Ik irriteer me namelijk zo aan auto gordels! Totaal niet afgestemt op zwangere vrouwen. Tenminste niet als je maar 1.58 bent De onderkant drukt hard op me baarmoeder en de schuine band drukt me borst plat!! Herkennen jullie dit? En zijn er nog meer materialen die jullie kennen die absoluut niet afgestemt zijn op zwangere vrouwen?
die autoriem is ook niet geschikt voor langere vrouwen met een flinke volle stevige boezem... heb er al sinds ik echt borsten heb last van dat dat ding omhoog kruipt over mn borst en dan in mn keel zit te schuren en te doen! Wordt alleen maar erger nu ik zwanger ben wel onderweg op vakantie die onderste riem omhoog getrokken over mn buik heen, zat een stuk lekkerder!
Grrrrr, die autogordel zit inderdaad niet lekker! Ik heb ook een hekel aan krappe wc-hokjes en saaie zwangerschapskleding!
die gordel vind ik dus wel meevallen maar ja, ik ben dan ook niet heel klein of heel groot Ik irriteer me mateloos aan de verkleedhokjes in het zwembad. Met twee van die deuren, aan elke kant een? Ik kan er niet meer tussen! Nog erger: het aanrecht. Die zit voor mij nu dus op een onmogelijke hoogte. Kan er niet meer lekker achter staan, maar moet zijwaarts draaien Anders krijg ik met groente snijden enzo last van mij rug omdat ik voorovergebogen moet staan... Liefs,
Krappe wc's!! Oh en 's avonds kan ik echt doodchagarijnig worden als mijn broek even niet zit zoals ik wil. Die schop ik dan met een dolle kop uit samen met mijn sokken en bh.. dan maar meteen alle irritante dingen uit Ik irriteer me mateloos als ik op de bank lig en mijn telefoon ligt op de keukentafel en ik krijg een smsje. Dan MOET ik dus van de bank af want moet gewoon dat smsje lezen. Ook irriteer ik me aan de binnenkant van mijn autovoorruit. Daar zitten nog een aantal kringen in van de Tomtom.. en ik gun mezelf gewoon de tijd niet om die even weg te halen. Verder irriteer ik me aan die 2 rotspinnen die elke ochtend mijn zijspiegels helemaal onder de spinnewebben hebben.. Onze douchecabine wordt me nu zo ondertussen ook wel een beetje te krap.. En ons shampoobakje (zit vast met van die zuignapjes) flikkert er elke x vanaf haha. Kan k ook best pissig om worden Zo.. er zijn vast nog wel meer dingen waar ik nu ff niet op kom
Over douchen gesproken. Wij douchen in bad en hebben een douchegordijn ophange. Gisteren werd ik echt helemaal link omdat het douchegordijn steeds naar binnen trok/waaide en tegen me aan plakte! Dacht echt dat ik gek werd, had de neiging om dat ding gewoon eraf te trekken!
@ Ellenbaby, jij irriteert je aan een hoop dingen zo te lezen..maar als ik heel eerlijk ben herken ik ze wel allemaal stuk voor stuk! hahaha Wat ik bovendien nog meer irritant vind: - ik krijg m'n laarzen niet meer aan. Ik kan niet bij de rits of mijn kuiten zijn te dik geworden - mijn mooie voorgevormde vrouwelijke en sierlijke beugelbh's knellen en kan ik om die reden niet langer als een halve dag aan. Ben gedwongen om van die vormloze flutbehaatjes te dragen waar m'n boezem totaal niet voor geschikt is (laten we eerlijk zijn, geen enkele boezem is daar voor geschikt!) - voedingskussen; waarom is iedereen daar zo enthousiast over?? Ik heb elke nacht een gevecht met dat ding + mijn man schrikt zich elke ochtend rot omdat het net lijkt of er nog iemand bij ons in bed ligt.. verder weinig om over te klagen hoor
Dat voedingskussen herken ik hier, al kan ik zonder ook weer niet slapen omdat ik dan op m'n buik rol. Maar wat een ellendig ding als je 50 keer per nacht draait en het laken weer niet goed ligt.
Hahaha lig in een deuk hier,zo heerlijk herkenbaar! Het valt me ook op dat we hier in het topic zwanger zijn van een meid,zal het ermee te maken hebben? Nu heb ik zelf dat ik me erger aan elk deukje in de muren,hoort strak te zijn,leef me nu ook helemaal uit in de babykamer en als mijn tas met mobiel,geld,portemonnee etc. vol zit met rommel,pak ik het er niet 1 voor 1 uit,nee kieper gewoon dat ding leeg op tafel.
Oeh ik heb er nog een! Dat ik continu alles uit mijn handen laat vallen! Dat op zich is al irritant, maar wat ik dan nog erger vind is als je het op probeert te pakken en het lukt niet... bij poging 3 op iets op te pakken wordt ik altijd vreselijk agressief!!
Jaaaaaaaaaaaa hahahaha dit heb ik ook!! Voedingskussen vind ik opzich heerlijk om mee te slapen MAAR!!!... Als ik me dan om wil draaien draait dat ding niet uit zichzelf mee:x Moet k voor mijn gevoel echt de hele wereld verplaatsen om dat ding weer goed te krijgen en verder te slapen
Ik erger me trouwens ook kapot aan mijn dekbed/deken/hoeslaken. Als ik al een vouwtje of een knobbeltje of een bult voel dan word ik helemaal wild en dan lig ik te zwaaien met mijn benen om hetgoed te krijgen.
De douche, grrrr, die wordt inderdaad te klein! En dan dat scheren van die benen en bikinilijn, een onmogelijke taak!
irritant is in deze een understatement!! Ik ben ook zo onhandig en heb al allerlei spullen weg moeten doen omdat ik het stuk heb gemaakt. Dacht je klaar te zijn met je babyuitzet, komen de kosten voor vervanging van al die spullen er nog bij. Wordt een dure zwangerschap zo!
pfff als ik bij de kassa in de supermarkt heb afgerekend en de spullen liggen te ver bij me vandaan kan ik er niet bij, mn buik zit dan precies tegen die rand en beide deuken niet in hahaahah. dan moet ik op mn tenen gaan staan en over de rand heen gaan hangen, very charming! lol!!!