30 weekjes mag aftellen!!! wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ellen291982, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angela87

angela87 Actief lid

13 mei 2011
    138
    0
    0
    thuis mama
    Deventer

best wel heftig je voorge bevalling en nu ook weel een risico met je KSde
    maar vind het echt knap dat je het eerst natuurlijk wilt gaan proberen

2. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Ik heb de voor en nadelen tegen mekaar afgewogen,
    en heb gewoon het geluk dat ik een hele lieve Gynea heb.
    Die staat voor al je vragen open, en je kan alles met hem bespreken,
    en dat geeft gewoon een goed gevoel!
    Er is al gezegt dat ze me geen onnodig lange bevalling gaan geven,
    dus ja we wachten het gewoon rustig af ;)
    Een deze dagen mn ziekenhuis tas ook maar is klaar gaan maken,
    hebben van het weekend lekker geshopt voor de kleine! :D

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @maaike jeetje meid das een heftige bevalling geweest!
    super dat je het nu gewoon ga proberen en wel fijn da tze je onder extra toezicht houden...
    ik ga ook voor een natuurlijke bevalling...

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@yotsuba kan ik me voorstellen zeg! kun je ook werk uitbesteden. Wel de bedoeling dat je een beetje uitgerust de bevalling in kan natuurlijk

@bulldog ik ben fulltime mama dus geen verlof!

@maaike krijg je een ks omdat de vorige met een spoed ks is gehaald? of een andere reden? en waarom kreeg je een speodks?(als je het niet wil vertellen moet je het zeggen hoor)

5. Ellen291982

@angela pff zeg ook niet fijn. Ben benieuwd of je rond de 40 week ook nog zegt dat je wel overtijd wil lopen haha! ik was het voor de 40 week zo zat de vorige keer. Als je weinig klachten hebt is het ook minder erg. Maar de harde buiken steeds zijn vervelend he! hoop dat alles op tijd klaar is

@tinkerbel jaaaa je mag ook aftellen!

@ess ja die benauwdheid is wel bekend idd. vooral als ik lig

@nessy wat snel al ingedaald. Ook goed? met koppie naar beneden. Wie weet ga je dan ook eerder bevallen

@maaike lees net je verhaal heftig zeg! goed dat ze het zekere voor het onzekere nemen

6. Ellen291982

was een paar dagen weg vandaar dat ik niet gereageerd had.
    vandaag naar de vk geweest. Alles was goed.
    Ik bel van de week voor een afspraak voor de gyn. Ga dus nog maar 1 of 2x naar de vk

7. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    @Ellen291982 het is zeker allemaal heftig geweest, maar gelukkig gaat het nu allemaal goed! Het wordt voor jou ook spannend binnekort naar de gynea!

Hier vanmorgen opgestaan met best wat bloedverlies, gewoon in de wc, en een half maandverbandje vol....daarna is het minder geworden en gestopt...wel bleef ik een drukkend gevoel bij mn schaambot houden, en de kleine beweegt gewoon goed.
    Heb wel even met de VK van dienst gebelt in het ziekenhuis, maar ze vondt het niet klinken alsof er iets aan de hand was, en hoefde niet langs te komen :$ vondt het zelf toch veel bloed, maar omdat het gestopt was had het niks te betekenen volgens de VK.

Aangezien ik in mijn eerste zwagerschap ook vaak bloed had verloren, en geen verleden van vroeggeboorte had, mocht ik het gewoon afwachten en vandaag maar rustig aan doen....Dus dat hebben we maar gedaan, vanmiddag lekker een poosje geslapen...
    Volgende week dinsdag middag weer controle bij de gynea en 2e groei echo!

8. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ik mag ook aftellen :D:D

9. civciv

civciv Nieuw lid

24 mei 2011
    3
    0
    0
    Ik ook!
    Ben uitgerekend op 27 juli :)
    Vind het nog steeds onvoorstelbaar hoe snel de tijd is gegaan..

10. Ellen291982

@maaike dat meen je niet! ze kan je toch laten komen alleen al voor jouw geruststelling. Het is niet weer begonnen toch? anders er echt op staan dat ze kijken of alles goed is hoor!

@civ & syb welkom bij de aftelclub!

11. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    @Ellen291982 Het is niet meer begonnen, wel blijft de druk onderop zeg maar, maar ja de kleine ligt natuurlijk al flink diep.
    En ik voel de kleine nog goed bewegen! Maar zodra ik maar even twijfel ga ik toch bellen, want ze zijn echt heel makkenlijk geworden hier in het ziekenhuis sinds ze gefuseerd zijn met een ander ziekenhuis (ze hebben het eigenlijk gewoon TE druk)

@nieuwe meiden welkom, succes ook met de laatste loodjes!

12. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Vandaag alweer 31 weken:D Nog 9 te gaan..of meer natuurlijk haha.. maar hoop minder ;)

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ellen jij ook al naar de gyn onder controle?

@maaike jeetje dat zal wel schrikken geweest zijn hopelijk komt he tniet meer terug.

@nieuwe meiden welkom!

hier bijna 32 weken jeeahh schiet echt op
    hoop niet dat ik net als bij mn zoon overtijd ga vind 38 weken wel genoeg...

14. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    hier ook bijna 31 weken :D:D dan nog 6 weken te gaan :D:D

@ bulldog overtijd ja weet er alles van bij shirley was ik 3 dagen te laat maar dacht dat het een jaar was :(
    heb zoon hekel aan wachten

15. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Ik was bij de eerste 12 dagen overtijd. Hoop echt niet dat deze net zo eigenwijs is als d'r zus haha

16. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    12 dagen mag geloof ik neit meer

de gyn had gezecht we laten tegen woordig de vrouwen nog maar tot week 41 lopen en dan gaan we ze een handje helpen omdat het nog vaak gebuert dat er baby`s overlijden in week 41/42

17. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    de eerste is ook geboren met 41 weken (inleiding) liep al weken met een paar cm ontsluiting, en was helemaal kapot had veel voor weeen, en ook een paar keer een valse start. Heb toen een nacht in het ziekenhuis geslapen met medicatie, mocht daarna naar huis, en de dag daarna ingeleid.

Bij de 2e is het op 39 weken ingeleid, ook omdat ik al met paar cm ontsluiting liep, en ze was nogal rustig op de ctg

18. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Bij mij gingen ze toen ik 11 dagen overtijd was strippen, had toen al wel ontsluiting en uiteindelijk hebben ze de volgende dag m'n vliezen gebroken.

Maar tegen mij zeiden ze dat sommige vrouwen zelfs doorlopen tot 43 weken. Dat vind ik echt belachelijk, vind 42 weken al te lang eigenlijk.

19. Ellen291982

@maaike grappig zie dat je op mijn man's verjaardag bent uitgerekend en op mijn beste vriendin haar verjaardag gaat trouwen. Doen jullie het uitgebreid?

@bulldog. Ja loop nu nog bij de vk want de zwangerschap verloopt gewoon prima maar krijg een geplande ks dus naar de gyn straks.

20. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik was bij mn zoon ingeleid met 41+5 en is uiteindelijk een ks geworden dus hoop echt eerder te bevallen!
    ik mag tot 41 weken blijven lopen...

@ellen mag ik vragen waarom je een ks krijgt?

hebben jullie ook zon zwaar gevoel van onder tis ne tof ik er helemaal beurs ben alsof ik met mn doos op een hard iets ben gevallen...heb het nu al een week.

Deel Deze Pagina