30 weekjes mag aftellen!!! wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ellen291982, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ ess ja schattig he :)
    ze is echt heel klein

en lag alleen op de kamer en ze was gewoon 24 uur per dag bij mij alleen als ik naar beneden ging ging zij even naar de babybox zo dat er niemand bij haar kon dat is een kamertje waar alleen de verpleging in kan

ja hoe het met mij gaat heb erg veel pijn
    rugpijn (bi) en buikpijn naweeén pffffffff
    bij shirley stond ik binnen 24 uur in de C1000 boodschappen te doen maar toen voelde ik me ook erg goed
    maar nu pfffffffff voel me een wrak kom niet alleen uit bed of van de bank af

@ wonder wist neit dat je ze dan ook kon zien hahahaha

ja goed he ik had ook niet gedacht dat ze zo snel zou aankomen
    maar ja gelukkig valt ze maar 1 dag af :)

ja voel me niet echt goed verhaaltje net getypt voor ess dus denk dat je het al hebt gelezen

@ ellen ja leuk he :) al die meiden
    nee ik mocht ook niet naar huis dus kayleé lag gewoon bij mij op de kamer dus ik kon zelf alle voedingen doen :)

en ja een snelle bevalling valt idd tegen omdat het zo snel is gegaan heb ik nog steeds na weeén nou dat is ook geen fijn gevoel maar ja helaas niks aan te doen

@ ess nou bij shirley heb ik er 4 uur over gedaan en dat ging ook vrij snel maar dat beviel me iets beter dan hoe snel het nu ging
    want bij shirley heb ik echt nergens last van gehad na de bevalling

@ jadore gefeli meis :):)

@ alle dames wij zijn sins gister middag 12:15 ontslagen uit het ziekenhuis :)
    dus ben weer lekker bij me gezinnetje thuis heerlijk om me meiden om me heen te hebben :):)

zal nog ff wat foto posten van kayleé voor de meiden die haar nog neit hebben gezien :)

2. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    shirley die de fles geeft :)

3. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    kayleé in haar wiegje

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik vond het ook vreselijk maarja het ging allemaal zo snel.inmiddels heb ik het wel een plekje kunnen geven..
    mijn man durf datr niet haha die zou nok gaan denk.

ik had de ks omdat na ik na 8u weeeninfuus nog steeds maar 5 cm had en ge weeen afnamen..
    ik ga nu gewoon bevallen proberen dan iig ik hoop dat het normaal lukt want heb geen zin in weer een ks, ja heb nu een litteken in mn baarmoeder maar daar heb ik tot nu toe geen last van gehad e bij de bevalling houden ze dat in de gaten

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @jadore gefeliciteerd .... wat gaaf zeg dat je ten huwlijk bent gevraagd....

@ellen wow nog 2 daagjes beginnen de zenuwen al te komen?

@ess hoe is he tnu met je ?

@syboena wat een mooi meisje, hoop dat ze snel mee naar huis mag.

@hier gaat alles goed , nog steeds iedere dag harde buiken maarja leg me er maar bij neer...

6. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ bulldog we zijn al thuis :)

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@ess dan hoop ik dat het snel gaat voor je.
    haha die stop is een goed idee. of gewoon streng toespreken van daag mag je niet komen haha!
    ik ben heel erg zenuwachtig en onrustig. nog maar 2 nachtjes slapen!

@jadore GEFELICITEERD!!! meid wat ontzettend super zeg! en wat een verrassing. Je had helemaal geen idee dat hij je zou vragen? echt heel leuk meid.
    En wat leuk een babyshower! komt steeds vaker voor in nederland. Hoor het vaker om me heen. Je bent lekker verwend dus. wat een topdag. heb een vriendschapsverzoek naar je gestuurd. ik ben benieuwd
    naweeen weet ik zo niet. volgens mij kan dat wel dat ik ze krijg.

