harde buiken

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mymiracle, 9 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

Hoihoi,

ik heb een vraagje, ik heb nog steeds harde buiken, zo'n 4 per uur en soms een hele lange, nu weet ik dat het voor mijn termijn erbij hoort maar ik vraag me toch iets af. ik heb het idee dat ik het erger heb als ik moe ben,
    ik heb namelijk een schildklierafwijking en die is sinds dag 1 van de zwangerschap nog niet in orde geweest, de internist heeft mijn medicatie inmiddels verdriedubbeld, nog 100 erbij en dan zit ik aan de max voor die medicatie.
    ook heb ik een zwangerschapsallergie waardoor ik bijna niet slaap omdat ik zo vaak niesbuien heb, 8 a 9 keer niezen, gevolgd door een bloedneus, paar keer neus snuiten en weer slapen (paar keer per nacht).

kunnen mijn harde buiken de oorzaak zijn van mijn kwaaltjes en geen rust genoeg krijgen?
    ik moest van de bedrijfsarts al minder gaan werken maar een beetje blijven werken vind ik zelf altijd wel gezond dus ik werk nog wel.

ik probeer elke middag bij te slapen. is er verder nog iets dat ik kan doen?

ik doe alles voor een gezond kindje ;) ik weet alleen nu even niet meer wat ik nog meer kan doen.

groetjes Nanda

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Nanda,

je doet genoeg. Overleg het met je arts. Als je zoveel harde buiken hebt zou je toch moeten overleggen of je nog minder zou moeten werken. Maar dat kan ik niet zo zeggen, dat moet je met je arts bespreken en hangt ook af van wat jij wilt, denk er in elk geval over na.

Mirjam

Deel Deze Pagina