Ik duim voor je man hoor, spannend daanje Ik ga effe naar die link van je kijken, Ik ben "uitgebroed", maar heb ook geen zin in hormonen Vanochtend startte mn auto niet0 Dus ik met mn moeders auto naar mn werk. Mn moeder was hier om op te passen dus die belde de anwb voor me.. Heb ik nederland dekking, maar geen woonplaats dekking (what the f&ck??) EN ik moest er zelf bij aanwezig zijn.... Dus om 1830 stond de anwb op de stoep, bleke mn bougies vochtig te zijn door de mist/nattig weer. Effe er aan draaien, spray er op en hij doet het weer. Wel moet ik ze laten nakijken door de garage zei hij!
Halloooooooooooooo iedereeeeeeennn!!! Is daar iemand of is daar niemand?? (de Droomtuin) Ben ik er ook weer eens een keertje, is er helemaal niemand!! Ja Pooh, die anwb is slim hoor! Je hebt wel dekking maar niet echt... Agelopen weekend lekker met Randy uit geweest in Leiden en lekker genoten saampjes. Aankomend weekend lekker met een vriendin uit in Leiden...joepieeeee, heb er zo'n zin in!! Ik moet het er goed van nemen want volgende week gaat mijn mamsje een maand naar Indonesie (waar mijn broer, zijn vriendin en zoontje dan ook zullen zijn, ze zijn op een wereldreis van 3 maanden en dat is de laatste maand, back to our roots) en dan heb ik dus een maand geen oppas... Baal baal!! Liefs, Daantje
Nog 4 daagjes werken.... Daantje! Oe dat zal dan wel even tegenvallen, kan je wel andere hulp inroepen?
Soof: gelukkig komt je verlof nu snel dichtbij! Daantje; pfff, dat wordt even afzien komende maand! Pooh: flauw hè, dat je apart dekking in je woonplaats bij moet kopen. Maar waarom moest je er perse zelf bij zijn? Hier laatste drie nachten redelijk rustig gehad. kleine Smurf maar een keer of 2-3 wakker en snel weer in slaap. Afkloppen, hoop dat het zo blijft, maar vanochtend waren beide kereltjes ineens heel naar aan het hoesten. Is toch onvoorstelbaar zoveel virussen ze al hebben meegenomen van het KDV!!
Anwb! Hebben mijn schoonouders dus ook gehad. Mijn zwager reed hun auto toen ze op vakantie waren en de anwb kwam dus niet omdat ze er zelf niet waren. Heel raar is dat...... Hier een kindje met 39.4 in bedje hij doet niet echt ziek aan, dus morgenvroeg eens bekijken. Manlief is gelukkdig thuis.
@all, hier is het goed, beetje druk. Mn auto startte gelukkig wel vanochtend dus die kon ik naar de garage rijden. Hopelijk kan ik hem vandaag weer halen. Het is een aardig eindje lopen, dus ik hoop dat J dat haalt Het is gelukkig een goede loper! Vanochtend reed S met de kids achter me aan om ons weer thuis af te zetten (wat een gedoe he). De anwb had gezegd dat mn bougies vochtig waren geworden en ik daar naar moet laten kijken en de bougie kabels. Dus dat belde ik gisteren door aan de garage. Had ik zo'n helder licht aan de telefoon, zo van .ooooooh nou ja, wat raar. Ennnnnn... Ik dacht halloooooo, ik ben een klant, je kan geld aan me verdienen, maar erg enthousiast leek hij niet. En die stond dus net achter de balie... grijns! We horen wel wat de schade is. Ik zou eigenlijk vandaag naar een oude vriendin gaan, koffie drinken en de kids lekker samen spelen. Maar ze belde al dat haar zoontje ziek is en ja, ik zit zonder auto. Dus het wordt een thuis dagje! @daantje, oef een maand zonder ma, dat wordt pittig voor je. Wel leuk, zo'n wereldreis maken @soof, beterschap voor je ventje @mikija, oh Lisa is precies 10 maanden vandaag ,zie ik aan je banner! Leuk!
hihi denk het....al voel ik me niet helemaal lekker....dus grote kans dat ik zo ook ff ga liggen...als madam straks wil liggen...dat is ook altijd weer afwachten haha
Ben ik ook weer.... Tenminste, Yfke is nu alweer wakker:x dus ik kan straks weer aan de bak. Heel gezellig, maar ik wel even wat meer tijd voor mezelf kunnen gebruiken. Gister met collega's naar de meezingbioscoop "sound of music"geweest. Was hilarisch, maar werd wel erg laat. Dus vamorgen een beetje een houten kop, ik had zoooooo gehoopt dat ik zelf ook nog een uurtje kon bijtanken *zucht*. Soof, lekker zeg, bijna verlof. Is rick alweer wat opgeknapt? Daantje, Leuk voor je moeder, maar minder leuk voor jou. Hebben jullie een band met Leiden, of is dat gewoon een favoriete stad? Pooh, ik hoop dat het mankement aan je auto meevalt. Ik vind het altijd een ramp, zo'n garage. Ik heb meestal geen idee waar die mannen het over hebben, voel me dan echt een vrouw. Als het even kan laat ik dat door mijn vriend opknappen, die is ook veel zakelijker dan dat ik ben. Miki, 10 maanden, de dubbelle cijfers in. Is ook wel weer iets waar je even bij stilstaat, toch? ALL, tip van de dag: zomerkleding kopen via mp! Door de slechte zomer kan je veel ongedragen (of zelden gedragen) kleding vinden. Ik heb al verschillende leuke setjes van noppies/ BFC/ mexx enz. gescoord, en het ziet er allemaal prima uit. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen fan is van 2ehands, maar ik heb er geen problemen mee en scheelt een hoop geld!
ik koop en verkoop ook veel op mp .Vooral de shirts van lief! verkopen goed! Ik doe daar ook niet moeilijk over. Kleding van J wat ik niet verkoop gaat naar zijn neefje of naar een kennis in de bijstand. EN ik krijg weer kleren van ons nichtje voor M!