30 weekjes mag aftellen!!! wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ellen291982, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    ja dat is de vraag ja wie van ons als eerste ik word donderdg ingeleid hihi maar wie weet haal je me nog in... off... gaan we tegelijk hihi..

de mijne is wel aan de lichte kant vorige week woog ze 2250 dus zal nu wel weer ietsjes meer zijn.. ben benieuwd met de geboorte hihi verschilt altijd het is tenslotte maar een schatting..
    krijg woensdag nog een groei echo dus we will see..
    nou maar afwachten en aftellen:p who's first!!!!?????

2. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Het is dus al zeker dat je donderdag wordt ingeleid? Spannend zeg!!! Was je vruchtwater nog steeds niet veel?
    Bij mij is het nu ook erg weinig, vandaar dat ik niet overtijd mag lopen. Zeker een kleintje die van jou, maar inderdaad het zijn schattingen dus ben ook benieuwd wat ze weegt met de geboorte.

Hier nog steeds een hoop gerommel en af en toe wat krampen maar zet helaas nog niet door. Hoop dat ik vannacht wat kan slapen en dat ze zich morgenochtend gaat melden haha.

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Ess, jeetje meid wat erg! Sinda wanneer is dat bekent?

@Mirowsu, spannend al donderdag!!!!!!

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@ess fijn dat ze woensdag gaan kijken. Hoop dat het niet te lang meer duurt voor je dan! je maakt het spannend haha!

@jadore wat lief zeg! en ook erg romantisch.
    mijn man heeft goed geholpen met schoonmaken. geeft idd een lekker gevoel dat dat klaar is.

@wonder echt vervelend van je bekken. trekt het na de zwangerschap sne lweg dan?
    ik zag zo geen haar, maar dat zagen we bij Emma ook niet en die had wel haar. Wat grappig dat jullie dat op de echo zagen zeg!
    ja hier wel kraamhulp als we thuiskomen. de vorige keer ook en we krijgen dezelfde. Hadden we om gevraagd. was ons zeer goed bevallen. Het moet je ook liggen natuurlijk. Handig dat je man zo lang thuis is. hier heeft mijn man 4 weken die zijn vandaag begonnen

@mirowsu spannend als het dus goed gaat dan heb je donderdag je kindje al in je armen. Hoelaat moet je in het zh zijn?

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorgen

@mirowsu wow jij ook al donderdag ingeleid alvas heel veel succes en hopeljk heb je snel je kindje in je armen.

@ellen wat een tijdstip dat je op zp was haha, alvast heel veel succes voor morgen mocht ik vandaag niet meer opzp komen.

@ess hoeis je nacht verlopen ?
    wanneer weet je of je ingeleid gaat worden ?
    dus de slijmprop verliezen hoeft niet altijd met bloed erbij?
    ikweet niet wat ik verlies al een paar dagen maar denk dat het elke keer stukjes prop zijn...

@syboena hoe gaat het met jullie?

@missx hoe gaat het met jullie?

ik weet niet of ik het gedroomd heb vannacht of dat het echt was maar had vannacht slijm met bloed erbij maarja was het een droom of echt?
    had gisteravond ook veel krampen onder in mn buik samen met harde buiken dus hopelijk is er veel aan het verweken enzo...

6. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @jadore, ja ze zagen gister op de echo dat ik niet veel vruchtwater meer heb en daarom dus niet overtijd mag lopen. Ben benieuwd wat de verloskundige morgen van plan is dan.

@bulldog, ja ik had het opgezocht en je kunt ook gewoon steeds een beetje van je slijmprop verliezen, en de een heeft daar wel wat bloed bij en de ander niet. Maar irritant he dat je niet weet of het een droom was of dat het echt was.

