Ik ben morgen 30 weken zwanger, heb vanochtend seks met mijn man gehad, en na het afvegen zag ik ineens allemaal slijmerig bloed, het is echt helderrood bloed. En heb nu een harde buik, en mijn schaamstreek is nu best gevoelig, net alsof er wat druk op staat, niet dat het echt erg pijn doet. Heb dit nog niet eerder gehad. het bloedverlies niet, maar ook de harde buik en druk op mijn schaamstreek nog niet.. Heeft iemand hier ervaring mee? Vinden jullie dat ik de VK moet bellen of nog eventjes aankijken?
Ik zou zeggen even bellen met de vk. Wil je echt niet bang maken, maar met de twin had ik dat met 32 weken, avond ervoor ook de liefde bedreven met mijn man, een mega hoogtepunt gehad en binnen 24 uur had ik de jongens op de werled gezet. Hoeft bij jou natuurlijk niet hetzelfde te zijn, maar voor de zekerheid zo jouw vk even de boel kunnen controleren en kijken waar het bloed eventueel vandaan komt, het kan natuurlijk ook gewoon een bloedvaatje zijn die geknapt is de boel is down under behoorlijk doobloed nu, dus bij het minste geringste kan er wat bloed komen........ Succes en sterkte!!
Ik moest inderdaad komen voor de zekerheid. Ze wilde niet kijken of ik al iets ontsluiting had omdat ze dan iets kon opwekken dat ze niet wilden.. Heb een half uur aan de monitor gelegen en alles is goed gelukkig! Ben blij dat ik toch gebeld heb! Bloeden is inmiddels gestopt gelukkig! Bedankt voor je tip!