oow was te snel met reageren lees eronder je verhaal,, wat erg zeg.. is ook neit fijn zo zwanger te zijn wel? ik klaag omdat ik echt weeen pijn heb en dergelijk vanaf de 30 weken maar zo te zien moet ik neit klagen... succes meid..
@ jadore shirley zit nu uit nood 4 dagen op kdv gelukkig vind ze het daar erg leuk dus dat is weer mee genomen verder is ze veel bij me s.ouders omdat mijn mams te ver weg woont daar is ze nu op het moment wel 1 weekje dus ja veel oppas en geregel helaas maar ja nog ff 3 weken en 5 dagen volhouden dan is ze er als het goed is @ mirowsu ja normaal begint het wel maar heb weeen remmers gehad vaak als het door zet is het binnen 48 uur en die tijd lag ik aan het infus met weeen remmers en voledig bedrust voorkomt ook een hele hoop denk als ik meer ga wandelen dat ze ook snel geboren zal worden maar het nadeel is als je al 5 weken plat ligt heb je totaal geen puf meer om te lopen en ja die weeen pijn en harde buiken ken ik ook helaas zo dra ik ook maar iets doe nou van mij mag je klagen hoor want dat is ook echt geen fijn gevoel
wat erg meid ik heb het met je te doen zeg... maar dus als het nu doorzet mag de beeb dan gewoon komen? of blijven ze het nog tegen houden tot 36wk? want het lijkt me niks voor je als je nu nog 3 wk moet wachten niks kan doen... veel sterkte ermee,, en hopelijk dan het gouw goed komt met jou en de beeb dat hij/zij er is...
@syboena, super die foto met je kat erbij haha!! @jadore, oh haha dus jullie hadden juist wel al een jongensnaam. nou ben nu wel benieuwd hoor haha, ik wil altijd graag weten wat voor naam mensen in gedachten heb. Ben heel nieuwschierig namelijk Maar ik liep bij de eerste 12 dagen overtijd, hoop echt zo dat deze eerder komt. Het liefst over 3 of 4 weekjes al. Heb al een paar dagen zo'n last van harde buiken. En heb de hele zwangerschap al wel allerlei klachten enzo. Wanneer ben jij bevallen van je eerste? En was het een snelle of lange bevalling?
@ mirowsu als ze nu komt gaan ze nog wel proberen te remmen helaas want van mij mag ze wel komen hahahahahah @ ess ja leuk he
@Syboena, jeetje zou me verschrikkelijk voelen zolang zonder mijn kind te moeten zijn! sterkte met alles en gelukkig nog 4 weekjes! @Ess, hahaha hier ook zo'n nieuwsgierig persoon hoor Ja leuk is dat he..vind het dan altijd zo meant to be! En onze naam komt sowieso niet veel voor en hebben er vanaf het 1e moment het JAAAAAAAAAAA gevoel bij heerlijk is dat hoor! Ben ook erg nieuwsgierig naar jouw naam! Nog een paar weekjes en dan weten we het van elkaar ...bij een meisje dachten wij aan Michaela of Mikayla schrijfwijze wisten we nog niet..maar we waren sowieso nog niet zeker van de naam dus we hebben de echo maar even afgewacht...wisten toch al met 15.0 wkn wat het is Zo dat lijkt me zwaar zeg 2 weken overtijd poh!!! Hier met 39.0 begonnen met de bevalling en 22 uur later was ze er met 39.1 althans als je van de echo uitging...als je van mijn 1e dag van laatste ongi uitging was ik precies op de uitgerekende dag bevallen. Ik hoop stiekem ook dat deze al met 37/38 weken komt..maar opzich qua draagtijd vond ik het met Chloë ook wel te doen, maar dat zullen denk net die paar weekjes schelen met die laatste loodjes he. Ja heb je nu al oefenweeen, ik nog niet echt..heel af en toe harde buiken...maar ik ben net van mijn blaasontsteking af waar ik veel harde buiken en steken en krampen van kreeg ...dus voor mij is het nu juist even lekker rustig. Poehhh ik heb echt een zware bevalling gehad...zo voelde het en ook mijn VK zegt het telkens weer als ik daar kom...althans ik moet haar nog bellen dat ik niet meer bij haar ga lopen nu, want ik loop nu bij de gyn wegens een opname, maar dat zegt dan wel hoe zwaar het ook was, mijn meisje is net op tijd geboren ze is zuur geboren dat is de fase voor zuurstof te kort dus dat was heftig allemaal en de rest is een lang verhaal hahaha. En jij? Hoe sta jij nu tegenover je aankomende bevalling?
