30 plussers en zwanger worden (deel6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sophia, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @hartje, zucht, dat deden wij ook altijd, voor de kids er waren. Als ze grote zijn (en wij rijker ;) ) dan zou ik het graag eens met ze doen.

2. mb02

mb02 Bekend lid

Dus geen herkenning met losgeslagen kids in de winkel, jammer:D. Ik ben ook altijd jalours op moeders die rustig in de winkel rond kunnen lopen, en de kids rustig in het wagentje blijven zitten of braaf achter hen aanlopen.
    En ik kan afspraken maken wat ik wil, mevouw heeft een heel eigen agenda. Ze is echt ZEER eigenwijs, en nu natuurlijk ook op het toppunt van haar "2 is nee". Of eigenlijk meer "ik ben 2, en doe met alles mee". Yfke wil dus ook "winkelen" en niet toekijken.
    Ach ja, ik heb mijn lesje wel weer geleerd. Ik kan alleen winkelen als iemand mee gaat. En dan hebben we natuurlijk ook nog de online winkels, ideaal;).

Pooh, fijn dat je rechtstreeks vliegt! Leuk hoor, mexico. Wij hebben in Tulum gezeten en vauit daar een rondreis gemaakt. Geweldige tijd gehad!

Ik heb op mijn werk buikgriep opgelopen, dus ik moet dicht bij de wc blijven. Balen, net in het weekend!

3. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    pooh, jou tijd komt echt nog wel hoor, ik heb ook een paar jaar moeten wachten na het ongeluk en heb nog niet eens kids... voelde me destijds behoorlijk in de zeik genomen, want we hadden juist afgesproken dat als het niet zou lukken met kids krijgen we dan lekker zouden gaan reizen.... Gelukkig sinds vorig jaar is het dan wel weer aan de orde.
    Gambia is trouwens niet duur hoor, je kunt er al voor een gunstige prijs heen en het leven daar is ook erg goedkoop. Deze reis is goedkoper geweest dan een reis binnen europa.

Mb: beterschap

all: Gister naar chiropractor geweest voor mijn rug, gelukkig gaat dat alweer wat beter. Nog wel pijn, maar voel geen steken meer in mijn onderrug. Helaas willen mijn darmen nog steeds niet meewerken, dus maandag maar even langs de huisarts voor een kuurtje ofzo. Begrijp er niet zoveel van, want mijn man heeft nergens last van en zo verschillend hebben we nou ook weer niet op vakantie gegeten.
    Gelukkig gaat het zonnetje van het weekend lekker schijnen, dus lekker naar buiten vandaag!

4. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    @pooh......klopt het dat jullie 2 kringloopwinkels hebben? en kan jij mij zeggen of dat makkelijk te vinden is haha

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik ben er bij 1 geweest, op de platanen straat. wil vanmiddag nara de pc hooftstraat (klink als een sjieke straat in a'dam.) whhaa, moet leu kzijn daar.

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    net schoenen voor de kids gekocht. Jens zit nu al in 29!! shock. Ze hebben bij van haren ook een meetlat, en ik denk dat ie 109 cm lang is... hellupie! Dan is hij hard gegroeid!
    Jens wilde niets uitkiezen. Dus koos mama. Toen ik er een spelletje van maakt, wilde hij ze wel aan en niet meer uit doen. Helemaal blij!

ja mikija, ben er net geweest .Heel veel kleding ,boeken en meubels. Niet zo veelspeelgoed. Ik weet niet waar jij woont? Maar hij zit bij het gezondheidscentrum waar ik kom voor het CB en verlosk

7. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ik woon in Zwijndrecht, weet niet zo gek veel hoor haha het centrum, bloemenjungle,dierenkliniek,peugeot dealer, gamma enzo

8. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Goedemorgen dames! Waar is iedereen gebleven? Vakantie vieren ofzo????

9. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Goedemorgen. Ben er wel maar heb nog niets te melden:) ben aan het aftellen tot aan de uitspraak

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    het zit bij de dierenkliniek!! Fijn, krijgen net bericht dat we t/m donderdag niet het kraanwater mogen drinken. Of 3 minuten koken!

11. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Sjors, komt helemaal goed, elke dag voorbij is er weer één.

Pooh, vervelend altijd, hebben wij ook af en toe en vind dat altijd zo'n gedoe.

Nog even twee daagjes vrij en woensdag moet ik weer werken. Waar zijn Daan, wanna en Soof eigenlijk gebleven?

12. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Mijn allerlaatste dagje vakantie, morgen weer fris aan de slag!
    Vandaag lekker gezellig met mijn man op stap, ff shoppen, kappertje en vanavond lekker uit eten. Heb er helemaal zin in!
    Tot later!

13. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Veel plezier Hartje vandaag.
    Hier in de tuin aan het werk, vanmiddag nog even paar dingen regelen en dan koken voor mijn broer en vader. Mijn mams is ziek, dus pa en broertje eten hier :)

14. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    blugh....wil van alles maar doe niks......baal daar altijd zo van

15. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Wanna is er wel hoor Hartje :) Alleen (zoals altijd) knetterdruk, dus even weinig tijd gehad om te internetten. Had het weekend ook dienst, dus veel gewerkt.

Pooh: wat balen dat je het water drie dagen lang moet gaan koken!! Wat is er aan de hand? Wat een gedoe zeg!
    J is echt heel lang zeg! R is volgens mij nu 1.00 m, 14,9 kg en schoenmaat 26 :)

16. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Dan is R. ook niet erg groot Wanna, zijn jullie zelf groot?

D. was 108,5 op 15 oktober en 20 kilo en zat in juni al in schoenmaat 29. Qua lengte viel het op het bureau mee, maar qua gewicht groeide hij de laatste maanden veels te snel. Heb mijn ex hierover gemaild, maar krijg geen antwoord van hem. Ben dat zo zat!

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @wann, jee, dat is wel weer een stuk kleiner. Ach, ik ben 1.84 ne papa 1.98... niet zo gek. Maar ik schrok er zelf van. Dat zou inhouden dat hij sinds maar 7 cm gegroeid is!

Er was een hoofd waterleiding gesprongen ergen in het dorp. En dan kunnen ze niet garanderen dat het water van top kwaliteit is. overal is het water uitverkocht, haha!

kwam net thuisb ij 2 oververmoeide kindjes. oma had er een leuke dag van gemaakt, maar dan zijn ze echt kapot moe!

18. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Wij zijn niet heel groot nee (1.69m en 1.83m) en R is in verhouding denk ik inderdaad wat ondermaats. J. is ons kleine mollige bolletje, met nu al 10,5 kg :)
    Helaas sinds gister 39.5 koorts. Geen idee wat hij heeft. Hoest wat, maar dat doen we allemaal al weken. 13 dagen geleden BMR gehad, dus dat is wat laat voor een reactie, maar zou nog kunnen.
    Morgen weer nachtdienst erbij, bleeeh!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    beterschap voor je ventje, wanna en sterkte met de nachtdienst!
    Ik ben zo goed asl klaar met sint/kerst kado's! beetje snel, ik weet het, maar het moet op tijd op de post naar Zweden en ik hou er niet van om straks doe bom volle winkels af te moeten lopen, op zoek naar kado's!

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    hahaha,dat is wel heel snel ja. Ik moet nog beginnen met inkopen!

Deel Deze Pagina