Is er hier iemand die nog zegeltjes van de c1000 nodig heeft? Wij hebben er genoeg, maar helaas niet genoeg geld om ze op te maken
Hartje, wat wil je ervoor hebben dan? ik heb wel interesse want moet nog van alles aanschaffen voor D.
Hoezo moet ik daar wat voor hebben dan? Die zegeltjes zijn toch gratis. Stuur me wat zonnestralen en goede gedachtes dat de pijnen die ik nu heb snel weg zijn. Dat lijkt me een goede deal, toch? Stuur maar via pb even je adres, dan stuur ik het op. Kan alleen even duren, want wordt vanmiddag weer behandeld en dan ben ik niet meer zo mobiel.
Sjors, super meid! Geniet ervan. All, ik ben weer tante! Woensdag is mijn 4e neefje geboren, Seb. Alles goed met hem en zijn moeder. Het is een klein mannetje, 48 cm. Superschattig!
Het gaat hier redelijk, D. lijkt volop te genieten, hij wil alleen niets over Portugal vertellen, als we er over beginnen slaat hij helemaal dicht. Hij slaapt redelijk goed, maar soms wordt hij volledig overstuur wakker en gilt om mij. Dan heeft hij waarschijnlijk gedroomd. Ik lig dan naast hem en hij is mij echt kwijt. Van de week vertelde hij me dat hij bang was om weer naar papa toe te moeten. Het is gewoon zielig. Maar ondanks dit vermaken we ons opperbest en zijn we erg gelukkig samen
Ja wij gaan donderdag naar de kinderarts en dan maar eens kijken welke hulp zij ons aanraad, zij zal dit dan ook regelen Pooh dank je wel voor je lieve kaartje D. vond het McQueenkaartje geweldig
graag gedaan dan is hij snel geleverd, gisteren op de post gedaan Ik ga er even grof vanuit dat de kinderarts toch wel hulp zal aanbieden. Want ik kan me niet voorstellen dat D er niets aan over heeft gehouden! Hoe is hte contact met je ex nu?
Dat is inderdaad snel Die afspraak is wel gemaakt met de kinderarts. Het kan zijn dat we hulp krijgen in de vorm van een psycholoog of bv speltherapie. Maar dat zien we wel. Het contact met mijn ex, ja dat is er gelukkig bijna niet en anders gaat het via sms. Hij wilde zaterdagmorgen skypen. 5 minuten voor de afgesproken tijd krijg ik een sms dat hij geen internet heeft. Oke zijn probleem. D. wil toch niet met hem praten. Nu kreeg ik vanmiddag weer een sms dat hij weer internet heeft en dan morgenvroeg graag met D. wil skypen. Ben benieuwd of het lukt. Ga hem wel zeggen dat ik een vaste afspraak wil voor het skypen en niet iedere week een andere dag. D. heeft rust en regelmaat nodig en daar moet mijn ex zich maar naar aanpassen
Sjors, wat ben jij sterk zeg! Fijn dat er hulp is en dat er goed gekeken wordt hoe deze hulp eruit moet gaan zien. Ik heb trouwens de zegels net op de post gedaan, dus ze komen eraan!
zwaai zwaai! Ben vandaag vrij, maar ja, heb het druk met de kindjes! We zijn vanochtend bij Intratuin geweest, wat een feest zo met de kerst versieringen Ze waren door het dolle heen. Lampjes, ballen ,bomen, bewegende dingen...super!
Sjors, wat goed dat je zo snel professionele hulp zoekt/ krijgt. Hoop dat het D zal helpen, zodat hij zich weer helemaal happy kan zijn. Pooh, ben je een kerst-fan All, gisteren heeft yfke haar 1e plaskaart vol "geplast "! Als we thuis zijn laten we haar in een legging rondlopen, zonder luier. En dat gaat redelijk, als ze er zelf zin in heeft weet ze haar potje te vinden. Ik hoop dat dit zo doorgaat, maar zet er geen druk op. Het moet vanuit haar zelf komen, vind ik. Komend weekend druk met de sint, zaterdag bij mijn schoonfamilie en zondag bij mijn ouders. Yfke is er niet mee bezig, al vindt ze de sint en piet wel heel leuk. Ik heb er wel zin in, vindt het een gezellig oerhollands feest!