30 plussers en zwanger worden (deel6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sophia, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    happy bday to me

2. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Pooh ook hier gefeliciteerd :) leuke dag gehad? Jullie hadden een mooie bijentaart

3. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Pooh: gefeliciteerd!!! Leuke en gezellige verjaardag gehad?

Morgen spannende dag voor mij, zal er morgen alles over vertellen. Nu proberen te slapen. Slaap lekker allemaal!!!

4. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    trusteeeee

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja hetw as erg gezellig. Druk, maar leuk! De kids waren erg moe. M wilde niet eens meer eten, zo moe was ze. Vandaag puin ruimen en lekker relaxen!

6. mb02

mb02 Bekend lid

Pooh, van harte nog met je verjaardag en HOERA voor je kleine meid! ik ben zelf dol op chaos feestjes, die zijn vaak het gezelligst;).

Soof, jeetje, dat was geen vakantie die op rolletjes liep. Maar fijn dat het verder wel heel leuk was;). Sterkte met je man, vervelend dat het niet zo lekker met hem gaat. Maar wel goed dat hij nu inziet dat hij hulp nodig heeft, het begin is er.

Brigit, spannende dag?, ik ben nieuwsgierig:p.

Simi, hee, leuk dat je even langskomt! Sterkte met je schoonmoeder.

Mijn schoonzusje is weer uit het ziekehuis, het gaat nu goed met haar. Ze hebben de ontsteking weg kunnen krijgen met antibiotica, gelukkig was een operatie niet nodig. Ze is nu wel heel moe, heeft veel energie gekost.

Wij vertrekken zo naar Zeeland, heb er zin in. Nu maar hopen dat het weer ook mee gaat werken:cool:. Tot over een week!

Banner weggehaald, hij liep niet door......

7. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Mb: wat fijn dat de ontsteking bij je s.zus weg is gegaan zonder operatie!!! Lijkt mij niks een operatie en al helemaal niet als je ook nog eens zwanger bent.

Gister niet meer de puf gehad te reageren. Ik had gister een afspraak bij de reumatoloog. Ik loop al jaren met een heleboel klachten en heb al zoveel onderzoeken gehad. Gisteren is gedeeltelijk bevestigd dat het toch echt niet tussen mijn oren zit maar medisch is. Gister bloed laten prikken en foto's laten maken om wat dingen uit te sluiten. Op 22 oktober de uitslag, maar het is al zo goed als zeker dat ik fibromyalgie heb. Is een reuma soort, maar wel 1 waar je oud mee kan worden. Ook al vermoed ik het al een tijdje, het hakt er toch even in als iemand die er verstand van heeft het nu toch ook denkt. Bloed onderzoek heb ik de laatste jaren al zo vaak gehad dus daar verwacht ik niks van, foto's heb ik nog nooit laten maken dus dat vind ik best wel spannend.
    Vandaar dus een spannende dag voor mij, het blijft alleen nog een maand spannend helaas...

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oef, brigit, wat een pittige uitslag! Sorry, ik lees hier niet zo veel meer, omdat er weinig geschreven wordt.! Waar zijn soof, wanna, daan en miepie gebleven bijvoorbeeld?
    Weet je al wat je behandeling nu gaat worden?

Wij hebben 3 verjaardagen in 11 dagen gehad, M, 6 dagen later ik en vandaag vriendlief! We hebben deze week vrij, maar hebben het druk zat met klusjes, kleding shoppen voor iedereen, huis opruimen etc etc!