ja ik ook maar daar zit ook weer wat achter normaal zou ik haar echt nog niet zo lang weg hebben gedaan mijn moeder woont hier 2 uur rijden vandaan maar omdat mijn moeder (weten we nu net pas) een kwaardaardige tumor heeft door het hele lichaam en we niet weten hoe lang ze nog heeft kan heel snel gaan maar ook langzaam aftakelen hadden ventje en ik zo iets van ja nu is ze nog goed te been dus het is nu of nooit dus vandaar dat ik maar heb gezecht is goed ook al had ik gelijk spijt toen ik het gezecht had en mis haar ook echt heel erg maar dit was gewoon nog een grote wens van mijn moeder en had zo iets dit kan ik nog voor haar doen dus ga maar
ja haha nog een paar weekjes idd meant to be, die zin gebruik ik ook altijd hahaha. Wij hadden voor een jongen Liam maar dan op z'n engels uitgesproken, maar daar was ik niet zeker over. Was eigenlijk gewoon van, nou als het een jongen is dan hebben we wat haha. Wij hadden met 15 weken een geslachtsbepalingsecho alleen toen lag ze met dr beentjes bij elkaar, een weekje later zijn we toen nog een keer geweest (ergens anders want kon niet zo lang wachten haha) en toen kon ze duidelijk een meisje zien Oh jij hebt dus gelukkig niet overtijd gelopen bij je eerste, maar dus wel een zware bevalling. Nou dan loop ik denk ik liever overtijd want heb echt een super bevalling gehad!! totaal maar 3uurtjes dus mag echt niet klagen. Maar wel schrikken zeg dat je meisje bijna zuurstof tekort had dus. Gelukkig dat het allemaal goed is gegaan. Zie je nu meer tegen de bevalling op omdat je eerste zo zwaar was enzo? Ik zie niet echt tegen de bevalling op maar vind het wel weer spannend. Hoop dat het nu weer zo snel gaat want lijkt me echt erg om zo lang met weeën te lopen.
@Syboena, ahhhh meid wat verschrikkelijk...jeetje kan het allemaal nog erger..denk het zowat niet zeg...jeetje wat moeilijk voor je! Ja daar zit ook wat in en wat is dan een week op jullie leven en op de haarre! Ik vind het echt heel erg voor je allemaal! Mijn vader heeft kanker, maar hij is aan de betere hand gelukkig er zijn momenten geweest waarop we dachten dat het klaar zou zijn..nu gaan we volgende week horen of hij de strijd volledig heeft overwonnen! Wat ontzettend erg voor je, ik heb er verder geen woorden voor sorry meid ik hoop dat er snel een lichtpuntje bij jullie mag komen! @Ess, hihi wat leuk! Wat een overeenkomsten hebben wij (in mijn ogen dan he ) Eigenlijk precies hetzelfde alleen qua geslacht andersom dan. En ook zo lekker nieuwsgierig hihihi zo ik ook hoor de nacht ervoor kon ik er gewoon niet van slapen...ze hadden eigenlijk geen plek, maar ik had ze gesmeekt zodat we mijn schoonmoeder konden verrassen de dag erna was ze namelijk jarig en ze dachten allemaal dat we een paar dagen later pas konden ...wat eigenlijk ook zo was hoor, maar goed was dus erg leuk en gelukkig werkte hij mee! Zo daar zou ik zeker voor tekenen dan nog liever 2 maanden langer dragen bij wijze van..ook al heb ik ook geen makkelijke zwangerschappen gehad die bevalling zowwww ik ben nu ook eigenlijk best bang Wowwwwwww 3 uurtjes zo he meid wat fijn!!!!! Althans dat zullen wel ontzettende zware uurtjes zijn geweest...maar ik heb bv 13.5 uur weeenstorm gehad dacht serieus dat ik dood ging en niet meer kon...sorry voor het drama-verhaal maar ja anders kan ik het niet omschrijven Ja ik ga nu sowieso meteen naar het ziekenhuis dus dat vind ik wel prettig en de gedachte dat ik het al een keer heb gedaan en ze zeggen dat een 2e bevalling vaak beter te doen is...daar hou ik me dan maar aanvast...maar van binnen ben ik gewoon bang en benauwd het me bv met de echo te horen hoe groot hij al is...tja er is geen weg meer terug..niet dat ik dat wil..maar je begrijpt me denk ik wel! Nou als ik het zo hoor krijg jij jouw 2e met een uurtje ...meid ik vind het echt heel erg fijn voor je dat je zo'n bevalling hebt gehad en ik hoop echt dat je nooit zo'n ellendige hoeft mee te maken als de mijne...maar ook jouw bevalling was zwaar hoor het blijft van iedere vrouw super knap Zie ik nou dat jij een halfbloedje draagt? Of heb ik dat mis?
