@Ellen, haha ja ik was echt blij toen ze zei het is een meisje. Viel echt een last van m'n schouders door die naam haha. Hoe vindt je dochtertje het dat ze straks met haar zusje op de kamer slaapt? Ik heb vroeger ook altijd met m'n zusje op de kamer geslapen. Vond het pas vervelend worden toen we wat ouder werden haha. Verder juist gezellig als ze straks wat groter zijn.
@ellen me meisje is nu helemaal verhooging vrij teminsen vandaag morgen nog ff zien. vannacht echt een kutnacht gehad ben pas tegen 6 uur in slaap gevallen en was er om half 10 al weer uit. ga zo ff liggen maar had z'n pijn vannacht en me man heeft me vanmorgen uit bed moeten helpen is echt te erg soms! bah nog een paar weekjes ben nu 36+5 dus over 2 dagen zou het geboren mogen worden maar ga der vanuit dat het tot 42 weken blijft zitten. ja 7 uurtjes is echt heel erg snel vooral voor een 1ste vond het ook wel erg snel gaan hoor maar heb wel een hele prettige bevalling gehad alleen die weeen storm gelukkig maar 1,5 uur en toen waren de laaste cm'ers er bij. en geen naweeen gehad! wel bleef de placenta te lang zitten ze wou net een ambulace bellen en toen schoot die er toch nog uit en dat vond ik het ergste van allemaal ze is zelfs op bed gekomen om zo harder op me buik te drukken maar voelde me meteen weer goed naar die tijd ben thuis bevallen. nou ik kom straks nog ff terug ff verder reageren ga ff op bed liggen eenhalf uurtje. fijne dag verders!
@angela, oh vervelend zeg dat je zo slecht hebt geslapen. Dan blijf je je de hele dag zo brak voelen. Wel spannend hoor dat de kleine over 2 dagen geboren mag worden. Hoop voor je dat het niet tot 42 weken blijft zitten. Ja ik ben dan in 3uurtjes bevallen ook echt een super bevalling, maar inderdaad erg snel. Ik heb ook geen naweeën gehad en weet precies wat je bedoeld want bij mij duurde het ook vrij lang voordat de placenta er was en ook bij mij werd er enorm hard op m'n buik geduwd. Ben wel benieuwd of het klopt wat ze zeggen dat de tweede nog sneller komt. Dan ben ik zo klaar haha
@Ess, denk dat we ongeveer wel hetzelfde qua knip/scheur-herstel hebben gehad dan met een week kon ik ook lopen..maar amper blijven staan...maar ik heb het er ook echt allemaal met liefde voor over gehad!!! haha gelukkig maar, dat idee heb ik bij meisjes altijd ook maar dat slaat nergens op een babyjongentje kan heel goed een stuk kleiner zijn hihi, maar hoeveel woog je meisje en hoe lang was ze? Bij ons ongeveer ook..de kaartjes zijn voor de meeste geschreven..wacht nog op reactie van sommige mensen..die maar even mailen weer en kaartjes verwacht ik nu wel dat het goed is en straks indd alleen de echte gegevens erin. O bedankjes...wij gaan een kraamfeest geven en dat wil ik dan ook doen bij het weg gaan! Wat voor bedankje heb jij? Wauwwwwwww wat een mooie babykamer zeg!!! Echt heel mooi en die handed by mandjes..ben ik ook helemaal weg van..heb ze ook en volgens mij ook precies dezelfde kleur in het Silver/grey maar dan met een klapdekseltje . Ja klopt ik ben ook helemaal weg van