9. Hier ben ik, maar ben ook gewoon druk geweest met alles te regelen.
    De ww is nu aangevraagd, ik ben niet overgenomen door de nieuwe eigenaar dus nu druk op zoek naar een nieuwe baan! :)
    En dan die twee kids...... Allemensen:) rick vraagt de godganse dag aandacht echt dodelijk vermoeiend. En thom heeft al 2 weken enorm veel vieze luiers, een uitlopers van een virusje en ik zie 4 tandjes in aantocht :$ hoop ook echt dat ze snel doorkomen, hij is er enorm onrustig van.
    Sinds de vakantie ligt hij weer ingebakerd, het ging daarvoor zo goed maar op vakantie is hij erg onrustig geworden. Heb nu ook de grootst mogelijke moeite om de rust er terug in te krijgen. Ja met de doeken gaat het, maar hij wordt er eigenlijk te beweeglijk voor dus moet hij in een slaapzak. ;)

Maar in een slaapzakje is het constant gemaai met die armpjes en vliegt zijn tutje eruit...... Dus weet het effe niet meer! Flink instoppen is achterhaald want meneer is net houdinie:)

En vorige week was mijn man in het buitenland, dus dat was extra druk :(

10. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Nogmaals een poging.
    Soof fijn weer wat van je te lezen. Wat balen dat je je baan kwijt bent, hopelijk vindt je snel weer iets leuks. Lastige weken heb je achter de rug,.

Hier vanavond bezig geweest met mijn reactie op het verweerschrift van mijn ex en de door hem aangeleverde verklaringen. Heb 13 paginas tekst getypt, hopelijk kunnen we de rechtbank overtuigen van al zijn leugen. Mag van mij al wel 13 oktober zijn en dat ik mijn mannetje weer in mijn armen heb.

Heb ook wel een beetje leuk nieuws, de meesten weten het wel via facebook. Ik heb sinds deze week weer werk, heb een vast contract voor 1 dag in de week. Ik kon al wel meer uren werken maar wil eerst kijken hoe het straks met D. gaat. En dan kan ik altijd uitbreiden. Wil er eerst fulltime voor D. zijn en als hij dan naar school gaat kan ik wel meer uren maken :)

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    fijn sjors, ik las het al ja. Het geeft toch wat afleiding en misschien gaat de tijd dan iets sneller voor je. Het wordt nu aftellen he, hopelijk de laatste keer! 13 velletjes vol, jee dat ie een verhaal, hoe lang was je daar mee bezig?

@soof, echt jammer dat je ander werk moet zoeken. Hoe is het nu in de reisbranche met werk? Zijn er vacatures te vinden?

\@all, ik ben vandaag vrij. Geen idee wat we gana doen. I khoop nog even naar buiten te kunnen met de kids, maar voorlopig is het hier klets nat!
    Heeft iemand enig idee waar daan, miepie en wanna zijn gebleven?

12. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    Wat een herfstweer he meiden!!

Hebben jullie al winterjasjes?
    Kan maar moeilijk slagen dit jaar, vorig veel leukere modellen gezien!
    Wil echt meisjesjasjes, ook omdat me meisje nog niet zo veel haar heeft, kan ze staartjes in dan ziet iedere dodo wel dat het een meisje is hihi

13. Nee ze liggen niet voor het oprapen, zeker niet in het zuiden. Maar goed misschien tijd voor een carriere switch:)
    Ik denk dat wanna het druk heeft met het nieuwe leven weer op de rit te krijgen. Denk dat ze een oittige baan heeft aangenomen. Ben wel erg benieuwd.

Miepie schrijft al heel lang niet meer, misschien wil ze gewoon stoppen ermee.

Heb een peuter die niet naar bed wil, maar wel stikvervelend is pffffff en mama wil een uurtje rust:cool:

14. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hai lieve meiden! Eindelijk een teken van leven van mij :) Verhuizing was echt verschrikkelijk veel werk omdat alles in de avond en weekenduren moest gebeuren. Hebben pas sinds gister weer vaste telefoon en internet (en tv, zelfs de kinderen waren helemaal afgekickt na drie weken geen tv)
    Vrijdag ons oude huis opgeleverd na tot op het laatste moment nog bezig te zijn geweest met tapijt en lijmresten van de trap te krabben.
    Moest bovendien tussendoor nog naar een congres in het buitenland, wat wel leuk was maar eigenlijk erg slecht uitkwam.
    Het wonen hier bevalt heel erg goed. Zo fijn om weer familie in de buurt te hebben. Mijn baan is wel veel drukker dan eerder, dus tussendoor even bijlezen op ZP zat er de laatste tijd niet in en thuis hadden we dus internet niet voor elkaar. Bovendien zijn we dus elke vrije minuut aan het inpakken, uitpakken en klussen geweest. Ik was echt total loss! Hoop echt dat ik het nu weer wat kan bijhouden.