@wonder een week? zo dat is echt heel lang. idd thuis herstellen gaat veel sneller in je eigen omgeving. Gelukkig mocht jij wel eerder naar huis.
    in elk zh hebben ze ook andere regels daarom had ik dat soort dingen ook gevraagd.
    Heb je nu ok erg last van je bekken?

8. Ellen291982

@syboena wat fijn dat jullie thuis zijn. Kayle ook dan? Ik had de foto's gezien ze is echt een plaatje. Je ziet ook zo dat grote zus erg trots is.
    maar naar dat je zo'n last hebt van naweeen zeg en zo'n pijn hebt. Dat valt wel tegen dus! de kraamhulp kan nu ook veel overnemen he!

@bulldog je hebt erg last van voorween dus. Dan is het steeds spannend he of heht een keer door gaat zetten.
    ik ben heel erg zenuwachtig. word elke dag meer. Gaat nu ook wel snel zeg!

9. Ellen291982

vannacht gelukkig wel geslapen voel me alleen meer gebroken als gister. hoop dat het vanmiddag wat beter gaat. Wil de laatste dingen in huis even doen, zodat alles lekker fris is

10. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @syboena, ja super schattig, je zal wel helemaal in de wolken zijn met je 2 dochters!

Wel balen dat je zoveel last hebt van naweeën enzo. Dat had je dus bij Shirley niet? Ik had dat bij de eerste ook niet ondanks dat het zo snel is gegaan.
    Hoop het nu ook niet mee te maken hoor haha.
    Fijn dat jullie lekker thuis zijn, nu kan het echte genieten gaan beginnen!

@ellen, ja kan me voorstellen dat je nu echt wel de zenuwen hebt, het is zo woensdag hoor haha.

@iedereen, ik heb denk ik vanmorgen mn slijmprop verloren maar weet t niet zeker. Heb de laatste 1,5 week al extreem veel slijm verlies maar had vandaag dus een propje in mn onderbroek, sorry voor het onsmakelijke verhaal hoor haha. En heb nu ook steeds een beetje krampen, maarja even afwachten. Hou jullie op de hoogte..

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Ess, thanks meis, ja echt grappig! Ik wist wel dat we ooit zouden gaan trouwen of dat hij me ooit zou vragen...maar niet op deze manier en toch zo onverwachts! Had echt 0.0 in de gaten gehad...was zelfs pissig op hem dat hij zich in mijn ogen zo aan het aanstellen was met zijn onverwachte micraine whahahaha.

@Syboena, wat een plaatje meid!

@Bulldog, thanks meid! Vervelend van je harde buiken, maar laat ze maar niet voor niets zijn! Nog heel even meisy!

@Ellen, :D thanks meid!!!!!! Nou ik wist wel dat we ooit wilde trouwen, maar niet wanneer en hoe hij me zou vragen...laatste tijd (maanden) deed hij wel al heel zenuwachtig en zei af en toe dingen waardoor ik wel zoiets had van ok nou denk niet dat het nog jaren gaat duren, maar ik had het echt 0.0% verwacht gister en ook de babyshower niet! Dat was alleen al zo ontzettend mooi en leuk en toen dat ook nog eens en alle meiden die zo emotioneel werden en er hing gewoon zo'n goede sfeer....iedereen zei ook het lijkt wel een sprookje :D nou dat is altijd al wat ik heb gewild en dat andere dat dan ook nog eens zo ervaren is alleen maar extra mooi :D!
    Leuk we zijn vriendjes :D heb jij ook foto's? Ga straks even spieken :D Ik hoop dat je ook geen naweeen gaat krijgen, dat scheelt dan toch weer! Meid nog 2 dagen spannend hoor :D!!!
    Doe je wel rustig aan meid, het huis kan altijd nog schoon gemaat worden hoor, maar het is wel erg fijn als je je een beetje goed voelt en energie hebt tijdens je bevalling/KS! Dat kan je dan goed gebruiken!

