heb ook een rotnacht gehad zaterdag op zondag. Kreeg diarree en dan niet 1 keer maar de hele nacht door. zondag ook nog maar minder , maar erge buikpijn. Maag was blijkbaar erg van streek. Afgelopen nacht nog steeds buikpijn dus weer slecht geslapen. Nu is het over gelukkig maar nu dus erg moe. Emma is erg druk. pakt wat om mee te spelen en dan paar minuten later weer wat anders.
@bulldog, ik heb met 36 weken nog een groeiecho. Ben benieuwd Wel jammer dat die harde buiken niks doen. Je hebt dan toch een beetje hoop dat het allemaal wat weker geworden is en je misschien al ontsluiting hebt ofzo. Ben ook benieuwd of die harde buiken bij mij wat doen. @angela, haha ja precies, ik heb soms ook dat ik weleens een verhaal lees wat heel "nep" over komt. Maar daar reageer ik dan ook niet op haha. Zie je berichtje wel verschijnen dan Inderdaad, je weet dat je gewoon weer veel pijn zult hebben als je wakker wordt. ik slof alleen met m'n voeten als ik zeg maar net uit bed kom, dan kan ik m'n benen amper optillen. De rest van de dag kan ik wel "normaal" lopen (dat was een paar weken geleden wel anders toen ze nog niet ingedaald was) heerlijk als alles weer netjes en mooi is! ik moet nog even nieuwe gordijnen voor de woonkamer kopen. maar wil graag paneelgordijnen maar die zijn best duur. ooh hahaha nou hoop dat je het nu nog steeds mooi vindt dan @ellen, ja ga ik ook zeker vragen. Wie weet krijg ik het voor elkaar haha. Zie jouw berichtje ook wel verschijnen dan Vervelend zeg dat je zo'n last van je buik had. Hopelijk kun je vanavond wat beter slapen.
@ellen klote dat je z'n nacht/weekend hebt gehad fijn dat het nu weer beter gaat! met me heupen gaat het redelijk als ik niet teveel doe maar pijn doen ze eigelijk de hele dag kan me voeten niet normaal meer op beuren verschikkelijk vind het ook heel raar lopen @ess hoop ook dat ik het nog mooi vind maar zal wel goed komen denk/hoop ik. bed moet minimaal 70 cm zijn en max 90 geloof ik ik heb ook een boxspring als kraambed 1persoon en die komt op bierkratjes te staan op die steutjes van de thuiszorg is het niet tedoen en het vernagelt je hele bed! ik beval niet op onze slaapkamer badkamer beneden dus moet ook beneden bevallen geen probleem op zicht hoor heb ik de eerste keer ook gedaan en de vk kan mooi helemaal rond om het bed lopen @bulldog wat heeft je kleintje allemaal gehad voor de verjaardag? en wat hebben jullie zelf gegeven?? en heeft die nog getrakteerd op school?? groetjesss!
@angela, Ons bed is 60cm hoog. Als daar nog klossen of bierkratjes onder moeten dan mag ik wel een ladder nemen om m'n bed in te komen haha. Als je thuis bevalt snap ik wel dat ze er goed bij moeten kunnen, maar ik beval in het ziekenhuis dus doe er in de kraamweek misschien een extra matras op en dan vind ik het wel best.
dan had ik dat ook niet gedaan hoor laten ze maar bukken en anders kan je man toch ook eventueel jullie bed verschonen
Hey Meiden ZO hee, moest even zoeken, zag dat de topic verplaatst was en 10 bladzijdes verder! Had een verbouwing van 9 dagen maar het is af. De babykamer is af en ontzettend blij! Moet nog wel een paar dingen nog halen hoor, en de wieg moet nog bekleed worden. Ben lekker op tijd Woensdag hebben we een bevallingsvoorlichting in het ziekenhuis, spannend! Bij mijn dochter ben ik thuis bevallen en is dit nieuw voor mij allemaal. Van mij mag ze nog lekker 3 weken zitten broeden hoor. Heb nu het gevoel dat ik een beetje verlof heb na de verbouwing! Moet wel bekennen dat ik het soms wel zwaar heb met mijn dochter van bijna 4. Ze vreet ontzettend veel energie en voel me dan ook wel weer schuldig dat ik de laatste weekjes dat zo vermoeid ben, Ergens vind ik het heel spannend en eng om niet meer alle aandacht aan haar te besteden omdat ik er straks twee heb. Ergens heb ik de behoefte om het daarom extra leuk te maken de laatste weken samen. Hoewel zij enorm kan uitkijken naar de baby dus het is meer mijn gevoel. Hier iemand al last van voorweeen e.a.?