Pip. Koeka hihi wat grappig ze hebben indd allemaal leuke meidenkleiding, ik ben zit ik me nu te bedenken ook pas achter het merk gekomen sinds ik weet dat ik een jongen krijg hihi er zijn dus gelukkig wel mooie spullentjes voor jongens...alleen een stuk duurder..bij meisjes heb je zoveel keuze en veel goedkoper dat dan ook echt leuk is...maar ja volgens mij veranderd dat nooit,want dat is ook zo met kleding met mijn man en ik hij heeft minder maar wel merk en duurder en ik heb veel meer maar heel veel merkloos...eigenlijk het meeste wel Zo bij jou dus eigenlijk ook wel al een beetje begonnen waarschijnlijk, ben benieuwd wat je VK gaat zeggen! @Angela, ahhh arm meisje, hier ook een ziek meisje thuis al de 3e dag koorts . Jammer vd kermis, misschien ergens anders een keertje in de buurt nog of verschuift dat bij jullie niet net zoals bij ons? Leuk dat jullie ook zo lekker jong zijn! Ahhh Lief is ook een leuk merk! Krijg je nu een 2e meisje? Zo ook al zo snel en ook lang gedragen wowww volgens mij is dat ook echt het max tegenwoordig of niet? Hopelijk komt je beeb dit keer wat eerder! Zo te horen is je lijf er iig wel al mee bezig! Spannend hoor! Extra slopend is dat dan he wanneer je een ziek kindje hebt ook nog eens slecht en kort slapen, hier kan ik momenteel je hand dus wel schudden helaas ben ook helemaal brak van het tillen en alles doen als ze zo ziek zijn merk je ook pas hoeveel ze normaal zelf al doen he. Hoe oud is jouw meisje? @Ellen, dank je wel voor je warme welkom vind het nu al erg leuk met jullie te kletsen! Wat leuk dat je weer een meisje krijgt en ook met spullentjes zo handig dat vond ik ook zo jammer dat ik al Chloë dr meidenspullentjes in de opbergkratten kon houden en niet weer kon gebruiken...ze zijn zo leuk en schattig Dank je ons babykamertje is ook niet perse groot hoor, we hebben zijn kast op de gang gezet dus zo hebben we wat ruimte gewonnen en met 2 meiden is het wel makkelijker ze op 1 kamer samen te doen...vroeger hadden mijn zus en ik behoorlijke kamers en toch sliepen we bij elkaar...veel gezelliger Oehh ook al 6 dagen overtijd tot nu toe ben ik de enige die niet overtijd is geweest hopelijk komt je meisje nu eerder en scheelt het weer een paar weken jeuken en krabben Chloe was 3500 en dit kindje wordt ook op 7 pond geschat! Wel spannend allemaal weer he! @All, hier dus ook slecht geslapen door mijn zieke meisje...dag 3 met flinke verhoging ...ze lijkt nu wat op te knappen..maar telkens als ik dat zeg en ik haar temp is die weer de lucht ingeschoten...wat voel je je dan rot als moeder zijnde, wou dat ik meer voor haar kon doen, maar mag niet klagen ze is bijna nooit ziek en eet en drinkt ook nog steeds goed dus dat scheelt een hoop. Wat gaan jullie doen BV of FV? Ik ben een bv-mama de 1e 11 maanden volledig gedaan en daarna 2x pd, helaas moest ik stoppen omdat ik geen eisprong kreeg en we graag weer zwanger wilde raken. Wel merk ik echt dat ze een hele goede weerstand heeft, ik denk dat het daardoor komt maar ikzelf mag gelukkig ook niet klagen!
