Gisteravond vanaf ongeveer 10 uur begon ik erge harde buiken te hrijgen, een soort krampgevoel wat van boven in de buik naar beneden trok. Heb al veel last geahd van harde buiken maar deze voelden echt wat onprettiger. Toch maar even getimed en het kwam steeds om de 5 min, ze hielden 50/60 sec aan. Om half 12 heb ik een warme douche genomen, mijn buik bleef hard maar het voelde niet meer zo kramperig. Daarna op bed gaan liggen en toen weer om de 5 min die kramperige harde buiken. Ik vond het niet heftig genoeg op de een of andere manier om de vk te bellen. Tussen de harde buiken door was de kleine erg actief. Na 2 uur vanacht viel ik eindelijk in slaap. Ben daarna nog 3 x wakker geworden van een harde buik. Nu vanmorgen wel weer veel harde buiken maar nog geen regelmaat. Ben sinds ik wakker ben ook druk geweest, zoontje naar school brengen etc. Ik ga zo even relaxed op de bank liggen en kijk dan even wat er gebeurd. Laatste dagen trouwens ook veel naar toilet voor grote boodschap... Vraag me af of iemand dit herkent? Zal het al een begin zijn van? Of zijn het oefenweeën of indalingsweeën? Het zou natuurlijk wel te vroeg zijn, maar mijn zoontje is al met 33,2 weken geboren, dus je weet maar nooit... Als er straks weer regelmaat in komt, ga ik toch maar even bellen.... Ben benieuwd naar jullie reacties!
Hier ook al veel last van harde buiken als ik teveel gedaan heb. Maar aangezien je de vorige keer al te vroeg bevallen bent zou ik toch voor de zekerheid even de vk bellen. Soms heb ik ook lang na de inspanning nog veel last van harde buiken. Maar dan weet ik ook dat ik teveel gedaan heb. Moet wel zeggen dat de inspanning die ik nu nog maar kan doen ook veel minder is geworden dan paar weken geleden. Dat veranderd bij mij ook. Hoe is het trouwens nu? Maar hoe dan ook, omdat het nu allemaal wat heftiger dan normaal lijkt te zijn bij je zou ik voor de zekerheid ff bellen.
ik had met 35 wk en 2 dg behoorlijke buikpijn en steken heb de verloskundige gebeld verloor ook vocht (bleek later gewoon afscheiding) bleek dat de kleine in 6 dg tijd volledig ingedaald was ze hadden inwendig getoucheerd en ze konden het hoofdje voelen aleen geen ontsluiting nog die steken harde buiken en meer ontlasting heb ik ook gehad zelfs echt diaree tot soms wel 2x per dag rennend naar toillet. bij jou kan het idd harde buiken of indalingsweeen zijn en je darmen komen een beetje in de verdrukking vandaar meer ontlasting...
Als ik teveel heb gedaan heb ik normaal gelijk harde buiken, maar nu was het gewoon na een 'rustig' dagje. Ik zit nu net op de bank en nu gelukkig nog weinig last...nog maar ff afwachten... Maar zodra het weer opkomt ga ik toch maar ff bellen
Even weer een berichtje van mij... Gisteren toch de vk gebeld, omdat het op een gegeven moment om de 3 a 4 minuten kwam en pijnlijker werd. Mocht komen voor een ctg, bleek idd toch weeënactiviteit. Maar heb geen ontsluiting, kindje wel heel erg gedaald. Waarschijnlijk zijn het dus voorweeën geweest... Uiteindelijk 24 uur lang om de 3, 4 ,5 minuten! Nu is het weer rustig.... dus wachten we maar rustig af
Dus toch weëen. gelukkig nog geen ontsluiting en blijft ie nog een dikke week zitten! Goed dat je wel even hebt laten controleren.