30 weekjes mag aftellen!!! wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ellen291982, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja daar was ik ook altijd bang voor
    ook al wonen mijn schoonouders om de hoek en die zijn binnen 3 min hier oma gaat altijd in piama dan overstraat heeft ze ook gedaan toen ik 26 weken was en met gebroken vliezen midden in de nacht naar het ziekenhuis moest
    had ze gewoon jas/vestje over nachthemd aan gedaan en een joggingsbroek en slippers en ze ging op pad hahahahahaha

en of ik vrijdag ga bevallen is nog ff afwachten
    ik heb me ingesteld op zondag kan het altijd mee vallen
    want als vrijdag mijn baarmoeder nog niet rijp genoeg is krijg ik eerst een tampon gevalletje met stofjes er in die de baarmoeder rijp maakt en dat dan 24 uur duren dus dan zitten we al op zaterdag en dan moeten ze nog de weeén gaan opwekken en dan is de vraag beval ik binnen een paar uur of duurt het nog 24 uur

2. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    hahaha ja mijn moeder gaat ook gewoon in dr pyama hoor, maakt haar niks uit.

Ja dat heb je inderdaad ook nog. Het is te hopen dat je misschien al wat ontsluiting hebt en dat het allemaal een beetje vlot wil gaan. Je kan idd het beste uitgaan van zondag, dan kan het alleen maar meevallen :)
    Je hebt in ieder geval volgend weekend je kindje in je armen :D

3. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja gelukkig wel
    moet er echt niet aan denken om nog langer door te lopen :(
    ben er echt klaar mee

vind trouwens ook wel erg leuk voor de twins die zijn de 15de jarig en ze vroegen wanneer ongeveer de baby kwam dus ik had tegen ze gezecht pas na jullie verjaardag
    maar nu is ze er al als de meiden 7 worden dus dat is ook wel weer erg leuk :)

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@syboena wel goed geregeld al dus. dat is mooi een zorg minder. Hoop als je er bent dat het snel door gaat zetten en dat je niet eerst een paar dagen moet wachten. Nog maar een weekje voor je! (in het mooiste geval dan)

@ess kan ik me wel wat bij indenken. Ik had eerst ook de 13e bevallen? dan is ze ook weleens op vrijdag de 13e jarig, maar goed bij deze is het een mooie datum haha!

5. Ellen291982

was benieuwd of het bij angela doorgezet heeft. Hoop dat alles goed is

6. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @ellen, haha ja voor jou is het nu inderdaad een mooie datum. Het slaat ook eigenlijk nergens op maar is echt een tik van mij hoor. Zet in de auto bijvoorbeeld de volume van de radio ook niet op een oneven getal. Verder ben ik wel normaal hoor hahaha.

Ben ook benieuwd of het heeft doorgezet bij angela. Zou dan de eerste zijn van dit topic :)

7. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Heb net op dr hyves gelezen dat ze is bevallen!!!

Bij deze angela GEFELICITEERD met jullie 2e prinsesje!! Hoop dat alles goed is gegaan. Geniet lekker van je kraamtijd!!

8. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    angela gefeli :D:D:D

9. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.956
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Angela gefeliciteerd!! Wat fijn dat het heeft doorgezet.

@Ess.. Hier soms ook de angst dat de oma niet op tijd is om de kleine op te halen. Ik ben heel benieuwd hoe dat zal verlopen.
    Volgens de verloskundige kan het ook gewoon zijn dat ze door blijft slapen maar dat betwijfel ik ;)

@Syboena.. Wat spannend en fijn dat je weet wanneer je ongeveer zal bevallen. En wat een opluchting zal dat zijn.

10. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.956
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Mijn schoonmoeder heeft net trouwen alle babykleding gewassen omdat onze nieuwe wasmachine volgende week pas komt.
    Ik zag dat ze een heel klein beetje wasmiddel gebruikte en wasverzachter.
    Voordat ik er wat van kon zeggen was het al gedaan.
    Zou het heel veel kwaad kunnen?

11. angela87

angela87 Actief lid

13 mei 2011
    138
    0
    0
    thuis mama
    Deventer
    goeie morgen meiden!!!

ik ben gister bevallen van een mooie en gezonde dochter!! Latoya.
    ze is naar een vlotte thuis bevalling smiddags om 13.54 grboren.
    ik zelf lig nu wel in het ziekenhuis me placenta wou niet los komen en hij is dus verweiderd op de ok. ik ben zelf 2,5 liter bloed verloren.

nou meiden ik ga der weer vandoor ik zal later deze week eeen beter versdlag doeb XX

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @angela gefeliciteerd met jullie dochter wat vervelend da tje alsnog naar het zkh moest ...
    geniet van je meisje!

