30 weekjes mag aftellen!!! wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ellen291982, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ellen dan zou hij in 2 weken tijd nog 600 gr moeten groeien dat loijkt me sterk haha achaj we zien het wel.
    over het liggen van de beeb dat kan nog draaien tot voor het persen.

2. w0nder

w0nder Niet meer actief

Bulldog, vreselijk dat je niets meekreeg, de eerste 2 uurtjes van de bevalling van je zoontje :(
    Ik kon gewoon vragen wat ze aan het doen waren tijdens de bevalling, ik wilde dan ook alles weten.
    Mijn man is best groot, hij kon gewoon over het scherm meekijken, hij kon alles zien, mijn open buik..
    daar heeft hij wel moeite mee gehad!

Hoe ga je nu bevallen? je hebt toch ook een litteken in je baarmoeder dan? en waarom kreeg je vorige
    keer een ks?

3. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ff snel een berichtje van hier

kayleé doet het opzich heel goed heeft nog niet gehuilt alleen ff na de bevalling verder is ze erg rustig en super te vreden
    ze krijgt nu 8x 20cc voeding omdat ze zo klein is wat vaker en kleine beetjes
    ze is wel afgevallen maar ja dat doet elk kindje ze weegt nu 2235 gram
    we moeten blijven tot kayleé gaat groeien dus hoe lang dat is weet ik niet

bevalling ja die is erg snel gegaan om 12:00 de eerste wee en om 13:50 was ze er en zelfs de na geboorte was toen al klaar dus ging echt heel snel

4. w0nder

w0nder Niet meer actief

Syboena, ik hoop dat ze snel gaat groeien, zodat jullie naar huis mogen (ja, idd ieder kindje valt eerst af)
    Fijn dat ze een rustig en tevreden kindje is :):)

Dat is echt een snelle bevalling, hoe gaat het met jou?
    Ben je dan toch ingeleid? hoe hebben ze het gedaan, infuus of vliezen breken?

5. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    vliezen waren al gescheurt maar ze ging voelen of ik al ontsluiting had en toen ze inwendig onderzoek had gedaan branken de vliezen helemaal kapot hebben ze nogwel infuus gedaan maar achteraf dachten ze als ze dat niet hadden gedaan dat het dan ook wel van zelf was gebuert maar ja nu ging het wat sneller :)

wou foto posten maar ze zijn te groot zo dra ik thuis ben zal ik foto posten en andersff me hyves toe voegen :p:p
    Chantal Profiel - hyves.nl

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    SYBOENA, YEAHHHHHH GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JE DOCHTERTJE Kayleé !!!!!!

wow wat een snelle bevalling zeg! Daar teken ik direct voor!! Wat een lief klein poppetje zeg! Ik zie alleen geen foto op je hyves :( kan dat? Geniet van alle mooie tijden!!!

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Bulldog, nee geen medicatie, is niet nodig zeggen ze ;) dus nu die blaastechniek doen als ik het weer krijg.
    Jeetje alweer ruim 38 weken :D ben jij de volgende na Ellen :D?

@Ellen, gaat goed hier gelukkig, dank je! Ik hoop het ook niet, maar ik denk dat ik het wel weer ga krijgen...maar dan kan ik het dit keer hopelijk zelf weg krijgen!
    Wat leuk en knap van Emma dat ze het beseft :D en wat een goed idee van jullie aftelkalender! Fijn dat je controle weer goed was! Oe nou dat zou raar zijn..heb je een datum in je hoofd wordt het alsnog anders ;) Even een vraagje he..misschien heel dom hoor :) maar met een geplande KS ga je dan op afspraak meteen naar de OK, of krijg je ook nog weeenopwekkers en dus weeen of niet?
    Vervelend dat Emma ziek was, of is ze nog steeds ziekjes? Ik hoop van niet!

