30 weekjes mag aftellen!!! wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ellen291982, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ess dat denk ik zelf ook iedere keer de krampen worden steeds erger maar savonds zak het steeds weer af.
    ik moet woensdag ochtend weer op controle heb met mn besrpoken dat ik dan een datum van inleidng wil want deze beeb gaat toch niet uit zn eigen komen.
    ben het zo beu heel de dag/avond harde buiken en krampen en dan zakt het iedere keer weer af...
    hoop wel da tik een paar cm ontsluiting heb anders word ik gek.

met hoeveel weken word jij dan ingeleid?

2. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Ja het is ook echt om gek van te worden. Ik heb nu ook behoorlijke krampen
    En had het idee dat ik naar de wc moest maar heb er 20 minuten op gezeten en er komt niks haha. Ik weet nou niet of t darmkrampen zijn of weeen. Zal wel t eerste zijn denk ik.
    Als t goed is word ik volgende week ingeleid omdat ik bijna geen vruchtwater meer heb. De gyn heeft gezegd dat ik niet overtijd mag lopen dus ga morgen vragen wat nu precies de bedoeling is. Loop namelijk verder bij de vk en die wil pas met 40 weken een echo maken om te kijken naar t vruchtwater en dan pas een afspraak maken om in te leiden. Nou dan ga ik dus toch overtijd en in de brief van de gyn staat duidelijk dat ik niet overtijd mag. Dus ga daar ook niet mee akkoord.
    Ik wil deze week die echo en gelijk een datum.

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    WOW wat ben jij vroeg haha....

het moet niet gekker worden maar sinds ik uit bed ben heb ik dat dus ook maar weet dus ook niet of het darmkrampen zijn of dat er iets anders aan de hand is....
    achja wacht wel weer af.
    heb trouwens de kleine vannacht weer eens goed voelen bewegen heb ik wel ff van liggen genieten want dat was wel een paar dagen geleden dat ie zo had liggen bewegen.

daar zou ik ook niet mee akkoord gaan dan gewoon met 40 weken inleiden als dat moet van de gyn.
    hopelijk is dat neit nodig.

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    had trouwesn vrijdagavond zulke erge krampen dat ze naar mn rechterbeen trokken...
    nu trek het weer naar mn been.

ik ga hier ff wat stoffen en poetsen dan let ik er niet zo op...

5. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Ja ben vroeg he, ben al vanaf 7uur wakker met die krampen. en dat terwijl ik eindelijk kon uitslapen omdat m'n dochter bij mn ouders heeft geslapen.

Jij hebt het dus ook, misschien heerst er wat ofzo haha.
    Ik ben inmiddels al 3x naar de wc geweest (sorry) maar de krampen blijven. Heb 20 minuten onder de douche gestaan en heb het toen 2x gehad maar dan iets minder heftig. Nu is het weer even rustig.
    Ik weet gewoon echt niet meer wat ik hiervan moet denken. Ik wil ook niet de verloskundige bellen want straks is het weer loos alarm. Word hier echt heel onzeker van.
    M'n vriend is wel aan het werk maar probeert nu regelen dat hij vanuit huis gaat werken voor vandaag.

Ja ik probeer ook nog te genieten van die bewegingen, je weet nooit wanneer je gaat bevallen en misschien is het wel voor de laatste keer.

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    das wel balen dan da tje eigenlijk kon uitslapen ik zou er een moord voor doen haha.....
    hier ook al een paar keer naar de wc geweest krampen zijn wel wat minder maar heb een apart gevoel in mn buik en om de zoveel tijd harde buiken en last van mn rug.
    net maar boodschappen gedaan voor het geval dat.

tis te hopen dat het doorgaat zetten bij ons...

ik zou het nog ff aanhouden en dan gewoon je vk bellen als het erger word.
    hier wacht ik wel met bellen tot ik echt weeeen heb om de 5 min moet naar het ziekenhuis bellen dus bel liever niet voor niks.

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    wel fijn dat je man thuis kan werken , de mijne is chauffeur haha die moest vrijdag nog ergens naar toe 2,5 uur heen en 2,5 uur terug ....

hier is het zo ie zo de laatste zwangerschap dus moet er eigenlijk extra van genieten maar ben het gewoon beu ik wil een baby haha.

8. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Nou het blijft heel onregelmatig maar voelen wel als weeen en ze duren ongeveer een minuut. Ik kan niet wachten tot de weeen om de 5 minuten zijn omdat ze bij mn vorige bevalling ook onregelmatig waren en ik al wel 6cm ontsluiting had. Hoop dus dat het nu weer zo zal zijn haha.
    En ik begrijp wat je bedoeld, ik wil ook zo graag dat ze komt ben er ook helemaal klaar mee.

