@ess kan ik me voorstellen haha hoef je verder ook niet meer na te denken over een jongensnaam Emma lijkt nu wel geinteresseerd in haar zusje. kusjes geven op mijn buik en zeggen zusje lief en haar bij de naam al noemen soms. we leggen ook uit dat haar zusje strraks bij haar op het kamertje gaat slapen. we hebben het ledikantje gewoon laten staann kan ze daar alvast aan wennen. ik ben heel benieuwd hoe het straks zal gaan. Hoop ook dat ze het gezellig vind. waar heb je die geboortebedankjes laten maken? vind ze superleuk gaat goed met de voorweeen dus. die kunnen soms al best heftig aanvoelen vind ik. wat fijn geen 10 ponder haha! was je daar bang voor dan? @angela pff wat een rotnacht. Wel slim dat je je insteld op dat je overtijd gaat lopen. Ik had met 37 week al zoiets van oke kom maar en toen liep ik 6 dagen overtijd. Ik hoop toch dat je kleintje eerder komt @jadore wat leuk dat je vroeger ook op 1 kamer sliep. Geeft hoop dat het allemaal goed kan lopen. is afwachten antuurlijk. Hoop ook dat ze het leuk hebben op de kamer. ik ga zeker niet overtijd lopen gelukkig. krijg een geplande ks. Denk rond de 39 week. Hoop volgende week de datum te krijgen bij de gyn. ik krijg een ks omdat de geboorte met Emma niet helemaal goed is gegaan. ze is met de vacuum gehaald en heeft hierdoor een erbse parese gekregen (zenuwaandoening) zodat ze niet alles kan met haar arm en hand. ik zit nog in dubio over fv of bv. Emma wilde niet aan de borst en ze heeft het prima gedaan op fv. Toch denk ik wel dat ik het weer wil proberen. Ik heb gezegd, ik beslis het als ze eruit is en dan kijken wat ik voel. Aanleggen of niet? wel mooi dta je zolang bv hebt kunnen geven. jmmer dat je moest stoppen. helemaal omdat het wel goed liep. wat sneu voor je meisje. Geef je pcm? Hoop dat het snel zakt. Anders toch even langs de ha? @bulldog had je ook last van je buik? moet verder geen kwaad kunnen gelukkig. ligt alleen niet echt lekker he! ik zag het idd de weersverwachting echt balen! ik hoop het weekend erna lekker weer op Emma haar verjaardag. vorig jaar was het goed warm op haar verjaardag @kleren hier ook geen merk. Hebben we ook geen geld voor maar vinden goedkope kleding ook net zo leuk dus hier vooral H&M, Hema, Wibra, Zeeman en V&D en soms Bakkaboe (oke toch een merk haha)
nog neit alles terug gelezen heb echt geen puf slaap heel slecht kan me draai niet meer vinden vandaag bij de gyn geweest voor de weekelijkse keuring en ditkeer schrok ik er zelf van maar alles was een keer goed oke ze heeft die groeiachterstand wat niet beter wordt maar ze is neit achteruit gegaan zo als normaal gesproken en krijg morgen de DATUM wanneer ze haar gaan HALEN
@Ellen, Ja is wel slim dat je het ledikantje hebt laten staan. Zo kan ze een beetje aan het idee wennen. Wij zeggen expres de naam van de baby niet tegen onze dochter want er hebben al heel wat mensen aan haar gevraagd hoe de baby gaat heten haha. Dus dat doen we maar niet Ik heb die geboortebedankjes zelf gemaakt tenminste, heb deze zelf gemaakt als voorbeeldje en de rest moet ik nog maken. Maar doe het dus wel zelf Als je interesse hebt kan ik je de sites wel geven waar ik alles heb besteld hoor. Ja die voorweeën lijken soms wel op persweeën, heel irritant. Nee was niet bang voor een 10 ponder hoor haha, maar dacht wel van oh straks moet ik er echt een grote baby uitpersen enzo haha. Maar tot nu toe valt het dus heel erg mee. Wel beter dat je in ieder geval niet over tijd zal lopen, voor jou is het dus makkelijker om af te tellen Maar kan Emma nu nog niet alles met d'r arm en hand? En komt dat nog wel terug? @syboena, wat goed om te horen dat alles gewoon goed was en wat spannend dat je morgen hoort wanneer je kleintje geboren gaat worden, wel ff laten weten he. Ben benieuwd hoe lang je dan nog moet