@Ess, fijn dat je je meisje goed en regelmatig voelt! Is toch weer een geruststelling voor jezelf! De nuvaring heb ik dus bijna 2 jaar gebruikt! Super ding, is het enige waar ik "tevreden" over was, een tampon vind ik ook niet geweldig met inbrengen al doe ik het wel, maar ik kan je zeggen dat een Nuvaring veeeeel gemakkelijker is en daar merk je echt niets van, want het is een flexibel ringetje die je tijdens het inbrengen in een 8-vormpje buigt en is dus heel dun en is van materiaal dat makkelijk erin gaat niet zoals een droge tampon ;) ik zou zeggen proberen, maar goed daar zitten wel hormonen in, maar wel het minimale!

@Anticonceptie/wonder, hahaha ik had jouw berichtje niet eens gelezen en hier dus precies dezelfde manier en gedachte, alleen bij ons waarschijnlijk wel min 14 maanden...hoop ik ;)

@Syboena, ik hoop dat jullie snel gezond naar huis mogen saampjes! Hoe reageerde je dochtertje op haar zusje :D?

@All, vandaag een bolle buiken fotoshoot gehad :D volgens mij is het wel mooi geworden ;) verder is alles rustig hier gelukkig althans qua buik en hart, maar qua tijd nog steeds veel te veel gepland pfff, maar wel leuke dingen ook gelukkig morgen gaan we even naar het strand :D

8. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ jadore heb alles alleen maar zichtbaar voor vriendjes
    ff vriendschapsverzoek doen dan voeg ik je toe dan kun je ze wel zien :)

hoe hoe shirley reageerde op haar zusje ja eigelijk welgoed
    ze zij mama baby en kwam bij me zitten had kayleé toen op de arm daarna is ze lief gaan spelen met haar oudere zus

9. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @syboena, jeetje zeg dat is nog eens een snelle bevalling! Zou ik inderdaad ook voor tekenen.
    Fijn dat de kleine meid lekker tevreden is en weinig huilt. Hoop dat ze snel wat aan gaat komen zodat jullie lekker thuis met z'n allen kunnen genieten. Blijft je man/vriend ook in het ziekenhuis slapen of dat niet?
    Heb je trouwens toegevoegd op hyves dus zodra je me hebt geaccepteerd kan ik de foto zien :)

@jadore, ja heb ook echt allemaal goede ervaringen over de nuvaring gelezen en er zitten maar heel weinig hormomen in die niet in je bloedbaan komen omdat ze al op de goede plek zitten. Ben die ook zeker wel aan het overwegen.

Wat leuk zo'n fotoshoot!! heb je foto's op je hyves gezet of ga je die er nog op zetten? Dan zal ik ff kijken haha.
    Wel rustig aan doen he!!
    Veel plezier morgen op het strand.

@iedereen, hier is het echt flink aan het rommelen, af en toe flinke steken onderin m'n buik en vagina, maar het zet helaas nog niet door. Hoop in ieder geval niet dat ze maandag komt want dan is mn moeder jarig haha. Maar goed we gaan het wel zien. Misschien blijft ze nog wel een paar weken zitten en vindt ze het wel best haha.

10. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Syboena Gefeliciteerd, geniet ervan!!

11. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ alle dames dankje wel voor de felicitaties :)

ben zo trots op me meisje gister is ze afgevllen ze woog bij de geboorte 2360 en gister 2245 maar nu net woog ze 2259 ben zo trots op haar dat ze al is aangekomen had dat nog niet gedacht

@ ess heb je al toegevoegt:) dus je kunt kijkken :)
    en hoop het ook dat we snel naar huis mogen zit nu op de k.a te wachten en dan ga ik gelijk vragen wanneer we mogen gaan :p
    en nee mijn vriend blijft niet slapen hij wil wel maar ja zit ook met shirley en hij heeft dit weekend ook de andere meiden dus ja dan moet er wel 1 thuis zijn he

gister zecht en van de tweeling van kayleé moet vrijdag wel thuis zijn dus ik zeg ja dat hoop ik ook want dan zijn jullie jarig :) dus vroeg haar gelijk van wat wil je dan hebben als kado zecht ze ik hoef niks wil dat kayleé thuis is anders wil ik geen verjaardags feestje zo schattig

12. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @syboena, super lieve foto's!! Echt een klein poppetje he. Dat mutsje is echt nog te ruim zo klein is ze. Heel schattig!!

