30 weekjes mag aftellen!!! wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ellen291982, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    veel plezier trouwens op de kermis!!

2. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    buldog ons meisie is ook erg klein
    is nu bijna 21 maanden en zit van kleding op maat 80/86 en 80 cm en 8300 gram dus ook een klein en fijn meisje

terwijl ze wel erg groot lijkt

de rest van de dames heb wel alles gelezen maar ben ook al weer een hoop kwijt :( (sorry)

vandaag is me kleine meisie voor het eerst op vakantie ze heeft nog nooit ergens geslapen alleen maar thuis of bij opa en oma om de hoek dat is neit echt weg zijn want kan hele dag daar heen om naar haar toe te gaan
    maar vanmorgen is ze opgehaalt door mijn moeder en nu gaat ze daar een weekje heen pffffffffffff wel lang hoor maar ja nu is ze nog goed te been en ze wou dit zo graag dus heb maar gezecht is goed maar wat zla ik haar missen deze week hihihihihihihi

3. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    leuk dochtertje heb je!! Schatje hoor. En ooh zou echt niet een week zonder m'n meisje kunnen hoor haha. Ze is nu ook een nachtje bij opa en oma slapen en dat is dan wel lekker, maar een week zou me echt zwaar vallen haha. Sterkte deze week ;)

4. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja valt mij ook al erg zwaar
    maar ja we overleve het wel
    elke dag ff bellen hoe het gaat hihihihihihi
    en ooit zul je ze toch moeten laten gaan
    en vind het ook wel lekker kan nu uitslapen tot wanneer ik wakker wordt :D maar denk als ik wakker wordt dat ik echt denk van pffffffff waar is ze hahahahahaha

5. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    haha ja dat lijkt me ook wel raar. Maar inderdaad wel erg lekker dat je uit kunt slapen. Kan ik morgen ook, als het me tenminste lukt. Kan meestal niet langer slapen als half 9 helaas.
    Fijne avond verder!

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hey Allemaal,

Mag ik met jullie mee aftellen ben zojuist net 30 weken :D:D:D:D Lijkt me heel leuk!

7. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ ess ja dat probleem ken ik hier ook
    mijn moeder zij het al toen ik zwanger was van shirley daar gaat je uitslapen zo dra je moeder wordt dacht echt wat een onzin als ze weg is kan ik uitslapen maar ee hoor tussen 7 en 8 ben ik wel wakker hahahahahahaha

@ jadore va mij wel :D

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Syboena, dank je :D, met hoeveel weken ben jij van je meisje bevallen? Grappig onze dochters schelen een paar daagjes :D

9. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @syboena, ja dat is gewoon je inwendige klok haha. Maar ik heb toch eindelijk een keer lang kunnen slapen. Lag er geloof ik rond 2uur in vannacht en heb lekker geslapen tot 11.15uur :D

Welkom Jadore bij het aftel groepje haha

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Ess85, dank je wel! Wat leuk 2 meiden!! Hoeveel schelen ze straks? Wat leuk ik kom ook uit 85:D

11. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    ja super leuk 2 meiden :D de eerste is ongeveer 3,5 als de baby geboren wordt. Dus dan is ze nog een half jaartje thuis en dan gaat ze naar school.
    Jij bent dus ook een jonge mama haha :D

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Wat leuk 2 meiden :D...ik had eerst een lichte voorkeur voor een 2e meid...maar nu ben ik wel gewend dat wij een jongen krijgen :D en ben ik ook heel blij mee natuurlijk! Ja en jij al helemaal dan :D leuk!! Ik was 23 toen ik zwanger raakte en 24 toen ik Chloë kreeg dus zij schelen dan een kleine 2 jaar. Wel lekker ook hoor dat ze straksjes naar school gaat heb je ook even lekker de tijd met de beeb alleen. Chloë gaat met 2 jaar een dagdeel of 2 per week naar PSZ omdat ik merk dat ze er behoefte aan heeft dus dan heb ik ook nog even tijd alleen met de beeb. Werk jij?

13. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk ook een voorkeur had voor nog een meisje hoor. Alleen al omdat ik een jongensnaam echt een ramp vond en ik al wel een meisjesnaam had en die ook heeeeel graag wilde gebruiken, en nu kan het gelukkig ook :)
    Heb jij al een jongensnaam?
    Mijn dochtertje gaat ook 2 dagdelen naar de peuterspeelzaal, is alleen maar goed voor ze, zo leren ze van andere kinderen enzo.
    Ik ben een moeder die thuis blijft, heerlijk haha. Maar ga waarschijnlijk begin volgend jaar wel werken al moet ik eerlijk zeggen dat ik er helemaal geen zin in heb haha. Moet ik weer gaan solliciteren enzo. En wat doe jij?