denk dat het ongeveer 8 juli wordt (vrijdag) dan ben ik 37 weken want vandaag had de gyn al gezecht met 37 weken gaan we haar inleiden normaal duurt het nog een week of 2 voor ze een afspraak maken maar heb gevraagt of ze de afspraak alvast konden maken zo dat ik op tijd oppas en vervoer kan regelen en dat wou hij wel doen vandaag beetje te veel gedaan ventje is werken en ik weet wel dat ik niks mag maar wil nu wel alles klaar hebben voor als ukkie komt vandaag shirley haar kast gedaan jeetje zeg laat nooit een man in een vrouwen kast piama broeken lagen tussen de spijkerbroeken pffffffff wat een bende zeg dus die is weer mooi netjes dacht oh dat doe ik wel ff is zo klaar maar ben toch echt een uur bezig geweest op haar kamer en dat is best vermoeiend als je normaal echt niks doet hahahahaha nu wil ik onze kamer nog ff doen zo dat het wiegje er kan staan heb wiegje gehad van mijn mams afgelopen zaterdag zal ff foto plaatsen ech een heel schattig wiegje
mooi wiegje! schattig! @all ik vergeet iedere keer iedereens naam sorry! ooh echt slecht! vandaag me prinsesje weer naar de psz geweest ze vond het weer erg leuk. ze had ook een vaderdag cadootje gemaakt alleen pakte ze het zelf al half uit thuis haha en meteen aan papa gegeven een steen met verf! zoooo leuk! verder niet veel gedaan teveel last nu ook last van harde buiken ik mag vanaf morgen gewoon gaan bevallen of eigelijk vanaf vanacht al! oooh ik moet echt de kleding gaan wassen deze week en de laaste dingetjes gaan halen moet nog een extra aankleedkussen hebben enzo en een nieuwe box! de box die we hadden bij onze dochter hadden we naar vrienden gedaan omdat die bezig zijn met een 2de nou die konden we terug krijgen ding hebben ze zo de schuur in gegooit ding ziet er niet meer uit koop wel een nieuwe we willen van het weekend even gaan kijken bij babypark ofzo oja en een boxmobiel moeten we nog hebben ja had alles al weg gedaan van me dochter we wouden/konden eigelijk geen 2de krijgen ik heb een afwijking in mijn bloed maak bepaalde anti-stoffen aan Anti-M en we hadden/hebben een verhoogd risico op een slechte afloop in de zwangerschap maar het risico bleek veel lager te zijn dan ze in eerste instantie dachten en toen ik zwanger raakte van de 2de totaal onverwachts zijn ze gaan uit zoeken hoe en wat precies en bleek het risico vele male lager te liggen. dus we waren natuurlijk erg gelukkig! met dat nieuws! @merkkleding ja koop ik voornamelijk vooral merken als Vingino, Cabone, Diesel, Replay en nog meer van dat soort merken me man heeft voornamelijk ook alleen maar merkkleding g-star broeken, shirt en truien en verder nog lamatina en nog wat andere merken voor me zelf voornamelijk merkloos paar dingen merk schoenen meestal wel weer merk dan en altijd goeie schoenen vind ik gewoon belangrijk. nou meiden fijne avond!
