30 weekjes mag aftellen!!! wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ellen291982, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    nou daar ben ik weer:D

mijn baarmoeder mond was week, en ze hebben gestript, heb nu een halve cm ontsluiting heb kans dat het miss door zet en anders morgen om half 8 komen en gaan ze gel in brengen dus ben benieuwd:D.. ik hoop dat het doorzet...

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ooooooo jemig..beetje vee aan mijn hoofd...vergeet ik dit helemaal:

ELLEN MEID ZET HEM OP!!!!! Ik denk dat je al bent bevallen, maar iig ik heb wel aan je gedacht meid! Hele dikke kus ik hoop dat jullie het allemaal goed maken!!!! Knuff

@Mirowsu, spannend meid!!!! Gaat toch misschien een dag sneller :D zou echt super zijn! Sterkte alvast en ZET HEM OP!!!!

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ess hhmmz bij jou ook niks dus ....irritant he je voelt van alles maar er komt niks.
    succes vanmiddag ben benieuwd hoelang ze je laten lopen.

@jadore je kan beter niet te veel aan je hoofd hebben als je zwanger bent haha...

@mirowsu oww spannend dus hopelijk zet het door en anders heel veel succes morgen en daty je je kleine snel in je armen heb.

hier is het op af en toe een harde buik na erg rustig geen gekke slijmpropjes meer en bijna geen afscheiding dus dat gaat hem vandaag ook niet worden ...
    hopelijk wil ze morgen in het zkh ff kijken hoe het erbij staat.

tis zomaar koud vandaag....

4. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @mirowsu, oh beter dat ze je hebben gestript. Al helpt het misschien niet voor vandaag maar wellicht wel voor je verdere ontsluiting. Toen ze mij hadden gestript bij m'n dochtertje had ik 2cm ontsluiting en de volgende dag was het 6cm. Dus hoop dat het helpt:D
    We wachten het af haha.

@bulldog, ja echt vervelend. Maar helaas ook wij moeten afwachten haha. Laat vanmiddag wel weten wat ze hebben gezegd. Hoop dat ze ook even gaat voelen of er al meer ontsluiting is. Zou mooi zijn.

Anders moet je morgen gewoon vragen of ze willen voelen of je ontsluiting hebt en of je harde buiken misschien wat doen.
    ik heb er vorige keer ook gewoon zelf om gevraagd want eigenlijk vond ze het onzin om te voelen.

5. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    ess ja het is gewoon afwachten of het wat opleverd:S heb wel de hele tijd harde buiken gespaart met pijn in de rug pfff, en ben net mijn slijmpropje verloren:D,.,

6. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @mirowsu, nou hoop dat het door gaat zetten, en anders heb je alsnog morgen je meisje in je armen als het goed is :D

Ik ben net bij de verloskundige geweest, had helaas maar 1,5cm ontsluiting dus er gebeurd hier nog niet veel :(
    Ze heeft me wel gestript dus hoop dat het dan door wil zetten, maar denk het eerlijk gezegd niet.
    Anders word ik dinsdag weer gestript en als ik met 40 weken nog niet bevallen ben moet ik naar het ziekenhuis voor een echo voor mn vruchtwater en gelijk om een afspraak te maken voor het inleiden. Dus zit nog steeds af te wachten helaas.

7. w0nder

w0nder Niet meer actief

Misschien als je bm rijp is kan ze de vliezen breken!
    Mijn gyn gaat dit doen als mijn bm rijp is met 38 weken ;)

Oh.. spannend meis ;) ik duim voor je dat het doorzet ;)
    Hoe gaat het nu? ik ben heel benieuwd :)
    Hopelijk heb je snel je kleintje in je armen, succes :)

Misschien kun je een inwendig onderzoek vragen? spannend :)

Spannend zeg :) ik duim dat het nu snel gaat!

Ik hoop dat het strippen verder gaat helpen en je snel je kleintje vast mag hebben :) ik duim voor je!

8. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @wonder, dankjewel! ik hoop het ook :)

@Ellen, Gefeliciteerd met jullie dochter!! Zal de naam niet hier plaatsen want weet niet of je dat hier wilt neerzetten haha.
    Hoop dat alles goed gaat en we lezen graag je verhaal!
    Geniet lekker van je meisje!

9. w0nder

w0nder Niet meer actief

Ja, lieve Ellen geniet van je kleine meid :):)
    Verder hoop ik dat de keizersnede je meegevallen is, ik ben heel benieuwd naar je verhaal ;)

10. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @mirowsu, heel veel succes morgen!
    Nog 1 nachtje en dan heb je haar in je armen! Slaap lekker hoop ik.

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @mirowsu succes vandaag , miss heb je je kleintje al in jearmen ..

@ess hoe is de nacht bij jou gegaan?heeft het doorgezet?

hier niks alleen een onrustig gevoel en erg slecht geslapen ....
    vanmiddag naar het zkh ga lekker ff zielig doen miss dat ze iets willen doen haha.