@ellen en ess ja baal ook wel dat die harde buiken niks opleveren..maarja tis nie anders. bij mn zoon had ik met 41+4 nog niks. @angela hij heeft van ons een fiets gehad en verder een step , allerlei cars dingen, verschillende graafautos en kiepautos, kleren, waterplay... hij is goed verwend en hij is er erg blij mee. trakteren doen we straks ik heb cakjes en daarop staat zn naam en een 3 die heb ik ingepakt met folie en daaraan zit een zakje goudbeertjes. @missx fijn dat de verbouwing klaar is nu lekker gnietn.. ik vind het ook best eng hoe het straks gaan met de aandacht te verdelen maar prober gewoon te dnken dat het goed komt.
@missx oh lekker zeg dat alles klaar is! Volgens mij ben jij de enige die hoopt dat de kleine nog wat langer blijft zitten haha. Maar snap het wel hoor, als je net die verbouwing hebt gehad dan wil je even nog wat tijd voor jezelf voordat je straks je handen vol hebt. Ook ik vind het wel spannend over hoe het straks allemaal zal gaan met 2 kindjes. Maar komt vast wel goed. Ik heb al bijna 2 weken last van voorweeën, hoop zo dat het iets doet. @bulldog, mijn dochter bleef ook 12 dagen langer zitten. Toen bleek dat ik al 6cm ontsluiting had en hebben ze m'n vliezen gebroken. Hoop dat het nu weer zo makkelijk zal gaan met de eerste 6/8 cm ontsluiting haha.
@Ess,Misschien even langs de opticien hahahahaha O super mooi zo'n platte spijlen box!!! Heeft hij hem inmiddels al in elkaar gezet? O ja die handed by manden zijn mooi maar heel duur...ik heb me ook rot gezocht naar mooie betaalbare mandjes ...zijn er volgens mij gewoon niet..een klein mandje kost gewoon al 15 euro Nou dan ben je ook toch wel zo goed als klaar lekker hoor! @Ellen, ahhhh graag gedaan lieverd, dat vind ik weer en heel lief bericht van jou en het is gewoon echt zo meid je mag heel trots op jezelf en je meisje zijn! Nee ik heb er nooit geen last meer van gehad, ik had het mezelf zo aangewend dus het was niets genetisch gelukkig! Lief dank je meid! Ja mijn dagje was heerlijk heb alleen mijn meisje ontzettend gemist en zij mij hoorde ik van mijn man ..vond ik stiekem wel beetje fijn en helemaal opgeladen. @Bulldog, Leuk dat je zoons verjaardag weer helemaal geslaagd was Gelukkig dat het weer een beetje mee heeft gewerkt! Volgend jaar een warme zomerse dag!! Tja is dan wel weer fijn dat het een geslaagde verjaardag was met alle hectische momenten ben je daarna echt blij dat het voorbij is En alles nog klaar weten te zetten? O je, moet je nu weer een ks dan of toch vaginaal proberen? Lief dank je ja was echt super gezellig en ben helemaal herladen lekker High Tea gehad en gewoon genoten van even alleen met mijn beste vriendin te zijn! O o hopelijk overleefd je toetsenbord het...doet hij het nou weer? Was bij mijn vorige LT 1 vd eerste dingen vlak nadat hij helemaal was overleden heb je voor de zekerheid een back-up? @Angela, ahhh lekker hoor zo'n tante en whahaha moest zo lachen om je tekst hahaha je hond een witte sik en je bed 80 cm terwijl je zelf 1.58 bent te schattig Hier moeten wij ook nog de bedklossen halen. @(Slecht)slapen: als ik jullie zo hoor ben ik bij dat ik eigenlijk wel redelijk goed slaap...heb alleen erg last van maagzuur verder slaap ik eigenlijk wel prima...ja wel pijn aan mijn bekken, maar ja dat ben ik wel gewend..ik vond het met Chloe zwaarder..misschien ben ik toch wel een beetje gewend eraan nu @Bed(klossen), hier ook een bed van 60 cm hoog :S wat moet ik daar nou mee...moet eigenlijk bij ons vanaf 70 cm...misschien moet ik toch even mijn kraamhulp krabbelen kijken of zij het nodig vindt! @Missx, volgens mij trekken zwangere vrouwen verbouwingen aan hahaha...hier ook eea aangepakt althans zijn al een jaar bezig, maar het is een nieuwbouwwoning dus niet alsof ik bij help mijn man is klusser programma kan hoor haha. Hier mag die van mij wel vanaf 37 weken komen hoor Waarom wil je nu in het ZH bevallen? Hier wel harde buiken af en toe, maar nog heel weinig vind ik! Zal je net zien dat ik het nu wel ga krijgen maar ben ook een stukje minder ver dan jullie natuurlijk!