@missx ikcheb hier gewoon alles gewassen met ariel daar was ik altijd mee.

@hier gister weer naar het ziekenhuis geweest , was met de hond uitlaten op mn buik gevallen :)..
    bloed geprikt,ctg , echo gehad alles s goed gelukkig.
    alles doet nu wel zeer....
    hb ik weer.

ik kom maandag weer online

fijn weekend!!

13. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @angela, hoop dat je snel uit het ziekenhuis mag en lekker kunt gaan genieten van jullie meisje!

@missx, wasverzachter mag volgens mij echt niet. Gewoon wasmiddel is niet zo erg maar wasverzachter wel (wat ik erover heb gelezen)
    Ik heb voor de zekerheid alles met neutral gewassen, heb ik bij de eerste ook gedaan.

@bulldog, wel voorzichtig doen hoor!! Gelukkig was alles goed. Kan me voorstellen dat je nu overal last van hebt. Doe lekker rustig aan!

14. Ellen291982

@ANGELA GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERTJE ik hoop dat je heel snel weer naar huis mag .Niet fijn dat je toch naar het zh moest. Fijn dat de bevalling verder goed is gegaan. Heb je je dochtertje bij je?

@miss nee hoor kan geen kwaad. ik heb ook een paar kleertjes gewoon gewassen in de wasmachine met gewone wasmiddel. je merkt vanzelf wel of je kindje erop reageert. Daar is het voor dat ze een gevoelige huid hebben en sommige kindjes reageren daarop.

15. Ellen291982

@bulldog gelukkig was alles goed. Hoe kwam het dat je viel dan?

@ess dat wist ik niet van die wasverzachter ook nooit zo wat over gehoord eerlijk gezegd.

16. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @ellen, ik heb het bij m'n vorige zwangerschap allemaal opgezocht.
    Hier een stukje van een gezondheidssite:
    "De meeste baby's zijn allergisch voor wasverzachter, gebruik dus geen wasverzachter voor kleding (en luiers) die de baby direct op de huid draagt. Ook resten van waspoeder kunnen klachten geven: spoel het wasgoed goed uit en wees alert als de baby last heeft van huidirritatie."

Vandaar dat ik alles met neutral heb gewassen.

Ik heb gisteravond volgens mij rugweeën gehad. Ze deden behoorlijk pijn en kwamen vanuit m'n rug.
    Het was maar een half uur dus heb de verloskundige niet gebeld. Eerst maar wachten tot het door gaat zetten, maar dat zal nog wel even duren denk ik.

17. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.956
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    ooo Ess en nog terugekomen de rugweeen?
    Ik ben vandaag heel moe. Ik heb een massage gehad en even alleen de stad in geweest. Was wel fijn maar ben bekaf!

Morgen 39 weken.. Merk dat ik nu een beetje aan het wachten ben inderdaad.

18. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Hoi dames,

nou de verloskundige is hier vanavond geweest. Ik had al ruim 1,5 uur harde buiken om de 3/4 minuten en af en toe ook weer vanuit mn rug. In vergelijking met vorige week was m'n baarmoedermond een stuk weker geworden en het tuutje was bijna helemaal weg. Dat was vorige week niet zo, toen was het ook nog heel stug.
    Verder helaas geen ontsluiting ofzo.

@ missX ja je gaat nu echt zitten wachten tot het gaat gebeuren he haha. ik merk dat zelfs ik dat doe terwijl ik nog geen 37 weken ben. begint nu wel steeds spannender te worden.

Dames voeg deze hyves even toe met baby/kinderkleding (is van mij) Trendykidsline Trendykidsline Profiel - hyves.nl

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ess spannend hoor miss gaat het wel doorzetten...

@missx 39 weken alweer hopelijk komt de kleine snel.

@ellen was met de hond aan het lopen en toen trok ze terug en kwam de riem los dus ze peerde hem er tussen uit dus ik erachter aan en toen viel ik voorover op mn buik.

hier gaat het wel ben er stijf en mn buik det nog zeer ook wat blauwe plekker erop.
    harde buiken heb ik nu iedere dag hoop dat het uit eindelijk weg iets van voorwerk doen ..

20. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @bulldog, ja hoop ook echt dat het snel gaat doorzetten. Heb vannacht tot half 4 wakker gelegen met nog steeds om de paar minuten harde buiken.

Hoop dat bij jou de harde buiken ook wat gaan doen. ben jij bij deze ook veel ongeduldiger als bij de eerste?
    Dat heb ik echt heel erg.

Deel Deze Pagina