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hihi wat leuk hier heel vergelijkbaar...ik werk momenteel ook niet...maar misschien moet ik wel weer als mijn zoontje een half jaartje zal zijn...probeer te rekken tot 1 jaar..even kijken of het lukt, want ik ben ook liever bij mijn kindjes al hoewel ik werken ook wel leuk vind...maar toch ben ik liever bij mijn kindjes :D
    Hihi ook zo grappig wij hadden het precies andersom..wij hadden de jongensnaam al voordat ik zwanger werd..die vond ik zo moeilijk dat ik dat al wilde doen, want ik was zo bang dat we anders met de geboorte nog twijfelde hihi...gelukkig was ik wel snel zwanger, maar een meidennaam hadden we een beetje maar niet overtuigd en de jongensnaam echt overtuigd..en ook daarom had ik zoiets voor de naam wil ik wel dat het een jongen wordt maar voor mijn dochtertje en mezelf vond ik nog een meisje wel erg leuk, maar mijn man wilde wel graag een jongen nu en S.ouders ook wel...niet dat zij wat te zeggen hadden :p (wij ook niet ;)) hahaha maar goed na even wennen ben ik super blij het allebei mee te mogen maken en wie weet willen we wel een 3e..maar goed eigenlijk maakt het geslacht me echt! niet uit. Jij nog zo goed als 6 weekjes :D met hoeveel weken ben je van je dochtertje bevallen?

15. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ jadore ik ben van shirley bevallen met 40+3

@ ess ja idd ik lag er om 12 uur in en om 3 uur was ik er weer uit was lek geprikt door mugjes :( en kon me draai niet meer vinden want alles begon ineens te jueken :(
    en toen was ik om 7 uur weer wakker had erg naar gedroomt dat ons meisie niet terug kwam want ze kregen een ongeluk werden geraakt door vrachtwagen dus was helemaal in tranen wakker geworden :( dus daarna ook niet meer gaan slapen

heb nog een leuke foto :D
    de kat wou vanmorgen ff de verpleging helpen emt ctg maken :)

16. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    hahahahaha geweldige foto...

miss een rare vraag maar heb jij zoon kleine buik? of zie ik het miss verkeerd door de foto hihi lijkt net of je bijna geen buik hebt voor 33 wk.

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Syboena, dat is wel een mooie tijd opzich toch. Wat een mooie kat heb je!!! Waarom heb je een ctg-scan als ik vragen mag?

18. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ mirowsu nee klopt heb bijna geen buik
    mijn buik is als een pudding ingezakt toen mijn vliezen zijn gebroken dus toen was mijn buik ook echt weg :(
    mis dat wel hoor mijn mooie ronde buik had hele mooie buik vond ik zelf zal zo ff foto plaatsen van voor dat de vliezen braken

de foto is gemaakt met 9 weken en 3 dagen kan ff snel geen andere foto vinden

@ jadore ja idd 3 daagjes telaat vond dat nog neit zoon ramp

en idd tijger is een erg mooie kat ben ook super trots op dat beestje heb haar ook al 11 jaar :)
    en hebben er nu net een kitten bij :)

en waarom ik ctg heb elke dag omdat mijn zwangerschap niet loopt zo als het moet lopen
    met 26 weken bragen mijn vliezen dus moest voledige bed rust van af die tijd
    maar omdat de kleine meid ook ineens een groeiachterstand begon te ontwikkelen en bijna niet meer bewoog in mijn buik
    hebben ze gezecht jij moet elke dag ctg laten maken
    dus hebben ze me eerst een poosje opgenomen in ziekenhuis en daarna mocht ik naar huis :)
    wel met de ziekenhuis regels dus niks doen en alleen maar liggen op de bank en elke dag komen ze dus een ctg maken en die bekijkt de gyn dan eind van de middag in het ziekenhuis
    echt leuk is het niet maar ja veel kan ik er ook niet aan doen

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Syboena, Mooie buik hoor!
    Echt een schatje! Jeetje wat heftig! Ik ben dan 1 dagje opgenomen geweest nog niet zo lang terug...maar wat heftig als je va 26 weken al je vliezen breekt! Gelukkig kunnen ze een hoop voor jou en je kindje doen, maar leuk is anders nee. Nog een paar weekjes en dan krijg je je mooie kindje in je armen en is het het weer allemaal waard geweest :)...ik heb zelf ook geen makkelijke zwangerschappen gehad, maar gelukkig geen gebroken vliezen of groeiachterstand kan me voorstellen dat de dagen weken lijken te duren bij je! Maar je hebt ook een peuter thuis zoals ik het lees toch, hoe doe je dat dan? Als je er liever niet over praat geef ik je groot gelijk hoor:)

20. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    oow is je water al gebroken?? sinds wanneer? hoor je dan niet te bevallen? sorry ik ben voor de eerste x zwanger dus weet neit alles maar als je vliezen breken begin je normaal lijkt mij..

Deel Deze Pagina