Hoi, vannacht met veel harde buiken op verloskundige dienst aan monitor gelegen. Had om de 3 miniten harde buiken. Verder zei de verloskundige dat ik een verweekte baarmoedermond heb nog niet ingekort en 1 cm ontsluiting. Ik ben nu 35+1. De harde buiken zijn uiteindelijk gestopt na een aantal uren en hebben voor geen verdere ontsluiting gezorgd. Nog dames dit gehad? Hoe lang duurde het bij jullie nog voor de effectieve bevalling? Is ons 2de kindje. Dochter is op 35+4 geboren na breken van de vliezen.
Ik heb dit in alle drie mijn zwangerschappen rond dat termijn ook al gehad. De ontsluiting vorderde vanaf dat moment ook, maar langzaam en ze kwamen niet te vroeg. Ik ben bij alle drie ingeleid (met 38+0, 37+6 en 37+5) en had bij de start daarvan respectievelijk 3cm, 4cm en 3cm ontsluiting.
Ik ben met 26 weken zwangerschap in het ziekenhuis geweest, baarmoedermond verwerkt iets verkort en 1 a 2 cm ontsluiting. Ik ben sindsdien halve dagen gaan werken en ik probeer thuis met al 2 Kids het iets rustiger te doen. Ik ben nu 30 weken, het kan goed nog weken duren. Het ziekenhuis zegt dat er geen risico is op vroeg geboorte. Ik ben zelf met 26 weken geboren, mijn oudste met 26 weken en mijn jongste met 41 weken ingeleid. Dus het is heel verschillend.