wat een lieverds zijn jullie gelukkig maar! @Ess, dank je meid ze is gelukkig eindelijk beter...is mijn moederhartje ook weer blij O wat goed dat het voorweeen zijn !!!!!!! Is ze ook al ingedaald? O spannend meid...Chloe werd ook precies tussen de 6 en 7 pond geschat ze was 7 pond, pfff een 10 ponder zou ik ook echt niet aan moeten denken hoor..brengt ook veel meer risico's met zich mee..nee vond een 7 ponder-bevalling al zwaar genoeg @Bulldog, jeetje dat meen je niet...en zomer kindje en nog geen 1x buiten kunnen zitten wow echt zonde! Hopelijk heeft Piet het lekker mis en kan je zaterdag heerlijk zoonliefs verjaardag vieren oooo haha op je buik geslapen hihi dat je daar niet wakker van werd eerst...ik slaap al heel lang niet meer op mijn buik..maar dat heeft met mijn borstvergroting te maken die ik heb laten doen ooit daarvoor was ik echt een buikslaper...maar kan me niet voorstellen dat dat lekker ligt nee ...je beeb zou wel gedacht hebben...wat is dit nou weer mijn huisje heeft een hele andere vorm hahaha @Bemoeienissen: o ja ben gelukkig niet de enige die zich daar behoorlijk aan kan ergeren! Nou jaaaa wie gaat nou zeggen dat je kind te vroeg naar bed gaat en meer moet snoepen!!! Af en toe snap ik niets van andere mensen hoor ...ze willen volgens mij gewoon wat te zeggen hebben..sjonge zo vermoeiend! Goed dat jullie er ook lekker maling aan hebben! @Angela, o geweldig BI..met Chloe heb ik het heel erg gehad en nu ook wel alleen toen liep ik ook nog met een zenuwwortel beknelling...nu kreeg ik deze al met 11 weken en ben meteen behandeld en was vrij snel weg gelukkig...maar die bekken AUW en vooral met trappen lopen en schoenen aantrekken enzo nog eventjes meid! Hoe oud is jouw meisje ook alweer? Chloe kan gelukkig heel goed zelf trappen lopen zowel op als af...dat ben ik vroeg gaan oefenen..dat scheelt echt een hoop! Hoe bevalt de PSZ? Ik ga me nu orienteren en dan mag ik haar pas met 22 maanden inschrijven en mag ze pas als ze echt 2 is...stomme regels..ze heeft zo'n behoefte aan andere kindjes maar goed nog eventjes. Hoeveel dagdelen gaat jouw meisje? Whahahahaha wat een geweldige actie van je meisje zelf haar mooie cadeautje uitpakken voor papa en nu al geven ahhhh...dat lijkt me zo leuk...kan niet wachten tot ik ook van dat soort cadeautjes krijg van haar O meid wat spannend dat bij jou ook al aan het beginnen is! Oei ik zou er beetje benauwd van raken als ik dat allemaal nog moest doen hier was ik al met 24 weken zo goed als klaar...met 27 weken in het ziekenhuis gelegen en dus even extra rustig aan gedaan, maar nu weer bezig met echt de aller laatste kleine dingentjes..moet alleen nog een extra piekstok, 1e pakje, nieuwe thermometer, badstandaar (was niet naar mijn zin dus heb hem geruild..wilde perse aluminium poten en geen witte en die hebben ze niet bij baby-dump grrr) en wat eigenlijk onnodige accessoires zoals fotolijstjes en klamboeslinger en naamletters voor op de deur en dan ben ik helemaal klaar...wat balen van je box zeg sjonge niet netjes van ze! Hier gaat Svader de box mooi wit maken..vonden we toch wel erg leuk als die klaar is dan even Koekaboxzak en Koekaboxkleed erin en muziekmobiel eraan boxspiraal eromheen en klaar toch nog een hoop ook eigenlijk Jeetje wat een bijzonder verhaal joh! Wat erg dat ze dat hebben gezegd eigenlijk..ach gelukkig koos jullie kindje zelf al om te komen hoe mooi kan meant to be zijn! @Voeding: Heerlijk dat jullie ook al precies weet wat je gaat doen qua voeding dat scheelt ook een hoop! Ik ben dan wel een BV-mama maar ik kan soms niet begrijpen waarom mensen zo dom doen over FV ofzo het is ieders eigen keuze! Kom ik weer haha. @Ellen, ze zullen vast eventjes moeten wennen, maar ik denk dat ze het hartstikke leuk gaan vinden...vond zo gezellig om over het stapelbed te hangen en lekker te kletsen met mijn zus soms als ze dan een keer ergens was logeren dan ging ik tegen haar praten en dacht waarom zegt ze nou niets en toen bedacht ik me ineens O Ja ze is aan het logeren hahaha Goh meid dat is heftig!!!!!!!! Wat erg zeg! Jeetje ik schrik er best van om eerlijk te zijn, gelukkig krijg je nu een ks! Week 39 is een heerlijke week Ik duim dat je volgende week al een mooie datum krijgt in jouw 39e week! Ja bij mij scheelde het ernorm dat Chloe meteen bij de eerste aanlegging goed dronk en ik het ook "kon" het was voor mij juist heel gemakkelijk eigenlijk vooral in de nacht dan hoefde ik mijn bed niet uit..pakte haar naast me uit haar wiegje en ging haar voeden, maar wat wel een enorm nadeel was was dat ze geen genoeg kon krijgen en het snel verteerde en zat wel eens op 16x voeden per dag en dat is niet gelogen echt heel zwaar was dat dan weer wel en ja ik kon ook geen rijstebloem erbij doen zodat ze ging doorslapen bv en ze was een flesweigeraar dus kon niet in de fles en niemand kon het een keer overnemen ook tijdens 2 borstontstekingen tegelijk moest ik op mijn kiezen bijten met de tranen over mijn wangen rollent en bijna 40 graden koorts...maar goed verder juist heerlijk intiem en echt van genoten en baalde ook ernorm dat ik moest stoppen, maar goed het was mooi zo ik heb tm 14 maanden gevoedt. @Syboena, wat fijn dat alles goed is! En spannend zeg ben erg benieuwd wanneer jouw grote dag is! Wat een schattig wiegje zeg! Krijg jij ook een ventje nu ? O jee kijk je wel uit meid dat soort dingen kan je je indd behoorlijk op verkijken! Maar wel een heerlijk gevoel geeft dat he..hier vandaag ook weer een productieve dag gehad met veel geboen ...heerlijk @All, ik heb vandaag ineens veel kramp overal vooral in mijn handen en voeten herkent iemand dit?