ja we hebben inderdaad wel overeenkomsten, wat grappig oh moet er niet aan denken zeg zolang weeënstorm. Vond sowieso de weeën veel erger als het persen zelf. Had jij dat ook? Het nadeel van zo snel bevallen is dat het dus eigenlijk Te snel ging en ik dus bijna helemaal was uitgescheurd. Voel je op dat moment niks van maar daarna kun je amper lopen/ zitten of wat dan ook. Maar alsnog liever dat en dan zo'n snelle bevalling haha. Maar krijg je dan een groot kindje? je kan inderdaad niet meer terug nee hahaha. Hij moet er toch echt een keertje uit Nee geen halfbloedje haha, waar zag je dat? Heb jij de babykamer al helemaal af?
Ja absoluut het moment dat ze eruit ging vond ik heerlijk eindelijk voorbij...dacht ik maar het ergste wel iig! Ik was ook met spieren en al ingeknipt uhmmm 3 laags dus ik kon 2/3 weken niet normaal zitten en 1/2 weken niet normaal lopen...mijn kleine broertje voor ook zo zielig en lief tegelijk aan mijn moeder toen ze weer naar mij toekwamen...mam kan Jadore nu wel weer normaal lopen ahhhh zo zielig vond ik dat ...wat zal het eruit hebben gezien hahaha..maar na 3 weken ging het weer goed en hoe lang heb jij moeten herstellen? Uitscheuren auwwww toch niet een totaal-ruptuur he? Nee hoor hij is tot nu toe gewoon gemiddeld...hij heeft wel dikke wangen hahaha, maar daar merk ik toch niets van...zijn schedel wel natuurlijk, maar nee gewoon het idee dat ze met de laatste echo zei (was 28 wkn) hij is nu 33cm lang en weegt 1300 gram toen dacht ik even pfffffff whahahahahahahahahha dacht het aan je banner te zien Ja we zijn lekker vroeg met alles begonnen, geboortekaartjes zijn ook af..krijgen nu de 4e proefdruk..ben nogal perfectionistisch maar ik had haar al gewaarschuwd toen ze het had over samen een eigen kaartje ontwerpen en de babykamer is ook zo goed als klaar, ik kan doe wel even een foto bij mijn tekst dan heb je een idee nog even een paar kleine dingen en dan is het klaar. Ik ben trouwens helemaal weg van Koeka ken je dat merk? En jij hebben jullie de babykamer al gedaan? En had jullie meisje al een nieuwe kamer of iig grotere meubels niet meer een babykamer...denk het wel he? Ik zal een foto daarna even mijn meisje dr kamertje showen . En jullie al geboortekaartjes af?
de bovenste foto is trouwens alweer even geleden ...ga snel weer nieuwe foto's maken En dit is mijn meisje dr kamer maar die moet dus ook geupdate worden zie ik :
oh haha je weet dus wat ik bedoel met dat niet kunnen lopen. Wel schattig van je broertje haha. Nee gelukkig geen totaal ruptuur, wel bijna. Ik liep ongeveer een week later weer buiten maar wel met moeite. Maar heb het er allemaal voor over. oh hahaha ja ik vroeg toen gelijk dat is toch niet te groot he haha. Maakte me ook al gelijk zorgen over de bevalling. Maar tot nu toe is eerder aan de kleine kant als aan de grote. ooh haha bij mijn dochtertje heb ik ook echt zoveel aanpassingen gedaan bij het geboortekaartje, volgens mij werden ze echt gek van mij. Ik wil ook altijd alles perfect hebben. Geboortekaartjes zijn nu klaar, moet dan alleen de datum enzo nog aanpassen natuurlijk. De enveloppen zijn allemaal ook al klaar. En ik doe ook geboortebedankjes, die zijn bijna klaar. De babykamer is zo goed als af, moet alleen nog een wasmand haha. Kan geen foto uploaden want zit op de laptop van mn vriend. Maar jouw babykamer is echt schattig!! en die van je dochtertje ook heeeel lief. Is dat behang van pip of niet? Ja mijn dochtertje heeft al heel lang geen babykamer meer. Heb alleen ff geen foto. Ken het merk koeka wel, maar dan van kleding haha.
