30 weekjes mag aftellen!!! wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ellen291982, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. w0nder

w0nder Niet meer actief

Oh spannend meiden, ik hoop dat het doorzet en jullie snel een beebje in jullie armen hebben :):)

Jadore, is jou buik ook al aan het zakken?
    Ikzelf schrok 2 dagen geleden, opeens is mijn buik een heel stuk lager :$
    Ik ben maar snel alles aan het wassen en vandaag nog snel piama's gehaald, mocht ik in het ziekenhuis
    moeten blijven :D
    Wat mij ook opviel... ik wil zo snel mogelijk het hele huis heel goed schoon hebben :D:D
    Herken jij er iets van? hoe gaat het met je?

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Spannnnnnnennddddd :D:D:D:D hoe gaat het nu :D??????

@Ess, nou ik ben sinds mijn 2e zwangerschap helemaal veranderd wat dingen doen voor de beeb, ik ben heeeeel vroeg met alles en vond mijn koffertje nog lang hebben gewacht hahahaha, maar nu vind ik het wel een mooie tijd ervoor hoor! Ik doe er een lijstje bovenop met wat er allemaal in zit en als ik er iets uit haal dan noteer ik dat daarop als ik het echt nodig heb of de aller aller laatste dingen zoals oplader telefoon en camera enz dus dan is die iig zonder woorden van mij nog makkelijk in te pakken die aller laatste spulletjes :D

@Wonder, Jaaaaaa whahahahahahaha hier ook enorme nesteldrang...moet je maar lezen wat ik net tegen Ess zeg hahaha heb jij ook al je koffertje gepakt? Hier net het wiegje helemaal mooi opgemaakt...oooo ben helemaal verliefd :D begint nu dan eindelijk wel te kriebelen, ik heb die 8 maanden iig echt nodig om ernaar toe te leven, pas sinds vandaag en na de verhalen van Bulldog en Ess is het echt gaan kriebelen :D en de gedachte dat ik nu ook alweer in mijn 35e week zit, met Chloe ben ik met 39 wkn bevallen en ze denken nu rond dezelfde tijd of zelfs eerder :D dus is wel een lekker idee hoor om alles zo goed geregeld te hebben! Maar dit is jouw eerste? Had je ook al vrij vroeg nesteldrang? Hier moet ook alles schoon zijn..sterker nog ik kan er gewoon echt niet tegen als iets niet lekker ruikt laat staan alls het vies is whahahaha ik ben deze zwangerschap super verslaafd aan vochtige gewassen was uhmmmmmmmm heerlijk en kauwgom, nou normaal vind ik het verschrikkelijk als ik mensen op hun kauwgompje zie kauwen, maar nu neem ik er gewoon een stuk of 6 tegelijk in mijn mond tot ik pijn krijg aan mijn kaken whahahahahahaa herken je er iets van...of ben ik nou helemaal gek :) hahaha. Ik denk trouwens niet dat mijn beeb is ingedaald :( meneer is sinds vorige week dwars gaan liggen :( terwijl hij al vanaf 29 weken goed lag en met 31 aan het indalen, maar nog niet vast lag en ja hoor tuurlijk nu ineens dwars, echt vervelend voelt dat.

3. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Nou hier een enorme tegenvaller.
    Had vanaf half 10 om de 5 minuten weeën, dus om 11uur de verloskundige gebeld die is net geweest. Heeft even inwendig gevoel en er is gewoon helemaal niks gebeurd!! Alle pijn is voor niks. Voel me zo klote, heb net even een potje zitten huilen. Was er echt van overtuigd dat het was begonnen en nu blijken die weeën weer niks te doen en kan dit nog gewoon een week aanhouden:(:(:(:(
    Hoop voor bulldog dat het wel heeft doorgezet.

@jadore, ik had m'n koffer ook al vrij vroeg ingepakt haha. Vond het gewoon ook leuk om alles in te pakken enzo.
    ooh zo schattig he als het wiegje is opgemaakt. Kan niet wachten tot het wiegje gevuld is haha.
    Jeetje is de kleine dwars gaan liggen? tot wanneer kan hij weer goed gaan liggen dan? Lijkt me ook echt niet prettig voelen.

Ik ga zo m'n bed in, hoop dat ik kan slapen want ondertussen heb ik alweer 2 behoorlijk pijnlijke weeën gehad. pff wat is dit vermoeiend en frustrerend zeg.
    Nou slaap lekker allemaal!

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ess wat balen dat het niks heeft gedaan hopelijk zet het snel echt door.
    heeft ze nog tips gegeven dat het beter doorga zetten?

hier heeft het dus ook niet doorgezet toen ik naar bed ging gingen ze gelijdelijk aan ook weg en ben ik gewoon in slaap gevallen , wat me wel op valt is dat als ik naar de wc moet snachts dat mn buik hard is en dat het zeer doet.

vanmorgen wel weer krampen om de 6 minuten nu weer een half uur niks....
    ik weet of ik dit nog wel volhou een week heb het nu al vanaf donderdag...
    morgen naar het zkh dus ben benieuwd.

