30 plussers en zwanger worden (deel6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sophia, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ja ik ben marktplaats ook al steeds aan het afstruinen, maar ook nog niet dat ik zeg JA DIE IS HET !! hihihi

2. mb02

mb02 Bekend lid

Ben ik ook weer eens!

Wanna, heeee, goed weer iets van je te horen. Drukke tijden voor jullie, maar wel fijn dat het goed bevalt.

Sjors, wat akelig zeg, je wilt dan het liefst door het beeldscherm springen. Nog een paar dagen, dan kan je weer genieten van je kleuter.

Soof, ik heb een kindje op mijn werk die ook onrustig was met inslapen, ook wij werden er moedeloos van. Hij mocht niet meer ingebakerd liggen (mag op het KDV niet meer als ze eenmaal kunnen draaien), maar hij ko toen zij rust niet meer vinde.Ouders zijn naar een homeapaat gegaan en kregen toen druppeltjes. Daar reageerde hij heel goed op, dus misschien is dat voor jullie een idee?

Jas: ik heb ook een winterjas gescoord op MP. Een paarse tommy jas, heel gaaf en zo goed als nieuw. Ik had hem vorig jaar al in de winkel gezien, VEEL te duur. Nu voor een kwart van de winkelprijs gekocht, dus goede deal;).

ALL, zaterdag had ik even een dip-dag. Er kwam een vriendin op de koffie, die ken ik van zwangerschapsyoga. En ik zag het al meteen, ze is weer zwanger. Superleuk, maar bij mij hakte het er wel in. De laatste tijd wordt mijn wens voor een 2e alleen maar sterker, maar elk gesprek daarover gaf spanning. Maar zaterdag barstte bij mij de bom, en het voelde eigenlijk wel goed om alles er eens uit te gooien. EINDELIJK hebben we er echt open over gepraat, en hoewel we er nog wel verschillend over denken, is er wel meer begrip. Ik hoop dat ik nog dit jaar de spiraal eruit kan laten halen!

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    whoooo MB! Dat zou goed nieuws zijn Heeft hij zich meer kunnen verklaren, waarom hij niet een tweede wil? Of was twijfelt hij toch ook nog?

4. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    MB: wat fijn dat er nu in ieder geval ruimte was voor een gesprek hierover. En uit je plannen met je spiraaltje begrijp ik dat het niet meer volstrekt onbespreekbaar is?

5. @mb! Goeie tip, het gaat nu wat beter. Hij ligt nu in een slaapzak met 1 armpje binnenboord. Gaat best nu, doe het stapsgewijs:)
    Fijn dat je hebt kunnen praten en ik hoop dat je spiraal eruit kan!

Ben vandaag tegen een superleuke vacature aangelopen :D. Op een makelaarskantoor als officemanager. Wel wat meer uren, maar ze kijken ook nog of ze de functie in 2 personen gaan doen. Maar sta ook open voor de 36u. Wel veel, maar wel een baan die ik super leuk vind en waar ik in kan groeien. Voor de toekomst met mijn leeftijd zou het best wel eens verstandig kunnen zijn en ik kom er nu ook wel achter dat fulltime mama echt niks voor mij is :)
    Met Thom wel, daar geniet ik intents van maar van Rick wordt ik knettergek :) tja en over een tijdje wordt Thom ook zo'n betwetertje...... ;)

Duimen jullie voor mij :)

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    leuk soof, spannend! Is rick zo lastig op het moment? Ik merk dat J zich meer gaat vervelen overdag. Hij speelt veel met de buurkids die op school zitten (6 jaar en ouder) En al M slaapt (nog 2x per dag), dan ben ik thuis. En dan gaat ie zich vervelen... VErder is hij erg gezellig!

7. Hier ook verveling, maar er zijn hier nog eens geen kindjes in de buurt om mee te spelen. Hij vraagt ook vaak of hij naar het kdv mag :(
    Dat vervelende aandacht vragen is gewoon vermoeiend....

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hij kijkt graag dvd of speelt met zijn camera, maar dat mag niet de hele dag van mij, Hij wil dan niet kleiem, kleuren, puzzelen,niets...

9. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Soof: klinkt super die baan! Ik duim voor je.

Hier eigenlijk precies andersom met de kids. R kan ik rustig laten spelen, die vermaakt zich wel, maar kleine J. wil continu aandacht, is drammerig, wil opgetild worden maar dan meteen weer neergezet worden en hangt dan direct weer aan mijn broekspijpen. Driftig ook. Als hij zijn zin niet krijgt loopt hij naar het eerste beste speelgoedje om dat zo hard mogelijk weg te gooien (of hij haalt uit naar mij of R.) Hij is heel anders dan zijn grote broer (die eigenlijk een softy is) en dat vind ik best lastig. We houden hem wel kort, tolereren geen slaan (halen hem direct uit de situatie, spreken hem ernstig toe en laten hem afkoelen in de box die er alleen nog staat als "time-out-zone") maar het geeft nog niet veel verbetering. Ik denk dat hij ook gefrustreerd is dat hij nog niet kan zeggen wat hij wil, maar oei, ik heb mijn handen vol aan hem

Voor R. gaan we morgen kijken bij een lagere school. we willen er eigenlijk drie vergelijken, maar we moeten er ook steeds vrij voor nemen, dus dat valt niet mee. Ben al lang blij dat we op de meeste scholen wel terecht kunnen, want we zijn door de verhuizing natuurlijk behoorlijk laat met aanmelden.

