ag echt ziek ben ik niet maar mis me ukkie nu wel erg veel gister nesteldrang gehad en hele huis gepoetst niet da tik groot huis heb flatje met 3 kamers maar toch dus vanacht ontzetten veel last gehad van harde buiken zo erg dat ik ze weg moest puffen dus dacht ook ff dat de bevalling was begonnen en toen ben ik in slaap gevallen en vanmorgen wakker geworden en was niks aan de hand hahahahaha trouwens ik lees van af hier weer mee heb de rest wel gelezen maar niet echt veel zin om overal op te reageren (sorry)
Hey lieverds daar ben ik weer eventjes druk met van alles en nog wat ...zo ga nu even bij lezen @Ess, o wat fijn voor je meid dat je daardoor nu minder last hebt van je BI, dat heb ik met Chloe des tijds niet zo ervaren helaas, ik weet dus echt niet of hij is ingedaald...vorige keer niet...ik was toen net 29 weken..woensdag moet ik weer naar de gyn dus wie weet, zou toch wel fijn zijn Ja vanaf deze weken ga je wel met veel dingen denken o zal er al wat voorwerk gedaan worden enzo...maar merk dat dat nu wel langzaam aan begonnen is...heb nu regelmatig harde buiken...vooral als ik druk ben. Auw bij je knieholte dat is echt een pijnlijke plek om kramp te krijgen! Wat vervelend dat je zo'n pijn hebt met slapen je slaapt vast al met kussens tussen je benen? En draaien doet zeker het meeste pijn ...althans is bij mij wel zo en ik kan ook echt mijn benen niet wijd doen auwwww...nog even meid je kan het ! O lees nu dat je dat indd al doet...leuk bij lezen haha, maar nee zit niets anders op dan meid echt balen ik had met Chloe ook zo'n giga pijn..met deze minder tot nu toe dan he @Wiegje, ja hier wel weer in hetzelfde wiegje waar Chloe in heeft gelegen super schattig en voor 25 euro gekocht toen op mp vind het wel fijn met de 2e dat zodra hij in de nacht begint te huilen dat ik hem snel kan pakken en Chloe dan hopelijk niet wakker maakt en ik ben zelf ook gewoon een lui mens maar ook vind ik een ledikant zo huge voor zo'n pasgeborenne! @Bulldog, na dat is wel echt een domper zeg en indd het wordt morgen waarschijnlijk niet echt mooi weer na ja zal de pret iig niet bederven...krijg je ook altijd van die flashbacks van de bevalling als hij bijna jarig is? Oh jij dus ook uhmmm ik heb die krampen echt niet voor de 30 weken gehad..dus wie weet dat het ergens goed voor is, als ik het niet vergeet vraag ik het woensdag even aan mijn gyn! @Harde buiken, ja zo voelt een harde buik..je voelt het echt opkomen en je buik lijkt wel te verstenen ofzo , het doet geen zeer maar is zeker onprettig en beetje benauwd krijg ik het er altijd van! Jeetje wat raar dat je dat niet hebt gehad bij je oudste! Maar meid ik kan je vertellen dat natuurlijke weeen echt een horror zijn ook ..iig bij mij heb gesmeekt om een KS...maar ik had ook echt een rot bevalling helaas...hoe is jouw bevalling verder verlopen? Harde buiken kunnen trouwens geen kwaad mits ze GEEN pijn doen anders altijd je VK bellen! Waarom loop jij bij de gyn als ik vragen mag? @Syboena, o nee dat meen je niet wat verontrustend! Hopelijk gaat alles tot en met minimaal de 8e goed met haar in je buik en ook zodra ze geboren is natuurlijk wat een opluchting zal dat zijn voor je/jullie! Mooie datum!!! Whahahaha hij kan geen boys maken hahaha