30 weekjes mag aftellen!!! wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ellen291982, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    @syboena: snap zo goed hoe je je voelt! kon ook haast geen afscheid nemen als manlief onze zoon mee nam naar het ziekenhuis. hij snapte er neits van en wilde heel de tijd kroelen wat niet ging met de ctg. Dat breekt je hart echt. Helaas is het niet anders. Hoop dat de harstlag van je ukkie wat beter blijft zeg, wat een vervelende spanning. Succes meid!

Ik ben 19 jaar, en mijn man is 25. Ons zoontje is vorige week 2 jaar geworden en ben nu dus in verwachting van onze dochter :D. Verder wonen we in Roosendaal en hebben we 2 hele lieve konijntjes in de tuin huppelen!

2. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    op zich de reden waar ik voor opgenomen ben mag ik naar huis :D want over geven en diareé heb ik niet meer dus mocht ik om die reden wel naar huis kwam ze me vrolijk vertellen :D dus ik blij was in gedachten al me spullen aan het in pakken

zecht ze ineens maar de ctg`s zijn niet goed genoeg om je naar huis te laten gaan en omdat ik me nu zelf niet goed voel houden ze me toch nog ben erg misselijk en heb al van af dinsdag hoofdpijn en als ik opsta zie ik allemaal sterretjes en vlekjes :(
    dus mag ook niet meer naar beneden ging elke dag met ventje lekker ijsje eten :D maar aangezien ik niet meer naar beneden mag zal dat ook wel over gaan
    vanmiddag gaan ze nog bloed prikken voor zwangerschapsvergiftiging omdat ik koppijn blijf houden dus ja wordt allemaal ff afwachten

3. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Niet zo'n goed nieuws dus, alhoewel, met zwangerschapsvergift. ben je nergens beter af als in het ziekenhuis, hoe vervelend het ook is. Hoop dat het gewoon een buikgriepje was waar je wat langer van moet herstellen!

4. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Hoi...even een korte update van mijn kant.
    Ben net opgenomen in het amc op de mediumcare
    omdat mijn bloeddruk ondanks mijn medicatie
    naar de 180/115 is gegaan en ik best veel regelmatige
    harde buiken heb.Baarmoederhals is nu 1.2cm en
    er is funneling zichtbaar.Gelukkig geen andere
    klachten maar ze gaan me medicatie dosering
    verhogen en als mijn bloeddruk weer lager is mag
    ik weer naar huis.Hopelijk snel want ik heb het zo
    erg warm hier....
    Maar goed...ik hou jullie op de hoogte.

Syboena...ik denk aan je.Dikke knuffel xxx

5. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Gaat niet best hier met de dames. Hoop dat jullie snel weer uit het ziekenhuis zijn! In ieder geval sterkte iedereen, en zoals al vaker is gezegd, de laatste loodjes wegen echt het zwaarst he.

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@nessy meid wat erg van je hond. gecondoleerd. weet dta een hond heel dicht bij je kan staan
    moeliijk zeg dat je zoveel klachten erbij hebt kan me voorstellen dat je het zwaar hebt. De baby ligt er dus helemaal al klaar voor. zou dus best kunnen dat de weeen eerder beginnen. Dan helemaal fijn dat je met 37 week word ingeleid.

@syboena ten eerste voel je alstjeblieft geen gevaalde moeder. Je kan hier niks aan doen meid. Ik vind het erg voor je. Klopt het hartje wel goed dan?
    kan me heel goed indenkenn dat je je heel erg alleen voelt en dat je je machteloos voelt. Ik hoop dat je alsnog heel snel naar huis mag
    lees net de rest jeetje wat schrikken meid. was het een soort wee dan? konden ze het verklaren?

@angela je bi zal idd wel erger zijn. word ook steeds zwaarder wat je bekken moeten dragen. pfff hoop dat je het nog een beetje volhoud.
    Idd 6 kilo is niet veel. dat is wel lekker
    de camping ziet er heel gezellig uit zeg! kan me voorstellen dat jullie daar graag komen

7. Ellen291982

@syboena ik las die klachten en dacht ook gelijk is het geen zwangerschapsvergiftiging? wanneer krijg je de uitslag?

@nessy he bah jij ook al in het zh. Ik hoop echt dat je snel naar huis mag

8. Ellen291982

@maaike en in dit weer is in de tuin bezig zijn helemaal geen pretje. Doe maar rustig aan dan maar wat uitbesteden aan je verloofde toch?