Vorige keer met 30 weken waren haar hoofdje en buikje ongeveer 28 weken en haar benen 29. Dus ze heeft wel lange benen net als haar zus haha. Geen idee eigenlijk waar ze haar op schatten als ze geboren wordt. Zal het morgen eens vragen. Leuk een kraamfeest, waarom hebben jullie daarvoor gekozen? Voor ons is een kraamfeest niet weggelegd, iedereen die op kraamvisite komt is namelijk veelste nieuwschierig en willen "gelijk" komen als ze geboren is haha. Ik zal wel een foto bijvoegen van de geboortebedankjes. Heb je al enig idee wat je wilt gaan doen? Ik heb voor mezelf ook altijd merkloos haha, maar voor m'n dochter heb ik heel veel merkkleding. Blijft toch langer mooi. Maar heb ook kleding voor haar van h&m en c&a hoor. Maar het meeste is wel merk. Ben er ook een beetje verslaafd aan hahaha. Voor jongens vind ik het veel moeilijk om leuke kleding te vinden, er is toch meer keuze voor meisjes. Over de voeding, ik ga flesvoeding geven nestle groeie start. Heb bij m'n dochter wel geprobeerd om borstvoeding te geven maar vond het echt helemaal niks. Voel me er ook niet prettig bij en ben er totaal geen type voor. Ik heb me er wel een tijd schuldig over gevoeld dat ik geen borstvoeding geef, maar als ik het wel doe dan doe ik het met tegenzin en dat werkt ook niet. Moet wel m'n eigen gevoel volgen. Dit is het geboortebedankje, in het potje zitten witte en roze suikerhartjes en in het kaartje staat haar naam.
@Ess, joh dat scheelt wel zeg, bij mij werd hij nog verder naar voren gezet oh oh Hier ook allemaal lange benen Hahaha jouw reden is precies onze reden waarom wij het wel doen haha dat zouden die nieuwsgierige aagjes ook wel willen maar ze hebben het bij Chloë allemaal verpest ze bleven van 19.00 tot 00.00 uur zitten terwijl ik amper op de bank kon zitten..tja wij moesten gewoon ons mond opentrekken maar daar ben ik dus geen held in als ze er eenmaal zijn het was zo ontzettend druk en iedereen die Chloe maar vast wilde houden en ik helemaal kapot...nee hier vind ik het heel lullig voor ze, maar ze hebben lekker pech er zijn een paar mensen waarvoor we een uitzondering maken..althans ik, want het is mijn keuze ML maakte het niet veel uit..maar die is ook niet net bevallen en gaat de volgende dag werken terwijl ik hier mijn draai met alles moet vinden dus als hij zo'n 3 weken is geven we voor een paar uurtjes een kraamfeest bij ons thuis en dan wil ik mensen gewoon weer pas zien als we weer gewoon gaan afspreken of op verjaardagen en het geeft me een heerlijk gerust gevoel, moet er niet aan denken weer elke dag 4/5 weken lang "kraamvisite" te hebben. Zo dat was mijn geklaag whahaha wat ik wil is een super mooie grote stapeltaart, mooie versiering in huis en een grote tafel met allerlei soorten lekkers met blauwe muisjes verder een leuk bedankje en dat was het dan ...geen hele catering of gedoe nee vlak daarna komt Chloe dr verjaardag die we ook net als vorig jaar niet zomaar voorbij laten gaan dus het zal erg druk worden en zullen ze ons ventje alweer snel erna op chloe dr verjaardag zien. Ahhhhhh wat een super schattig bedankje!!! Echt mooi gedaan! Gaat je grote meid ze ook uitdelen ? Ja hier eigenlijk veel merkloos ook voor mijn meisje hoor, op deze leeftijd vind ik het nog zo zonde dat ze het zo kort aan kunnen, maar hier ook H&M enzo..verder vind ik bv Barbara Farber en Noppies erg leuk voor haar dat soort merken koop ik ook nog wel erbij, maar voor meisjes heb je zoveel leuke merkloze dingen...voor jongens heb je verbazingwekkend genoeg ook hele mooie dingen echt ...je moet alleen even je eigen smaak ontdekken..ik ben dus van het bij baby wel nog van de zachte schattige pakjes, maar straks een mooie baggy-jeans mooie polo of echt mooie t-shirts of overhemd, mooie sneakertjes eronder jaaaa ik zie het wel voor me hoor of allstars ook heel leuk O johhh daar moet je je toch niet schuldig over voelen, bij ons ging het meteen heel gemakkelijk en heel natuurlijk dus dan is het ook heel anders heb alleen over de hele tijd wel borstontstekingen gehad en spruw...maar goed ik ga zeker weer proberen bv te geven! Sliep je meisje snel door met de FV? Nou ik stop maar weer ik praat veel te veel
