30 weekjes mag aftellen!!! wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ellen291982, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja daarom was het voor mij ook geen slaapje meer hihihihihihi veel te warm

en als je zwanger bent is deze warmte al helemaal niet veel aan
    of het moet gewoon zo warm blijven maar net als je er aan begint te wennen moet je bijna je winterjas weer aan :(

2. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    hahaha ja klopt. Irritant is dat.
    Echt raar ook dat het morgen maar 16 graden wordt en het nu ruim 26 graden is.
    Eind van de week wordt het wel weer beter als het goed is.

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@vlinder wat fijn dat je idd dan bij een ander zh terecht bent gekomen zeg1
    Hoe voel jeje vandaag? nog misselijk?
    is de tas gekomen?

@angela haha scheelt is je schoonzoon alvast goedgekeurd haha!
    hier is er 1 in de straat zwanger, dus valt mee. ze is bijna 2 weken minder ver dus we bevallen in dezelfde periode.
    een vriendin van me is ook zwanger. ook bijna 2 weken minder ver.
    herkenbaar. hier had ik ook het bed beneden want ook de badkamer beneden en een kleine kamer zodat de vk niet om het bed heen kon. wilde thuisbevallen. nu mag gewoon het bed boven op klossen want beval in zh

@fruity meid wat naar dat jeje zo voelt. ben het weleens zat maarr nog niet zo erg als jij. ben vooral erg nieuwsgierig! hoop dat jeje toch wat beter gaat voelen

4. Ellen291982

@shy pfff meid wat rot dat het allemaal niet lekker loopt. idd aftellen naar de 37 week! misschien voelt de kleine idd aan dat je s nachts het eest tot rust bent en gaat dan los zodat jij je ziek voelt. vervelend hoor

@bulldog dank je wel!
    ja ben zeker opgelucht voor de geplande ks. vind dat trouwens ook erg spannend maar de kans dat het weer gebeurd is zo klein dan en dat geeft me wel vertrouwen. Ik hoop dat iik nu een mooie en onbezorgde kraamtijd mag hebben.
    succes vandaag kan ze vast ook wle v oelen of de kleine een beetje ingedaald is. kan wel trouwens. hier ligt ze erg laag en toch last van maagzuur.

5. Ellen291982

hier gister gelijk weer vocht vastgehouden en nu het koeler is ook gelijk weer weg gelukkig.
    ze trapt hier vaak op mijn blaas en links (voor mij links) onderin outch kan hard aankomen haha!

6. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Pff, vindt het vooral mentaal ook zwaar worden. Sinds ik opgenomen ben geweest al 2x terug gemoeten naar het ziekenhuis. Vorige week met bovenbuikpijn (heb bij de eerste zwvergiftiging gehad), maar bleek gelukkig niets aan de hand. Waarschijnlijk een klein maagbreukje waar ons meiske tegen schopt.
    En afgelopen zondag, na de verjaardag van mijn zoontje, begonnen de harde buiken weer. Ruim een uur lang om de 5 minuten. Dus weer naar het zkh voor een ctg, urine onderzoek etc. Gelukkig geen ontsluiting, maar ben gewoon kapot van alle zorgen. Heel egoistisch, zou ik voor mijn gevoel zeggen dat ik gewoon wil dat ze kwam, dat ik haar kan zien, dat ze een monitor krijgt en medicijnen als het nodig is. Voel me zo machteloos als ik na zo veel rust wéér krampen krijg en ik er niets aan kan doen. Dat maakt me iedere keer zo bang..
    De andere kant, ik hoop natuurlijk dat ze tot een veiligere termijn blijft zitten. Wil voor haar niet zo'n rottige start als bij mijn zoontje. Ben gewoon blij als we een paar weken verder zijn en ik haar vast kan houden. Dan komen er weer andere zorgen bij natuurlijk, maar niet die van het zwanger zijn en al dan niet te vroeg gaan bevallen...

7. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    nou hier nog een pechvogel

vanmorgen weer voor de weekelijkse controlle naar het ziekenhuis nou helaas mocht ik door naar boven daar stond een bedje te wachten op mij

omdat ik in de nacht uurtjes toch vrij ziek ben en vrij veel last van harde buiken en blijf buikpijn houden echt het gevoel dat ik ongi moet worden
    vanmorgen op de ctg was mijn buik ook erg onrustig veel harde buiken
    toen echo en mevrouw blijft een groeiachterstand houden dus het verhaal maakte het compleet om zo wie zo 3 nachten opgenomen te worden
    maar nu komt het mooiest van alles als ik naar huis mag moet er wel een plekje zijn in de thuismoningtoring en dat kan soms wel een week of 3 duren omdat het zo druk is en dan moet ik net zo lang hier blijven tot er een plekje is
    omdat ik elke dag toch me controlles moet blijven houden maar ja we zien wel hoe het loopt
    ventje komt zo me lappie brengen gelukkig :) en ff met me ukkie :) mis me meisie wel om me heen

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @syboena jeetje meid das niet niks!
    hopelijk gaat het sneller dan 3 weken...

@ellen ze heeft gevoeld idd maar kleine was nog niet ingedaald lag met met zn koppie tegen mn bekken aan ....

9. angela87

angela87 Actief lid

13 mei 2011
    138
    0
    0
    thuis mama
    Deventer
    goeie avond dames!

wat is het prettig ff he die afkoeling voelde me gister HOOGZWANGER! bah! hield een hoop vocht vast moest zelfs me ringen afdoen normaal zijn ze te groot!

maar me dochter was gister wel super lief! ze heeft heerlijk in het zwembadje gezwommen heerlijk vind die kleine waterrat het! haha
    ze is 2 jaar.

@bulldog vervelend gevoel he als het kleintje tegen het schaambot aan ligt hier ligt der ook 1tje tegen het schaambot die doet ook echt zeer!

@syboena vervelend dat je nu in het ziekenhuis moet blijven maar ja zo word je wel goed in de gaten gehouden ff hopen dat het allemaal sneller rond is dan 3 weken!
    suc6 meid!

@denise hopelijk vliegen die laaste weekjes voor je voorbij en heb je gouw je kleintje in je armen! die je rustig aan!

@ellen haha ja hij is wel goed gekeurd hoor is een lief jochie alleen erg klein mijn dochter is al klein en hij is nog kleiner! haha en 9 maand ouder maar ze spelen altijd wel erg lief met elkaar.
    ja dat vocht is wat met dit weer verschrikkelijk
    van het weekend word het alweer 24 graden heerlijk!
    lekker op de camping en dan heerlijk zwemmen in het zwembad!

nou meiden fijne avond allemaal en lekker genieten van het getrappel van onze kids!

10. Ellen291982

@denise kan ik me goed voorstellen meid en vind ik niet egoistisch gedacht.. je maakt je veel zorgen dat is heel logisch lijkt me. Wat rot dat je steeds harde buiken hebt en krampen. idd hopen dat de baby nog even blijft zitten en dat de krampen en harde buiken uitblijven zodat je je geen zorgen hoeft te maken

@syboena wat een secht nieuws zeg! ik hoop niet dat je zolang hoeft te blijven. echt flink balen zeg en dat is zacht uitgedrukt. is de groeiachterstand erger geworden weer?
    sterkte meid!

@angela hebben jullie een staplaats op een camping of lekker een weekendje weg? heerlijl weer erbij zoals verwacht word.

