30 weekjes mag aftellen!!! wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ellen291982, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@miss x dan sta je ook even te kijken dat je anders ingeleid zou worden! gelukkig was alles wel goed. Hoe voel je je verder?

@angela hoop niet voor je dat de baby tot 41 week blijft zitten.
    ligt alles klaar op de commode?

@ess heb geen idee. Heb een gewoon wiegje en dan zo'n zeiltje idd en dan de matrashoes eroverheen. Lijkt me dat dat bij zo'n mozeswiegje ook zo gaat. Leuk wiegje is dat he! had er ook voor gekeken.
    goed dat je vanavond heen moet dan. anders echt bellen hoor, snap je heel goed, zo ben ik ook, maar als je al zei dat het bij de eerste ook zo ging. Suuces

@bulldog dat weet ik niet. weet ook niet of er wel logica in zit dat als je bij de eerste overtijd liep dat bij de tweede ook zo is. Ik ga er niet achterkomen. Liep bij Emma 6 dagen overtijd. Hoop voor je dat het mee gaat vallen

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wat is het heet niks aan zo!
    ben begonnen de vluchttas in te pakken, je weet maar nooit of ze zich eerder aankondigd en dan moeten we snel weg want moeten een eindej rijden. Hoop dat ze blijft zitten tot de 13e. Grappig eigenlijk. Bij Emma had ik zoiets van kom er nu maar uit helemaal vanaf de 37 week en nu ben ik bang dat ze eerder komt en in the worst case of scenario een spoedkeizersnede krijg.

Emma's verjaardag was zaterdag zeer geslaagd. Helaas geen lekker weer maar dat mocht de pret niet drukken. Ze is heerlijk verwend

3. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @ ellen, ja als ik vandaag niet voor controle zou moeten dan had ik ook wel gebeld.
    Ik heb het nu opgemaakt zonder molton, vraag het dan wel aan de kraamverzorgster of ze m goed wil opmaken.

het is echt heel warm, ik vind een graad of 25 zat!
    Maar het is hier of extreem warm, of ineens weer 10 graden koeler. Zo irritant is dat.

Mijn koffertje staat al helemaal klaar, hoop dat ik m over 2 weken nodig heb hahaha. Wel echt spannend hoor, de 13e komt steeds dichterbij:D
    Gefeliciteerd trouwens met Emma, wist niet dat ze jarig was, heb ik dan denk ik overheen gelezen, sorry!
    Ze is dus goed verwend gelukkig.
    Had je trouwens toegevoegd op hyves, je moet me alleen nog accepteren denk ik haha.

4. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.956
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    @Ellen. Gefeliciteerd met je dochter!

Hier gaat alles goed. Wel beetje moeite met slapen en in de ochtend kramp maar dat verdwijnt weer als ik opsta.
    Vandaag 38 weken, vind het wel spannend nu allemaal vooral omdat ik met 38,5 ben bevallen bij mijn dochter.

Vluchttas moet ik nog klaarzetten ;)

5. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @missX, oh dat is inderdaad wel spannend ja, wie weet beval je nu wel weer rond diezelfde periode. Dan hoef je in ieder geval niet meer zo lang te wachten :)
    Zou dan maar snel je koffer klaar zetten haha.

Ik ben bij de verloskundige geweest en ze heeft op mijn verzoek even gevoeld, heb een halve cm ontsluiting dus eigenlijk nog niks helaas. Had gehoopt dat de harde buiken en het gerommel iets hadden gedaan.
    Heb gelijk gevraagd of ze vanaf 37 weken strippen, maar dat doen ze dus echt pas vanaf 41 weken. Ze wil het wel doen met 39 weken maar eerder niet. Nouja 39 is in ieder geval beter als 41 weken natuurlijk :)

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ess die eerste halve cm heb je alvast maar, ik had vorige week nog helemaal niks na 3 dagen harde buiken gehad te hebben.

volgens mij vind de beeb in mn buik het weer niks heb gister de heledag harde buiken gehad en vannacht allemaal krampen en steken en heb al vanaf gister hoofdpijn en ben er net weer mee uit bed gkomen grrrrrrrr..

7. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Ja ik heb in ieder geval al iets, maar had toch verwacht na bijna 4 weken voorweeën dat het iets meer was haha.

Ik heb ook sinds gister van die steken en zo'n hoofdpijn heel vervelend is dat. Kan best wel met het weer te maken hebben.
    Ben blij dat het morgen een stuk minder warm is, dit is gewoon Te.
    Hoop dat bij jou de hoofdpijn, steken en krampen snel wat minder zullen worden of dat er bij jou in ieder geval wat voorwerk wordt verricht, dan is het niet voor niks.

