Children (83 pics) Izismile.com - In fun we trust! Pictures, picdumps, videos, games, celebs, viral content Hier staan erg leuke foto's op!
Er staan inderdaad leuke foto's bij! Alleen die vent achter de pc, dat vind ik meer een foto voor die andere site (Why the f*ck do you have kids, of zoiets)
Er staan leuke foto's tussen maar ook minder leuke foto's. Die laatste vind ik altijd zo'n zielig kind. Ken de foto... Haha dat tekenende kind met die duistere blik in dr oogjes
Hahahaha , ze doet me een beetje denken aan dat dochtertje van Gabrielle , juanita heette ze geloof ik ( desperate housewifes ) ... Ook zo´n lekkere bolle wangen ..
Dat meisje in de blouse van pappa met stropdas om vind ik mooi!!! En wie zegt dat ze echt aan de murr hangt in het tape... is het geen gezictsbedrog geintje? Dat ze haar op de grond getaped hebben??
Btw: Dat meisje dat in de wastafle voorovergebogen zit te genieten van de straal op haar billen.... is daar ook niet en filmpje van?? Dat elke keer als de kraan werd uitgezet ze heel hard begon te mopperen??? Of verwar ik dat nu met iets heel anders...
Ja, dat vond ik ook. En die van dat joch die die kat zo ongelukkig vasthoudt ook, no way dat ik mijn kind zo met dieren om laat gaan, hoe klein ze ook zijn. Verder vond ik er wel een hoop leuke foto's tussen zitten, die kinderen die helemaal onder het meel zaten bijv. en sommige hadden een blik in hun ogen die boekdelen spreekt.