ooh dat is echt vervelend als mensen zo lang blijven plakken. Vind ik ook wel erg dom, ze bedoelen het wel goed maar als ze logisch nadenken dan snappen ze toch ook wel dat je niet zo lang kunt blijven als je op kraamvisite bent. Gelukkig snappen de meeste mensen dat hier wel haha. Leuk zo'n stapeltaart!! weet je al waar je die gaat laten maken? Mijn buurvrouw heeft een eigen "bakery" om het zo maar te noemen, en zij heeft deze taart voor mijn babyshower gemaakt (was vorige week) Je moet er wel rekening mee houden dat zo'n stapeltaart door de warmte ook in kan gaan zakken he. Welke datum ben je eigenlijk precies uitgerekend? Denk inderdaad dat als je je er meer in verdiept dat je wel meer leuke kleding voor jongens kunt vinden. Maar ik ben alleen op zoek als ik voor iemand een cadeautje moet kopen haha. Ik ben pas met merkkleding begonnen voor m'n dochtertje toen ze 1,5 jaar was. Want daarvoor groeien ze er inderdaad heel snel uit. En het voordeel van merkkleding is dat het ook weer heel goed verkoopt op marktplaats als het te klein is geworden. Voel me er nu ook niet schuldig meer over, maar een paar weken geleden nog wel. Wel vervelend zeg dat je last had van ontstekingen en spruw, hoop dat je daar nu geen last van krijgt! hier sliep ze vrij snel door ja, met een paar weken geloof ik. Dan kreeg ze rond half 12 de laatste voeding en dan sochtends rond half 7 weer ofzo.
Ja veel kraamvisite die zelf nog jong zijn en geen kinderen hebben en dan krijg je dat he Ja ik heb met Chloe dr verjaardag ook een taart laten maken..als je vriendjes met me wordt (ik kan hem om een bepaalde reden hier niet openbaar laten zien dat zie je wel als je de taart ziet maar dan) kan je hem zien en gewoon op het laatste moment neerzetten dan komt het wel goed gelukkig..althans vorige keer wel Wat een super super mooie taart! Wat leuk is er voor jou een babyshower geregeld? Uhmm mijn vriendinnen trokken elkaar zowat aan elkaars haren wie het dit keer wel echt ging doen...en echt leuk hoor, maar nog steeds niets nou ja dan niet hahaha Ik ben trouwens 21 augustus uitgerekend en jij? @KLeding ja dat is wel zo indd! Maar ik kan slecht weg doen..ik heb echt ALLE kleertjes nog van Chloe, kan er geen afstand van doen Hihi dat had ik ook..een paar vriendinnen van mij hebben een zoontje (die het als een van de weinige dus wel begrepen wat kraamvisite is ) haha maar iig toen moest ik ook shoppen...naaa ik wist het echt niet hoor en ja dan heb je natuurlijk ook een lager budget...althans ik ga echt niet voor 50 euro een cadeau kopen voor een ander kind dus vandaar dat ik het nu ook heel anders vind...voor mijn zoontje ga ik namelijk wel echt mooie merk jeans kopen..maar die zal dan wel een stuk minder kleding hebben/krijgen als Chloe! Ahhh heerlijk meid dat ze zo snel door sliep kijk dat is dan weer een FV voordeel...Chloe pas na 1 jaar!!! en niet schuldig voelen straks ook hoor!
heb je toegevoegd en reageer zo op je bericht hoor, moet eerst ff een klein draakje naar bed gaan brengen
Tuurlijk meid ik heb geen haast hoor, mijn kleine ligt ook net lekker fris in haar bedje, hopen dat ze morgen koortsaf is!
