30 weken 3d echo: geschrokken van uiterlijk

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door immetje, 6 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. immetje

immetje Lid

6 mei 2008
    60
    0
    0
    Wij hebben met 30 weken een 3d echo laten maken en ik ben n beetje geschrokken van t uiterlijk?> :oops: De ogen staan behoorlijk naar voren ( idee van wallen).Ik weet dat dat nog recht trekt, maar ik heb t idee dat het bij ons nog erger uitziet als bij andere. Herkent iemand dit?

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Haha ja hoor. Ik ben toen meegeweest toen mijn vriendin een pretecho kreeg. Toen we hem 3d zagen, deinsden we allemaal achteruit! Iiiih wat een monster! Maar dat ligt dus echt aan de echo en hoe de baby in de baarmoeder ligt enzo. Als d ekleine eruit komt, is het vast een beauty. Het zoontje van mijn vriendin is iig echt een mooi mannetje om te zien!

3. Bojenna

Bojenna Actief lid

25 okt 2007
    120
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi hoi,

Ik heb as maandag een 3d echo ben dan ruim 27 weken. Maar ooh jee heb er eigenlijk helemaal niet bij stil gestaan dat het wel eens een beetje kan tegenvallen. Toch denk ik dat je er niet te veel aan moet denken zal vast allemaal mooier zijn als je je wondertje in je armen houd.

Ben benieuwd wat ik te zien krijg hahaha

Groetjes Bojenna

4. Niet meer actief

immetje,, don't worry :)
    mijn beste vriendin kreeg een 3d echo en daarop had die kleine ook echt wallen leek het wel.. het is echt een SUPER mooi meisje :)
    Vind ook niet echt dat je supergoed kan afleiden van die foto's , toen ze er was.. dat ze daar nou op leek?

5. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik vond die 3d echo's sowieso een beetje eng en heb er daarom geen laten maken. Was heel tevreden met alle 2d echo's die ik heb gehad hoor, maar 3d vond ik niet mooi.

6. immetje

immetje Lid

6 mei 2008
    60
    0
    0
    Fijn om te lezen.
    Je hebt echt het gevoel dat je t kindje mooi moet vinden en dus durf ik ook tegen niemand uit te spreken dat we iets geschrokken waren van t uiterlijk.
    Ik zag wel aan de reactie van mijn zusje dat zij ook schrok van de ogen. De rest zag er overigens heel lief uit. De foto's zijn ook echt van dichtbij genomen.
    Nog 9 weekjes en dan hoop ik t wondertje in mn armen te mogen aanschouwen.

7. Chantal1977

27 jan 2008
    28
    0
    0
    geen
    Berkel en Rodenrijs
    niet schrikken hoor, je kan er echt niks van zeggen.
    Ik heb ook een 3 d echo laten maken bij de tweede.
    Ik vond het toen ook tegenvallen en hij had een hele grote neus. Ik ben de rest van de zwangerschap dus ook een beetje angstig geweest.
    Het is een prachtig mannetje geworden met een heel mooi klein neusje! (hij is inmiddels 3). Hij leek in niks op de 3d foto.
    Nu ben ik zwanger van de derde en (weer 30 weken) en heb ik bewust geen 3 d laten doen omdat ik bang was dat ik zou schrikken.
    Het wordt vast een prachtig kindje, je zult het zien!

groetjes,

Chantal

8. dolfijntje1980

dolfijntje1980 Actief lid

23 okt 2007
    104
    0
    0
    Hoi hoi,

Wij hebben vorige week een echo laten maken,
    en ik heb er van genoten, vond het prachtig om onze frummel te zien.

Groetjes
    Sil

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wij hadden dat ook op sommige foto's. Ik begon al tegen die vrouw, lijkt wel op E.T!

Maar die vrouw, die de pretecho maakte, zei ook al. Je moet rekening mee houden, dat alles ook een beetje ingedrukt wordt in je buik.