11. Ellen291982

hier vannacht weer eens lekker geslapen. een paar nachten minder geweest, ben ik zo moe dat ik en nacht beter slaap gelukkig. Mijn mannetje is lekker vrij vandaag (helaas morgen wel werken) en is in de tuin bezig geweest. ook een beetje geholpen maar veel doen lukt niet meer. al dat gebuk trek ik niet lang. maar ziet er alweer stuk beter uit

12. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Hoi meiden,

Even een weekje niks laten horen.Heb een nare week achter de rug.
    We hebben afgelopen vrijdag onze hond in moeten laten slapen omdat hij
    nierfalen had en steeds zieker werd.Hij was bijna 11.Een mooie Alaskan
    Malamute(zie mijn foto album).Ik mis hem zo ontzettend erg.Het is net of
    ik een stukje van mezelf kwijt ben.Heb elke dag wel huilbuien.:(

Verder ook erg veel harde buiken echt bijna de hele dag/nacht door.
    Ze komen behoorlijk regelmatig en zijn best gevoelig.
    Resultaat dat mijn baarmoedermond verstreken is maar heb nog geen
    ontsluiting.Tenminste nog niet vorige week.
    Toen was het geschatte gewicht van de baby met 33 weken al 5,5 pond
    dus een flinkerd.Hij zat al helemaal vast in het bekken en al netjes ingedaald.
    Ze hebben mijn glucose getest en dat was lichtjes verhoogd
    dus volgende week nogmaals checken en nog een echo.
    Ook hou ik nu wat vocht vast en heb carpaal tunnel syndroom in beide
    handen waardoor ik slecht slaap.Ben echt blij dat ik met 37weken wordt
    ingeleid.

@Ellen29182..fijn dat je weer eens lekker heb geslapen.:)

@Syboena...jeetje meis...hoop dat het sneller gaat dan die 3 weken zeg.:(

@angela87... met dit warme weer voel ik me ook echt hoogzwanger.
    En zaterdag verwachten ze 26 graden.Mij nu ff te warm.;)

@DeniseK,Bulldog,Ess85 en iedereen die ik verder vergeten ben,hoop dat alles goed gaat.:)

13. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ ellen nee de groeiacterstans is niet erger geworden (gelukkig)
    maar wel alles bij elkar was reden voor opname
    groeiachterstans,geen beweging,overgevn,diareé,s`nacs niet kunnen slapen,weeén
    lig nu ook elke keer aan de ctg gister avond 2 uur vanmorgen 1 uur vanmiddag 2 en half uur omdat de kleine niet beweegt en om de weeén in de gaten te houden

@ nessy jeetje wat erg zeg :(
    weet hoe het voelt het zijn net kindjes van je die gekke 4 voeters

nou gister werdt me vertelt dat ik vandaag mis naar huis mocht :D
    ik dus blij en vandaag wouden ze me toch niet laten gaan omdat de ctg`s niet goed zijn :(
    zo raar om hier te liggen terwijl je je zelf zo goed voelt

zit er ook echt helemaal door heen heb de hele avond al huilbuien omdat ik me zo gevaalt voel als mama en als vrouw :(
    en mis me kleine meisje gewoon heel erg vandaag was ze er dan ff bij mama op bezoek en dacht ga ff lekker met haar naar beneden een ijsje eten maar helaas lag aan de ctg en omdat het zo slecht ging kon ik haar niet eens knuffelen :'( kon nog net een kusje van af toen ze weg ging maar dat was het enigste moment dat ik met haar had een kusje en doei mama kon er af nou toen liepen de tranen mis haar zo erg :(

14. angela87

angela87 Actief lid

13 mei 2011
    138
    0
    0
    thuis mama
    Deventer
    goeie avond meiden!

ik ben iedere keer dit toppic kwijt :S kutzooi achja

hier gaat alles redelijk momenteel veel last van me BI heb vanacht tot half 5 op gezeten omdat het gewoon te veel pijn deed om te liggen of wat dan ook als ik in 1 houding blees zitten ging het redelijk erg vervelend zit er toch aan te denken om toch nog maar een voedingskussen aan te schaffen voor de laaste weekjes om mee te slapen dit zou moeten helpen zeggen ze ik red het niet meer met 2 kussentjes.
    verder groei ik momenteel met de dag! word echt dagelijks dikker moet dinsdag naar de vk en ben nu al bang voor de weegschaal en ben nog niet eens zo veel aan gekomen 6 kg in totaal maar de laaste keer 3 kg in 3 weken tijd! daar schrok ik erg van.
    en woensdag een liggings bepalings echo de beeb ligt al vanaf begin af aan in stuit met bijde voeten in me bekken heb nu eigelijk wel het idee dat ze gedraait is omdat me schaambotje ook zo verschrikkelijk pijn doet!
    nog 5 weken dan benik uitgeteld!

