Wooooooow 3 cm al?! Fijn joh nog maar 7 te gaan Maar bij mij zaten ze er 400 gram onder dan geschat En SUCCES TOITOITOI!!!
Ik ben ook nieuwsgierig....kijk af en toe of je ventje al is geboren...maar lees nog niks!! Succes voor als je nog moet bevallen en genietze voor als je mannetje al geboren is!!
3680 gram is heel gemiddeld / iets erboven maar niet extreem groot ofzo hoor, ik wou dat ik zulke kleintjes kreeg hihi die van mij zijn al dik 8-9 pond met 38 weken hihi
Niet de meest voor de hand liggende foto, maar in dit topic ligt dat anders. NA een hele vlotte bevalling een kerngezonde zoon, Benjamin, geboren. Vanmorgen een poepluier!
WOOOOOOOWWW wat een knapperd!!!! en wat fijn he die poepluier, vond ik ook zo fijn toen Floor poepte. GEFELICITEERD! dus op het eerste zicht is hij gezond? genietse!
Welkom Benjamin! Veel geluk, liefde en gezondheid toegewenst. Wat een super fotos!!! Dit is natuurlijk al een heel goed teken!
Joehoe!! Wat fijn dat jullie ventje gezond geboren is!!! Gefeliciteerd en geniet van je verlof en je gezin!! (fijn dat je geen 'lotgenoot' bent..)
Dag dames! Dank jullie voor het lieve meeleven Hij woog 3870 gram. Hij is veel afgevallen (onder andere door VIJF dikke meconiumluiers), maar is vandaag alweer 60 gram bijgekomen. Borstvoeding gaat als een tierelier, heerlijk. Ik had een mega-snelle, makkelijke maar wel 'heftige' bevalling. In een uurtje van de eerste echte wee naar baby op buik. Laatste kwartier: Van 6 cm ontsluiting naar baby op buik. Moest ik wel even verwerken hoor, ik vond het echt niet leuk. Maar gaat inmiddels echt heel goed. Geen knip of scheur, heerlijk!
zo das een flinkerd haha lekker hoor! En Floor was ook veel afgevallen ook door de vele poepluiers. herkenbaar dus haha en wat snel! fijn hoor! nu lekker gaan genieten!