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    zo schreef ik dat dinsdagavond de kleine heel druk was , maar sinds gister in hij heel rustig moet af en toe porren om een beweging te krijgen...

13. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @bulldog, hier ook nog steeds niks hoor. Ik ga er gewoon vanuit dat ze niet uit zichzelf komt haha.

Wel in de gaten houden hoor die bewegingen. Anders zo even zeggen dat je vrij weinig leven voelt, veel minder als normaal. Dan mag je namelijk even aan de ctg en wie weet krijg je een echo om te controleren hoe het met je vruchtwater zit. Echt doen hoor!

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ess he balen dat er bij jou ook niks is grrr, heb je nog wel harde buiken ? en je slijmprop?
    vorige week met controle hadden ze ook een echo gemaakt om naa rhet vruchtwater te kijken, das het voordeel van het ziekenhuis denk ik.
    ik ga dat iig even zeggen dat ik minder leven voel en dan ik gek word van die harde buiken en krampen en dat ik iedere dag hoofdpijn heb.

15. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Heb nog wel harde buiken, vanmorgen weer om de paar minuten maar nu is het weer afgezakt. Slijmprop had ik vandaag niet haha, dus wie weet is alles er nu wel uit.

Ja moet je echt zeggen en gewoon een beetje overdrijven.
    Dat is inderdaad wel een voordeel van in het ziekenhuis lopen. En heb ook het idee dat ze je daar veel minder snel ver overtijd laten lopen als bij de verloskundige. Die proberen je toch zo lang mogelijk bij hun te houden, is me al vaker opgevallen.

Wat een vies weer he, was eigenlijk van plan om weg te gaan maar nu twijfel ik haha. Heb helemaal geen zin om nat te worden.

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    nou controle weer gehad
    alles was goed bloeddruk, vruchtwater.
    op de harde buiken reageerde ze dat dat bij een 2e vaker komen en dat het afwachten is.
    geen inwendig onderzoek jammer genoeg.
    kleine minder voelen ze zei 5 tot 10 x per dag voelen...
    vond het maar een stom mens die ik vorige week had was veelaardiger.

17. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Klopt tegen mij zeggen ze ook altijd dat het bij een 2e veel vaker voorkomt enzo.
    Maar wat stom zeg dat ze niet even ging voelen of je aan de ctg heeft gelegd. Al is het alleen maar voor je eigen gemoedsrust.
    soms zitten er van die mensen he.. ooh kan daar zo kwaad om worden.
    Tegen mij is er gezegd dat je de baby elk uur 1x moet voelen. Dus hou dat goed in de gaten, als je het idee hebt dat het minder is dan moet je gewoon bellen!!

Ik hoop zo dat de kleine snel komt, blijf op deze manier geld uitgeven hahaha. Heb nu weer een boxkleed en wikkeldeken van snoozebaby besteld. alleen maar omdat ik me verveel en zit te wachten hahaha. en natuurlijk omdat ik t graag wilde hebben en ook ECHT nodig heb ;) haha

18. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    vind het zelf ook wel fijn om even te weten hoe de zaken er voor staat, ze zei alleen dat ik altijd mocht bellen als ik minder leven voelde.
    vandaag is hij erg rustig vanavond en morgen ff afwachten en anders bel ik gewoon he ....

ik word echt chagie van dat weer is trouwens wel ideaal weer om te bevallen :D:D...
    morgen is het volgens mij volle maan weet niet of dat klopt dat er dan veel baby geboren worden?

@ misrosu ennnnnn????????????

19. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Ja precies, dan weet je of de harde buiken enzo wat hebben gedaan. Nu weet je nog niks :S stom is dat he.
    Inderdaad, als je morgen nog steeds minder leven voelt dan moet je gewoon bellen en zeg je dat het echt meer als de helft is verminderd en dat je er behoorlijk onzeker van wordt.

Ja dit weer is ideaal om te bevallen, tenminste niet zo vies warm. Maarja dan moeten de baby's wel willen he haha.
    Ja zoiets over volle maan en dat er dan veel baby's worden geboren heb ik ook weleens gehoord, nou laten we hopen dat wij er morgen dan ook bij horen :D
    Zou wel echt grappig zijn als we tegelijk zouden bevallen.

Heb even op de hyves van mirowsu gekeken maar nog geen felicitaties dus denk dat ze nog bezig is.

20. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorgen met beeb in de buik ....

ben benieuwd of mirowsu al bevallen is?

word zomaar stil hier in dt topic als iedereen bevalt haha..

gisteravond en vannacht weer veel harde buiken gehad gister avond een rozeslijmpropje verloren, vannacht een aantal keer wakker geweest van de harde buiken.
    en dat terwijl ik gister niks gedaan heb ...

dacht gisteravond ik ga lekker in bad en toen begonnen de harde buiken pas..wezullen wel weerafwachten.

@ess vandaag gaan wij .....

Deel Deze Pagina