Ik had eerst nergens last ban en nu sinds een week voel ik me echt beroerd. Nog moeier dan eerst, misselijk en enorme pijn in mijn buik. Vandaag werd ik zelfs op mijn werk duizelig. Volgens mijn verloskundige is dat nu het leven van een zwangere vrouw. Ik ben een slechte drinker en ze vertelde me dat ik 3 tot 5 liter per dag moet drinken. Nou dat is voor mij een hele klus... Hebben jullie dit ook gehad, eerst nergens last van en opeens wel?
ja hoor hier nog eentje! alleen ging ik me goed voelen rond week 15/16. bij week 20 tot nu tot week 39 weer heel erg ziek,moe,misselijk,buikpijn. schijnt heel normaal te zijn hoor, maar soms denk ik ook van kan zwanger zijn niet leuk zijn. Sucses!
hier ook joh, vooral last van buikpijn als ik loop ofzo. Ben wel minder moe dan eerst, maar die buikpijn is ook erg vervelend.
Mijn collega zei vandaag nog dat ze zo weer zwanger wilde worden alleen om het zwanger zijn. het is bij mij nog geen ramp maar het brengt een hoop ongemakken met zich mee...
ja de 1 geniet echt van het zwanger zijn en heeft nergens last van, en de ander die heeft alleen maar kwaaltjes zoals ik maar toch ben ik blij dat ik zwanger ben en dat ik dit mooie kleine meisje draag. Maar liever ben ik ook niets misselijk en heb ik geen buikpijn maar het hoort er acht allemaal bij. Evaatje: misschien doe je te veel op een dag en daarom die buikpijn.? misschien een teken om het wat rustiger aan te doen.
Ik geef les dus rustig aan doen is erg lastig. Eerst reed ik nog 5 dagen op mijn paard maar dat is nu een stuk minder. Nog 1 weekje werken en dan heb ik lekker 2 weken vakantie.
Ohw oke dan. Maar het is wel belangrijk om naar je lichaam te luisteren voor jou en je kindje, al kan het niet altijd. Ik wil je beterschap wensen en ik hoop dat je snel mag gaan genieten en minder moe bent en minder last van je buik heb. Groetjes Lieverdje,
Keek net even in je album en zie dat je net zoals ik tatoos op je buik hebt, zijn die bij jou uitgerekt?
uhmm ja mijn tatoos zijn wel een beetje uiterekt en ze zijn nu heel licht van kleur door het rekken. Maar zo erg verandert zijn ze niet, ik vindt ze nog vrij normaal, maar van andere mensen hoor ik soms weer andere dingen dat ze groter zijn en zijn uitgerekt.