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Wat jammer meiden :( ik had zoveel goede hoop voor jullie! Maar wie weet en Ess, je pijn is nooit voor niets toch zal toch wel iets van een verweking door zijn gekomen?

Nou lieverds ik hou jullie in de gaten en duim ontzettend hard voor jullie :D

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @jadore lief da tje zo meeleeft!!

@ess waar ben je ? heeft het toch doorgezet?

ik heb de baby al 3 dagen niet de hik voelen hebben terwijl ik dat eerst 1 a 2 x per dag voelde is dat raar? of normaal?

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Bulldog, :D ja jullie maken het ook zo spannend samen :D
    Ja waar is Ess? Toch aan het bevallen ...ze is normaal wel regelmatig op zp! Hihi wat grappig over de hik, ik wilde net zeggen dan krijgen jullie vast ook een jongen ;) lees ik in je onderschrift dat dat ook zo is :D die van mij heeft ook zo vaak de hik, mijn meisje echt amper! Ik zou niet weten of dat afzakt wanneer je gaat bevallen, maar denk dat het sowieso niet lang meer gaat duren bij je hoor...ik hoop het iig ben erg benieuwd naar jullie naam.

8. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Dames even snel, ik ben vanmorgen om 05.54 bevallen van een klein poppetje. 3040 gram en 49 cm.
    Ben uiteindelijk thuis bevallen omdat het heel snel ging. verloskundige was net op tijd. 3x persen en ze was er.
    Vertel vanavond ofzo wel wat meer!

9. w0nder

w0nder Niet meer actief

JAAAAAAAAAAAAAA... Ess, gefeliciteerd meid, geniet maar lekker van je kleine meid :):)
    Wauw dat is wel erg snel.. 3x persen :$ ik ben heel benieuwd naar je verhaal :D

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    JAAA GEFELICITEERD ESS!!!NU LEKKER GENIETEN!
    DIE VK MAG WEL ZEGGEN ALLEMAAL VOORWERK!!

@jadore ja krijg idd een jongen vond het wel raar normaal voel ik dat wel 2x per dag en nu niet...

11. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @ wonder, Dankjewel!! Ben zeker aan het genieten.

@ Bulldog, Ja haha het voelde totaal niet als voorweeën maar toch echt als echte weeën. Zal even m'n hele verhaal neerzetten haha.

Echt super balen dat het bij jou niet wil doorzetten! Had stille hoop dat je toch ook bezig was afgelopen nacht. Heb je tegen de vk gezegd dat je de kleine minder voelt, ook met de hik enzo?

Mijn verhaal:
    Gisterochtend had ik vanaf half 8 wat buikkrampen waarvan ik eerst dacht dat het darmkrampen waren.
    In de loop van de ochtend begonnen ze toch wel wat pijnlijker te worden en moest ik ze op een gegeven moment soms ook echt wegpuffen. Maar het was allemaal goed te doen. Ze kwamen super onregelmatig, dan om de 20 minuten, dan om de 10 dan weer om de 15. Ik wist niet goed wat ik hiervan moest denken.
    De hele avond is dit zo doorgegaan en hebben we toch maar besloten om de verloskundige te bellen voordat we de nacht ik zouden gaan, omdat het niet minder werd maar juist steeds wat pijnlijker.
    De verloskundige was er rond 23.30uur en ging even voelen of er iets gebeurde. Helaas was dit niet zo, m'n baarmoedermond had zelfs nog een tuutje. Ze zei dat het gewoon voorweeën waren.
    Zo voelde het voor mij absoluut niet dus ik zat er even helemaal doorheen.
    Ben toen rond 00.30uur naar bed gegaan en vanaf dat moment begonnen de weeën steeds heftiger te worden en kwamen ze al snel om de 4 minuten. Ik had alleen maar rugweeën dus kon ze op een gegeven moment niet meer opvangen.
    We zaten heel erg te twijfelen of we de verloskundige moesten bellen omdat ik niet weer teleurgesteld wilde worden.
    Ik had behoorlijk veel pijn en wist geen houding meer te nemen. Lopen, liggen, staan alles deed me zeer.
    Inmiddels was het al 5.15uur geweest en hebben we toch maar besloten om te bellen.
    Rond 5.30uur was de verloskundige er. ze ging er niet vanuit dat ik zou gaan bevallen dus ze had haar spullen nog in de auto gelaten. Ze had alleen dr tas mee om naar het hartje te luisteren en inwendig even te voelen.
    Toen zei ze, het heeft al wel iets gedaan. Ik ga je vliezen bij de volgende wee breken.
    Ik dacht iets?? zal wel niet veel zijn dan en vroeg of ik naar het ziekenhuis mocht want dat was eigenlijk de bedoeling.
    Toen antwoorde ze, dat ik al 8cm ontsluiting had en we dus geen tijd meer hadden om naar het ziekenhuis te gaan en dat ze het hoofdje al kon voelen.
    M'n vliezen werden gebroken en ik moest opstaan zodat ze alles gereed kon maken voor de bevalling op bed.
    Ik stond net en kreeg gelijk persweeën dus zei dat ik nu moest gaan liggen en echt moest persen.
    Heel snel werd ik op bed geholpen en zei ze dat ze al donkere haartjes kon zien. Snel werd mijn vriend geroepen die beneden nog wat spullen aan het pakken was.
    Ik heb totaal 3x moeten persen en toen was ze er al. Om 05.54uur is ze geboren, de verloskundige had dus niet veel later moeten komen.
    Ben niet uitgescheurd en heb ook geen hechtingen, super dus!