9. Ellen291982

ik ben 29 en mijn man is 36. We hebben een dochtertje van bijna 2 (25 juni word ze 2). we zijn op 30 juli 2004 getrouwd en zijn al sinds 8 juli 2000 samen. Gaat echt snel dus! we wonen in een koophuisje met een lekkere grote tuin (we houden alleen niet heel erg van het bijhouden haha) maar Emma kan er lekker spelen

10. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ben inmiddels weer thuis :D

maar heb totaal geen energie
    alle botjes in me lichaam doen pijn heb last van de warmte en voel me gewoon niet goed :(
    elke dag nog ctg thuis en 1x per week naar ziekenhuis voor echo enz

heb nog niet terug gelezen maar dat doe ik wel ff als ik me wat beter voel

11. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Ben ook weer thuis maar ben benieuwd voor hoe lang.
    Bloeddruk was wel weer wat lager maar ik voel me gewoon niet goed.:(
    Heb bedrust voorgeschreven gekregen dus we doen ons best.
    Donderdag moet ik weer terug tenzij het slechter gaat want dan
    moet ik me eerder melden.

xxxNessy

12. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hoi

Ik ben nu bijna 35 weken! Vorige week een weekje weg geweest na mijn verlof. Vind het heerlijk om niet meer te werken.

Vandaag hadden ze een babyshower voor mijn georganiseerd. Ontzettend verwend! Hier moet nog een hoop gebeuren hoor, eigenlijk nog de hele babykamer ;) heb ik nu lekker de tijd voor.

Afgelopen vrijdag groeiecho gehad voor de tweede keer omdat ze dachten dat ze misschien te klein was. (ik ben ook maar 1.54)
    Maar ze groeit hartstikke goed en weegt nu ongeveer 2.2 kilo.
    Dat vind ik al best flink aangezien mijn dochter geboren is met 2680 gram.

Ik heb enorm zin om te shoppen en te relaxen en genieten van mijn verlof.
    Ga nu jullie verhalen even teruglezen want daar heb ik nu alle tijd voor :D

13. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    veel succes allemaal met de laatste loodjes!!!

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @nessy jeetje meid doe rustig aan hopelijk blijf thet goed gaan!
    wat erg van je hond na zoveel jaar ga je toch van een hond houden.

@syboena jij ook al in het ziekenhuis geweest, hopelijk blijft het nog even goed gaan!

@ess woon jij vlak bij babydump?

ik ben 26 en mijn man is 31 zijn nu bijna 4 jaar getrouwd we hebben een zoon die volgende week 3 word we wonen in brabant en we hebben nog een hond een amerikaanse bulldog van bijna 7 jaar.
    en een stel tropische vissen...

vandaag mn laatste middagje werken heb woensdag en vrijdag vakantie opgenomen en dan begint mn verlof jeeaahhh:D

15. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    kan me weer melden bij de gyn :S
    gister temp van 37,7 om 13:30 temp van 38,1 en nu net temp van 37,7 dus mis een infectie omdat het zo schommelt :S:S

16. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ben net weer terug :D

ontstekings waarde zijn van 200 naar 800 gegaan :(
    dus zit wel ergens een ontsteking
    morgen weer op nieuw laten prikken en kijkken of het stijgt

heb vandaag gevraagt aan de gyn of ze het kleine meisje neit konden halen zit er echt helemaal door heen
    wil zo graag me lichaam terug en dat kleine meisje zien zo is eht echt niks heb de gyn ook gezecht dit gun ik neit eens mijn grootste vijand
    ben zo klaar met zwanger zijn wil dit nooit meer mee maken

sorry voor mijn geklaag

17. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.275
    2.978
    113
    Meiden, ik verplaats jullie topic naar de 'zwangerschap-clubs'.

Lotte

18. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @bulldog, woon niet heel dicht bij de babydump maar woon er ongeveer 20 minuutjes vandaan. Moet er binnenkort weer heen want dan zal m'n bestelde lamp voor de babykamer wel binnen zijn:D

Vinden jullie het ook zo benauwd? Ik had eerst geen last van de warmte maar sinds gisteren vind ik het echt vies plakkerig en benauwd weer.

@syboena, heeft de gyn niet gezegd of ze de kleine willen gaan halen of niet? Zou wel heel fijn voor je zijn!! Hoop dat je in ieder geval snel de oude bent hoor.

19. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    nee ze willen haar pas halen met 37 weken :(
    en ik snap het ook wel hoor elke dag is weer mooi mee genomen natuurlijk en als ze nu komt moet ze ook nog lang in het ziekenhuis blijven maar ben er gewoon klaar mee

20. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0

snap jou volkomen met al die pijnen en dingetjes is het geen pretje om zwanger te zijn nee...
    maarja om haar nu te halen zit wel risico aanvast nog een paar weekjes vol houden meissie dan is ze der..
    ik wens je veel sterkte en dat je het nog even uit kan hoeden;)//

Deel Deze Pagina