30 plussers en zwanger worden (deel6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sophia, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    gelukkig is ze weer opgeknapt!! :) niets aan zo'n ziek kindje!

@daan, bedankt voor de krabbel op FB. Ik wens je sterkte met alles. Zal niet makkelijk zijn! Hopelijk krijgen jullie je huis snel verkocht!

Ik had vanochtend een vriendin met hara moeder en zoontje op de koffie. J had jammer genoeg een :ik kan niet delen bui" en was vreselij irritant. Gelukkig herkenbaar voor haar, maar wel jammer dat hij zo deed.
    Toen las ik de metro die vreselijke brief gericht aan de ouders van die Tim. Echt ik werd zooo boos, heb gelijk een reactie gestuurd en 2 vriendinnen gemaild. Met die ene heb ik an gana de telefoon gehangen, die belde me ook op omdat ze boos was om die brief. Uiteindelijk begrijpen we dat niet die Mariska die brief heeft geschreven maar een journalist. Nou die vent mogen ze van mij oook gelijk ontslaan. Dat hij zijn frustratie om di vrouw uit door het verdriet te gebruiken van de ouders van Tim, onbeschoft en laag bij de grond!

2. sjors75

sjors75 Niet meer actief

daan ook van mij hier een dikke knuf

Ja erg he die brief. Metro is ondertussen slim en heeft hem eraf gehaald, zogenaamd op verzoek van de familie. maar dat geloof ik niet. Die mensen moeten al genoeg doormaken, gelukkig hebben ze wel veel steun

Mb fijn dat Yfke beter is en koud douchen vreselijk!

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik vind het onmenselijk die brief! Er kwamen zo veel reacties, ik geloof nooit dat het alleen op verzoek van kwam..

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    stil hier.....
    Vrijdag belde M haar juf dat ze 39.5 had maar wel vrolijk was. Zaterdag geen koorts meer .Geen idee wat er was, geen vlekje,s geen rare poep, geen snottebellen. Ze at goed en was ook redelijk vrolijk!
    Gisteren rustig aan gedaan in huis. Ik had knallende koppijn. Even bi je action geweest (top drukte daar) en 2 uurtjes op bed gelegen. Wasjes laten draaien etc. Met J cakejes en koekjes gebakken!

Vandaag was opvouwen, strijken, zuigen, beden verschonen en vanmiddag een uurtje buiten geweest. het was best fris, maar J kon zich even te buiten gaan op speeltuintjes en rennen!

Morgen winterbanden laten plaatsen en 's middags komt een vriendin met 2 kids!

5. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Wat fijn dat M. niet verder ziek is geworden Pooh.
    Winterbanden heb je echt wel nodig. Heel veel plezier morgenmiddag

Hier eigenlijk de hele dag gehuild, ben zo bang om mijn kleine vent te verliezen. Ben nog even met mijn moeder en broer naar een tuincentrum geweest, maar daar zijn zoveel kindjes doet echt zeer om al die vrolijke gezichtjes te zien. Was blij dat ik mijn zonnebril op had, de tranen bleven maar komen. De dagen duren vreselijk lang nu en ik weet niet waar ik het moet zoeken. Ben geestelijk en lichamelijk aan het einde

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    snap ik sjors en niemand kan iets zeggen om je op te vrolijken, tot de uitspraak is. Het is en hel om te lezen, laat staan om mee te moeten maken!

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nou daar zijn we weer. M heb ik gisteren van het kdv moeten halen, met weer koorts :( Ze heeft 13 uur geslapen vannacht en werd best vrolijk wakker. Geen koorts nu. Net op het CB geweest. 10.6 kilo en 77 cm. Lengte groei was iets minder hard. Verteld van de koorts en zij zag verder ook geen aanwijzingen om me zorgen om et maken. Kan virus zijn, tanden etc. In de gaten houden dus. Ik maak me er best nerveus over, heb er moeite mee als ze ziek zijn!
    Ze kreeg nu dus niet de vaccinaties, die ga ik binnenkort wel halen op het inloop spreekuur.

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    sjors, i kzeg maar 1 ding, GERECHTIGHEID, JE HEBT GEWONNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NU SNEL JE KIND HALEN!

9. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Dank je wel Pooh!!!! het weekend ga ik mijn ventje halen!!!!!!!!!!!!!

10. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ajajajjajajajajajajjajajajajja

11. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Zit hier met kippevel op de bank!!!! O sjors wat goed !!!!! Gefeliciteerd. Jeetje ben erg blij voor je!!!! SUPER!!!!! Geniet lekker van je mannetje

12. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Schaam schaam, alweer twee weken hier niet geweest....
    Maar... Sjors: GEFELICITEERD!!!!!! Heb je je koffers al gepakt?
    Wat een super bericht!

Hier even iets minder, heb geloof ik iets te slecht voor mezelf gezorgd en teveel hooi op mijn vork genomen de afgelopen twee weken. Gelukkig waren het wel allemaal leuke dingen (ik was 12,5 jaar in dienst, naar het thialf geweest en op bezoek bij familie in brabant) en het werk ging natuurlijk ook gewoon nog door.....
    Nu dus even bijkomen en eens kijken hoe het jullie is vergaan, of is het hier nog steeds zo stil????

Fijne dag allemaal!

13. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Goedemorgen,
    nee de koffer is nog niet gepakt, zijn nog in onderhandeling, mijn ex doet weer eens moeilijk :) zoals gewoonlijk! Maar we gaan er vanuit dat we morgen om 7,45 vertrekken vanaf rotterdam.

Hartje gedraag je dan ook beter! je moet wel goed voor jezelf zorgen. knuffel voor jou!

14. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Hahaahah Sjors, zal ik vanaf nu weer doen! Soms is het ook wel eens goed om even dingen te vergeten en lekker alle leuks te doen die je tegenkomt. Ik weet van te voren wat ik daarna kan verwachten, al moet ik zeggen dat het alweer een half jaar geleden is geweest dat ik voor het laatst een terugval te pakken had en daar wordt je dan een beetje overmoedig van.
    Ik geef de moed niet op, ooit.....

Jij ook niet de moet opgeven Sjors! Je hebt bijna je mannetje weer in handen. Doe wat je moet doen, je bent sterker dan jezelf denkt!
    Liefs, Hartje

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    sorry, ik was werken vandaag. Sjors, ik las het al op FB, nare vent hoor die ex van je! :(

M had geen koorts op het kdv vandaag, gelukkig maar!

16. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Gelukkig dat M. geen koorts meer heeft vandaag en hopelijk kun je morgen toch naar de intocht.

Hier de tickets zijn geboekt, auto gehuurd, hotelkamer geboekt en maandag zijn we in Portugal. We hebben geen accoord van mijn ex maar ze hebben het er zelf naar gemaakt dat het nu zo gaat. Ik stuur mijn ex morgen een email met hoe laat en waar ik hem verwacht met D. en de spullen die ik mee wil hebben. Ben benieuwd of ze dan maandag op de afgesproken tijd aanwezig zijn. En zo niet worden de instanties ingeschakeld

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    spannend hoor sjors. Hij zal toch niet dwars gaan liggen of de benen nemen

18. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Sterkte Sjors, ik heb er geen woorden voor!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    sjors, hopelijk verloopt de reis en alles goed en kom je snel thuis met D! En nu voorgoed!

20. mb02

mb02 Bekend lid

.Heb jullie allemaal niet op FB, maar ik begrijp dat d voorgoed naar huis komt?! Dat is geweldig nieuws, ben blij voor je Sjors! Hoop dat je ex geen rare dingen doet en d rustig de reis naar huis kan maken.

Pooh, alles weer goed met m?

Hartje, weer bijgekomen van je te drukke bezigheden?

All, hier alles goed. Zaterdag naar de in tocht van de sint gekeken in het dorp. Helaas lag yfke te slapen, 14 uur is geen goede tijd voor haar. Maar op tv vond ze het heel leuk, ze wilde meteen haar pietenmuts op en zwaaide enthousiast naar de sint. Zo schattig!
    Verder word ik binnen nu en 2 weken voor de 4e keer tante van een neefje! Weer spannend zo' n geboorte, ben altijd blij als ik hoor dat moeder en kind gezond zijn. oja, en mijn neefje is zelf al overtuigd van de naam voor zijn broertje......Gers . Dat is zijn grote heid....:)

Deel Deze Pagina