30 weekjes mag aftellen!!! wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ellen291982, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Staat nog steeds niks op dr hyves. Ben wel heel benieuwd nu.
    Wordt inderdaad erg stil als iedereen bevalt. Nou wij zijn er nog haha.
    Roze slijmpropje, nou misschien gaat het dan toch snel beginnen voor je.
    Hoop dat die harde buiken nu eens voor je gaan doorzetten, zo vermoeiend anders.

Ik had vannacht last van rugweeën, echt pijnlijk. Maar vanmorgen toen ik wakker werd was t weer over. Ik ga er ook echt niet meer vanuit dat ze uit zichzelf gaat komen. En als dat wel zo is dan is dat mooi, maar ga er niet vanuit.

Tenzij we natuurlijk vanavond bevallen he haha.

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    dat roze slijm propje was maar eenmalig vandaag weer gewoon wit/doorzichtig.
    vandaag ook alweer heel de dag harde buiken kleine is nog steeds erg rustig dus miss komt er iets aan haha ik hoop het want word hier echt gestoord van.

jij ook weer last gehad ik hoop dat het bij jou ook snel door zet.!!

3. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Voel je de kleine wel genoeg bewegen? goed in de gaten houden he. Maar misschien gaat er inderdaad wat gebeuren, dan schijnen baby's ook rustiger te worden.

Vraag me af hoe het met mirowsu is. Hoop dat alles goed gaat.

Nog plannen dit weekend?

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ja heb hem net weer geveold hij had de hik hihi..
    hij is nu al 2 dagen rustig dus ik hoop stilte voor de storm...

ben ook wel benieuwd hoe het met der is..

nee geeen wilde plannen ik hoop bevallen maarja..
    en jij???

5. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Ja hoop het ook voor je. Alhoewel, dan ben ik onderhand nog helemaal alleen :(

Bij mij staat ook alleen bevallen in de planning haha. nu is de vraag of de kleine het daar mee eens is he. Ben bang van niet.

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    he meiden,

hoe gaat het hier?

Nog geen nieuws van Ellen of Mirowsu he?

Nou ik hou het kort dit keer heb nl hoofdpijn bij mijn ogen dus niet zo lekker lezen en schrijven, verder gaat met mij alles goed :D

7. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Ellen is al bevallen, las ik op dr hyves. Maar van mirowsu hebben we niks meer gehoord en staat ook niks op dr hyves. Hoop maar dat alles goed is.

Vervelend zeg dat je zo'n hoofdpijn hebt, hoop dat het snel over is!

Hier ook alles goed, nog steeds geen baby in aantocht haha.

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@ess en bulldog lieverds hoop dat het voor jullie heel snel gaat gebeuren. die voortekenen word je moe van he als ze niet doorzetten

@mirosu ben ik ook heel benieuwd naar!

9. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Gefeliciteerd Ellen!!

10. Ellen291982

Mijn mannetje had even op hyves wat geplaatst. wilde zo snel mogelijk wat laten weten aan jullie dus bij deze. Ons mooie meisje is geboren op 13 juli om 12.29. Ze woog bij de geboorte 3660 gram en ze heet voluit Julia Josephine Anna.
    Ze is een plaatje en heel erg lief. ik heb bij geboren een topic geopend met foto!
    De ks is me heel erg meegevallen heb op hyves een blog erover geplaatst ga ik nu ff kopieren voor jullie

Even officieel bericht:

ons meisje Julia Josephine Anna is geboren op 13 juli om 12.29
    Ze woog bij de geboorte 3660 gram.
    Ze is helemaal gezond!!!