@Jadore, hahaha ja denk dat ik ook maar even m'n ogen moet laten testen Nee de box is nog niet in elkaar gezet, wacht er nog ff mee tot 37 weken denk ik. Staat nu al zo lang een doos in de gang dat het me al niet eens meer opvalt hahaha. Klopt, die handed by manden zijn erg duur. Heb er 3 gekocht voor op het wandplankje, waren geloof ik ook 13 euro per stuk ofzo. Nu dus nog een wasmand, maar die zijn onvindbaar of te duur. Hoe was je weekend? Heb je het leuk gehad zaterdag? En veel gekocht of viel het wel mee?
@Jadore.. Wil graag in het ziekenhuis bevallen omdat me dat gerust stelt terwijl het nergens op slaat want ik heb een enorme fijne ervaring met een thuisbevalling. Denk dat ik het idee gewoon fijn vind maar op dat moment moet ik maar zien of ik wel in het ziekenhuis kan bevallen. Bij mijn dochter ging het zo snel en wie weet nu ook. Vandaag babykamer afgemaakt. (trots geshowt bij de uitzettopic) Wat geeft dat een rust zeg! Merk wel dat ik nu enorm kan uitkijken dat ze er is, dat had ik wat minder bij mijn eerste. Misschien omdat ik nu weet wat ik kan verwachten een beetje. Ondanks dat ze nog van mij heel even mag blijven zitten (ook omdat ze best een kleintje is) kan ik zo enorm uitkijken om haar lekker vats te houden en te knuffelen. Gaan jullie borstvoeding geven?
@jdore nee hoef geen ks mag het gewoon normaal proberen. mn toetsen doen het weer goed hij had ff geen zin denk haha. fijn dat het zo gezellig was zaterdag..
@missx nee ik geef geen borstvoeding gelijk d fles. ik kan niet wachten om tebevallen zou onderhand wel weer eens fatsoenlijk willen slapen na al die maanden. gister de laatste babywas weggestreken en de maxicosi en kinderwagen onderdelen gewassen dus ben ver klaar nu.. alleen nog een tas kopen en voeding en dan heb ik alles. hebben jullie trouwens een niewe termometer gekocht ? of gebruiken jullie er 1 die jullie al hadden.
@bulldog, ik kreeg een thermometer bij m'n kraampakket maar denk dat die is bedoeld voor mij. Ik koop er nog eentje bij voor de baby. heb er nog wel eentje liggen maar die is van mijn dochter dus koop maar gewoon een nieuwe. Voeding moet ik ook nog kopen. Doe ik denk ik van het weekend maar even. Ik heb bijna niks hoeven te strijken van de babywas. Alleen de lakentjes. Verder was alles kreukvrij gelukkig. Wat was je dan van de maxicosi en kinderwagen? Ik heb het hoesje dat om het matrasje van de kinderwagen zit wel gewassen maar verder valt er niks te wassen bij mij haha.