goeie avond/nacht meiden hoe is het met iedereen? afgelopen 2 dagen heeftme prinsesje verhooging gehad dus geen kermis gezien nouja volgend jaar maar weer. ik zag dat er een hele hoop is getypt maar ben de helft al weer kwijt wie wat had geschreven! maar wat leuk bijnaar allemaal jonge mama's! ben zelf 23 en me man is 26 en onze dochter is pas 2 geworden! onze baby kamer is ook al klaar al moet ik hem 1 deze dagen nog wel weer ff lekker afsoppen enzo zal van de week eens foto's maken van de babykamer en de kamer van me dochter bijde kamertjes zijn helemaal in lief! stijl vind ik zoooo leuk erg vrolijk en kleurijk! bij me dochter ben ik bevallen in 7 uurtjes tijd trouwens. thuis en gelukkig niet uitgescheurd ik zie wel op tegen deze bevalling omdat de VK zegt dat het nog veel sneller kan gaan en ik meteen moet bellen bij de eerste wee en dat ze dan ook niet meer weg gaat dus daar zie ik wel tegen op maar we zullen zien! me kraambedje staat al klaar. heb bij me dochter tot 41+6 gelopen en is geboren met 42 weken snachts om 01.32 uur. de laaste dagen wat meer harde buiken vooral vandaag soms ook pijnlijk soms zijn ze een poosje weg en soms komen ze ook in 1x om de 10 min en duren 1 min ofzo achja zullen wel de indalings wee-tjes zijn beeb ligt nog steeds niet in gedaald en dat kun je ook erg goed zien! heb net boven me schaambeen gewoon een platbuikje haha en de rest is een echte toeter! nou meiden ik ga me bedje zo opzoeken en kijken hoe in vanacht slaap slaap lekker allemaal
Goedemorgen, Allemaal goed geslapen? Ik wel redelijk gelukkig. Jammer dat je niet naar de kermis bent geweest angela, maar inderdaad volgend jaar beter. Is je meisje al wel opgeknapt? En 7uurtjes voor je eerste bevalling is ook heel snel, maar jij liep dus ook zo lang overtijd.. erg he. Ik heb ook al dagen lang last van harde buiken, precies wat jij ook hebt, dan is het een tijdje weg en dan komen ze om de paar minuten ofzo. Maar bij mij is ze al wel ingedaald dus denk dat het gewoon een beetje voorwerk is ofzo. Dat hoop ik tenminste haha. Morgen weer naar de verloskundige dus dan zal ik het wel even vragen.
@angela wat vervelend dat na de bevalling de bi pas afneemt. Je word zo wel geremd in alles Harde buiken herkenbaar. Steeds vaker en meer. Ook vaak als ik lig.
@syboena wat een mooie meid hebben jullie. Wat leuk dat ze een weekje met oma op stap is. Ik zal het er ook heel moelijk mee hebben. dat vind ik een nare vooruitzicht dat ik straks een paar nachten in het zh moet blijven zonder Emma. wat een grappige foto haha! Hoe is het vandaag met je? @jadore welkom bij de club! @ess wij wisten ook zo de meidennamen en de jongens namen kwamen we maar op eentje. In dat geval handig dat het weer een meid word hier haha!
@jadore geweldige kamertjes. dat behang ook op de baby kamer geweldig. En wat een leuke meubeltjes op je dochter haar kamer. Hier weinig ruimte dus hoge kasten enzo gaat niet. we verwachten weer een dochtertje en de meiden gaan op dezelfde kamer slapen (hebben maar 2 slaapkamers vandaar). Emma heeft vooral winnie dingetjes en voor de baby hebben we Nijntje bedacht de geboortekaartjes hebben we al klaar. @angela hoe is het nu met je meisje? Kunnen idd indalingsweeen zijn.
hier had de vk gezegd dat ze ons kindje met de geboorte schat op 3500 gram. ze kan natuurlijk nog een groeispurt maken zei ze. Emma was 3818 gram. Maar ze kwam ook 6 dagen te laat. Ik heb weer last van jeuk op mijn buik. Had ik de vorige zwangerschap ook op het einde. Toen was het op het laatst verschrikelijk. Moest krabben. Mijn hele buik zat ook onder de krassen van het krabben. Hoop dat het nu niet meer zo erg word