De keizersnede is me heel erg meegevallen.
    Het was een spannende dag woensdag. Om 10 uur moesten we ons melden in het Sophia ziekenhuis. Opa en oma trein pastten op Emma. Er werd een infuus geprikt dat helaas niet in 1 keer lukte Daarna werd er een ctg gemaakt van de baby en mijn temperatuur en bloeddruk werden gemeten. Alles was goed. Er werd nog een keer bloedgeprikt omdatr ze mijn rhesusfactor nog niet hadden. Ik moest een drankje drinken waar voedingsstoffen in zaten maar na 1 slok mocht ik al stoppen want waarschijnlijk zou de keizersnede al eerder plaats vinden (gelukkig maar want wat een vies spul haha). Er werd nog een katheter ingebracht en toen was het afwachten. Al snel werd ik in een operatiehesje gehesen en kreeg ik grote witte sokken aan. Remco kreeg een overall aan. Al snel werden we opgehaald en naar de holding gebracht waar we welkom geheten werden. Daar kreeg ik plakkers op die later op monitoren aangesloten zouden worden. ook kregen we beide een mooie muts op. Daarna werd ik de ok ingereden en moest Remco even wachten want eerst werd de ruggenprik geplaatst. Ik zag daar heel erg tegenop en toen moest ik wel even huilen. Niet om de pijn maar de spanning daarvoor kwam eruit. Ze moesten even goed zoeken voor ze de goede plek gevonden hadden. Ik vond de verdoving nog het vervelendst dat brandde nogal. Daarna voelde het alleen maar heel apart. Heel snel voelde ik mijn benen verdoofd worden. Ik vond dat even doodeng. Ik wilde ze bewegen maar dat kon niet. Ik had ook het gevoel dat ik niet goed lag maar ze zeiden zelf al dat ik gewoon rustig moest blijven liggen want ik lag helemaal goed. Er werd een doek voor me gespannen. Remco kwam bij me. Ik voelde me doodmoe. Had echt het gevoel dat ik wilde slapen. Bij de ruggenprik was ik al heel erg goed gerustgesteld. Had zelfs gezegd dat ik het infuusprikken nog het ergste vond en dat meen ik nog steeds. Nu kwam er ook een vrouw bij me staan die me geruststelde en me antwoorden gaf op mijn vragen. ook de anaesesist was er. Een vrouw maakte foto's voor ons. Op een gegeven moment vroeg de gyneacoloog of we er klaar voor waren. Na even vroeg ik of ze al begonenn waren met snijden. De vrouw naasdt me zei dat ze al heel ver waren en bijna klaar. Dat ging snel. De gyneacoloog vroeg aan Remco of hij wilde zien dat ze geboren werd want dan moest hij even gaan staan. Remco heeft gekeken. Vond hij heel bijzonder. Al snel hoorde ik van hem dat het duidelijk een meisje was. Wat een opluchting toen ik haar hoorde huilen. Wat werd ik emotioneel. Ze werd boven het doek gehouden zodat ik haar ook even kon zien. Zo apart! Ik dacht is dat mijn dochter? Ze is er zo opeens.
    Ze werd gecontroleerd en daarna even bij me gebracht zodat ik haar wang op wang kon voelen en aan kon raken. Wat is ze mooi!!!! Daarna moest ze helaas nog even weg voor de laatste controles. Ik hoorde later van renco dat hij nog een deel van de navelstreng mocht afknippen. Dat vond ik zo mooi. Ik werd gehecht. Wat nog het langste duurt van de operatie. Ze hadden muziek opgezet en vroegen of ik dat erg vond. Nee hoor, vond het wel relaxed eigenlijk. Er was steeds een vrouw bij me dat vond ik heel fijn. Ze legden ook alles uit, deden niks oznder waarschuwing, dat heb ik als heel fijn ervaren. Wat ik voelde bij de geboorte zelf was flink wat getrek en geduw, maar dat voelde niet eng. De gyneacoloog heeft het heel netjes gedaan. er werd me nog ingefluisterd dat ik een hele goede aan deze had. Snel en netjes en goed. We zouden eerst een andere krijgen.

In de verkoeverkamer moest ik blijven tot mijn benen weer konden bewegen. Remco en Julia kwamen na een tijdje de verkoeverkamer al in zodat ik Julia bij me kon houden. Wat was dat fijn. Het duurde wel even (en niet alleen omdat wachten lang duurt) er waren 4 keizersnedes achter elkaar in 2 ok's dus druk. Na een tijd kon ik mijn benen een heel klein beetje bewegen (meer mijn knie) voelde wel dat mijn rug bijna niet meer verdoofd was. Ik mocht toch naar de afdeling toe want het ging verder goed allemaal.

Wat een verschil ik mocht Julia bij me houden. Ze is gewoon gezond, wat heerlijk!!!
    Ik ben supergoed verzorgd op de afdeling. De zusters waren stuk voor stuk lieverds, die me serieus namen. Ze zorgden er ook voor dat je per dienst maar 1 zuster aan je bed kreeg en die waren er ook elke dag weer, dus niet veel vreemde gezichten dat was heel erg fijn.
    Ik kreeg paracetamol een neusspray iets erin tegen de pijn als ik me even moest bewegen wat pijn zou kunnen doen en nog wat maar weet de naam niet meer. Ik lag op de kamer met nog 1 vrouw die ook een ks had gehad. Haar zoontje was een uurtje eerder geboren bij dezelfde gyneacoloog. Ze was erg aardig en we hielpen elkaar. Donderdagochtend stond ik alweer naast het bed en vrijdagochtend mochten we naar huis.

