30 weekjes mag aftellen!!! wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ellen291982, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Ja ze willen haar natuurlijk zolang mogelijk laten zitten.. en inderdaad anders moet ze ook nog een tijdje in t ziekenhuis blijven, dat lijkt me ook erg als je dan steeds je kleintje achter moet laten. maar snap heel goed dat je het zat bent.

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik was dit topic al kwijt .....

@syboena jeetje meid het zit je niet mee weten ze waar er iets zit?
    ik snap da tje er helemaal klaar mee bent , maar voor de baby is het beter dat ie nog ff blijft zitten.
    sterkte.

@ess ik woon er ook zon 20 minuten vandaan met de auto dan, ga er morgen ff heen ze hebben badcapes en avent flessen in de aanbieding..

zo heb vanaf nu verlof kan ik ff de laatste babyspullen gaan inslaan en de babykamer in orde maken, heb het eigenlijk nog best wel druk moet nog best veel doen.

3. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @bulldog haha nou dan gaan je laatste weekjes wel snel voorbij als je nog een hoop te doen hebt, dat is wel lekker toch ;)

4. angela87

angela87 Actief lid

13 mei 2011
    138
    0
    0
    thuis mama
    Deventer
    goeie morgen meiden!

wat vervelend dat het met 2 van ons niet zo best gaat
    hopelijk lukt het allemaal nog een beetje en komt het allemaal goed en zijn jullie beebjes er snel!

hier is alles goed vandaag ff naar de VK voor controle maar alles zal wel goed wezen voel me verder goed dus

vandaag gaat me dochter van net 2 voor het eerst naar de peuterspeelzaal vind het zooooo spannend haha vanmiddag om 13.00 uur moet ze naar school
    vind het ook wel lekker zo nog even een paar weekjes rust 2x 2,5 uur in de week! me dochter is behoorlijk druk een echte drukte maker kan bijnaar geen min rustig zitten ze gaat zelfs mee naar de wc als ik moet!
    wil overal mee helpen enzo dat is wel weer lief

ben vanmorgen al vroeg met de was begonnen dan helpt ze erg lief door het ook in de machine te stoppen :D lekkerding
    en ze heeft de zelfde tik als mama aan schone was ruiken oooohh dat vind ik zo lekker daar geniet ik echt van
    alleen nu in de zwangerschap is het nog erger dan normaal:S ik zou wel iedere dag me beddengoed willen wassen zodat het savonds zo lekker ruikt als je naar bed gaat me nacht kleding was ik zowiezo iedere dag en trek dus altijd savonds weer de schone aan omdat die zo lekker ruikt!

dromen jullie de laaste tijd ook zo raar?
    ik wel verschrikkelijk!
    ik droomde van het weekend dat me man vreemd ging en me ging verlaten omdat ik zwanger ben van een meisje en hij wil niet in een vrouwen gezin wonen en had dus een andere vrouw zwanger gemaakt van een jongentje :S

en droomde eergister dat me moeder weer rookte en dan ook nog zware shag :S
    me moeder is 5 weken geleden gestopt naar dat ze in het ziekenhuis heeft gelegen omdat ze in eens trombose bleek te hebben
    ze heeft ruim 43 jaar gerookt en is van het 1 op het andere moment gestopt! vind het echt knap van der! en dan droom ik zo iets raars!

dat dromen van me man vond ik echt verschrikkelijk werd met een heel naar gevoel wakker heb hem toen ook maar wakker gemaakt en gevraagt of het echt niet zo was :$
    nee hij vind een vrouwen/meiden gezin erg gezellig

nou meiden ik ga der weer vandoor ik ga verder met me wasjes enzo en dan zo de tas van me prinsesekind voor school klaar maken

fijne dag!