moet zo lachen om hoe je dat zei ...maar had hij graag een jongen gewild of jij? Een lichte voorkeur is niets mis mee hoor, ik wilde eigenlijk stiekem graag een 2e meisje maar ik ben net zo blij met mijn ventje hoor YEAHHHHHHH wat goedddd van je meisje !!! @Ellen, ahhh dat is lief dank je! Ja ik kon ook niet anders natuurlijk, maar dan nog deed ik het met liefde maar indd soms was het zwaar gewoon vooral eigenlijk je zorgen maken telkens en nergens echt naartoe kunnen op je gemak en dan best lichamelijk op zijn...maar ja denk dat we dat allemaal wel hebben gehad met zo'n klein beebje! Jeeeeeetje meid ik zit hier met tranen in mijn ogen, wat een dappere en super knappe meid hebben jullie!!! En wat goed dat je zo positief bent...dat doet wonderen en kom je alleen maar verder mee...Emma is ook een bofkont met jou als mama! Tjemig wat hebben jullie een hoop mee gemaakt meid..is echt heftig en niet niets! Maar Emma zal qua andere ontwikkelingen waarschijnlijk een stuk sterker zijn door wat ze allemaal mee heeft gemaakt, ik heb echt enorme bewondering voor jullie en jullie lieve Emma en extra fijn dat ze zich op haar gemak voelt bij de fysio..dat is heel belangrijk zo heeft ze er ondanks alle ellende misschien toch ook een beetje plezier van...klinkt zo raar als ik het schrijf maar je begrijpt vast wat ik bedoel! Ik was een jaar of 4 ofzo toen ik naar de fysio moest vanwege scheve voeten..ik deed mijn voeten naar binnen met lopen...als we naar de fysio gingen vond ik dat altijd geweldig! En mijn zus was jaloers hihi maar goed niet leuk natuurlijk maar ik had er geen last van als kind zijnde en lopen kon ik daarna als ieder ander kind. Maar petje af voor jullie meid! @Angela, fijn dat je goed hebt geslapen, daar kan je zo van opbeuren! Heerlijk meid die laatste dingen en vandaag je box binnen gekregen of volgende week vrijdag? En nog gelukt met kleertjes enzo wassen ? Heb je toch nog lekker snel gedaan al die laatste dingen, lekker gevoel geeft dat he..nu nog even lekker genieten van je zwangerschap! @bedankjes.tractatie's: hele leuke dingen voorbij zien komen! Moet ook nog steeds wat doen voor de bedankjes..maar gelukkig gaat ook hier het laatste dingen to do list hard @All, zo lekker bij gelezen en morgen ben ik een dagje met mijn beste vriendin weg dit heb ik al maaaaanden niet gedaan dus onwijs veel zin in! Eerst lekker naar de kapper en dan naar de stad even op slakken-tempo shoppen en dan om 14.30 uur High Tea en daarna mischien nog een biosje ofzo nou heb er echt zo'n zin in Even iets heel anders...mijn meisje had dus de 6e ziekte en is nu weer helemaal beter gelukkig ben echt opgelucht weer Zoooo nou ik heb ook wel erg veel geschreven nu hahaha
Dus je huisje is weer lekker schoon Wel rustig aan doen he, je bevalling moet nu nog niet beginnen, dat is 8 juli Wanneer komt je kleine meid nou precies terug? Duurt niet lang meer toch? Ik ben vanavond begonnen met m'n koffer in te pakken, moet alleen nog wat van die grote pyama shirts inpakken om in te bevallen en om in te slapen.
(alvast voor morgen, want dan ben ik er ook niet ) HIEPER DE PIEP HOERAAA GEFELICITEERD Zoontje van Bulldog en mama-Bulldog Alweer 3 jaar JIPPIEEEEE!!!!!! Maak er een mooie dag van ondanks het weer !!!!
