@missx netjes! ik zou het niet kunnen ik vind als een ander borstvoeding geeft erg mooi maar ik kan me zelf daar niet voor de vollle 100% voor geven. @bulldog ooeeeeehhh ben begint te rommelen! spannend! misschien begin je delen van je slijmprop te verliezen? ik zou eigelijk niet weten hoe die er uit ziet haha volgens mij ben ik hem bij me dochter tijdens het breken van vliezen kwijt geraakt niks van gezien.. @omweer me dochter heeft der ook gewoon lekker door heen geslapen. @all vandaag 39 weken deze zwangerschap vind ik zoveel sneller gaan dan de 1ste x vandaag is het wel een stuk beter tedoen! heerlijk. ga zo ff gouw aan de poets enzo fijne dag allemaal xx
@angela, oh echt klote dat het indalen dus geen verlichting voor jou heeft gebracht. Misschien wel als de baby vast komt te zitten. nog even volhouden meid! ik vind inderdaad ook dat deze zwangerschap veel sneller gaat als de eerste. Maar dat komt omdat we er al eentje hebben rondlopen. @bulldog, heb redelijk geslapen gelukkig. Heb je hiervoor ook weleens last gehad van slijmverlies of niet? ik heb het namelijk de hele zwangerschap en had het nu al een tijdje niet gehad en vanmorgen opeens weer wel redelijk veel. dus ik ben het wel gewend. Kan inderdaad van je slijmprop zijn. Zou ook niet weten hoe die eruit ziet, geloof dat er ook bloed bij kan zitten.
goeiemorgen ben gister nog in het zkh geweest vanwege de harde buiken maar ze doen niks baarmoederhals had nog een tutje , maar ze zijn ook niet weg vannacht een paar keer van wakker geweest en ze zijn er nu ook weer. ikk hoop nie tdat dit zo 3 weken door ga.
sorry dames ben beetje wijnig online ben beetje druk met alles te regelen voor vrijdag huisje schoon oppas voor de kids pfffff wat een gedoe allemaal hahaha maar we overleven het wel heb niet terug gelezen alleen gezien dat bulldog harde buiken heeft gehad lijkt wel of het in de lucht hangt die pijnlijke harde buiken sprak vriendin van mij die is even ver als mij maar die was er vanacht ook al een paar keer van wakker geweest en ik zelf ook stond om 3:30 onder de douche en toen ging het iets beter maar dacht vanacht echt even het gaat beginnen maar helaas nog geen baby
@bulldog, oh wat balen zeg!! Als ze nou nog wat zouden doen dan weet je dat het niet voor niks is. Echt vervelend he die harde buiken. Schijnt bij de 2e heel vaak voor te komen zei m'n verloskundige van de week :S Hoop dat ze wat zullen afnemen bij je! Ik heb ook nog steeds elke dag last van harde buiken en dit al zo'n 4 weken lang. Ze beginnen nu ook pijnlijker te worden maar dat kon geen kwaad zei ze gister. Heb gister ook een groeiecho gehad, dr buikje kwam precies op 36 weken, dr hoofdje op 32 weken en dr benen op 38 weken. Ze heeft dr hoofdje nog extra nagemeten omdat die wel erg klein zou zijn, maar in centimeters klopt het wel goed met het termijn. En ze heeft dus erg lange benen haha. Ze schatten haar nu op 5 pond en als ze tot 40 weken blijft zitten dan zal ze ongeveer 6 pond zijn. Fijne dag allemaal!!
Fijn Ess dat alles goed is! Geeft toch wel ene gerustelling. Vervelend voor de meiden met harde buiken. Ik heb ze weleens maar niet heel pijnlijk en veel vaker in het midden van de zwangerschap. Na mijn 34e week is dat afgenomen eigenlijk. Wel vanochtend ontzettend veel krampjes. Maar ook weer afgezwakt.