@ess ik heb niet zon luxe kraampakket dat er 1 bij zit. ik heb er nu 2 1 voor mij en 1 van mn zoon vond het eigenlijk beetje overbodig om er drek 3 te hebben... ik heb de maxi cosi heel de bekleding eraf gehaald was nog maar een kaal ding en bij de kinderwagen heb ik de binnenbekleding eraf gehaald en gewassen. nu alleen het boxkleed nog bedacht ik mn eigen nog maarja ik heb de box nog niet staan dus daar wacht ik nog ff mee.
Ik heb er ook zat in huis maar ga toch nog eentje bij halen bij de hema, kosten ze niks en schijnt de beste koop te zijn ofzo. Moet je maar kijken op www.hema.nl Blijft de bekleding van de maxicosi wel gewoon mooi en past het allemaal na het wassen nog gewoon goed?
hey meiden! vandaag bij de vK allles was weer goed met de beeb hartje klonk weer erg mooi en regelmatig! me bloeddruk was 110/58 erg netjes dus en de beeb ligt eindelijk ingedaald de vk wil graag dat ik op 9 13 of 14 julie ga bevallen haha dan heb ik de zelfde als die me eerste dochter ook heeft gehaald heb der gezegt dat ik het ga proberen maar niks kan beloven haha zou wel een stunt zijn als het echt gebeurd op 1 van die dagen manlief zat net al word tijd dat de beeb komt ik wil vakantie! haha hij heeft 3,5 week vakantie als de beeb word geboren en hij is toe aan vakantie zegt die vind die. hoelang zijn jullie mannen vrij als de beeb geboren word? ik heb net wel alles gelezen maar ben sorry de helft al weer vergeten ga zo lekker naar bed nog ff stukje lezen ben met een heeeeeeel oud boek bezig van baantje do cock met ceeoooccckaaa haha 1 van de eerste boeken over hem en dan de aller eerste druk staat zelfs nog een beetje oud nederlands in haha wel grappig om te lezen en het zijn boeken die toch wel makelijk weg lezen. oja ben eigelijk wel benieuwd hebben jullie hobby's? buiten de kindes om. mijne zijn me Hondjes (zit 1,5 werk vachtverzorging perdag aan), zwemmen en als ik er aan toe kom lezen dus dat doe ik vooral als ik in bed lig en natuurlijk buiten de zwangerschap op wandelen met me beestjes. fijne nacht allemaal slaaplekker Liefs Angela.
@ess achja een paar extra in huis is ook nooit mis, kosten idd geen drol! @angela fijn dat alles goed was bij de vk, ik hoop ook voor je da tje op een van die dagen gaat bevllen . mijn man heeft 3 weken vakantie maar die gaat 18 juli in en ik ben de 22e uitgerekend dus we hopen dat hij eerder gaat komen maar hou er maar rekening mee van niet aangezien zoonlief ook 12 dagen te laat was. ik heb geen hobby`s. ik heb wel een hond maar die is te lui dat ze loopt haha. zoonlief was voor de 3e dag deze week om 6:15 wakker pfff vanmiddag maar ff liggen als hij op de psz is kan ik mooi babyboom terug kijken van gister.
@bulldog dat is lekker vroeg! me meisje heeft ook wel eens van zulke dagen vandaag heeft ze geslapen tot 9 uur! heerlijk! @missX ik ga flesvoeding geven. heb helemaal niks met borstvoeding en het gelurk aan me tiet sorry ik moet er niet aan denken als ik dat zou moeten doen raak ik al bijnaar in paniek weet niet hoe het komt maar borstvoeding past niet bij mij. ik heb dit keer ook met de kraamhulp afgesproken dat ik een kraamverzorgster wil die hier absolut niet op aan dringt! bij me eerste heb ik het tijdens de bevalling 1tje gehad die me probeerde over te halen om borstvoeding te geven ik wil dit niet dus ook geen gezeur tuurlijk weet ik dat het beter is dan flesvoeding maar het is ook iets waar je voor de volle 100% achter moet staan en dat doe ik bij me zelf niet. sorry voor de lange uitleg! ik denk dat ik zo maar even richting de markt ga ff kijken of er nog wat is teminsen als het droog blijft naar het weekend eindelijk weer een paar mooie daagjes! kijk er echt naar uit! fijne dag allemaal!