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @angela spannend hoor voor de eerste keer naar de psz!

dromen doe ik ook raar vooral als ik een drukke dag achter de rug heb vannacht heb ik gedroomd over dat ik eindelijk verlof heb haha.
    bovendien slaap ik erg slecht heb deze zwangerschap nog geen 1 nacht doorgeslapen en moet ik er minimaal 2 x per nacht uit om te plassen en drinken...

6. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @angela, en hoe heeft ze het gehad op de peuterspeelzaal? En hoe verging het jou haha.. ik had daar toen zo'n moeite mee, begon gelijk te huilen toen ik daar wegliep hahaha.

En over die dromen, ja heb ik ook.. ik droom ook heel vaak dat ik ruzie heb met mijn schoonouders, maarja dat zou zo ook in het echt kunnen gebeuren dus die zijn wel grappig ;) haha

aan de was ruiken doe ik ook altijd, heerlijk!!
    Alleen aan de babywas ruiken heeft niet zoveel zin, heb het gewassen met neutral dus dan ruik je niks haha.
    Dacht trouwens dat ik klaar was met de babywas, maar had zondag m'n babyshower en heb weer een hoop gekregen, dus kan nog een paar wasjes gaan draaien haha.

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@bulldog lekker met verlof. Moet je nog veel babyspullen halen?Doorslapen hier ook een crime. moet steeds plassen en ik slaap heel licht

@angela wat spannend dat je dochtertje naar de psz gaat. Hoe vond ze het?
    ook lekker voor jou idd dat je wat rust kan pakken nu helemaal je aan het einde van de zwangerschap zit

@syboena begrijp je helemaal meid, als 'gewone' zwangere zonder teveel kwalen heb je het al zwaar laat staan jij die gewoon een rottijd hebt nu met ctg's, zh bezoeken enz. Vind het heel sneu voor je. Hoop dat je wel thuis mag blijven vanaf nu

@wendy dank je wel!

@miss x lekker jij ook met verlof. Je voelt je nog wel goed dus, wat fijn. Ook fijn dat alles goed was met de kleine.
    wat leuk een babyshower. wat heb je allemaal gehad?

@nessy hoe is het met je? nog thuis? ik hoop het heel erg!

@dromen hier ook meer dromen en ook veel enger kunnen ze zijn, Net of het echt is wat er gebeurd!

8. Ellen291982

Hier hebben we eigenlijk alles in huis voor de kleine. Ook wel fijn. We hadden natuurlijk nog veel dingen van Emma. Kleertjes heb ik eigenlijk genoeg maar denk dat ik nog wel wat ga halen haha!

9. Ellen291982

o ja ben ik benieuwd naar voor de meiden die kunnen kiezen waar willen jullie bevallen?
    Ik moet dus naar het zh omdat ik een geplande ks krijg

10. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Ik wil in het ziekenhuis bevallen. Moet nu ook omdat ik bloedverlies heb gehad, maar was het toch al van plan. Ik zou nooit thuis willen bevallen, is echt niks voor mij.

11. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Even een kort berichtje via mijn mobiel.
    Ben vanmiddag weer opgenomen ivm mijn
    bloeddruk etc.Hoop donderdag wel weer thuis
    te zijn....wordt weer afwachten....

12. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @nessy, jeetje sterkte meid!

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ellen ik heb gister nog een deken gehaald en waskussenhoezen.
    vandaag ga ik nog even badcapes,waskussen,flessen halen en dan ben ik dnek ik ver klaar,
    moet alleen nog luiers en voeding halen dan.

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @nessy jeetje meid beterschap hopelijk zakt je bloeddruk!!

@ellen ik moet in het ziekenhuisbevallen omdat ik bij de eerste een ks heb gehad.

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ben trouwens ook nog op zoek naar een luiertas maar kan gewoon nergens een leuke vinden , ja eentje van 100e maar dat gaat me te ver.
    had een leuke gevonden bij prenatal een bloemen een blauwe heeft mn schoonzus die gekocht....

16. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Ik moet ook nog voeding kopen, verder heb ik zo goed als alles wel in huis. Welke voeding ga jij gebruiken bulldog? Ik ga voor nestlé groeie start. Heb er al veel goeie verhalen over gehoord.

oh en een luiertas, wat een drama was dat om een leuke te vinden haha. Er was niks in mijn smaak. Heb nu eentje gekocht van monnalisa, wel echt belachelijk duur maar ben er wel heel blij mee.

17. Ellen291982

@nessy ah nee niet weer. wat ontzettend rot meid. Lief dat je het ons laat weten. Heel veel sterkte

@bulldog dat schiet mooi op dus! bijna alles inhuis. ik vind de luiertas van de Hema erg leuk (de rode/rozige) ook niet duur. Die ess als voorbeeld heeft is ook erg leuk!

@voeding ik twijfel nog tussen bv of fv. Als ik weer voor fv ga ga ik weer voor Nutrilon. Dat kreeg Emma al in het zh en dat beviel erg goed. dus uthuis mee doorgegaan toen

18. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Ik heb ook zitten twijfelen over borstvoeding, maar heb het bij m'n dochter geprobeerd en vond het echt helemaal niks. ben er echt het type niet voor en dan ga ik met tegenzin zitten voeden en dat wil ik niet. Daarom voor flesvoeding gekozen.
    Uiteindelijk heb ik toen voor friso gekozen wat ook prima was, nooit geen problemen mee gehad. Maar hoor zulke goede verhalen over groeie start dat ik die graag wil proberen.

19. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ nessy hoop dat je snel weer thuis bent

@ alle dames hier ook alles al in huis op voeding na
    wil wel graag borstvoeding geven maar omdat er bij shirley geen voeding in zat heb ik nu zo iets wil een pak voeding in huis hebben voor als het weer niet gaat
    en wij hebben shirley altijd op kruidvat voeding gehad dat was een van de besten volgens het cb en ze heeft het er altijd goed op gedaan en kost ook bijna niks 6 euro per pak

verder hier nog erg depri vandaag wil ik toch echt een goed gesprek met de verpleging dat ik er gewoon helemaal aan kapot ga er komt zo veel bij dat het me gewoon te veel wordt
    shirley was echt altijd een mama`s kindje maar sins ik echt voledig plat moet ziet ze me niet meer staan ze loopt me gewoon voorbij alsof ik lucht ben en rent gelijk naar papa toe :(
    en dan nog te horgen gekregen dat mijn moeder erg ziek is heeft een kwaadaardige kanker in haar lichaam en er is eigelijk niks meer aan te doen alleen maar gemo maar dat wil ze niet ze zecht gemo lost niks op het stelt alleen maar uit en dat wil ik niet dus ja die heeft het leven eigelijks al opgegeven en is nog maar 42 :(
    dus ja wordt wel beetje veel nu en ben bang als ik dit nog 4 weken door moet lopen dat ik eindig in een depressie en dat wil ik graag voorkomen

pffffffff jullie zullen wel denken heb je haar ook weer met haar geklaag sorry

20. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Nee hoor syboena, dat denken we helemaal niet! Is toch fijn dat je zo een beetje van je af kunt schrijven. Maar wat erg zeg van je moeder! Echt vreselijk.
    Ze gaat dus geen chemo proberen?
    Kan me goed voorstellen dat je het allemaal niet meer ziet zitten. En van je dochtertje is wel begrijpelijk natuurlijk, maar dat maakt het voor jou niet minder moeilijk. Ze is nu natuurlijk vooral op dr vader aangewezen, dan is het logisch dat ze meer naar hem trekt. Dit zal vast wel veranderen als jij weer tijd met haar kunt doorbrengen.
    Ik wens je echt heel veel sterkte en praat maar eens goed met de verpleging en vertel hoe je je voelt, op deze manier krijg je straks nog een postnatale depressie. Dat moeten ze zien te voorkomen!

Deel Deze Pagina