Ik ben ook alweer vanaf half 7 wakker, kan gewoon geen houding meer vinden om te slapen, alles doet me pijn. Kan gewoon niet wachten totdat ik weer een keer fatsoenlijk kan slapen en liggen hoe ik wil, kijk er echt naar uit.

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ess das dan wel een tegenvaller ja na 4 weken voorweeen te hebben !
    hier is het niet zo warm ging vanmorgen zoonlief wegbrengen en op de terugkomst was het lekker aan het regenen en onweren dat word vandaag geen zwembadje meer denk....
    vanaf 12 uur verwachten ze front dat eigenlijk eind van de dag zou komen .
    moet eigen eerlijk zeggen dat ik niet verwacht dat de bevaling uit zn eigen zal gaan beginnen weet niet heb ook vanaf het begin het gevoel dat het weer een ks gaat worden maarja mn gevoel kan er ook naast zitten.dat hoop ik dan maar..

ik ga zo eens wat spullen klaar leggen voor in de tas voor de baby en mij :)...

"elllen nog gefeliciteerd met je dochter!wee tnie tof ik dat al had gedaan haha.

9. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Hier begint het nu ook te betrekken en wat te waaien. Hoop dat het zo lekker heel hard gaat regenen en dat het dan wat afkoelt, maar zal wel nog benauwder worden.
    Ik heb in de tuin ff alles weggehaald wat weg kan vliegen haha en de loungeset op en in elkaar gezet.
    Ik had het badje al klaar staan maar denk ook niet dat dat er nog in zit vandaag. dus die staat weer in de schuur.

Hoop dat je gevoel geen gelijk krijgt dan, we kunnen alleen maar afwachten, irritant is dat he haha.
    Heb een hekel aan wachten en heb al helemaal geen geduld. Het erge is ook dat je hier totaal geen invloed op hebt haha

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hier regent het alweer en dondert ook goed.
    maar het is vies benauwd bah.

@ess hier ook totaal geen geduld maarja er zit gewoon niks anders op dat wachten wachten en nog eens wachten...
    geduld is een schone zaak haha.
    ik hoop ook dat mn gevoel geen gelijk krijgt maarja we zullen zien.

11. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.956
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Elke keer als ik ga slapen denk ik.. Vannacht kan het gebeuren en wanneer ik wakker ben verbaasd het me dat ze er nog niet is.
    Ik verwacht ook gelijk dat ze snachts komt maar wie weet breken mijn vliezen wel bij de dirk van den broek haha.

Het blijft toch spannend en nieuw allemaal.

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Ess, ja daar heb je gelijk in hoor, staat toch ook alleen maar stof te vangen anders ;) Heb je al op MP gekeken? Daar heb ik voor maar 30 euro 8 manden gekocht van verschillende grote ..echt als nieuw en super mooi!

@Miss X, dat hoor je dan inderdaad niet vaak, maar ik kan je wel heel goed begrijpen hoor het is namelijk wel zo dat een ziekenhuis uiteindelijk natuurlijk altijd veiliger is...soms is het minutenwerk of zelfs secondes, maar goed ze kunnen natuurlijk wel een hoop thuis hoor, maar ook voor mij geen thuis bevalling ;) Dat zou lekker zijn als het weer snel gaat!
    Heb je een link van het topic waar je je babykamer hebt showt?
    Vind ik altijd leuk om te zien :D Ik wil weer BV geven! Jij?
    Van mij mag het juist nog wel even duren hoor...al hoewel ik het erg fijn zou vinden als hij niet een heel groot hoofd heeft en die is natuurlijk sowieso een stuk kleiner met 37 weken dan met 42 ;)

@Bulldog lekker dat je alles klaar hebt! Ja dat is nog 1 van die kleine dingen die ik nog moet kopen, vind ik wel zo fris voor de baby! Bij de kruidvat kost die nog geen 5 euro en is met 10 sec klaar..erg fijn ding dus ik koop er nog 1.

@Angela, wat fijn dat de beeb is ingedaald! Hier ook al heb ik vrijdag gehoord, alleen ligt hij nog niet vast met zijn hoofd hij heeft nog wat speling ;)

@Mannen, Mijne heeft waarschijnlijk net 4 weken gehad en dan doen we het zo dat hij de 1e week gaat werken zodat ik de kraamhulp heb (hou er niet zo van om familie te vragen om te helpen ;)) en dan als de kraamhulp weg is dat hij 1 of 2 weken vrij is.

