Hey Wanna, goed wat van je te lezen! Hoe gaat het ondertussen met je kleine man, alweer wat beter? Pooh, goed hoor nu alles al klaar voor de sint/kerst, ik heb er nog niet eens aan gedacht hahahaha. Maar ik snap je wel hoor, dat je niet in die bomvolle winkels wil rondlopen. Groot gelijk! Hier gaat alles zo zijn gangetje, mijn rug gaat gelukkig alweer wat beter en ben langzamerhand weer aan het opbouwen met sporten. Jeej, wat heb ik dat gemist zeg!!! Morgen weer aan het werk, dus ik meld me volgend weekend weer! Fijne zondag allemaal!
goedmorgen! hartje, fijn dat het wat beter lijkt te gaan met je rug! Heeft Gambia je goed gedaan? Ik heb vandaag mn humeur niet zo. Het lijkt wel of ik elk weekend aan de sop/opruim ben. Het houdt niet op. M eet vandaag slecht, lijkt niet ziek, maar heeft opeens een koppige bui.
Hey Pooh, nou heb geloof ik ook niet zo mijn dag vandaag hoor, ben doodop en heb net als jou het idee alleen maar bezig te zijn met opruimen en schoonmaken (vaatwasser ook nog eens kapot ) en dan heb ik ook nog een schoonmaakster hahahahaha moet je nagaan... Volgens mij komt het door het ingaan van de wintertijd en het weer. Komt vast wel weer goed! Gambia heeft me zeker goed gedaan, moet alleen nog even in het ritme zien te komen.
ja ik merk het aan de kids ook, iedereen is van de leg Morgen met een vriendin naar de grote kringloop hier. Die houdt er oo kzo van om er te snuffelen
Zo, ben er ook weer thom heeft flink de waterpokken gehad Hij zit compleet onder, maar gelukkig zijn het nu alleen nog de korstjes. Hij slaapt en eet weer goed
wat een rot nacht. om 3.00 had Jens op de po geplast en iep ons. Ging ie ook nog kotsen. Dus alles schoon maken en hem bij ns tussen in gelegd. Maar helaas viel ik weer eens niet in slaap, zeker 2 uur wakker gelegen! @soof ,fijn dat Thom weer opknapt!
Fijne berichten hier allemaal Heeft toch ook wel weer zijn voordelen om geen kinderen te hebben LOL Maar ondertussen kan ik dus hier niet slapen, pff wat een weer en ook veel pijn aan mijn heup/bekken/onderrug.... Ach ooit gaat het vast wel weer over ofzo! Iedereen met zieke kinderen veel sterkte! En alle zieken veel beterschap! Soof: wanneer ga jij in je nieuwe job beginnen?
@hartje! Tja ieder voordeel heeft zijn voordeel Vervelend van de pijn! Het komt vast ooit goed! Ik ga 1 dec beginnen, gister al begonnen al ingewerkt heel keuk heb er echt zin in!
Beterschap pooh!!!! Soof jij heel veel succes en plezier! Hier alles oke. Gister spontaan naar het theater gegaan, manlief had vrijkaarten gekregen. We hebben genoten! Dinsdag mijn feestje van het werk, ik ben namelijk samen met twee collega's binnenkort 12,5 bij de zaak. Heb mijn cadeau (mooie armband) al uitgezocht, dinsdag krijg ik 'm. Tot volgend weekend!
Ben ik ook weer eens! Veel zieken hier, beterschap voor degene die nog niet zijn opgeknapt. Hartje, gefeliciteerd met jubileum! Veel plezier morgen. Soof, jij van harte met je nieuwe baan! Waar ga je nu werken? ALL, ik zit ook al in de ziekeboeg, Yfke heeft sinds gister hoge koorts en is lamlendig. Nog geen diarree gezien (hier heerst buikgriep), dus weet niet wat ze heeft. Hoop maar dat ze zich snel beter voelt. Oh, ze staat nu aan het hek te roepen, tot later!
mmmh, is ze verkouden of zo mbo2? Wij zijn allemaal weer fit gelukkig. Ben wel erg moe, gaat maar niet over. Zal er wel bij horen, mama zijn van 2 kleintjes. toch? Net even naar de winkels geweest .J op zijn fiets. Oud papaier weg brengen, pakketje op de post en broodjes gehaald. Er werd iemand door de brandweer met een ladderwagen ui een flat gehaald. Ambulance stond klaar .Foute boel dus. Werkelijk iedereen staat te kijken dan. Ik wilde J niet bang maken, dus zijn we door gelopen! Lijkt me trouwens doodeng om op een brancard op zo'n liftje naar beneden gebracht worden van de 6 e verdieping..brrr
ged, ben helemaal van slag van dat bericht in de krant van die Tim, die zelfmoord heeft gepleegd omdat hij gepest werd. Hebben jullie die rouw advertentie gezien???
Hallooooooooooo..... Ben ik ook weer na 100 jaar afwezigheid! Heel veel veranderingen hier en helaas niet allemaal even positief! Zal er binnenkort even iets meer over vertellen. Voor nu: veel beterschap voor iedereen!! En ja: echt verschrikkelijk dat een jongen zelfmoord pleegt omdat ie zegt zijn hele leven gepest te zijn...té erg gewoon!! :x Liefs, Daantje
He Daan, goed je weer te zien hier, hopelijk wordt het voor jou ook wat rustiger. Ik ga strakjes er vandoor, moet nog even omkleden voor vanavond. Ben zo benieuwd wat ze hebben bedacht voor me! Ik laat het jullie zeker weten! Toedels!
daan, gaat het wel goed met je/ Ik lees af en toe wat op FB maar kom er niet achter wat er is. Jullie gaan toch niet uit elkaar of zo? en de aruba plannen?
Zeker heftig, de rouwadvertentie voor Tim. Vreselijk, dat je kind zo in de knoop is geraakt en geen andere uitweg meer ziet. Daar krijg ik zo'n akelig gevoel bij, hij moet zich zo alleen gevoeld hebben, brrrrr. Daan, ojee, hoop niet iets naars met de kids? ALL, Yfke is weer opgeknapt, gelukkig. Zondag en maandag was ze echt ziek, alleen maar op schoot willen zitten en alles was "niet goed"(zoals ze dat nu zelf zegt). Ze at bijna niets, dus ik denk dat ze last had van haar keel. Gister had ik een vrije dag genomen, kon ze nog een dagje rustig aan doen. Dat heeft haar goed gedaan, nu is ze weer supervrolijk en actief. Zo, nu ga ik lekker douchen! De loodgieter had iets verkeerd gedaan met de temperatuurinstelling, waardoor we alleen maar lauw water hadden:x. Vanmorgen heeft hij dit goed afgesteld, dus ik kan warm douchen, heeeeeerlijk.