@Ess, oehhhhhhhhhhh meid wat spannend!!! Bij mij braken mijn vliezen een kwartier na het verliezen van mijn slijmprop :D spannend meid!!! Hoe gaat het nu?????

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @syboena wat fijn da tje weer thuis ben zal er wel overheen heben gelezen...
    wat vervelend van die naweeen hopelijk zijn ze snel weg.

@ellen is natuurloijk ook wel heel erg spannend...

@ess zat er ook bloed bij bij je slijmpop?
    ik verlies al 3 dagen kleine propjes doorzichtig/groenig en ze zijn rekbaar...
    ik hoop voor je dat het snel gaat beginnen...

13. w0nder

w0nder Niet meer actief

Jadore, GEFELICITEERD meis.. wat een supermooie dag voor je :):) wanneer gaan jullie trouwen?
    Ik kreeg gelijk kippenvel en tranen in mijn ogen van jou mooie verhaal, ha ha die gekke hormonen ook :D

14. w0nder

w0nder Niet meer actief

Super!! dat jullie thuis zijn :):) geniet lekker van je gezinnetje :)
    Wat een schatje, je kleine meid en ook haar grote zus... zo lief ;)

15. w0nder

w0nder Niet meer actief

Ja, een week is lang, maar nu moeten ze me ook maar laten gaan na 3 dagen :D:D het ging beter thuis dan in het ziekenhuis ;)
    Ja, dat stomme bekken, ik heb er iedere zwangerschap veel last van en zelfs erna is het steeds gebleven, maar ja.. het is zo!
    Hoelang krijg je kraamhulp als je thuis bent? ik heb nooit kraamhulp gehad, mijn man blijft een maandje thuis, daar heb ik meer aan (ik moet dat niet zo dat iemand mij zegt dat ik moet rusten enzo.. lekker eigenwijs, ha ha) :)
    Ik denk aan je woensdag :) ik hoop dat het voor je meevalt en dat je ook op de afgesproken tijd geopereerd wordt ;)
    Succes meid :)

16. w0nder

w0nder Niet meer actief

Ooh spannend Ess dat je de slijmprop aan het verliezen bent en je krampen hebt, ik hoop dat het doorzet :)
    Ik wens je een makkelijke bevalling ;)

Ik wil ook!! ik krijg er zin in door jullie :D:D

Hebben ze bij jullie ook al haartjes gezien op de echo?, bij ons kleintje zag je echt stekeltjes uitsteken,
    zo lief :)

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0

Ahhhh zo lief dank je meis!!! Pfff het was ook echt zo emo in het echt...echt iedereen was aan het huilen of had minstens dikke tranen in hun ogen :D hahaha was zo leuk en lief allemaal :D

Jaaaa onze kleine heeft ook al haartjes :D hahaha mijn dochtertje had ook een mooie bos! Weet jij al wat je krijgt een jongen of een meisje?

18. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Hoi dames even een update, heb nog steeds krampen maar verder nog niks.
    Heb een echo gehad en ik heb bijna geen vruchtwater meer.
    Ik mag ook niet overtijd lopen van de gyn dus dat is wel beter.
    Woensdag gaan we met de verloskundige overleggen wat we gaan doen dus ben benieuwd.
    Er zat geen bloed bij maar dat hoeft ook niet zeiden ze.
    Nou ik probeer jullie op de hoogte te houden.

19. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    heej spannend Ess wie weet gaan ze je inleiden,, maar natuurlijk hoop ik voor je dat het zo doorzet en je vandaag mag gaan bevallen hihi..

20. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @mirowsu haha ja wie zal er eerder bevallen, jij of ik??
    Maar ik hoop dat ze morgen komt of in ieder geval na 12en omdat mn moeder
    Vandaag jarig is haha.
    Nog even afwachten maar. Ze wordt nu rond de 6 pond geschat en als ze nog 2
    Weken langer blijft zitten zal ze rond de 6,5 pond zijn. Dus dat is wel netjes :D

Deel Deze Pagina