De wond trekt soms wel dat doet wel pijn. ook s ochtends met opstaan niet altijd een pretje. Ik moet wel rustig aandoen maar vind de pijn goed te doen. Ik geniet heel erg van ons meisje.
    Emma is een hele trotse grote zus die haar kleine zusje steeds een kusje wil geven en wil kijken bij de baby. Zo mooi.

11. Ellen291982

@jadore doe maar rustig aan dan. Hopelijk trekt het snel weg

@miss x dank je wel. Hoe is het daar?

12. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @Ellen, super leuk om je verhaal zo te lezen. Ben blij dat het allemaal goed is gegaan en dat het zo voor je is meegevallen. Klinkt echt als een rustig verloop van alles. Heel mooi!
    Ik heb woensdag steeds even op je hyves gekeken of er al nieuws was haha.

Nogmaals super gefeliciteerd en geniet lekker van je meiden! Voor bulldog en mij kan het nu ook niet meer zo heel lang duren :) en misschien is ze al aan het bevallen want ze heeft vandaag nog niet gereageerd. Hoop het voor haar:D

13. w0nder

w0nder Niet meer actief

Ellen, GEFELICITEERD met je kleine mooie meid :)
    Heel mooi om je verhaal zo te lezen, ik ben blij dat het je is meegevallen (is toch een zware buikoperatie)
    super dat je al zo snel naar huis mocht :)
    Geniet van je gezinnetje meid :)

14. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Mirowsu is bevallen!

Gefeliciteerd met je dochter! Nu lekker van haar genieten.
    Hoop dat alles goed is gegaan!

15. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Bulldog ben je ook bevallen??? Je laat me nou toch niet alleen met wachten he hahaha

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Ellen, Wauw Meid wat super!!!!!

GEFELICITEERD MEID!!!!!!!!!! Mooie namen ook en wat een poppetje zo ver ik kan zien op je profielfoto:D Ook zo lief hoe Emma reageert op haar keine zusje *****SMELT***** Ben blij dat alles zo goed is gegaan en je er ook zo positief instaat allemaal! Heel knap van je en goed gedaan meid! Geniet van jullie gezinnetje! Dit keer gelukkig zorgeloos, wat het aller aller aller belangrijkste is!
    Mooi om je verhaal zo te lezen echt heel erg leuk!

Liefs Jadore

17. w0nder

w0nder Niet meer actief

Ess, je bent niet alleen hoor ;) je mag voor Jadore en mij bevallen :D:D

Mirowsu, ik lees in Ess haar berichtje dat je bent bevallen GEFELICITEERD meid :):)
    Ik ben heel benieuwd naar jullie verhaal ;)

18. Ellen291982

@mirowsu bevallen? ben zo benieuwd gefeliciteerd in iedergeval

@ess dan duurt wachten helemaal lang he nu de een na de ander bevalt in dit topic. Hoe is het daar?

@jadore dank je wel voor je lieve woorden! Hoe voel jij je?

@bulldog ben dan ook wle benieuwd hoe is het daar?

Dank jullie wel voor de felicitaties. We zijn lekker aan het genieten!

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hier ben ik
    en ben nog niet bevllen haha, ik zit in het weekend niet zo vaak op zp.

harde buiken en krampen blijven word er gek van.

@ellen gefeliciteerd met je dochter gelukkig is het je mee gevallen

@mirowsu gefeliciteerd !

@ess jij ook nog niet bevallen?

@jadore hoe is het met jou?

20. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @wonder, haha dat mag ik wel hopen ja. :p

@ellen, ja iedereen bevalt maar, ook mensen om me heen bevallen allemaal en ik loop nog. Dan heb ik helemaal zoiets van, IK WIL OOK!!! haha
    Hier nog steeds harde buiken en een hoop gerommel maar het wil gewoon echt niet doorzetten. Heb de hoop al opgegeven dat ze uit zichzelf gaat komen dus als het goed is word ik dan volgende week ingeleid.

@bulldog, hey daar ben je haha, dacht echt dat je aan het bevallen was. Maar bij jou dus ook nog steeds geen baby helaas.
    Hier ook niet :( volle maan slaat dus niet op ons hahaha
    Wanneer moet jij weer voor controle?
    Ik moet dinsdagmiddag en dan word ik weer gestript. Hoop zo dat het nu wel wat doet maar denk het niet.

Deel Deze Pagina