Goed dat ze al is aangekomen, gaat dus de goede kant op :D hebben ze ook gezegd hoeveel ze moet wegen voordat jullie naar huis mogen of hoor je dat nog?

Lieff dat ze dat hadden gezegd, nou is te hopen dat jullie dan thuis zijn:) Gaat met jou ook alles goed? slaapt ze wel bij jou op de kamer? Hoop van wel, lijkt me anders echt niks. En lig je met nog meer vrouwen op de kamer of dat niet?

13. w0nder

w0nder Niet meer actief

Syboena, ik heb geen hyves, maar kan je foto's gewoon zien hoor (als ik er op klik zie ik de hele
    serie, mooi groot) :D
    Wat goed van je mooie meisje dat ze al bijkomt, hopelijk zijn jullie snel thuis :)

Hoe gaat het met jou eigenlijk?? ik ben heel benieuwd..

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@wonder Emma heeft er helaas nog last van. Toen ze 4 maanden was is ze geopereerd en we lopen bij de fysio. elke dag moeten we 4x per dag oefeningen doen om alles soepel te houden. Dat vind ze zeker niet leuk. Ze blijft er helaas ook last van houden. ze zal nooit helemaal haar armpje en handje kunnen gebruiken., Maar ze gaat heel goed vooruit en betrekt het armpje bij het spelen. Bij de geboorte kon ze hem niet eens bewegen en nu optillen en buigen. Ja daar doen we het allemaal voor. Dat geeft moed.
    Vandaar dat we geen risico willen nemen. Maar snap zeker je gedachte wel. het is niet niks ook niet voor het kindje. Zou heel mooi zijn als je een natuurlijke bevalling krijgt. Ik hoop dat echt voor je.
    snel gaat het idd he! het is zo woensdag. We moeten er zijn om 10 uur en als alles goed loopt krijg ik om 12.30 de ks.
    in het gunstigste geval zal ik vrijdag naar huis mogen. Dat hoop ik maar!
    heb gekozen voor de ruggenprik. wil zeker niet helemaal onder narcose zodat ik ons meisje snel kan zien. Hier word ze zo snel mogelijk bij me gebracht in de verkoeverkamer dat vind ik zo fijn. Hoef ik nie teerts heel lang te wachten. Mijn man mag er dan ook zijn.

@syboena zo dat is een hele snelle bevalling. Viel dat tegen? hoor vaak dat een hele snelle bevalling ook niet erg leuk is.
    hopen dat ze sne l groot genoeg is dat ze snel naar huis mag. Hoeveel moet ze aankomen?
    daar mag je trots op zijn meid, wat een mooi meisje. ook leuk on de grote zus en jullie te zien! heb ik een beeld bij jullie.
    hoe doen jullie dat? zoveel mogelijk er zijn in het zh? kun je alle voedingen wel doen dan? want jij mocht al wel naar huis toch?

@jadore wat leuk zo'n fotoshoot. wanneer krijg je de foto's? als je wil wil ik ze graag zien.
    wat fijn dat het rustig is daar.Laten we hopen dat dat zo blijft.
    is zeker geen domme vraag. Ik krijg geen weeenopwekkers ga naar de ok met een ruggenprik en dan gaan ze haar eruit halen

@ess als je voelt dat het maandag wel gaat beginnen heel hard terugduwen haha!

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

vannacht helemaal niet geslapen. Merk dat ik steeds onrustiger ben. Vind het allemaal erg spannend. Ben nu heel moe dus hoop dat ik vannacht wel weer slaap.

16. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @ellen, hahaha ja ik doe er gewoon een stop in ;)

En ben je al een beetje zenuwachtig voor woensdag? Alles helemaal klaar en geregeld enzo?

@snelle bevalling, ik ben in 3 uurtjes bevallen bij de eerste en hoop echt dat deze ook zo snel zal gaan. Het is wel zo dat het echt heel snel gaat en je niet echt alles mee krijgt van wat er allemaal gebeurd, maar ik heb daar totaal geen moeite mee gehad. Ben alleen wel flink uitgescheurd omdat t eigenlijk te snel ging. Maar ik teken ervoor om weer zo'n bevalling te krijgen!

