30 weekjes mag aftellen!!! wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ellen291982, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ess wat een mooie namen hebben je dochters!!

2. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @bulldog, dankjewel :D
    M'n dochter vindt het tot nu toe helemaal geweldig. Ze heeft al een paar keer de fles gegeven als een echte trotse zus, zo leuk.
    Ik begin nu last te krijgen van stuwing dus ben nu afgebonden met een lakentje. Hoop dat het snel over is. Ook de naweeën zijn niet echt prettig, vooral snachts heb ik er veel last van. Dat schijnt erger te zijn als je een hele snelle bevalling hebt gehad. Maarja gaat ook wel weer over :)

Las dat je weer krampen had om de 7 minuten. Balen hoor dat ze niet willen doorzetten. Heeft de gyn trouwens ook helemaal niet gevoeld of er al misschien wat aan de gang is? Zou mooi zijn als je al wat ontsluiting hebt of dat je baarmoedermond al wat verweekt is door die krampen.

3. w0nder

w0nder Niet meer actief

Ess, hoe is het gegaan vanacht met je kleine mooie meid? heeft ze nu iets meer geslapen?
    Hele mooie namen hebben je meisjes en wat een schatjes zijn het :) je mag er trots op zijn :)

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    aaaiii stuwing ik vond dat toen echt pijnlijk , hopelijk is het snel over ..
    hoelang kun je last hebben van naweeen?

nee ze hebben helemaal niet gevoeld of er iets was, ik zou dneknen dat het onderhand wel iets verweekt zou moeten zijn na al die krampen en harde buiken.
    had gisteravond ook erg veel slijmverlies was een beetje rose gekleurd was....
    achja gelukkig is het geen 30 graden.

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ess fijn dat je dochter het geweldig vind...is ook altijd maar weer afwachten he...

6. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @wonder, ze heeft het super gedaan afgelopen nacht. Ze heeft lekker geslapen van half 2 tot half 6. Dus wij hebben ook een paar uurtjes kunnen pakken :)

@bulldog, Nou echt raar hoor dat ze niet eens even willen voelen. Dat zou voor jou ook wel fijn zijn om te weten lijkt me. Lijkt me ook wel dat die krampen en harde buiken iets van voorwerk hebben gedaan. Laten we hopen dat de kleine voor het strippen al geboren is. Je zal het inmiddels wel helemaal zat zijn.

Ja die stuwing is zeker pijnlijk, had het bij de eerste ook heel erg.
    Die naweeën moeten als t goed is morgen wel af gaan nemen. Dat hoop ik dan maar. heb wel een hele aardige kraamverzorgster, dat is wel heel fijn.

7. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Bulldog toch aan het bevallen???

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    nee jammer genoeg niet ...
    was laat wakker, manlief is thuis en mn neefj is geboren...

9. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    ooh nou gefeliciteerd met je neefje. Nu ben jij aan de beurt hoor! Hoop snel te lezen dat je bent bevallen!

Nog krampen gehad?

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    dank je ,
    eigenlijk valt het mee gister met de krampen...

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@bulldog nog geen baby voor jullie dus. Balen meid.
    Gefeliciteerd met je neefje!

@ess hoe is het nu met de naweeen? Nog veel stuwing. Hier was dat laat op gang niet heel erg gehad maar nu nog steeds een beetje lekken lichtjes.
    Wat schattig. Ook al een echte grote zus dus! mooi om te zien he!

12. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @Ellen, ik heb gelukkig geen last van naweeën meer. Wel nog erg veel last van de stuwing. Hoop dat het snel over is want is behoorlijk pijnlijk. Kan de kleine soms niet eens goed vasthouden.

Hoe gaat het bij jou? Al helemaal gewend aan 2 kindjes? Vast wel, went snel he.
    Echt super schattig ja om te zien. Als je dan naar ze kijkt ben je helemaal gelukkig :)

@bulldog, hoe gaat het nu?

