30 weken echo, metingen boven gemiddelde

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Pioen, May 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pioen

Pioen Fanatiek lid

Jun 11, 2008
    1,903
    0
    0
    Hoi!

Ik heb maandag de 30 weken echo gehad en mijn kindje ligt zelfs wat voor op schema, t woog 1610 gram en qua metingen wat boven het gemiddelde. ;)
    Nu was ik vandaag op controle bij de vk en ze zei, zo die heeft een goed tehuis, t wordt een flinkerd :D Ik weet dat deze metingen nu niet alles zeggen maar ben toch een beetje benieuwd naar de ervaringen van anderen.
    Wie heeft dit ook gehad en bij wie werd het ook echt een flinkerd of bleef het toch 'normaal'?

2. gemke

gemke Niet meer actief

mijn vk zei bij mijn dochter dat ze een flinke baby zou worden dus dat ik me maar moest voorbereiden op een zware bevalling
    een zware bevalling werd het wel (puur door de angst die dat bij me had opgewekt stomme vk) maar mijn dochter was maar 46 cm lang en woog nog geen 6 pond
    een kleintje dus als ik door mijn angsten niet de weeën had tegengehouden was het een soepele bevalling geweest maar goed was jong en naiëf nu weet ik inmiddels beter want de tweeling is er erg soepel uitgekomen geen centje pijn

3. makey

makey Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    1,999
    0
    0
    mijn groeiecho was ook (weer ) bovengemiddeld net als mn andere zoon (dit word ook een jongen) en hij was bij de geboorte 3880 en 55cm dat is idd wat "bovengemiddeld"maar dus nie tidioot groot ofzo hoor!!
    8pond is tegenwoordig heel normaal ,maar is wat bovengemiddeld.
    Wees maar niet bang hoor dat je een reuzebaby krijgt het zal wel meevallen.
    Heb zefl ook nog eens veel vruchtwater en een korte romp dus lijkt t ook meer dan dat t eigenlijk is ("word")

Share This Page