Plus dat het geluidsgolven zijn die in de computer aan elkaar worden gezet. Op sommige echofoto's ziet ie er dus ook heel anders uit, dan de foto's die 5 minuten geleden waren gemaakt. (snappie?)

10. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ja en sommige dingen moet je gewoon 'in het echt zien' om goed te kunnen beoordelen! Onze dochter vond ik ook niet echt mooi op de 3d echo. Haar bovenlip leek heel ver uit te steken. Toen ze er eenmaal was bleek ze wel een 'volle bovenlip' te hebben, en als je haar en profile ziet zie je inderdaat dat ie wat uitsteekt, maar het is helemaal niet opvallend. Terwsijl het dat op de echo wel leek.
    Bolle ogen duidt volgens mij alleen maar op mooie grote kijkers!

11. Niet meer actief

heeft er iemand echt spijt van een 3d?

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik von dhet fantastisch en ben geweest met 23 wk. ik kon zien dat ze mijn neusje en overbijtje had en de oortjes van der papa echt erg mooi. een vriendin van mijn had een 3d echo laten doen met 21 wk en haar kidnje had om het bot te zeggen (dopoogjes) en ze was ook wel geschrokken. toen het geboren werd was ze erg blij dat de baby gewoon mooie oogjes had die keurig op zen plek zaten :) en niet uitstake,

in mijn album op bladzijde 2 staan wat fotos van mijn 3d echo en ze leek precies na der geboorte

13. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Wij hebben twee keer een 3/4D echo laten maken, 1x met 16 weken en gisteren de tweede. En beide keren waanzinnig om te zien. Het blijft een echo en vooral gisteren was het van belang dat de kleine goed lag, en stil bleef liggen. Al was hij veel aan het draaien, we hebben toch veel mooie (niet schokkende) 3D foto's eraan overgehouden :)

14. sasgirl

sasgirl Actief lid

21 feb 2008
    202
    0
    0
    Utrecht
    Oh gelukkig ik ben dus niet de enige die het soms een beetje eng vindt de 3d-foto's! :oops:

Een jaar terug heeft een vriendin van me het laten doen en ze liet de foto's zien en ik schrok eerlijk gezegd ook een beetje, het ziet er wat eng uit en soms lijken dingen uit proportie. Ze zou het zelf ook niet snel bij een tweede doen zei ze, maar haar dochtertje is echt een prachtig meisje, echt opvallend mooi maar dit was bij lange na niet op de echo te zien. Beter een lief, leuk, mooi kindje in het echt dan op de echo toch, geen zorgen maken hoor! :D

Anderen zijn gelukkig wel super enthousiast over de echo dus het zal er inderdaad ook aan liggen hoe de baby ligt etc. Kan je bij een echocentrum trouwens geen 2d-echo's laten maken? Dat lijkt me wel heel leuk!

15. Vlinder84

Ja sasgirl, ze doen ook gewoon 2d. Ben je nog goedkoper uit ook!

16. sasgirl

sasgirl Actief lid

21 feb 2008
    202
    0
    0
    Utrecht
    Oh dankje ga ik eens informeren bij mij in de buurt! Want ik wil eigenlijk snel weer hoop dat die echocentra's niet zo'n lange wachtduur hebben. Met 15 weken schijn je de baby er niet meer in zn geheel op te krijgen dus we moeten snel zijn ;)

17. Vlinder84

Jawel joh, ik geloof dat ze pas na 28 weken niet meer helemaal erop passen en zelfs nog later! Dus je hebt nog alle tijd ;)

18. sasgirl

sasgirl Actief lid

21 feb 2008
    202
    0
    0
    Utrecht
    Oh das helemaal mooi, weet ook niet meer hoe ik daar nou bij kom hoor. Volgens mij ergens gelezen maar zal wel niet goed gelezen hebben! thnx!

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb ze altijd al eng gevonden, al moet ik wel zeggen dat ik sommige close ups van de gezichtjes wel heel mooi vind, maar ik krijg het altijd zo benauwd van alles eromheen wat te zien is.
    vandaar dat ik het ook niet laat doen

Deel Deze Pagina