Nou heb weer genoeg om te lezen haha, even kijken wat er allemaal is geschreven.. @syboena, 8 juli is wel een mooie datum! Ben benieuwd wat je morgen te horen krijgt ooh je moet inderdaad nooit een man kleding laten opruimen, die gooien gewoon alles bij elkaar. De helft kun je dan niet meer terug vinden hahaha. Maar wel rustig aan doen he, het gaat nu juist zo goed Lief dat wiegje!! Wie zet er nog meer een wiegje op jullie slaapkamer? Ik was het eerst wel van plan maar doe het uiteindelijk niet. Vind het ook wel weer zonde om voor een paar weken een wieg te kopen want haar slaapkamer ligt precies aan die van ons, 10 stappen en ik ben bij dr bedje. @angela, aah schattig! dan kunnen ze niet wachten om het te geven he, heeft mijn dochter ook altijd. Zo leuk die zelf gemaakte spullen! Voor jou schiet het nu echt op!! Spannend hoor. En wel een mooi dat je onverwachts zwanger bent geraakt, zoals jadore al zei is dan echt meant to be!! Vingino heb ik ook veel van, vooral die broekjes blijven erg mooi! Replay heb ik ook een aantal spullen van. Had afgelopen winter die bontlaarsjes van replay voor mn dochter, nou vond ze helemaal geweldig. Koop ze dit jaar weer als ze er weer zijn haha. Heb nu die replay sandalen, ook erg leuk. Verder heb ik ook barbara farber, salty dog, esprit etc.. eigenlijk te veel om op te noemen haha. Maar ook van de h&m hoor, hadden ze laatst ook zulke leuke spullen voor de zomer. @jadore, ja ze is al vanaf week 29 ofzo ingedaald en ze ligt nu ook helemaal vast. Merkte het gelijk want had daarvoor zo'n last van bi en sinds ze is ingedaald niet meer. Echt beter! Is jouw mannetje al ingedaald? Geen idee eigenlijk wat die krampen zijn, irritant is dat he. Ik had t vorige week op een vreemde plek, niet in m'n kuit maar aan de zijkant van m'n knieholte. Heel raar heb er ook 2 dagen last van gehad. Nou ik heb ook wel weer genoeg getypt volgens mij haha.
goeiemorgen @merkkleding koop ik hier niet meer voor zoonlief die valt iedere week wel een gat in zn broek, of knoeit iets op zn shirt wat ik er niet meer uit krijg. hij heeft het wel gehad burberry,armani,replay. koop nu voornamelijk bij de h&m... @buikslapen werd er vannacht weer wakker van da tik op mn buik lag baby was druk bezig werd er wakker van maarja niet zo gek he als je op je buik ligt. @ellen nee het doet geen pijn als ik op mn buik lig , ik slaap normaal altijd op mn buik dus moest echt omschakelen. het scheelt dat ik ook maar een bescheiden buikje heb , als ik tegen mensen zeg dat ik nog 5 weken moet geloven ze me niet haha. @syboena fijn dat alles goed was! leuk wiegje hoor.. haha pyama broeken tussen de gewone een echte mannen acktie dat zou hier ook gebeuren.. @angelA dus deze baby is echt een verassingskado?? @jadore ja tis echt erg dat we nog niet buiten hebben kunnen zitten met zn verjaardag as zaterdag houd hij maar 17gr... die kramp herken ik wel ik heb dat ook. ik heb er de latste dagen tintelende handen en voeten en savonds onrustige benen pfff echt irri...