Hier blijft het nog steeds rommelen maar meer niet helaas. Gister dacht ik echt dat ik wel zou gaan bevallen, zo voelde het. maar nu denk ik dat het weer eens loos alarm was. Maar goed, als ik op deze manier meer ontsluiting krijg dan is dat prima. dus hoop dat ik meer ontsluiting heb nu, hoor ik misschien morgen wel ofzo.

7. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    @ess het vruchtwter was weer goed toegenomen afgelopen dinsdag, en het kindje was ook goed gegroeit het woog 4 weken geleden nog maar 1900 dus toen moest ze eigenljk wel blijven zitten, maar alshet vruchtwater niet goed toenam moest ze gehaald worden.. dus was nog al veel stress..
    maja gelukkig was alles goed gekomen.

@Ellen ik moet morgen komen en krijg ik de tijd te horen.. maar denk wel vroeg rond 8:00 denk ik.. zal het nog wel melden..

@ bulldog raar he dat je niet weet of het een droom is.. hou het vandaa goed in de gaten met afvegen enzo,, draag je maandverband? dan kun je het zien mocht je nog wat verliezen.. als jehet weer verliest (en het was echt vanacht) zie jehet meteen.. ik hoop het voor je dat het echt was en dat het mag gaan beginnen...

en ik gister een flinke wee gehad denk ik (ook maar 1 maalig pff) kreeg krampen in mijn buik hevige krampen trokken in mijn rug en benen,, d8 even da ik na de wc moest maar nee,, maar toen ik zat trok ie weg.. dus denk dat het wel een wee was..
    maja op na donderdag;)

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    eigenlijk best irri ja dat ik niet weet of het echt was of niet,,
    tot nu toe geen bloed ...
    wel weer die doorzichtige slijm slierten die je uit kan rekken (sorry)
    zou bijna dneken dat er snot uitkomt haha...
    ook weer harde buiken en krampen onderin mn buik achja we zullen moeten afwachten....

@ESS erg he dat je niet weet of het doorzet ja of nee ik dnek ook iedere keer oww het gaat volgens mij beginnen en dan word ik snachts wakker en dan is het niks haha...

@mirowsu voor jou is het einde al in zicht spannend hoor ik zou echt helemaal op zijn van de zenuwen ...

drek maar even met zoonlief een boekje lezen op bed , hij slaapt niet meer en zo kan ik toch nog ff liggen.
    en nog ff een wasje op vouwen want je weet het maar nooit...

9. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @mirowsu, nou spannend hoor, nu nog even genieten van het getrappel in je buik, dat is over 2 dagen weg :)

@bulldog, ja echt heel irritant. iedere keer denk je JA het is zo ver. en dan is het toch niet zo. Ik verlies ook nog steeds slijm en blijf ook last van krampen enzo houden. Best vermoeiend ook want slaap er nog slechter van als voorheen.

Ik heb ook sinds gisteren dat ik vaak naar de wc moet voor ontlasting en hier ook echt krampen van krijg, zou dit ook met een beginnende bevalling te maken hebben?

10. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    @bulldog ik snap dat het klote is nu je niet cker van je zaak bent,, die afscheiding heb ik ook sinds een week voorheen was het echt dik wit/gelig slijm nu is het veranderd in doorzichtig slijm..
    maar tot nu toe nog steeds niks pff ze is alleen heel actief dus krijg steeds felle steken in mijn vagina hoop dat ze een x flinnk beweegt dat het breekt hihihi zo voelt het soms wel en denk ik ja nu breekt ie hehehehe maar helaas..

@ess ja ik geniet er cker nog wel van van de bewegingen ben het dalijk kwijt maja dan ga ik genieten van iets heel byzonders;)

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ess hopelijk zet het vanacht door bij ons hihi...

@mirowsu ik hoop hier ook dat hij eens flink een douw geef van onder dat mn vruchtwater breekt haha...

heb al de hele dag hoofdpijn pfff heb al een pcm op maar die werkt ook niet echt...

ga zo koken en dan komt manlief weer thuis eindelijk weer wat aanspraak in plaats van kindertaal haha....

fijne avond ...