@syboena, ja het begint nu echt spannend te worden he, 8 juli is al bijna Heb je inmiddels alles een beetje goed kunnen regelen enzo? Hoe laat moet je je volgende week melden? @missx, wel beter dat je verder geen harde buiken meer hebt. Sl kunnen die krampjes ook wel erg vervelend zijn, maar die zijn dus gelukkig ook al minder geworden. Ik ga zo lekker m'n bed in, slaap lekker allemaal!
goodmorning @harde buiken ik heb ze bij mn zoon nooit gehad ... @syboena komt idd dichtbij voor jou! @ess dat is toch gewoon goed rond de 6pond met de bevalling? mijn zoon was 3100 gr met 41+5... ik denk dat dit kindje ook niet zo groot is heb bijna geen buik en kan af en toe op mn buik slapen. disndag heb ik mn groeiecho dus ben erg benieuwd... vandaag 37 weekjes vanaf vandaag mag tie gaan komen hopelijk duurt het geen 4 weken meer. sinds gister een nieuw huisdiertje bij een baardagaam
@Angela, ooooh spannend!!! Heel veek succes met de bevalling en we houden het forum in de gaten hoor!! xx @bulldog, 6 pond is zeker prima. m'n dochtertje was 3370 gram, dus bijna 7 pond en dat was ook gewoon normaal. Ben benieuwd wanneer de kleine zich zal melden bij je Wat is dat trouwens voor huisdier? Ken het niet namelijk.
moet me volgende week om 7:00 melden en komt idd erg dicht bij de kriebels komen idd beetje dicht bij @ angela suc6 xxx
@angela jaaaaaaa succes met de bevalling!!! @ess dat is een soort leguaan anders moet je ff google , zo ga weer verder heb nog wat dingen te doen vandaag..
sorry even niet alles gelezen maar angela wat spannend meid! ik hou het in de gaten. Heel veel sterkte hopelijk zet het door
herken het trouwens wel. Had ik bij Emma op een gegeven moment ook dat ik veel voorweeen had vooral s avonds en dan werd ik s morgens wakker, had het blijkbaar niet doorgeszet, dan baalde ik wel @bulldog jaaa lekker gevoel he dat die vandaag officieel gewoon mag komen. Hier ook, maar hoop dat ze tot de 13e blijft zitten. baardagaam heb ik weleens van gehoor. heb je verder huisdieren?
@ess gelukkig idd wel eerder als 41 week. dat duurt erg lang zeg. Zou het dan ook vragen met 39 week mocht ze er nog niet uit zijn Sorry was helemaal vergeten te kijken. ik pb je even want ben doro nog iemand uitgenodigd op hyves die ik niet ken. wil even weten welke jij bent
@ ellen ja ik mag de 8ste ja shirley gaat donderdag avond bij opa en oma slapen en die brengen haar dan ook vrijdag morgen naar k.d.v en ja dan is het maar afwachten hoe het gaat als ik voor 5 uur bevallen ben komt oma of opa met haar naar het ziekenhuis en als ik nog neit bevallen ben is het maar afwachten ze slaapt geloof ik het hele weekend bij opa en oma of ik moet vrijdag bevallen zijn en zaterdag naar huis mogen maar ga daar niet van uit
@syboena, oh lekker vroeg dus. Dat is wel beter. Lijkt me zo raar als je weet dat je op die dag gaat bevallen, maar wel super handig met oppas regelen enzo. Ik ben af en toe weleens bang dat het snachts gebeurd en dat m'n ouders dan niet op tijd hier zijn voor de kleine. (ze wonen hier 20 minuten vandaan en als je wordt wakker gebeld ben je niet 1 van de snelste denk ik haha) @ellen, ja ik vind 41 weken echt te lang, dus als het goed is dan word ik de 19e gestript en als het dan doorzet hoop ik de 20e te bevallen hahaha. Hou nooit van oneven namelijk. Was bij m'n dochtertje bijna op de 13e bevallen maar mocht uiteinelijk de 12e naar het ziekenhuis. (slaat eigenlijk nergens op haha)