@ jadore ja goed he van haar ben ook echt trots op haar ze is nog geen 21 maanden en dan al fietsen vind echt knap hihihihihihi zeg het wel vaker ik heb een ventje die geen boys kan maken dus als je graag een girl wil moet je zijn zaadjes ff vragen hahahahaha nee ik had heel graag een jongetje gewilt vond wel erg mooi had ik van bijde 1 en ventje lief had al gezecht toen we net wisten dat ik zwanger was van dit is een meisje maar ja aan de andere kant denk ik ook zo als het gezond is wat heb ik dan te zueren ben net zo blij met een meisje als een jonge hoor en kwa centjes komt eht wel erg goed uit hahahahaha hoef niks te halen heb alleen een zomerjasje gekocht omdat shirley van sept is en heb een nieuw geboorte pakje gekocht vind dat dat gewoon een plicht is maar verder iks bij gekocht heb alles nog en alles is roze van kleeding tot speelgoed ze krijgt straks ook shirley haar oude kamer is helemaal roze hoefde er niks aan te doen alleen ff schoonmaken en klaar was het dus dat scheelde wel erg veel werk ja heb zelf de datum uitgezocht ze wou eerst maandag de 11 de maar dat wou ik neit dan is me broertje jarig en had ook zo eits wat is nu mooier dan de vrijdag mijn fam woont allemaal zo ver weg kunnen ze mooi in eht weekend langs komen zonder vrij te vragen papa die dan lekker vrij is nou mooier kan het niet vond ik en idd is echt een opluchting dat ik nu kan leven naar die datum ik weet gewoon dat ze zondag is @ ess hihihihi nee idd maar vond gewoon dat het schoon moest had zo iets wil nog ff 1x een grote schoonmaak houden en dan bij houden voor ventje (als hij dat doet) maar dan hoef ik niet me ogen uit de kop te schamen als de kraamhulp komt mannen maken toch anders schoon dan vrouwen hij doet echt zijn best hoor maar in mijn ogen is eht niet goed kan ook aan mij liggen hoor shirley komt zondag in huis ze gaan daar rond 10 uur weg dan is ze rond 12:00/13:00 uur ongeveer weer in huis hihihihihi mijn tas staat al klaar maar die wordt ook regelmatig gepakt en leeg gehaalt voor als ik weer een paar nachtjes moet blijven
@jadore, hahaha heb heel je berichtje niet zien staan, denk dat we tegelijk waren met plaatsen ofzo. Heeeeeel veel plezier morgen, is ook weleens lekker om een vriendinnendag te hebben En niet te veel geld uit geven he hahaha. Ga nu lekker mn bed in, ben moe Slaap lekker allemaal en nogmaals fijne dag en gefeliciteerd Bulldog!!
goeie avond meiden! hoe is het met iedereen? heb nog niet alles gelezen sorry is zoveel bij geschreven! Vandaag niet veel gedaan kon me er zelf niet toe zetten bah! had echt een luie dag morgen weer een dag. vandaag wel nieuwe gordijnstof gehaald vitrage wil/moet nieuwe hebben voor mijn voorraam dit hangt al 5 jaar en vind het niet meer mooi dus van de week even weg brengen naar een nicht van mijn moeder en dan heb ik voor de bevalling nog nieuwe hangen vond ik echt nodig! vandaag ook de box binnen gekregen en die staat op de plek wat een klote werk omdat ding in elkaar te zetten de handleiding klote niet helemaal :S stom nouja maar hij staat in ieder geval boxkleed der in muziek mobiel der boven erg leuk had een nieuwe gekocht alleen niet op de kleur gelet is die blauw nouja kan ook wel voor een meisje vind ik de rest is al roze genoeg. verder een redelijke dag gehad kwa pijn enzo harde buiken wel geregeld maarja dat maakt niet uit ze doen gelukkig geen pijn zijn alleen vervelend verders niet veel mee gemaakt nou fijne nacht allemaal en hopelijk allemaal slaaplekker!