@ELLEN HEEL VEEL SUCCES MORGEN

12. Ellen291982

@bulldog wat irri idd dat je niet weet of het echt gebeurd was. Het kan elk moment beginnen natuurlijk

@ess heb ik nu ook vaak ontlasting. kan idd een teken zijn. Moelijk te zeggen kan ook nog even duren. Hoop voor jou het eerste

13. Ellen291982

@bulldog dank je wel meid!

14. Ellen291982

Morgen is het echt zover. de zenuwen gieren door mijn lichaam. pfff vind het doodeng. Maar ben ook zo nieuwsgierig naar ons meisje.
    Ik laat weten hoe het is gegaan zo snel mogelijk

15. w0nder

w0nder Niet meer actief

Ellen, heel veel succes morgen ;) het gaat supersnel zo'n keizersnede, als ze eenmaal beginnen hoor je al snel je mooie kleine meid :):)

16. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @mirowsu, je krijgt er iets heel bijzonders voor terug, dat kun je niet omschrijven.

@bulldog, haha ja dan bevallen we op dezelfde dag als Ellen haha.

@ellen, hopelijk kun je vanavond nog een beetje slapen. Zal in ieder geval aan je denken morgen. Nog eventjes en jij hebt je kleintje in je armen. Geweldig!
    In ieder geval heel veel succes en we wachten vol spanning af :)

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorge

@ess en hoe s het bij jou gegaan vannacht?
    hier is alles weer afgezakt elke keer als ik naar bed ga zakt het weer af grrrrrr.
    morgen naar de vk miss dat ze ff inwendig wil kijken of er te strippen valt ofzo.

@ellen hoe laat moest je naar het ziekenhuis?

@mirowsu voor jou komt he tnu ook dicht bij morgen toch ?

18. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    had gister avond trouwens weleen super drukke baby in mn buik wat hij nooit is hij is altjd rustig..

19. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    @bulldog klopt zometeen naar het ziekenhuis en krijg ik alles te horen ben zoo benieuwd..
    maar heb echt slecht geslapen vanacht, de hele tijd echte harde buiken trokken naar de rug en kreeg er flinke zweet uitbrekingen bij had echt zoiet van dit is het,, toen ik even aan tafel ging zitten bleef het ook.. dus tog maar weer naar bed gegaan en d8 als het doorzet merk ik dat wel.. maar het zweten werd minder maar de harde buiken bleven dus ben er ook nog wel wakkr van geworden.. bah bah is echt geen doen.. vooral als je kapot bent..
    maja ben er bijna vanaf..

en jij wanneer jij? al voor tekens?

20. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Goedemorgen,

@ bulldog, heb de hele nacht last gehad van een zeurend gevoel in m'n buik. Vanmorgen heb ik 5 minuten lang enorme steken en buikkrampen gehad. Ben daarna naar de wc gegaan en lag er weer een slijmpropje. Dus misschien waren die steken daarvan ofzo.
    Heb nu nog steeds last van m'n buik en voel me ook helemaal niet lekker. Steeds misselijk en gewoon geen fijn gevoel.
    Ik moet vanmiddag naar de verloskundige om t een en ander te bespreken dus ben echt benieuwd wat ze van plan zijn.

Wel vervelend he dat het steeds afzakt als je hebt geslapen, dan denk je voordat je naar bed gaat, nou ben benieuwd of t doorzet, en dan word je wakker is het weer afgezakt. Heel irritant is dat.
    Dat de kleine opeens zo druk is kan ook zijn omdat hij t zat is in je buik haha. Laten we dat maar hopen he:)

@mirowsu, laat je even weten wat de gyn heeft gezegd en wat de bedoeling morgen is bij jou. Ben erg benieuwd!

Hoop dat Ellen dr baby inmiddels in dr armen heeft maar dat zal vast nog niet.

Deel Deze Pagina