17. w0nder

w0nder Niet meer actief

Jadore, ik ben ook heel benieuwd naar je foto's :D:D

Ellen, ik hoop dat je vandaag lekker slaapt ;)
    Fijn dat de kleine snel bij je mag zijn (ik moest eerst het gevoel in mijn benen terugkrijgen.
    Ook lees ik dat je al snel naar huis mag, als alles meezit :)
    Hier in het ziekenhuis is standaard een week, maar ik was de eerste die de 3e dag al naar huis mocht zeiden ze :D
    Natuurlijk heb ik er om moeten zeuren met bekkenklachten kun je beter thuis herstellen vind ik!

Ess, wauw in 3 uurtjes bevallen!! dat is zeker snel, ik hoop voor je dat je deze keer ook een snelle bevalling zal krijgen :)

Zo nu ga ik mijn bedje opzoeken :D

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Syboena, o leuk ik zal je uitnodigen ben erg benieuwd naar je wondertje :D!!! Wat een lieve opmerking van ze zeg!

@Ess, ja Nuvaring is het proberen echt waard! Spannend meid ben erg benieuwd wanneer je beeb wit komen :D Poeh voor zo'n snelle bevalling zou ik ook zeker tekenen!!!!

@Ellen, ja tuurlijk leuk als je ze wilt zien :D ik heb net 1 foto als voorproefje gehad van haar die staat in mijn album voor vrienden dus als je me toevoegt kan je hem en straks ze ook zien :D
    Zo dat lijkt me echt heel erg vreemd zeg! Maar krijg je ook geen naweeen dan? Wel fijn dan heb je die pijn iig niet, maar ja alsof een ks een pretje is ...maar goed nog even meid en jij krijgt je 2e mooie meisje in je armen :D spannend hoor nog 3 dagen :D

@All, hier nog een super leuk nieuwtje en verhaal voor degene die het leuk vinden om te lezen ;)

Vandaag is samen met de geboorte van Chloe de aller mooiste dag van mijn leven tot nu toe :D

Eerst kreeg ik vandaag een (surprise) Babyshower..echt helemaal gelsaagd was zo ontzettend leuk, ben onwijs verwend en de sfeer was zo goed gezellig en leuk en na allenaal spelletje was het einde van de dag inzicht....toen was ik onze babykamer aan het showen aan mijn vriendinnen en familie en werd er ineens door mijn schoonmoeder geroepen.....Jadore en iedereen naar beneden er is NOG een verrassing! Nou wij naar beneden...schoonmoeder deed al erg zenuwachtig...en had al tranen in haar ogen...ik moest op een stoel zitten en zag ineens allemaal verbaasde gezichten van alle meiden en er werd gezegd tegen me dat ik naar de deur moest kijken ....Jawel daar kwam Chloe in bruidsjurkje met haar papa in een super mooi pak, ze had een chique kussentje vast met super mooi doosje en jawel ...............

Ik ben ten huwelijk gevraagd :D:D:D:D:D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb nog een uitgebreider verhaal, maar dat zal ik jullie niet aandoen :p wgahahahaha het was iig super mooi en romantisch :D en ik ben gewoon verloofd pfff moet er nog erg aan wennen hoor :D:D hahahhahaha

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Wonder :D ahhh lief in mijn album meisy jij kan ze al zien ;) en hoe gaat het nu met jou? Lekker weekend ook gehad?

20. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @jadore, aaah gefeliciteerd!!!!! super leuk zeg! Daar hadden we het laatst nog over gehad haha en nu is het echt gebeurd. Heel schattig ook zeg dat chloë in dr bruidsjurkje kwam, denk dat ik het niet droog zou kunnen houden hoor. Heel leuk!!
    En ook heel leuk dat je toch nog een babyshower hebt gehad. Je hebt dus echt een topdag gehad!! Nou geniet nog lekker na :D

@wonder, ja hoop t snel te weten en hier te kunnen vertellen haha. Moet nog even geduld hebben.

Ik ga lekker m'n bedje in, morgenochtend weer naar het ziekenhuis, kijken of ik dit keer wel een gyn te spreken krijg. Slaap lekker allemaal!!

Deel Deze Pagina