Hele mooie taart! En weet nu ook de reden ja haha. Mooi kindje heb je. Echt een schatje. Ja was erg leuk die babyshower. En de taart was ook lekker haha. Wie weet krijg jij m ook nog wel. Ik ben 26 juli uitgerekend. haha inderdaad, 50 euro als cadeautje voor iemand anders vind ik ook erg veel. Ik vind maximaal 20 euro eigenlijk wel genoeg. En als ik niet veel met diegene omga ofzo dan vind ik 15 euro ook zat. Het is allemaal al duur genoeg. Hoe laat gaat jouw meisje meestal naar bed? en slaapt ze overdags ook? Die van mij sliep al met 3 weken niet meer overdags. Wel erg vermoeiend hoor, liep echt van sochtends tot savonds half 12 met haar op. Had en heb nooit een moment voor mezelf. Hoop echt dat deze wel lekker veel zal slapen haha.
Dank je meid! Ja leuk joh echt geweldig heb je die met je oudste meisje ook gehad? Nou wie weet, ben wel stiekem een klein beetje jaloers hoor hahaha nee maar zou het wel echt heel leuk vinden...maar ja je kan hem moeilijk zelf geven . Mooie datum ook!! I je meisje ook een zomer kindje? Zo doe ik het ook precies zo rond de 20,- voor vooral de kindjes van vriendinnen..vriendinnen doen we vaak elkaar mee uiteten nemen dus tja uiteindelijk is dat praktisch gewoon weer 0,- maar wel erg gezellig...en vrienden die ik niet veel zie doe ik ook 15,- euro. Ze gaat altijd rond 20.00 uur soms iets ervoor soms iets erna maar probeer zo consequent mogelijk te doen in de middag hetzelfde verhaal rond 13.30/14.00 uur en dan slaapt ze verschillend de ene keer tot 15.30 en de andere keer wel eens 16.30 maar meestal zo'n 1,5 a 2 uur! En jouw meisje hoe laat gaat zij? Jeetje dat is wel pittig zeg!!! Zo he! Nou het eerste jaar was hier ook helemaal niets voor mezelf dat kwam pas na 1 jaar..het eerste jaar wilde ze echt niet alleen naar bed en gebruikte ze me als levende speen hahaha ach ja ik werkte niet en ze was mijn 1e dus ik heb het geaccepteerd..maar mijn kleine ventje kan helaas niet ook zo vertroeteld worden. Ik hoop vooral dat hij een beetje mee kan in het ritme en dat ze elkaar niet constant wakker gaan schreeuwen ...maar we zullen zien, ik heb iig een hoop geleerd van mijn 1e en daardoor ben ik wel een heel stuk zelfverzekerder iig. En jij zie jij er soms een beetje tegenop? Jouw meisje is iig wel weer een stukje ouder dat scheelt denk ik wel een hoop vooral in begrijpen denk ik. Ze begrijpt zeker goed dat ze een zusje krijgt?
nee dit was mijn eerste babyshower, en denk ook de laatste hahaha. Maar inderdaad, je kunt m niet voor jezelf geven helaas. Mijn 1e meisje is een winterkindje. Geboren in februari en nu krijgen we dus wel een zomerkindje. Heb zelfs kans dat deze op mijn verjaardag komt. Ben 1 week nadat ik ben uitgerekend jarig. Dus hoop dat ze er dan al is haha. Wel lekker hoor dat die van jou smiddags nog slaapt. Heb je tenminste wat voor jezelf en helemaal nu, als je moe bent kun je ook even gaan liggen ofzo. Hier gaat ze meestal na gtst naar bed, en dan moet ik altijd naast haar liggen tot ze slaapt. De ene keer duurt het 15 minuten en soms ook wel 1,5uur. Snap wat je bedoeld, ik heb ook geleerd van de eerste wat ik anders moet doen enzo. Je kan tenslotte ook niet alles gelijk goed doen he haha. Ja ze snapt wel heel goed dat ze een zusje krijgt, maar ben benieuwd of ze het nog zo leuk vindt als ze merkt dat de baby straks niet meer weggaat haha. Ze kan best jaloers zijn namelijk. Ja hoop ook niet voor je dat ze elkaar wakker gaan schreeuwen. Maar misschien valt het mee. Ik zie er niet echt tegenop, ben wel heel benieuwd of het me allemaal gaat lukken straks met 2 kindjes. Misschien een beetje onzekerheid ofzo.