@Hobby's, mijne is zpen :p hahaha, ik wil graag een piano en pianoles...maar ML wil eerst kijken of het geen bevlieging is van me voordat ik een piano krijg hahaha, vind ik ook mooi in de woonkamer staan trouwens :D maar wil graag iets voor mezelf hebben!!! Wilde eerst graag gaan tennissen, maar vriendin waarmee ik wilde gaan is te ver weg gaan wonen helaas.

@Babyboom, hier precies hetzelfde vind het onwijs leuk, maar mag wel wat vrolijker en minder drama. Niet dat ik alleen maar de roze kant wil zien hoor, maar ik vind er wel weinig positiefs gebeuren als ik eerlijk ben, maar blijf toch wel kijken hoor ook al heb ik daarna weer rode ogen van het huilen ;)

@Ellen, Wauwwwwww wat goed 13 juli wat spannend meid..heerlijk om een datum te hebben, lijkt me ook wel een beetje gek hihi.

@Wiegje, ik heb ook moltons, maar schijnt dat het niet mag..dus heb moet ook even kijken hoe of wat, ga deze week het wiegje verder doen heb nu wel alles in huis ervoor dat is wel fijn!

@Wastips, indd gewoon niet te hoog wassen en snel afhandelen dus niet te lang in je wasmachine laten en niet in de droger..althans zo doe ik alles..ik strijk gewoon alles ;)

@Overtijd bij 2e, het is vaak zo volgens mijn oude vk dat je met de 2e rond dezelfde tijd bevalt of ietjes eerder, maar hier op zp hoor ik juist vaak van overtijd...maar ja denk dat ik uitga van wat mijn vk heeft gezegd!

@Weken/voorweeen, het begint al lekker te rommelen bij jullie he..ik ben ook de laatste hier volgens mij :( ;) maar volgens mij is 42 het max hoor, is ook echt niet goed..het risico op een complicatie wordt volgens horen alleen maar groter dus ook voor mij indd 42 weken MAX!

@All, wij hebben giga drukke dagen gehad vandaar dat ik hier ook niet was, zijn weekend bij mijn vader wezen logeren en gister een PSZ voor mijn dochtertje uitgekozen en vrijdag moest ik weer even naar het ziekenhuis aan de ctg wegens harde buiken en kreeg een catheter pffff maar niets aan de hand hoor ;)

En beetje laat...maar alsnog voor je meisje Ellen:D:
    *****HIEPER DE PIEP HOERA 2 JAAR******

13. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @missX, haha gek is dat he, dat je eigenlijk denkt dat het een beetje hetzelfde zal gaan als de eerste keer. Maar dat is eigenlijk onzin. Elke bevalling is anders, al hoop ik dat mijn bevalling wel hetzelfde zal gaan haha.

@jadore, is weer een tijdje geleden ja dat je hier was :)
    Heb inderdaad al op marktplaats gekeken maar kan de kleur die ik wil hebben niet vinden.

hahaha ben benieuwd of je het voor elkaar krijgt die piano. Staat inderdaad wel leuk in de woonkamer als je er de ruimte voor hebt. Ik kan ook pianospelen, 1 liedje vader jacob hahaha.

Ja precies, babyboom moet ook wat meer positieve verhalen hebben. Ben altijd depressief na afloop haha.

Heb nu dus een mozeswiegje gekocht, ben er toch wel heel blij mee. Zat zo erg te twijfelen of ik er wel of niet eentje zou kopen. m'n vriend werd helemaal gek van me haha.

volgens mij ben jij inderdaad de laatste, tenzij ik bijvoorbeeld weer 12 dagen overtijd loop, dan kun je me nog wel inhalen. Maar hoop het niet hoor haha. Ben in ieder geval blij dat ze me toch met 39 weken willen strippen. Dus wie weet helpt het dan wel.

En weet je al welke dagen je dochtertje naar de psz gaat?
    Dus jij hebt nu ook regelmatig last van harde buiken. Hoop voo je dat het bij jou wel iets doet.

