Zijn er nog meer dames die wachten tot de 20-weken echo met het geslacht? Veel vrouwen gaan toch eeder voor een geslachtsbepaling en soms denk ik dan zouden we ook gaan? Maar ik wil wachten zodat we het zeker weten wat het wordt, en daarbij krijg je het dan toch te horen dus waarom nu betalen voor een echo, groen he? Maar soms vindt ik het wel moelijk, ik lijk wel de enige die wacht. Dus wie komt mij steunen en wacht ook tot de 20-weken echo?!! Groetjes Cindy
Ik wacht nog op de eerste echo.. das helemaal erg hahahaha de 20 weken echo zit er dan wel weer snel achteraan gelukkig hahaha. Krijg tussendoor ook nog een echo voor mn eigen gemoedsrust ivm Lucas* die ik met 16 weken verloor. Ik ben zo benieuwd wat dit wondertje is.. jongetje of meisje.. manlief hoopt een meisje en daarna een jongetje.. kan ook heel goed zijn dat het een tweeling is lol *zit in zn familie* Hij wil eerst een meisje zodat die later op het broertje kan passen hahaha krom maargoed ik was de jongste thuis en paste op mn broer Nog paar weekjes wachten meis! dan is het 20 weken voor jou! Gaat sneller dan je denkt hoor.
ikke!! ik mag donderdag eerst het hartje beluisteren. Daarna een afspraak maken voor de 20wk echo. Hoop zo dat ik dan te zien krijg wat t wordt... straks ligt t met de beentjes gekruist ofzo...dat zou balen zijn want t is mijn enige kans om te spieken. Vind t te duur om een pretecho te maken, nu ik alleenstaand ben. Mijn gevoel zegt een meisje, maar dat durf ik gewoon niet te geloven, dat zou echt heel leuk zijn. Heb namelijk al een zoontje van 11 maanden. Maar een jochie is natuurlijk ook helemaal super. Hebben jullie zelf ook al een bepaald gevoel voor wat t zou worden? Bij mijn zoontje wist ik gewoon dat t een jochie was, heel apart.
@Corina..aaah ja die maar eerste he? Erg dat je een kindje bent verloren meid... @Fontana, ja is ook stom eigenlijk zo`n pretecho tussendoor, kost geld en je ziet de baby toch dan meetsal weer na 2 weken ofzo, daarbij heb ik liever gelijk zekerheid!! Wij denken een meisje!! En ik vindt het anders nog lang duren tot 28april!!!
Ik ben net uit gewacht! Hahaha het was super leuk, maar doordat ik ook zo zat te wachten werd ik erg gespannen, en heb ik dus de echo sniffend doorgebracht hahaha. Veel plezier alvast
Ik heb ook gewacht hoor! Ik wilde ook liever weten of het gezond was en dat ik dan ook zou horen wat het zou zijn vond ik een bonus, maar niet ultra belangrijk. Na mijn 2 miskramen had ik wel andere zorgen dan dat. Ik heb dus ook nooit overwogen om eerder een geslachtsbepaling te laten doen. Puur omdat dat voor ons niet zo heel issue was. Vind het enorm gaaf hoor dat wij een zoontje krijgen, begrijp me niet verkeerd, maar ik had niet de behoefte om het eerder te weten.
wij wachten ook op de 20 weken echo en dan ook voor het geslacht...we vinden het ook erg duur om pretecho te laten doen ookal is het hardstikke leuk om je baby te zien groeien... wij mogen 26 april...nog 4 weken duurt nog zo lang...
met 17 weken heb je net zoveel zekerheid als met 20 weken. als je goede apparatuur hebt en een goede echoscopiste is het duidelijk te zien. kijk als je er gewoon geen geld voor hebt dan kan ik het begrijpen. hier wisten we met met de meiden met 15 weken, en nu deze met 13 weken. en die met 15 weken wist ze voor 100% en dat klopte ook. of deze klopt moeten we wachten tot september. t viel mij op, dat je bij elke geslacht wat er bekend gemaakt werd zij, is het wel zeker??? kan dat wel zo vroeg?? als een echoscopist het niet duidelijk ziet dan zegt ie dat wel, er wordt nooit gegokt....
Ik wacht ook tot donderdag = 20 weken echo! Heeeel moeilijk, want ik wil het dolgraag weten! Zelfs al in staat geweest naar een echobureau te gaan, maar ik heb me in kunnen houden de afgelopen 4 weken Aangezien ik regelmatig echo's krijg, had ik gehoopt het al wel eerder te kunnen zien, maar met de 16 weken echo liet de kleine het niet zien! Dus onze hoop gaat uit naar donderdag! En anders ws. over 2 weken weer een echo tijdens de controle
Hoi hoi, Wij wachten ook tot de 20 weken echo. Bij onze 1e wilden we het geslacht niet weten. Bij onze 2e hebben we (dacht) met 17 weken een pretecho gehad. Het geslacht klopte en nu wachten we tot de 20 weken. Wil dan het geslcht wel weten, maar kan nu het geduld wel opbrengen... al duurt het wachten lang... Succes met wachten Groetjes Claire
Wij wachten ook tot de 20 weken echo. We mogen volgende week dinsdag weer een kijkje nemen daarbinnen. Eerst had ik het gevoel dat we een jongetje verwachten maar nu weer heel sterk een meisje dusja .
Met 13 weken een geslachtsecho is toch ook erg vroeg? Zoals ik op het internet kan vinden is het geslacht nog hetzelfde, daarbij wordt er nooit met 100% zekerheid gezegd tenminste dat mogen ze niet eens. Ik vindt het zelf veel fijner om gewoon te wachten en echt zekerheid te hebben ipv, we denken ......
Dat begrijp ik best hoor meid, idd ga je voor de gezondheid van je kindje in eerste instantie!! Daar is die echo ook voor bedoeld....
ik zou zeggen ga naar die vrouw toe ze weet echt wel wat ze doet.en wat ze zegt natuurlijk. dat je voor de gezondheid gaat dat doe je met een 20 weken echo. daar is heel die echo voor! met de zwangerschap van Bo had je nog niet eens die 20 weken echo. en dat je het geslacht wilt weten staat los van het feit dat de gezondheid op nummer 1 komt
Nee hoor wij wachten wel hahaha 20 weken echo is zeker voor de gezondheidmaar ook de mogelijkehid om erachter te komen wat het geslacht is....
toch heb je ook echoscopiste die niet zeggen met de 20 weken echo wat het gaat worden. die zeggen daar is deze echo niet voor. dat hoor je ook regelmatig.
Wij wachten ook op de 20-weken echo op 12 april Ben de dagen al aan het aftellen! En dan duurt het zo lang....