En de beeb is helemaal goedgekeurd! Lag netjes op de bovenste groeilijn ! Alleen een klein eigenwijsje, want elke keer als we een echo van het gezichtje frontaal wouden doen, ging telkens het armpje ervoor! Uiteindelijk wel alles kunnen zien, dus tot op heden is onze uk helemaal goedgekeurd Ook konden we zien dat onze kleine een heel lief klein ...................MEISSIE is Bekijk bijlage 62730
En nog even eentje! Beweeglijk moppie, want deze foto is dus qua gezicht wat bewogen Bekijk bijlage 62731
gefeliciteerd!!!! en je hebt me wel in spanning laten zitten hoor.... heb verschillende keren gespiekt vandaag of je al wat gepost had!!!! en leuk een meisje...!!! verklaart meteen die eigenwijsheid... tenminste was hier wel het geval (bij tweede).....
gefeliciteerd! Heerlijk gevoel he dat alles goed is!!Ik moet zeggen dat wij erg gerustgesteld zijn na vorige week maandag en nu kan het genieten echt beginnen! Leuk een meisje! Geniet ze!
leuk joh!!! en een meisje geweldig!!! kan niet wachten tot mijn 20 weken echo....helaas moet ik toch nog wat gedulde hebben.....15 juni (dinsdag al over 10 weken haha)heb ik hem!!! maarre geniet ervan!!!! liefs!
Gefeliciteerd! De 20 weken-echo is toch heel spannend en er moet dan vast een last van je schouders zijn gevallen nu Ik heb de mijne pas op 25 mei..pfff!