Ahhh heerlijk is dat dat je dan nu een zomerkindje krijgt..is met verjaardagen wel leuker vind ik! Ohhh dat zou wat zijn op je verjaardag hihi, ik hecht niet veel waarde meer aan mijn verjaardag maar zou wel leuker zijn op een andere dag ...al hoewel is wel een heeeeeeel mooi verjaardagscadeau Ja zou je geen 3e willen ? Leuk dat ze het toch nog gedaan hebben voor je! Zow nu nog steeds nou ik vond het heel moeilijk haar het af te leren dat ik niet naast haar kon blijven liggen...maar ik rond 1.75 m lang in haar ledikant liggen samen kon echt niet meer hoor whahahahaha ja zelfs dat heb ik gedaan Hier ligt het dus ook aan gtst hahaha en hoe laat we eten..probeer ik ook altijd wel rond 17.30/18.00 uur te doen, maar soms loopt de dag gewoon anders dan je wil en ik doe haar elke dag uitgebreid in bad en dan gaan we iets voor 19.30 uur naar boven lekker badderen en verhaaltje voorlezen enzo...maar als het dan al 19.50 is dan wacht in na gtst...voor haar maakt het niet veel uit gelukkig en zij speelt dan gewoon even een half uurtje langer Ja het is indd erg fijn dat ze in de middag slaapt en vooral nu...meestal doe ik juist de dingen die ik met haar erbij onhandig vind zoals strijken of gewoon even lekker niksen en zpen of als ik heel moe ben indd ook even een dutje! Indd was het maar zo simpel en daarbij is ieder kind anders...soms kan ik me daar bij andere "ervaren" moeders zo aan irriteren dat ze zeggen OOO maar dan doe je toch gewoon dit...pardon 1 heb ik allang geprobeerd en 2 ik ben misschien niet een moeder waarvan de kids uit huis zijn, maar ik kan het prima zelf..bedoel tips zijn echt wel welkom hoor maar de manier waarop...Chloe was een flesweigeraar en weigerde ook vast voedsel te eten...vandaar die 11 maanden volledige BV...kom ik op een verjaardag Chloe was geloof ik een maand of 10...zegt een moeder waarvan haar kindje bijna 4 was...heb je al een banaatje geprobeerd te geven naaaaaaaaaaa dan haal je het bloed onder mijn nagels vandaan hoor...dat is het eerste wat ze uberhaubt heeft gekregen maar goed ben ondanks een lastige start altijd intens gelukkig geweest en heb mijn uiterste best gedaan dus ik voel me ook niet schuldig dat ik nu achteraf kan denken ja dat had ik beter zo en zo kunnen doen...als we een glazenbol hadden was het leven ook niets meer aan toch Nee joh heel normaal..ook al denk ik meer van het komt wel goed..zijn er echt wel momenten dat ik denk oei kan ik het wel Ja dat kan ik me indd weer met haar leeftijd weer heel goed voorstellen! Ze heeft papa en mama en iedereen eigenlijk al zo'n tijd voor haar alleen en ja dan komt er ineens een zusje die direct net zo belangrijk is en zelfs in het begin meer aandacht en verzorging nodig heeft...dat is natuurlijk erg lastig te begrijpen, maar dat komt wel goed straks kunnen ze samen gaan spelen en ze hebben hun hele leven wat aan elkaar...geweldig toch gewoon even onze draai gaan vinden..maar we kunnen het