zo weer naar ziekenhuis ctg was niet goed hartslag was veel te laag maar we hebben el de datum wanneer ukkie gehaalt wordt 8 juli wordt ze gehaalt moet me dan melden om 7 uur @ wiegje die heb ik van me moeder gehad anders hadden wij ook geen wiegje hoor @jadore nee wij krijgen weer een meisje ventje lief kan geen boy`s maken heeft bij zijn exs al 3 meiden en nu hebben we samen straks 2 dochters dus totaal hebben we 5 meiden @ buldog bij harde buiken wordt idd je buik hard
@syboena vervelend dat het weer niet goed was, maar kan de lage hartslag geen kwaad voor de kleine dan ? fijn dat je nu een datum heb word je ingeleid of krijg je een ks?? ik voelde gister avond 3 x mn buik hard worde en daarna weer zacht worden ik heb dit bij mn zoon nooit gehad heb ook nooit geen voorweeen gehad bij hem dus weet niet hoe het allemaal moet voelen. echte weeen heb ik ook niet gehad alleen via de weeopwekkers nou die warenn HEFTIG!! wee tnie tof natuurlijke weeen dat ook zijn ??
@syboena, had je toch gelijk over de datum!!! Super zeg. Je zult wel heel erg opgelucht zijn dat het einde nu eindelijk in zicht is. Nu kun je echt de dagen gaan wegstrepen. Duurt nu niet lang meer. En inderdaad, kan het geen kwaad dat haar hartslag weer te laag is dan? @bulldog, ja met harde buiken wordt je buik ineens heel hard, dan voel je echt de spieren in je baarmoeder helemaal samentrekken. Denk wel dat je gister inderdaad harde buiken hebt gehad. Mijn verloskundige zei dat je dit bij een tweede eerder krijgt. Ik had er bij de eerste ook niet echt last van, alleen 2 dagen voor de bevalling en toen bleken het weeën te zijn en ik dacht harde buiken haha.
@ buldog en ess dat is nu ook de reden dat ik zo naar het ziekenhuis meot voor een nieuwe ctg om te kijkken hoe en wat en hoe laag die nu is en anders wordt het straks een ks dus ja ff afwachten @ buldog wordt 8 juli ingeleid als de baarmoeder nog neit rijp is krijg ik eerst een soort van veter die ze op de baarmoeder plaatsen waardoor die gaat rijpen en als die rijp is gaan ze me aan het infuus leggen om de weeen op te wekken @ ess ja ben echt blij dat ik nu kan gaan aftellen en ben ook echt zo blij dat ik neit tot 40 weken door hoef te lopen heb gewoon nog maar 3 weken en 2 dagen te gaan
echt super spannend!! Hoop dat zo alles goed is in het ziekenhuis. Succes in ieder geval en laat je even weten hoe het was?
@syboena wat fijn dat alles goed was! super. slapen word lastiger he! Spannend de datum. ga je hem delen met ons? wat een snoezig wiegje!lees net dat het toch weer niet goed is. wat verschrikkelijk balen (zacht uitgedrukt meid) vind het knap dat je toch zo positoef blijft meid. wat fijn een datum! spannend meid @ess jullie houden de naam nog even geheim dus. ben wel benieuwd, maar wacht geduldig haha! iedereen weet de naam al. geen geheim hier. kan ik ook helemaal niet voor me houden haha! En we hebben ook een populaire naam maar de meiden om me heen die zwanger zijn die kiezen niet dezelfde gelukkig ik wil zeker graag weten welke site je dat hebt gehaald. kan ik misschien ook nog even aan de knutsel! dat is zeker lekker als je een niet al te grote baby krijgt idd. hier staat er een wiegje in onze slaapkamer. Het is een familiewiegje dus we hebben er niet apart eentje aan hoeven schaffen. kan me voorstellen dat je dat voor een paar weken niet aan wil schaffen die dingen zijn ook aardig prijzig. @angela haha wat schattig zeg! heeft papa het cadeautje ook al gezien dan? wow heftig zeg van die afwijking en wat een opluchting dat de kans veel kleiner is dat er wat gebeurd. wat kan er precies gebeuren met de baby dan? zie idd dat je gewoon mag bevallen. spannend vond ik dat de vorige keer. was ook precies 37 week zwanger op mijn verjaardag! @jadore pfff 16 voedingen ik geloof direct dat dat heel erg vermoeiend is zeg. en dan ook nog borstonstekingen gehad, was lang niet makkelijk zo te lezen. vind het superknap dat je door hebt kunnen zetten zeg! ook al wilde ze de fles niet dan nog kan ik me voorstellen dat je er soms flink doorheen zat. @bulldog een harde buik voelt idd alsof je buik hard word en je kan dan ook aan je buik voelen dat die harder is/word. iedereen voelt het natuurlijk anders. ik vond de eerste weeen goed te doen alleen toen ik zo'n 6 cm had niet meer. was blij met de pijnstilling. kon ze niet goed opvangen.