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ess gelukkig dat het snel went 2 kids hihi..

hier nog steeds niks de harde buiken en krmpen worden ook minder..
    morgen ochtend zkh ben benieuwd...

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Wat vervelend meid! Erg irritant zijn dat soort dingen...bedoel ZEG DAN NIETS! Kan daar niet zo goed tegen hoor...ik heb dat nu iig al een paar keer gehad dat ze zeggen dan en dan gaan we je bevalling bespreken...kom ik daar ..nee hoor dat is de volgende afspraak:x;) sjonge inmiddels ben ik ook al 36 weken, ik moet as donderdag...dan krijgen ze mijn vragenlijst van 8 maanden lang :p;)

Maar morgen word je dus wel gestript?

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Ellen, gaat opzich wel goed hier :D de laatste loodjes..je merkt het wel natuurlijk en toch blijf ik de 1e 3 maanden het ergst vinden...je kan ze niet echt vergelijken het is heel anders soort niet top voelen, maar ik was zooooo ziek deze keer. Ik heb nu af en toe ongi gevoel en harde buiken..verder verlies ik al sinds een week af en aan stukjes van mijn slijmprop dus ik denk telkens ..hij komt zeker bij tijds ;)...maar dan zal je altijd zien dat je over tijd gaat lopen :S..niet te hopen! Donderdag hoor ik of mijn dwarsliggertje gedraait is en nog een hoop extra dingen dus ik ben benieuwd!

Hoe gaat het met jou en je 2 meiden :D??? Hoe bevalt het zo met 2 kindjes? Is het een beetje te doen? En je herstel, valt het je mee een ks of tegen?

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @jadore ja ze zei vorige week dat ze morgen inwendig onderzoek doen en dan gelijk strippen en bespreken voor hoe het beste in te leiden .
    omdat ik bij de 1e een ks heb gehad mag ik niet met gel ingeleid worden want dat kan te heftig zijn.

ik laat me morgen niet weer afschepen ze hebben gezegd me niet langer te laten lopen dan 41 weken dus ze leiden me deze week maa rin ...

17. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @bulldog, Ik hoop dat je morgen goed nieuws hebt en dat je al wat ontsluiting hebt. Wie weet slaat het strippen dan wel aan en heb je heel snel je kindje in je armen!
    Als ze al hebben gezegd je niet langer als 41 weken te laten lopen zul je dus waarschijnlijk deze week wel bevallen :D:D Hoop het echt voor je!
    In ieder geval succes morgen en inderdaad, laat je niet afschepen!

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@bulldog ik ben zo benieuwd hoe het is gegaan! gaan ze inleiden evt?

@jadore ik ken het gevoel idd. Ik was de eerste 12 weken ook erg misselijk. Verschrikkelijk! dan is je lichaam wel goed bezig dus. Hoop dat je niet overtijd gaat lopen
    Emma is trotse grote zus. viel me ook op dat ze opeens in de ontwikkeling erg snel vooruit gaat.
    Julia is soms wat onrustig maar verder doet ze het zo goed. Ze is een heerlijk meisje. Idd went het wel snel. Dat si erg fijn

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    vandaag controle gehad was nog niks verweekt na al die weken hardebuiken :( was echt een domper...
    heb ook besloten voor een ks want dnek niet dat deze beeb uit zn eigen gaat komen..ze deden er ook helemaal niet moeilijk over en begrepen het volkomen.
    ik krijg morgen de ks al moet er om half 8 al zijn:$...
    ik zal dan zaterdag pas thuis komen en opzp komen..

20. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @bulldog, ooh wat spannend zeg!!! Morgen al een ks. Waarom mocht je hier voor kiezen dan? Doen ze toch altijd alleen als een gewone bevalling niet gaat?
    Je bent denk ik op van de zenuwen nu of niet?
    Inderdaad een domper dat al die weken harde buiken niks hebben gedaan, maar nog 1 nachtje en dan heb je je kindje in je armen.
    Heeeeel veel succes morgen, ik zal aan je denken.

Deel Deze Pagina