Ja is wel een heel bijzonder cadeau, moet er wel wat voor doen haha. Nou op dit moment zeg ik nee voor mij geen 3e, maar dat kan ook nog veranderen hoor. Ben nog jong dus heb nog de tijd haha. oh hahaha dus jij hebt zelfs in dr ledikant gelegen hahaha. Dat zou er leuk uit hebben gezien Ik probeer ook wel rond die tijd te eten, maar ligt er ook aan hoe laat m'n vriend thuis is. Als het echt heel laat wordt dan eet ik alleen met mn dochter. Oh ja ik ken het, ze denken het altijd beter te weten want ja ze zijn al zoooo lang moeder. Kan me daar ook echt aan storen, net alsof wij het minder goed zouden weten ofzo. We zijn ook niet achterlijk. Of waar ik ook een hekel aan heb is als mensen zeggen: oh nou dat zal mij nooit gebeuren hoor! terwijl ze zelf geen kinderen hebben of hele makkelijke. Kan ik echt niet tegen. Nee ik voel me ook niet schuldig over dingen die ik misschien anders had kunnen doen, we hebben inderdaad geen glazen bol en die wil ik ook zeker niet hebben. Je leert van je "fouten" We kunnen het zeker!!
Nee het is geen cadeau waar je zelf niets voor hoeft te doen nee AGUM**eigenlijk alles Ach daarom eerst maar kijken hoe je er 2 vindt Hahahaha ja indd je had mijn man zijn gezicht moeten zien de eerste keer whahahhaa Hier ook! Laatste tijd is hij later thuis en als het echt te laat wordt gaan Chloe en ik ook al samen eten. O echt verschrikkelijk..ik merk wel dat ik nu steeds gebekter word...nu durf ik sneller ook een opmerking terug te maken ook al is het iemand waarbij ik vroeger het kind was of iig de respect-band moest hebben als je me begrijpt nu denk ik ja dag ik wil graag respectvol met iemand omgaan...maar als iemand dat niet naar mij doet dan vind ik dat ik daar ook wat van mag zeggen...ik ben nu namelijk niet meer het kind maar de moeder van! Ja indd precies zoals je zegt..maar ik merk nu nou ik dus ook meer mijn mond opentrek dat mensen toch minder vaak of zelfs niet meer zulke opmerkingen maken heerlijk en ik heb ook weer van hen geleerd hoor....dat ik dat dus niet en nooit zal doen naar andere! Als mijn zus bv wat heeft dan zeg ik heel subtiel van wat bij Chloe hielp was dit en dat, maar dat was Chloe natuurlijk en juist zij vragen snel dingen aan mij dat vind ik dan wel leuk...maar ik houd altijd het respect dat zij en wij het zonder wie of wat dan ook ook redden Nou meis ik ga slapen...je bent ook zo'n heerlijke klessebes hoop niet dat andere mijn komst nu irritant vinden aangezien ik meteen pagina's vol schrijf hier hihi I het hier normaal wat drukker eigenlijk of heb ik nu iedereen weg gejaagd? Hoop van niet! Weltrusten!!!
Ja je moet ook wel van je af bijten. Anders houden ze nooit op. En als mensen jou niet met respect en als gelijke kunnen behandelen dan hoeft dat dus andersom ook niet. Moet wel van 2 kanten komen. En inderdaad, ik breng dingen ook anders en ga niet gelijk zeggen, nou je moet dit en dat doen. hahaha ja je bent wel heeeeel irritant hoor met je gepraat, daar is een forum niet voor bedoeld hoor hahaha Slaap lekker! Hoop dat je meisje morgen al wat is opgeknapt!