M'n placenta liet alleen niet los en ze stond op t punt om een ambulance te bellen. Ik kon nog even proberen om op de baarkruk te persen, dit is uiteindelijk gelukt nog net voordat ze ging bellen.

Sorry voor het uitgebreide verslag haha, was zo druk aan het typen hahaha.

Ik stuur jullie de namen even prive hoor. Wil ik niet hier zo neerzetten i.v.m meelezers die niet hoeven te weten dat ik t ben haha.

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    JAAAAAAAAAAAA DUS TOCH ESSIEEEEEE MEISYYYY zo super GEFELICITEERD!!! Lieverd wat goed!!!! HOERAAAAA

Wat een doos die VK van jou, sorry hoor maar wat hoor je dit vaak met een 2e zeg...sjonge jonge kan het niet uitstaan om eerlijk te zijn ;) boodt ze niet haar excuses aan?
    Ik krijg helemaal kriebeltjes van je verhaal :D Ik pb je nog even meid :D je bergijpt best waarom :p hahahahahahahaha ben zo happy voor jullie en zo blij dat alles goed is gegaan!!!!! GOED GEDAAN MEID!!!

13. w0nder

w0nder Niet meer actief

Ess, ik wil wel graag de naam van je meisje weten :D
    Wat een verhaal meid! ;) wel fijn dat je thuis kon bevallen.. gelukkig is de placenta toch nog los gelaten
    en hoefde je niet daarvoor naar het ziekenhuis.. fijn dat je niet ingescheurd bent ;)

Geniet lekker van je kleine meid en gezinnetje :):)

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ess wat een verhaal he haha,
    ben eigenlijk wel benieuwd wat de vk heeft gezegd over dat je eerder had gebedl?
    wat fijn dat je er zonder kleerscheuren af bent gekomen en wat fijn dat de placenta toch nog optijd is gekomen.

ik heb vannacht weer wakker gelegen van de harde buiken , ben blij dat ik zo op controle moet ik hoop dat ze ff inwendig wil onderzoeken en wil strippen ben wel benieuwd of de hardebuiken/voorweeen van de laatste 3 weken iets gedaan hebben.
    en ik wil een datum van inleiding ze laten me niet langer lopen dan 41 weken dusdan mag ik wel een datum hebben...

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Bulldog en hoe was je controle?

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @jadore,
    de controle was goed kindje maakt het prima.

ze doen alleen niet strippen dat doen ze dinsdag pas :x:x:x
    ze hadden gezegd dat ze me niet langer dan 41 wekne lieten lopen, dinsdag gaan ze inwendig onderzoek doen en dan gaan ze kijken hoe ze het beste in kunnen leiden.

was echt chagie toen ik daar vandaan kwam , loop al 4 weken met harde buiken enzo en dan kijken ze niet eens.

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@ess Jaaaaa wat goed. ik had op hyves al gezien klopt toch? Dan is het een prachtig poppetje met een hele mooie naam!
    De weeen waren dus erg pittig, maar wat is het persen snel gegaan zeg wow! Wat fijn dat je niet ingescheurd bent. Ga lekker genieten meid.

@bulldog wat balen meid. Jammer als ze zo strikt erin zijn terwijl je er zoveel last van hebt. Dinsdag gaan ze dus strippen als er voor die tijs niks gebeurd is? ik hoop zo dat er vandaag of morgen wat gaat gebeuren meid

@wonder dan is ze goed aan het indalen dus. Bij emma vond ik het helemaal duidelijk te zien dat ze ingedaald was toen. Ook een heel lage buik. Nu wat minder gehad na mijn idee

@jadore trek je het nog een beetje?

18. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @ bulldog, wat stom zeg dat ze je niet wilde strippen. Snappen ze dan niet dat je er een beetje doorheen zit met al weken lang harde buiken enzo.
    Hoop echt dat het snel zal doorzetten bij je. Ik leef met je mee!!

@ellen, jaa klopt dat heb je goed gelezen :D
    Weeën waren inderdaad behoorlijk pittig maar het persen viel weer heel erg mee haha.

@iedereen, ik ga nu lekker m'n bedje in, hoop dat de kleine vannacht wel slaapt. Afgelopen nacht is ze alleen maar wakker geweest dus ben wel echt gesloopt nu.
    Weltrusten allemaal!!

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ess hopelijk heb je een goeie nacht gehad!
    hoe reageerd je andere dochter op der kleine zusje?

20. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ellen ja disndag gaan ze inwendig onderzoek doen kijken hoe ze kunnen inleiden , en dan meteen strippen als dat kan miss zet het dan zelf nog ff door.

gisteravond weer flinke krampen om de 7 minuten gehad...helaas weer afgezakt.

Deel Deze Pagina