@ellen ja we hebben een staplaats op de camping
    www.campingthaasje.nl op deze camping staan wij hier kom ik al van kleins af aan en voorgjaar hebben we zelf een stacaravaan daar gekocht erg leuke camping en kind vriendelijk op de ijssel naar dan die pal langs de camping loopt.
    er is dan ook een boten helling om als je een bootje hebt die naar beneden te doen.

onze plek is 170m2 we hebben daar echt ruimte zat!

@nessy wat verschrikkelijk dat je jullie hond in hebt moeten laten slapen ook al weetje dat het voor het beestje beter is.
    ik zou der niet aan moeten denken dat ik 1 van me hondjes nu zou moeten missen.
    een erg mooie hond hadden jullie wij hebben shih-tzu's dus echt heel wat anders maar vind jullie ras ook erg mooi.

@All sorry wie ik vergeten ben op te reageren! hopelijk gaat het verder met iedereen goed!

ff een vraagje hoe oud is eigelijk iedereen?

ik ben 23 en mijn man is 26 we hebben een dochter van net 2 jaar we wonen in Deventer.
    we zijn 2,5 jaar getrouwd dus tijdens me 1ste zwangerschap zijn we gaan trouwen was toen 28 weken zwanger precies die dag op vrijdag de 13de haha.
    verder hebben we 2 hondjes Shih-tzu's waar ik normaal gesproken heel erg veel tijd in steek kwa borstelen enzo is ook echt me hobby ik show niet met hun omdat bijde geen stamboom hebben sta wel op de wachtlijst voor een nieuwe pup maar dat heb ik even op de lange baan geschoven voor de komende 3 jaar heb het dan zowiezo druk genoeg.

zo hebben jullie een beetje een idee hoe ik ben ben ook wel benieuwd naar jullie!

groetjes Angela.

15. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ik ben ook 23 wordt over 2 maandjes 24
    ventje lief wordt volgende week 33 en we zijn nog niet getrouwd willen wel trouwen maar wil een super groo feestdus moeten wel ff sparen :)
    ventje heeft 3 dochtertjes samen met zijn exs oudste is 8 en de tweeling wordt volgende maand 7 en dan hebben we samen een dochter van 20 maanden en nu krijgen we weer een meisje er bij :D dus we houden een meiden gezin
    verder hebben we 1 poes en krijgen er over ongeveer 3 weken nog een kitten bij en dan hebben we nog 2 vogeltjes dat was het wel zoon beetje
    ow ja woon in oldenzaal hihihihi alleen nu tijdelijk in enschede in het mst :(

16. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Ik ben afgelopen maand 44 geworden.Ben getrouwd(alweer 19 jaar).
    Mijn man is 46 en we hebben 4 kids van 21,18,17,17.De oudste 2 zijn
    jongens en de tweeling is een 1-eiige meidentweeling.
    Nu dus na jaren zwanger van een jongetje.:)
    We hadden dus 2 honden maar sinds vorige week vrijdag dus 1.
    Ze is een podenco mix en we hebben haar uit een dierenasiel in Spanje
    gehaald.Onze hond die we hebben moeten inslapen was ook uit en dierenasiel.
    Ik woon in Noord-Holland in een dorpje omgeving Alkmaar.

17. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    @Nessy, sterkte met het verlies van jullie hond!
    Wij hebben zelf 3 pool honden gehad,
    een husky,malamute, en akita inu., en ik weet ook hoe erg het is als je er 1 moet laten inslapen door ziekte.

@Syboena, ik hoop dat het bij jou toch nog snel beter gaat, is de ctg al wat beter van je kleintje ? lijkt me inderdaad ontzettend erg om zo lang in het zh te moeten blijven, en vooral als je nog een kindje hebt! Succes.

@Ellen goed om te horen dat je beter hebt geslapen! En veel doen lukt inderdaad niet meer he :)

Hier ondertussen ook druk bezig om alles op orde te krijgen, vandaag gaan we de achtertuin leeg ruimen, en de schuur helemaal leeg halen...want wil alles netjes hebben voor maandag dan gaan we trouwen :) Helaas lukt het bij mij ook allemaal niet meer zo soepel als ik zou willen,
    want ons kleine ukje ligt al maximaal ingedaald en vast in mn bekken, en dat geeft wel de nodige pijn en ongemakken nu.....:)
    Ik was dat dan ook vergeten dat indalen zo vervelend kon zijn, aangezien alleen onze eerste ingedaald is maar pas helemaal op het einde van de zwangerschap, en de 2e is niet ingedaald geweest (spoedks ivm uitgezakte navelstreng) Dus ja het is nog even afzien, maar ze houden het goed in de gaten in het zh!

Voor de rest zal ik me even verder voorstellen,
    ik ben een maandje geleden 25 geworden, mijn verloofde, maandag man is in maart 36 geworden.
    we hebben een dochter van nu 3 jaar en 11maanden.
    verder hebben we 2 konijntjes, en 1kat American Curl.
    We wonen in de provincie Zeeland, in een echt mosseldorp :p

Zo en nu ga ik toch echt nog wat doen, want moet nog te veel gebeuren!

18. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ben me net kapot geschrokken lig al weer aan het ctg moet elke ochtend rond 8 uur maar net heeft haar hartslag op 59 gezeten en toen had ik het gevoel alsof me hele baarmoeder bij elkaar trok :( en als een spnsje uit werdt geknepen echt heel eng
    dus ik druk op de bel komt ze bij me staan en gebuerde het nog een keer en ze heeft de ctg er af gehaalt en is er mee naar beneden naar de gyn gelopen dus nu ff afwachten wat die zecht
    oh ze komt net binnen lopen moet er nog aan blijven liggen zij de gyn ik zeg ja dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken :(
    en vanmiddag moet ik weer een nieuwe ctg maken dus ja maar weer afwachten wordt er zo moe van al dat wachten :(

19. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @syboena,
    Het zit je echt niet mee zeg! Hoop dat het snel beter gaat met je en dat je snel weer bij je meisje bent. En dat de hartslag natuurlijk goed blijft van de baby, wel schrikken hoor.
    Kreeg net gewoon tranen in m'n ogen toen ik je verhaal las dat je niet eens je meisje hebt kunnen knuffelen. Lijkt me zo erg als je daar ligt en je kind dan weggaat. Denk dat ik de hele dag aan het huilen zou zijn.
    Heel veel sterkte in ieder geval!!

@ iedereen, ik ben 25 en word 1 week na de uitgerekende datum 26 (dus hoop dat ze niet te lang blijft zitten haha) m'n vriend is bijna 27 en we hebben samen een dochtertje van 3 en ons tweede meisje is nu dus op komst :)

20. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    nou moet idd ook erg veel huilen als de kids er zijnprobeer in me zo groot mogelijk te houden maar het liefst knuffel ik ze helemaal plat maar het ergste is ze gaan steeds weer weg :(

wil zo graag naar huis
    maar goed moet nu eerst beter gaan met ukkie voor wij ook naar huis kunnen
    maar hoop gewoon dat ze snel komt ook al moet ze dannog een poos blijven maar is beter dan dit want dit vreet je wel op

Deel Deze Pagina