ga morgenvroeg om 7 uur met mijn moeder even de rommelmarkt onveilig maken. Kijken of ik kadotjes kan scoren voor sinterklaas en zijn verjaardag. Verder doe ik niet zo veel, heb nooit zoveel zin om wat te doen. Hier is van de week ook kermis, maar ik heb er weinig zin in vooral door al die kinderen en dat vind ik gewoon moeilijk om te zin
ok ,kan me voorstellen dat je je niet kan concentreren op werk nu. Ik zou er ook met mn hoofd niet bij zijn hoor! Veel plezier op de rommelmarkt morgen! ben ik ook gek op! hartje heb ik jou opFB??
neem me ook iedere keer voor om naar een rommelmarkt te gaan....maar iedere keer weer komt het er niet van...of ben het vergeten
rommelmarkten zijn leuk. Er is vaak el veel troep, maar meestal zijn er ook kraampjes met leuke dingen! I kga met koninginnedag bij mn moeder staan met spullen van de kids. Ik heb al een doos op zolder stan waar ik af en toe wat in gooi ...speelgoed, etc
ben al weer thuis, was wel leuk, maar veel kleiner als ik me herinner. Heb wel goed gescoord samen met mijn moeder, een grote kiepwagen, een grote vuilniswagen, een grote brandweerwagen en een step voor 10 euro. Is altijd leuk
Sjors, ik heb je toegevoegd, dus ff goedkeuren Pooh, ik weet niet welke van de twee je bent, heb je ff een pbtje terug gestuurd. Oja, ik heb het nooit over zwanger worden, mijn whiplash en wat er nu met mijn vader aan de hand is of fb, ik heb het wel afgesloten, maar weet uit ervaring dat het niet helemaal waterdicht is en wil mijn fb zo positief mogelijk houden Sjors: da's al vroeg uit de veren vandaag! maar wel leuke dingen gekocht zo te lezen, de verzet de zinnen even. Ik heb het vanmorgen even extra rustig aangedaan, voel me niet zo lekker en ontzettend moe van al het zorgen en werken van afgelopen week. Fijne dag nog allemaal!