zal even uitleggen over Emma omdat er meerdere meiden naar vroegen. Emma kon na de geboorte helemaal niks met haar arm en hand. er waren zenuwen uit haar ruggenmerg getrokken. Met 4 maanden is ze geopereerd en hebben ze zenuwen aan andere zenuwen vastgemaakt die het wel doen. ze konden niet alle zenuwen redden want sommigen waren teveel beschadigd. Omdat zenuwen heel langzaam aangroeien duurt het lang (aantal jaar) voordat we het zien wat ze ermee kan. Maar er is al wel gezegd wat we kunnen verwachten. de fijne motoriek zal ze niet kunnen. wel iets vastpakken met haar hand bijvoorbeeld een danoontje toetje (zo legde de arts het toen uit) of een stuur. We zien al veel verbetering en dat is prachtig. we moeten namelijk 4x per dag oefeningen doen met haar arm om alles soepel te houden. vind ze niet leuk want ze krijgt er wel steeds meer gevoel in. Ook lopen we al vanaf dat ze een paar weken is bij de fysio die alles in de gaten houd en ons tips geeft. Een hele lieve vrouw die Emma ook vertrouwd gelukkig. Ze mag daar spelen zodat de fysio kan zien hoe ze haar armpje gebruikt en of ze die gebruikt. ook let ze op of haar armpje soepel blijft en welke oefening we eventueel meer moeten herhalen. Ze kan haar armpje al aardig ver optillen en ook haar polsje beweegt steeds meer. Haar vingers bewegen heel licht. ze gebruikt haar armpje om er spullen onder te klemmen bijvoorbeeld. Zo mooi deze vorderingen. Dan houd je de moed erin en weet je ook waarvoor je de oefeningen doet en de operatie hebt gedaan. Emma heeft nu een nachtspalkje om te zorgen dat haar vingers recht komen te staan. die heeft ze in een soort vuist. We zien al duidelijk verschil. Zo kan ze hopelijk straks wat doen met haar handje. ze klemt soms haar vinges om een beker heen bijvoorbeeld. we zijn zo trots op Emma dat ze zo dapper is. dat maakt het voor ons ook makkelijker.
@Ellen, haha ja we houden het maar even geheim. De naam van m'n dochtertje komt volgens de naamstatistieken wel redelijk veel voor, alleen heb ik m dus echt nog nooit om me heen gehoord. Dus voor ons is de naam wel uniek. En de naam van deze kleine meid komt heel weinig voor in nederland, ik hoorde m toen bij een ex collega, haar dochter heet ook zo en die naam heb ik gelijk bovenaan mijn lijstje gezet en is er niet meer vanaf gegaan haha. Maar is dat van Emma dus met de bevalling gebeurd? Als het dus anders was gegaan dan had ze haar arm en hand gewoon kunnen gebruiken? Het klinkt allemaal wel heel heftig hoor. Super dat jullie al verbetering kunnen zien, al gaat het misschien niet heel snel, alles is mooi meegenomen natuurlijk. En wie weet kan ze over een paar jaar wel veel meer als dat jullie hadden gedacht. Kan me goed voorstellen dat je als ouders super trots bent als je die verbeteringen ziet. Het is voor zo'n kleine meid ook niet niks natuurlijk om zoveel te oefenen en fysio te krijgen.
@syboena hoe was het in het zkh? @ellen jeetje das ook heftig met emma komt het ooit nog helemaal goed? harde buiken kunnen geen kwaad toch??
@bulldog, nee harde buiken kunnen geen kwaad. Maar als je het echt met regelmaat gaat krijgen moet je even de verloskundige/gyn bellen.