Las dat er veel is gebeurt de afgelopen tijd. Wil vooral Sjors een dikke knuffel geven! Wat zul je het moeilijk hebben!

En Soof wat een gedoe, ineens in de ww! (en wat pokke veel werk om dat aan te vragen, vond je niet? Of deed ik nou gewoon wat verkeerd?)

Mieke: wat een heerlijk vooruitzicht dat jullie naar Florida gaan!

Zinlijkheid is hier nog steeds niet gelukt, maar vond ook dat ik het nu maar even moest laten rusten. Er gebeurde al zoveel met de verhuizing en zo. Maar over 1 of 2 weken gaan we er weer vol tegenaan.

Sorry dat ik nog niet op iedereen gereaged heb. Ik beloof dat ik mijn best weer ga doen!

15. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Wanna, fijn om wat van je te horen :), zo jullie hebben ook een zware verhuistijd achter de rug. Maar wel fijn om te lezen dat het je wel weer bevalt in Twente :).
    Misschien kunnen we als je gesetteld bent een keer wat afspreken. Je zit nu zo dichtbij :)
    En mocht je willen, we spreken in de herfstvakantie nog met een heel aantal dames uit Twente af waarschijnlijk bij kidscity of dolle pret. Misschien vindt je het leuk.

Dank je wel voor de knuffel. het is inderdaad erg zwaar, maar het einde is hopelijk in zicht. Vanavond weer met D. geskypt. Het beeld viel op een gegeven moment weg en tot hoorden we dat zijn legotoren omviel. Wat werd hij verdrietig, die had hij voor mama gemaakt. Hij was helemaal overstuur en heeft 15 minuten gehuild en gegild, en mijn ex troost hem dan niet, was aan het bellen en kon geen 2 dingen tegelijk :( wat is er dan belangrijker ???

Sterkte Soof, ik hoop dat ik binnenkort een hele dwarse kleuter bij me heb. :)

16. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Ai mij schieten al de tranen in de ogen als ik dat lees. Wat zwaar moet dit voor je zijn. Ik kan me werkelijk niet voorstellen wat ik zonder mijn kindjes zou moeten. Zeker als ik ze niet kon troosten als ze verdrietig zijn. Vind het zo erg voor je... Sterkte!

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wannnaaaaaa! he, dacht al dat je van de aardbodem was afgevallen! :) grijns! nee, wist van de verhuizing, maar het duurde zoooo lang!
    Welkom terug!

@all, heb een meeeega stijve nek. Ben er mee wakker geworden. Loop op ibuprofen. Stom gedoe. Morgen naar mn nichtjes, hebben we zin in.

mikij,ik heb een nieuwe noppies en 2e hands gaastra jans op MP gescoord. keuze zat nu daar! En de 2 winterjassen van M van vorig jaar heb ik al weer verkocht daar. Dus we spelen kiet!

18. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Pooh: ik schaam me diep :)Gelukkig niet meer elke avond volkomen gevloerd en geen puf meer om nog te internetten. Beterschap met je nek, had ik eergister ineens.
    Moet ook nog op zoek naar winterjasjes. Had jij ze op marktplaats gekocht?

19. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Duh... Staat gewoon in he bericht dat je er een op MP hebt gekocht... Wordt toch tijd dat ik naar bed ga..

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @wanna :) Jep, op Marktplaats heb ik goede jassen gevonden. Die gaastra is echt als nieuw e nvoor M een nieuwe Noppies jas icl muts voor 20 euro!

Deel Deze Pagina