@Syboena, ja echt hartstikke knap!!!! Hahaha ik heb toch ook al een girl meid maar nog een girly ooit zou ik heel er leuk vinden hoor...maar mijn ML wilt het hier waarschijnlijk bij houden...we zien wel Ja qua geld is het helemaal handig...vandaag nog Chloe dr roze doomoo zitzak gekocht...die vrouw die hem op kwam halen zei bij de deur heel verbaasd huuu o jij ook haha toen zei ik ja alleen wij krijgen een jongen..wil ik hem toch niet aandoen hoor in een roze ding hahaha ik heb met hem veel meer uitgegeven dan met Chloe...meiden heb je veel leuker spullen merkloos en jongens dat begint gewoon nu al maar ja je kan het zo gek maken als je zelf wilt he @Koffertje, ik wacht nog even althans ik wil er wel de spullen in gaan doen die ik sowieso niet meer thuis nodig heb...maar zoals je fotocamera en paspoort enzo dat soort dingen zal ik er dan toch weer tich keer uit gaan halen dus ik wacht nog even eerst de andere puntjes nog..ben nu met deurletters bezig en andere kleine dingentjes @Ess hahahahah hoe heb je die nou kunnen missen XD hahahaha dank je meid! Maar dat laatste kan ik je helaas neit beloven hahaha ben ook zo'n tijd niet meer wezen shoppen en moet echt BH's hebben en kleren pas niets meer met die dikke kont en buik haha Slaap lekker! @Angela, nou ja zo lui ben je nou ook weer niet geweest toch en ben blij dat ML dat soort dingen allemaal doet, mijn Svader is de box van Chloe aan het verven van koloniaal naar wit en dan kan ons nieuwe Koeka-boxkleed (wafel) er in en boxspiraal en muziekmobiel erboven en dan is het beneden ook klaar voor hem . Nou meiden ik ga nu ook echt slapen ben ook heel moe, ik spreek jullie denk ik maandag pas weer ivm mijn vriendinnendagje en vaderdag zondag natuurlijk druk druk druk
@ angela, ik wil ook nog nieuwe gordijnen voor beneden hebben. En dat wil ik ook echt voordat ik ben bevallen, wil wel netjes zitten als de kraamvisite komt he haha. Gek eigenlijk dat vrouwen altijd dingen in huis willen afmaken/vernieuwen voordat ze zijn bevallen. Denk dat heel veel vrouwen dat wel hebben haha. @jadore, haha ja geen idee, zo klein was het bericht nou ook weer niet hahaha Wij hebben 6 weken geleden ofzo een nieuwe witte box gekocht met platte spijlen, hij staat nu alleen nog steeds in de gang in de doos.. mannen he, stellen alles zo lang mogelijk uit Wat ik nog moet hebben voor de baby is een grijze wasmand, maar kan m gewoon nergens vinden!! Alleen maar hele dure van 60 euro ofzo, nou dat vind ik te duur voor een wasmand. Verder wil ik nog ff een boxmatras kopen en dat was het wel zo'n beetje. Vandaag lekker een rustig dagje en morgen even naar m'n vader.
@angela gelukkig is hij nu in elkaar dan. Wat een gedoe. Hier staat hij al eventjes .Ook voor de katten om er aan te wennen, voor het geval dat ze erin zouden gaan dat zwe dat af konden leren. Maar (ik klop het af) gaat tot nu toe goed gelukkig. En Emma vind het erg interessant wil er steeds inspelen haha! @ess kan je aan de knutsel dus! @syyboena een kort nachtje voor je dus! dat waren goede voorweeen zo te lezen. Gelukkig zetten ze niet door. @jadore wow bedankt voor je ontzettend lieve woorden! word er emotioneel van. Ik snap precies wat je bedoeldd en zo is het ook helemaal. Heb je nu nog last van je voeten dan? of is het helemaal goed? dat hoop ik. wat een heerlijke dag heb je gepland super! hee lerg veel plezier vandaag. vertel je hoe het was? @koffertje nog niet gepakt. Wacht even tot we de datum weten. Dan maar eens pakken
goeie nacht meiden! hoe is die met iedereen? hier goed alleen heb deze nacht z'n pijn in me heupen dat ik maar ff beneden ben gaan zitten. heb nog niet terug gelezen maar verveelde me dacht laat ik hier maar eens een berichtje typen haha wat een klote weer is het afgelopen dag,avond en nu ook nacht gweest het blijft regenen geen zak aan bah kids kunnen hellemaal niet lekker buiten spelen en dit noemen ze zomer ggrrr waar? ben benieuwd waneer we eindelijk! goed weer gaan krijgen dit is gewoon niet leuk meer heb vandaag gewoon me shirt met lange mouwen aan gehad! en me laarzen er onder kutweer bah en dan ook nog zn nacht als dit gggrrr! nou ik ga weer ff proberen te slapen ofzo en dan eens kijken wat de dag brengt! iedereeen een fijne vaderdag!
"all bedankt voor de felicitaties voor mn zoon ,hij is god verwent, hebben ondankt de slechte voorspellingen toch nog een paar keer zon gehad. "jadore lief van je dnak je. "ziekenhuistas heb ik nog niet klaar staan ik ga vanaf vandaag alles wassen en dan zet ik hm klaar. "jadore ik heb bij zoonlief een ks gehad dus daarom loop ik bij de gyn. "jadore heb je een geellige dag gehad gister. mn toetsen doen het niet echt goed mn apenstaartje doet het niet haha... ben blij da tde verjaardag voorbij is was helemaal gebroken ..
