Onder fotoalbum bij de echo's heb ik een foto geplaatst van onze echo bij ruim 15 weken. Arts had geen tijd om iets te zeggen over het geslacht. Maar ik ben reuze benieuwd. Ik vind het lastig om er iets van te maken en vraag daarom jullie mening. Wat denken jullie: is het een jongen of een meisje. Of is het gewoon nog niet te zien. Nou ben benieuwd! Groetjes Jacobien
ik zie een soort van hamburger dus denk een meisje. het is nog wel heel vroeg om dit te bepalen maar ik denk dus jullie een meid krijgen. wat zegt je gevoel? die was bij mijn namelijk altijd goed kwa geslacht.
mmm, 2x een meisje. Het lijkt er wel een beetje op, hé. Ik dacht op basis van de echo ook een meisje. Een voorgevoel heb ik niet, of heb ik wel maar kan per dag wisselen. Dus niet echt betrouwbaar. Ben benieuwd naar meer reacties. Dus roept u maar: wat is het: een knul of een meid! groetjes Jacobien
Ik zou ook zeggen een meisje. Wij krijgen een jongetje en bij ons zag het er toch wel heel anders uit . Maar het is ook nog wel vroeg om het geslacht te bepalen, dus het kan nog best een jongetje worden natuurlijk.
De foto staat onder menu, bij fotoalbum, echo's en dan is het denk ik de eerste foto (onder de naam Jacobien). Groetjes Jacobien PS vraag ook aan verloskundige gesteld en zij denkt ook een meisje.
Nee hoor, mijn vriend ziet er ook niets in. En aan de andere kant, een vriendin van mij die veel echo's in haar zwangerschap gehad heeft ziet er weer een jongetje in. Als ik goed en lang naar de echo kijk, denk ik dat het een meisje wordt. Maar goed, het gokken is leuk. En de meisjes stemmers staan flink voor. Dus blijf jullie mening spuien en als ik het zeker weet dan meld ik het jullie. groetjes Jacobien
hoi hoi ik zie dat dus ook het hartje maar aan de linkerkant (zie pijl) zie ik wel iets wat op een piemeltje lijkt dus denk ik een jongen en aan de rechterkant ( zie pijl) de big mac zal het late zien ben zo vrij geweest om je echo even te kopieren hoop niet dat je het erg vind groetjes nathalie
maar aan de linkerkant ligt toch het hoofdje?Kan me niet vvorstellen dat het hart zo dich van onder zit. ik zie in de foto alleen een beebje met de beentjes,en daar tusen 2 streepjes.met 15 weken kan het nog alle kanten opgaan.
Hoi, Hierbij wat meer info. die een vriendin mij over de echo gaf. Aan de linkerkant ligt het hoofd, het zwarte vlekje op de romp (2 kamertjes) is inderdaad het hartje, het zwarte vlekje daar weer onder is de maag. Als je heel goed kijkt zie je onder aan de echo ook een onderarm en voor het hoofd ook een handje (5 vingers). Het kindje kijkt weg van ons, maar de romp ligt wel naar ons toe. Wat jij aanwijst als zijn piemeltje kan dus niet (hoop ik), omdat dat naast het hoofdje zit (hi, hi). groetjes Jacobien
Ik zou gewoon lekker de 20weken echo afwachten... Met 15 weken kan het nog alle kanten op. Als het maar gezond is denk ik dan maar
Het kan inderdaad een bigmacje zijn (meisje), maar het kan ook een balzakje zijn. Dat hadden ze bij mijn zoontje fout tot 26 weken. Bleek het bigmacje met 26,5 week ineens een balzakje te zijn Het kan dus beide... Wanneer heb je de volgende echo? Jammer van die arts dat hij geen tijd had om te kijken (zo lang hoeft dat toch niet te duren )
Hoi, Richa, natuurlijk is het belangrijkste dat je kindje gezond is. En het maakt ons ook niets uit of het een jongen of een meisje wordt. Maar het blijft natuurlijk leuk om naar zo'n echo te kijken en in te schatten wat het zal worden. Ik ben gewoon nieuwsgierig van aard, hi, hi. De echo is gemaakt bij een vruchtwaterpunctie en dan willen ze geen tijd maken voor andere zaken dan het onderzoek. Daarbij zij de arts, over 3 weken weet je het zeker. Daar heeft hij natuurlijk helemaal gelijk in. Maar als je nieuwsgierig bent is 3 weken lang en ik vind het gewoon leuk om samen met jullie een gokje te wagen. Groetjes Jacobien
hihi je had er een poll van moeten maken ik gok een meisje maar heb er natuurlijk helemaal geen verstand van
Vandaag de uitslag van de vruchtwaterpunctie gekregen. De uitslagen waren goed; joeppieee! Er is echt een last van mijn schouders gevallen. Wat een geweldig nieuws. En het andere leuke nieuws is dat we een dochter krijgen. Na 2 jongens nu een meid, dat zal even wennen zijn maar super leuk. Dus iedereen die op de echo een meisje zag had gelijk.