10. mb02

mb02 Bekend lid

Soof, zou fijn zijn als je meteen weer aan de slag kan. Wel veel hoor, 36 uur.

Wanna, daar gaat inderdaad tijd in zitten, in het bezoeken van scholen. Ga je verschillende soorten onderwijs vergelijken?, of ben je daar al uit? Wel fijn dat hij iig een plekje heeft, dat zou hier niet meer lukken;).

Pooh, oja, dat vervelen herken ik wel bij kids op mijn werk van dezelfde leeftijd. Ze willen meer uitgedaagd worden, vinden het heel leuk om werkjes te doen aan tafel. Eigelijk groeien ze al langzaam naar school toe, goed teken!

ALL, ja, ik hoop ook dat hubby binnenkort zegt "haal dat ding er maar uit, we gaan ervoor". Maar zover is het nog niet, we moeten eerst nog wat dingen op een rijtje zetten.
    Het is heel complex, het heeft met van alles en nog wat te maken (zijn verleden/ zijn ideeen voor de toekomst/ zijn financiele zorgen/ willen verhuizen/ onze relatie enzovoorts). Hij denkt er heel zwaar over, en dat botst heel erg met mijn nuchtere/positieve en "we leven nu" instelling.
    Maar ik hou hoop dat ik hem het vertrouwen kan geven dat het ons gaat lukken!

11. sjors75

sjors75 Niet meer actief

He meiden,
    sorry dat ik hier niet zo veel reageer. Ben helemaal op. Straks naar de rechtbank en dan hopen dat Daan eindelijk weer bij mij hoort. Ben zo nerveus en bang. Weet niet hoe ik het moet volhouden :(

12. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Heel veel sterkte en succes!!
    Je hebt het vanochtend geschreven dus weet je al iets meer, oo hoop zo dat je daan bij jou mag blijven!! Luisteren ze ook naar daan of alleen naar de ouders?

13. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    En Sjors, hoe is het gegaan???

14. sjors75

sjors75 Niet meer actief

We krijgen pas met 4 weken de uitslag. Daan is nu 4 dagen bij me en dan moet ik hem naar portugal brengen. Erg kloten

15. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Jeetje wat een spanning. Dat is toch niet menselijk! :(
    Sterkte!!!

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    sjors ik snap niet dat het zo lang moet duren. een rechter snap ttoch ook dat dit onmenselijk is!

@all, ik ga vanmiddag met mn 90 jarige oma naar de begraafplaats waar mn opa ligt. Er zijn vandalen geweest en we willen kijken hoe het met opa's graf is. Misschien is er niets...

17. mb02

mb02 Bekend lid

Sjors, sterkte! Wat je zegt echt kl*te allemaal:(.

Pooh, en, alles nog ok? Het moet niet gekker worden, dat je zelfs op het kerkhof niet ontkomt aan vandalisme:x.

ALL, gister babyshower gehad van mijn schoonzusje, was erg gezellig. Gelukkig was het vooral lekker eten en kletsen, ik ben niet zo van de grappig bedoelde spelletjes.
    Net gezwommen, het was mega-druk. En iets bijzonders mee gemaakt: wij waren onze portomonnee vergeten, dus dachten dat we terug moetsen rijden. Ik stond te balen, zwembad ligt op een kwartier rijden. Komt er een vrouw naar mij toe die mijn gemopper hoorde:), en spontaan zei "ik schiet het wel voor, maak het thuis maar naar mij over!". Kijk, er zijn nog wel mensen met een goed hart:).

Oja, als i mij verhale de N soms otbreekt, die kop zit los:D.
    Het wordt tijd voor een nieuwe laptop, misschien is de kerstman wel heel lief dit jaar:p.

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb02, jeeee dat hoor je niet snel meer tegenwoordig, wat ontzettend lief! Ja, met dit weer vlucht iedereen naar speeltuinen en zwembaden....

Ben net met oma wezen kijken. Het was erg druk. Gelukkig voor ons, was opa's graf ongeschonden!

19. Of naar de efteling, hier was het mooi weer! We hebben abonnement :)

Mb! Wat enorm lief van die mevrouw!

20. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Soof, ben jalours, lijkt me geweldig de efteling, maar wordt wel een duur geintje voor ons, eerst er helemaal heen en dan de entree, parkeren en dan nog weer terug. Wat dat betreft zou ik soms best wel dichter bij dat soort dingen willen wonen.

Hier zijn we echt aan het genieten van elkaar, veel knuffelen, krijg veel kusjes :). Gisteren wilde D. niet eens mee even boodschappen doen, hij was bang dat hij naar papa moest. Gewoon zielig. Zie er wel tegen op om hem weer weg te moeten brengen, maar hopelijk is dat maar voor een paar weekjes. Wil hem hier hebben en dat hij niet meer zo bang hoeft te zijn.

Deel Deze Pagina