Vandaag wezen werken en toen ik thuis kwam bloed verlies de hele wc zat onder het bloed. Ik in paniek de vk bellen nam niemand op het was half 2 ? Dus de huisarts waar ik bij langs kon komen dus ik oppas regelen en alles werd ik gebelt door me man dat de dokter had gebelt en niks konden doen voor me dus dat ik niet lang hoefde te komen. Ik dus met tranen de nood tel gebelt van de vk me verhaal gedaan. Na 10 min belde ze terug dat ik langs moest komen. Ik er gelijk heen na lang wachten me verhaal weer gedaan en heb toen een echo gehad. Ze kon de baby niet vinden en na dat ik me blaas had geleegd kwam ze de baby tegen die lag achter me blaas heel vrolijk hartje en en het bewoog zelf al. Wat de bloeding was geweest kon ze niet zeggen maar een miskraam was het nog niet . Maar wel gezegd dat het als nog mis kan gaan ben nu nog maar 10 weken en 3 dagen. Maandag is me volgende echo deze stond al geplant dus ik hoop dat de baby dan weer gegroeid is en dat ik maandag weer een vrolijk kindje in me buik zie springen. O maakte me zo zorgen omdat ik al vaker bloed heb verloren en al 2 keer een miskraam heb gehad maar ik hoop dat het nu goed blijft gaan. Ik moest gewoon even mijn verhaal kwijt aangezien nog bijna niemand weet dat ik zwanger ben is dit even een heerlijke opluchting.
jeetje wat vervelend! kan het me helemaal voorstellen! hoop voor je dat alles goed blijft gaan en dat je maandag een mooie echo krijgt, succes!
Ach meid wat naar. Er kunnen veel redenen zijn voor bloedverlies, dat je geen miskraam hebt stelt je hoop ik een beetje gerust? Maar het zal wel stressen zijn tot maandag (als ik in jou schoenen zou staan). Laat je even weten hoe het met je gaat de aankomende dagen?
Wat een onzekere periode zeg! Gelukkig kon ze een mooi kloppend hartje vinden. Veel sterkte de komende dagen, ik hoop dat je maandag een mooi gegroeid boontje ziet met kloppend hartje!
je voelt zo machteloos op zo'n moment! Gelukkig wil een bloeding niet altijd slecht nieuws zijn. Ik heb tot mijn 24e week last van bloedingen gehad... Je blijft schrikken keer op keer... Houd moed meid.
Pfff wat een spanning zeg! Ik duim voor je dat het morgen een stuk beter met je gaat! Hou je ons op de hoogte? Heel veel succes!