Wie weet zijn wij vandaag dan toch een keer aan de beurt haha. Is je man wel in de buurt of niet?

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Sorry meiden niet bijgelezen...MAAR ZIE IK NOU DAT JULLIE BEETJE WEEEN KRIJGEN :D:D:D??????????????

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    oww spannend dan , gewoon vk bellen anders als
    het zo bij de 1e ook is gegaan zou ik op tijd bellen als ik jou was.

hij is niet ver weg iig geen 2,5 uur haha...

de krampen zijn wel wat minder maar de harde buiken blijven.

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Owww wat spannend Bulldog!!! Gaat het gebeuren :D??? Wat denk je zelf???

12. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Ja ik vind het echt heel lastig. Kijk het nog een uurtje aan en dan ga ik bellen. Ben nu wel heel benieuwd of het iets doet.
    Ik heb ook harde buiken tussendoor maar die krampen zijn volgens mij echt weeën.
    We moeten maar weer afwachten he voor de zoveelste keer.
    Gelukkig maar dat je man niet al te ver weg zit. Je weet nooit of het door zet of niet.

@jadore, ja hoop echt dat ze voor bulldog en mij nu eens gaan doorzetten. Ben er zo klaar mee nu. Hou jullie op de hoogte!

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @jadore ik hoop het wel maar ik denk er maar niks van , het is nu vanaf donderavond al bezig dus het mag onderhand wel van mij.

@ess en ?????? heb je nog gebeld?

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Jeetje meiden, spannend hoor!!! Ik duim super hard voor jullie :D inmiddels al nieuws :p:D??? Leef onwijs met jullie mee, gokje doen wie eerst :p hahahahhahahaa nee geintje als ze maar komen een deze dagen lieverds hoop het echt voor jullie!!!

15. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Nou hier nog geen baby hoor hahaha.
    Ga nu de verloskundige bellen. Het blijft heel onregelmatig, de hevige komen om de 20 minuten en de kleintjes om de 15 minuten. Ik weet gewoon niet meer wat ik hier van moet denken. Het zijn in ieder geval wel echte rugweeën die ik ook bij de eerste had. Zie er wel tegenop om de vk te bellen, voel me dan net zo'n aansteller als het niet door gaat zetten. Heb er echt een hekel aan om op het spoednr te moeten bellen, maarja ze zijn alleen maar te bereiken op t spoednummer. Nou ik ga ff bellen!

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ess...WAT NOU AANSTELLER!!!!!! Ga jij eens heeeeeeeeeeeeeeeeel gauw bellen!!!!! Denk goed aan jezelf hoor mop, daar zijn ze voor!
    Liefs en denk aan je meid!!!

17. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Ja haha dat is ook zo.
    Ik heb gebeld en ze denkt dat het nog steeds voorweeën zijn (al zijn dit echt geen harde buiken maar rugweeën) en ik moet het even afwachten of het gaat doorzetten.
    Het is wel een goed teken dat ik ze weg moet puffen en dat ze een minuut duren dus wie weet.
    Al ga ik er maar vanuit dat ze straks wel zullen wegzakken.
    Als ik vanavond niet meer heb gereageerd dan ben ik aan t bevallen en anders kom ik nog wel ff een berichtje plaatsen haha.

Hoe is het bij jou bulldog??

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Goed dat je gebeld hebt meis! Hoe gaat het nu :D??????????

Bulldog en bij jou???

Oehhhh vind het zo spannend meiden, ik krijg er ook helemaal zin in...zo ver je daar zin in kan krijgen natuurlijk ;) ben iig bezig met mijn koffertje nu eindelijk :D

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ess hopelijk zijn het geen voorween en blijven ze gewoon komen , ik hou het hier in de gaten vanaaf haha...

hier net de eerste weeen gehad denk ik voelde heel anders dan een harde buik en deed zeerder ...ze komen om de 6,7,8 minuten dus nog geen regelmaat.
    ben benieuwd wat het gaat doen.
    probeer jullie op de hoogte te houden.

20. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @jadore, haha je kan beter je koffer later inpakken netals missx. die doet het gelijk goed hahaha.

@ bulldog, ooh echt?? wie weet gaat het nu gewoon echt voor ons gebeuren hoor. Zou het wel heel leuk vinden als we op dezelfde dag bevallen haha.
    Bij mij zijn ze de laatste 2 uur om de 8/10/15/10/8 minuten dus wel al wat sneller maar nog steeds geen regelmaat. Ze zijn wel een stuk heviger als vanmorgen en inderdaad dit zijn geen harde buiken. Voel jij ze ook vanuit je rug doortrekken naar je buik? en dan vooral naar beneden duwend zeg maar.

vind het wel spannend worden hoor.

Deel Deze Pagina