"angela jij was er ook vroeg bij zeg! hier een vrijdag van 3 tot half 11 harde buiken gehad en er zat savonds ook bloederig slijm bij ben gewoon in slaap gevallen en gister morgen was het bloederig slijm weg, gisteravond nog wel harde buiken gehad. moet morgen toch op controle dus kan ik het gelijk eens na vragen. iedereen fijne vaderdag vandaag ik ga straks beginnen aan de babywas...
Hoi dames, Jeetje angela wat was jij laat/vroeg op zeg. Vervelend dat je zo'n last had! Hoe gaat het nu? @bulldog, misschien een gedeelte van je slijmprop verloren ofzo? Daar zit toch ook bloed bij? Ben wel benieuwd wie er als eerste gaat bevallen van ons allemaal. Waarschijnlijk natuurlijk Syboena, die heeft al een datum Hier ook nog steeds harde buiken, ben eigenlijk heel erg benieuwd of ik misschien al wat ontsluiting heb. Ga denk ik vragen of ze als ik 37 weken ben even willen voelen en als ik dan ontsluiting heb kunnen ze misschien al strippen. Ben het echt zo zat, komt door die klote nachten. Die pijn in mn liezen is zo erg, zie elke avond gewoon op tegen de nacht.
@bulldog en ess ja was er al vroeg uit maar ben nog wel weer even gaan slapen naar die tijd wel met een hoop pijn maar heb nog een poosje geslapen van 5 tot 8 ongeveer. dus heb afgelopen nacht ongeveer 4 uurtjes slaap gehad vandaag ook niet kunnen liggen had me man vader en oom aan het werk gezet me plavon en muur zijn geschilderd en volgend weekend behangen morgen me nieuwe gordijnen ff weg brengen dan hangen die volgende week ook verder vandaag heeft me tante alles voor me gewassen voor de beeb en heb ik alles gestreken dus nu is voor de beeb echt alles klaar! allen het kraambed moet nog omhoog maar dat gebeurd pas waneer ik ga bevallen als de weeen beginnen anders is het zo hoog ben heel erg klein 1.58 maar dus ja dan is 80 cm heel erg hoog haha alleen 1 min puntje van het verfen is dat me hond nu een stukje witte sik heeft dus morgen even in bad doen anders kan ik haar koppie kort knippen heb 2 hondjes een Boomer (shih-tzu x maltezer) en een Shih-tzu en die heeft langhaar nu nog halflang maar ze is aardig op weg ze is pas 6,5 maand dus nog een pupje maar wel een mooi beestje en nee wil niet dat ze kort word verschrikkelijk ze word zoooo mooi! verder is het vandaag wel redelijk gegaan veel harde buiken maar ja dat ben ik nu wel gewend ze doen geen pijn maar voel ze wel en natuurlijk de BI dat voel je eigelijk met alles en zie der nu al tegen op om naar bed toe te gaan zo bah! ben ook wel benieuwd wie der als eerste gaat bevallen ben ook benieuwd naar foto's! nou meiden fijne nacht allemaal en hopelijk slapen we allemaal erg lekker! slaaplekker liefs Angela.
@angela, mooi dat je toch nog wat hebt kunnen slapen. haha dus ze zijn druk geweest bij jou, nou dan is alles wel weer netjes straks als je bent bevallen Mijn vader heeft 2 weken geleden onze slaapkamer muur geschilderd, hier zijn we dus ook steeds met iets bezig haha Hoe hoog moet je bed dan precies zijn? Want ik moet eigenlijk ook mn bed omhoog zetten maar we hebben boxsprings en die zijn al best wel hoog en aangezien ik zelf ook maar 1.60m ben vind ik dit al hoog genoeg haha. En daar komt bij dat m'n dochter van 3 regelmatig bij ons in bed slaapt, die zou er dus uitvallen als ik er niet naast lig. Vind ik ook niet zo'n fijn idee. De kraamzorg zei dat ik eventueel ook een extra matras op m'n bed kan leggen, denk maar dat ik dat dan ga doen als de kraamverzorgster er is. hahaha moet je eigenlijk een foto van maken he van dat sikje haha. Ik heb gisteravond, vannacht en vanmorgen ook weer zoveel last gehad van harde buiken, ze kwamen op een gegeven moment echt om de paar minuten. Ik zie ook zo op om naar bed te gaan elke avond, weet gewoon weer dat ik zoveel pijn heb dan. Echt vreselijk. Weet niet of er dames zijn met hyves/facebook? Is misschien wel leuk om na de bevalling elkaars baby op foto's te kunnen bewonderen. Vind het eigenlijk niks om hier een foto te plaatsen, ben graag voor de rest van nederland anoniem hahaha.