14. angela87

angela87 Actief lid

13 mei 2011
    138
    0
    0
    thuis mama
    Deventer
    goeie avond dames!

ik heb nog niet alles gelezen doe ik stras ff hoop dat alles goed is met iedereen!

hebben jullie ook zo last van de warmte? hier begint het nu pas iets te lichten dus denk dat het met een half uurtje ofzo wel door zet het slechte weer.

verder voel ik mee echt hoogzwanger en ben er nu eigelijk wel klaar mee bah! hopelijk morgen beter
    me bekken gaat steeds meer pijn doen vanmorgen met opstaan liepen de tranen over me wangen zo zeer ben ruim 15 min bezig geweest om uit bed te komen verschrikkelijk donderdag eens met de vk over leggen of er iets tegen gedaan kan worden.

morgen is het gelukkig iets betere temp. al is het natuurlijk niks voor de kids slecht weer.

ik ga ff tv kijken enzo een heeeerrrrlijjjjkkkkkeeeee douche nemen! xx

15. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @angela, Ik heb het ook zo benauwd!! Echt smerig dit weer. Hier is het 1,5uur geleden begonnen met regenen en onweren. Hebben nu de deur een stukje open staan en dat is echt lekker zo'n windje! Ben zo blij dat het morgen 10 graden koeler is.

Is de kleine bij jou nog niet ingedaald dan? Want ik had ook zo'n last van m'n bekken en dat is echt veel minder geworden sinds ze is ingedaald. Echt balen dat je zo'n pijn hebt, maar er is niks aan te doen volgens mijn therapeut, ja alleen je oefeningen blijven doen.

Nou hoop dat ik vanavond lekker kan slapen, niet zo als afgelopen nacht.

16. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.956
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    @ Jadore.. Babykamer link http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/35778-show-babykamer-369.html

Ik wil borstvoeding geven, heb ik bij mijn eerste ook gedaan en vond het wel heel fijn.

Hier is de kleine al bij week 27 helemaal ingedaald. Maar ze blijf lekker zitten. Van mij mag het ook nog wel heel even duren hoor. Zeker nog minstens een weekje ;) Hoewel ik ook wel enorm verlang om haar in mijn armen te hebben en mijn lijf weer terug te krijgen. Ik voel me nu echt beperkt af en toe in mijn doen en laten.

Morgen weer naar de verloskundige. Vind ik altijd leuk!

@Es.. Leuk juist zo'n mozeswiegje. Ik heb een rietenwiegje met grote wielen. (nog bewaard van vier jaar geleden)
    Mijn moeder heeft nieuwe bekleding gemaakt en hemeltje ben er zo blij mee.

wiegje link
    http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/35778-show-babykamer-372.html#post10268566

17. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @missX, wat schattig dat wiegje!!
    Ben toch ook wel blij dat ik een wiegje heb gekocht.

haha dus de kleine mag nog wel even blijven zitten, zul je juist zien dat je snel gaat bevallen.
    Ik moet morgenavond naar de verloskundige voor een groeiecho, ben benieuwd of ze nog steeds wat kleiner is als gemiddeld.

18. angela87

angela87 Actief lid

13 mei 2011
    138
    0
    0
    thuis mama
    Deventer
    @ess ja de beeb is al wel in gedaald ligt nog niet vast maar heb juist meer pijn en die oefeningen lukken niet meer met de heupen dan lopen de tranen me over de wangen zo zeer doet het dan
    dus hoop dan ook echt dat het naar de bevalling een stuk minder is!

@missx wat een mooi wiegje! echt schattig!
    netjes dat je borstvoeding gaat geven hoelang heb je bij de 1ste brdtvoeding gegeven??

@all het noodweer is alweer voorbij en echt afgekoelt is het niet ben benieuwd naar morgen of het echt 17 graden maar gaat worden.
    heb wel lekker de voor en achter deur open gezet! heerlijk ff die wind er door heen.
    ga zo lekker naar me bedje hopen dat ik een beetje kan slapen het is zo bnauwd! bah!

we hebben echt allemaal last van de laaste loodjes verschrikkelijk kan het me allemaal weer goed herineren van de 1ste zwangerschap haha

nou meiden fijne avond..

19. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.956
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    @Angela heb. 4 maanden borstvoeding gegeven.
    Hier net een enorme onweersknal!! Dochter slaapt gelukkig door ;)

20. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorgen

@missx grappig dat je het nog niet echt beu ben .
    succes bij de vkvandaag.

@ess beeje kunnen slapen vannacht?

hir een drama nacht gehad,
    heb 2,5 uur harde buiken gehad om de 6 a 7 minuten ook heb ik stukjes slijm verloren weet niet wat het was wou bijna naar het zkh bellen maar wil niet als zeikerd overkomen dus tooch maar niet gedaan nu erg veel last van mn buik en onderrug en weer hoofdpijn.........

Deel Deze Pagina