soww stelletje kletskousen heb niet alles terug gelezen , heb een druk weekend achter de rug hebben in huis veel geklust dus ik haak vanaf hier weer in... verder drukke week deze week zaterdag word zoonlief 3 dus dan is het feest jammer genoeg zijn de weersverwachtingen niet zo geweldig heb tot nu toe met zijn verjaardag nog geen 1x buiten kunnen zitten. hier gaat verder alles goed werd vannacht wakker en ik lag op mn buik te slapen ben maar weer terug gedraaid..
goeie morgen!!!! oooooh wat praat je veel nee leuk juist al die ervaringen te lezen! haha hier ook zo hoor ik laat me ook niks zeggen en zeg der altijd wat van soms komt het er een beetje iets anders uit dan bedoeld nouja moeten ze maar niet lopen zeuren bij ons zeuren ze er juist om omdat ik me dochter altijd tussen 18.30 en 19.00 uur op bed leg door de weeks krijg juist altijd het cometaar van jaa maar dat is te vroeg bla bla bla nou ze heeft het nodig en wil de avond voor me zelf! in het weekend mag ze altijd wel een beetje opblijven dan gaat ze meestal rond 20.00 uur naar bed en eten dat gaat hier zowiezo goed mijn kind is helemaal gek van groente! en snoept eigelijk nooit oja daar krijg ik ook nog wel eens wat van te horen je moet haar meer snoep geven nouja als ze der niet om vraagt is het niet nodig toch ze eet liever een plakje kaas of worst ofzo zolang ik kan rekken met weinig snoep doen we dat. vannacht een redelijke nacht gehad alleen kon bijnaar de trap van morgen niet afkomen gelukkig kan me dochter zelf trap lopen als ik haar 1 handje vast hou anders had ik niet geweten hoe ik van morgen beneden had moeten komen met der ik baal zo verschrikkelijk van me BI :x vanmiddag gaat weer lekker naar de psz even rust heb me eigen mama al gebelt of ze straks ff kan helpen wil graag de keuken even opruimen me tupperware wil ik in een andere kast hebben (ja ben tupperware verslaafd! en heb dus een hele hoop) en verder de kamer natuurlijk weer op ruimen het is een puinzooi voor mijn idee! en dan zien we wel wat de dag verder brengt kan niet zo heel erg veel meer doen ik ga trouwens flesvoeding geven heb ik bij me dochter ook gedaan heb ook geen borstvoeding geprobeerd. ik voel me al niet prettig bij het idee van borstvoeding geven dus begin ik der ook niet aan wil me zelf niet in de weg gaan zitten en op flesvoeding heeft me dochter het ook heel erg goed gegaan we gaan weer bonbee geven (van de plus jumbo heeft het ook) dit is heel goed bevallen toen. fijne dag allemaal ik ga ff aan de opruim hier!
@bulldog, haha ja kan me voorstellen dat je niet alles gaat terug lezen, dan ben je vanavond nog bezig Leuk, zaterdag dus feest voor je zoontje Heb je nog een speciaal thema of dat niet? haha op je buik? Dat je dat nog kan. Ik heb nog nooit op m'n buik geslapen, ook niet als ik niet zwanger ben. Lijkt me echt niet lekker liggen. @angela, Je moet je echt niks aantrekken van wat andere mensen zeggen. Jij voedt je kind op zoals jij dat wil!! En ja als je kind niet om snoep vraagt is dat toch niet erg, alleen maar beter juist. Weet je wat het is, je doet het nooit goed in de ogen van anderen. Echt vervelend hoor dat je zoveel last hebt van je bekken. Ik heb ook bi maar sinds ze is ingedaald heb ik er bijna geen last meer van. Heb alleen heel veel last van m'n liezen, vooral snachts als ik wil omdraaien. Nou ik ben vandaag weer naar de verloskundige geweest, die harde buiken die ik sinds vorige week al heb zijn voorweeën. Het is dus echt aan rommelen. Ze schatten haar met de geboorte ongeveer tussen de 6 en 7 pond, dus gelukkig geen 10 ponder haha.