@angela fijn dat je weer in slaap ben gevallen! fijn dat er veel gedaan is thuis geeft wel een gerust stelling he? @ess en angela vervelend dat jullie savonds/snachts zoveel last hebben ... vanmorgen bij de gyn geweest alles was goed had verteld over mn harde buiken en bloederigslijm hij heeft ff inwendig gekeken met de echo maar mn baarmoederhals zat nog ver weg dus de harde buiken doen niks ... ik krijg mn groei echo pas met 37+4 is dat niet laat? wanneer krijgen jullie heb ? heb volgende week ook de voorlichting in het ziekenhuis over hoe en wat rond de bevalling. gister alle baby was gewassen drek beginnen met strijken en opruimen dan is dat ook weer gedaan..
@bulldog ik heb mijn groeiecho pas gehad met 36 weken ook vrijlaat normaal krijg je die zo rond de 35 weken eigelijk wel jammer dat die hardebuiken niks doen zou wel prettig wezen als ze al wat voor werk zouden doen. @ess ja heb wel hyves facebook en twitter geloof ik dat het heet doe ik niet aan haha zal je zo ff een pb sturen met hoe je me kunt vinden. om hier foto's plaatsen vind ik ook niet z'n prettig idee iedereen kan hier mee lezen en doen en zich makelijk voor iemand uit geven die hij/zij niet is heb ik soms ook wel eens als ik bepaalde toppics lees dan denk ik hhmm zou het allemaal wel waar wezen en someren hebben altijd alles wat een ander ook hebben. ja dat slapen is een ramp! ik zie er ook iedere avond al weer tegen op om naar bed tegaan omdat het gewoon niet lekker ligt. en dat je weet als je wakker word dat het nog meer pijn doet en je eerst op gang moet komen en smorgens gewoon lopen niet meer kan heb je ook dat je je voeten niet meer normaal op kunt beuren? ik slof eigelijk alleen nog maar erg raar staat dat verschrikkelijk! jaa met blij dat me woonkamer bijnaar klaar is dan is bijnaar het hele huis weer gedaan! mocht ook wel een keertje was 5 jaar geleden dat er was geschilderd en behangen dus mocht ook echt wel weer een keertje maar het viel eigelijk best wel mee met het plavon ondanks dat we bijden roken nu moet alleen de badkamer nog gedaan worden hebben we alles al voor klaar liggen/staan in de garage bij mijn ouders maar het komt er gewoon niet van iedere keer als me man er aan wil beginnen komen er andere dingen tussen ggrrrr dus we hebben nu gezegt we huren er volgend jaar iemand voor in anders komt het nooit klaar de spullen liggen al 2 jaar! klaar ik weet onder tussen niet eens meer welke kleur het nu precies is geloof gebroken wit ofzo iets ergens in die geest haha ik vond het toen in iedergeval erg mooi ik ga weer ff verder met de was enzo fijne dag allemaal!
@angela wat een rotnacht. Hoe is het nu met je heupen? wat lekker dat alles geschilderd is zeg! @bulldog gelukkig een leuke verjaardag gehad. kan me vorostellen dat je doodop was. Hier zaterdag Emma jarig. zie ik ook wel tegenop kwa drukte enzo. gelukkig was er niks aan de hand. Wij krijgen hier helemaal geen groeiecho (alleen als er reden toe is), dus weet niet of dat laat is. @essdat is ook vermoeiend meid. Gewoon vragen toch? nee heb je je kun je krijgen ik stuur je ook even een pb met mijn hyves details