Dag Ladies! Na heel heel heel veel forums te hebben gelezen, zit ik zelf met een groot onduidelijkheid... Ik ben een jaar geleden gestopt met de pil en proberen mijn vriend en ik zwanger te worden van ons eerste kindje. Ik had 9 juli t/m 14 juli een ongelofelijk heftige buikpijn en normaal bloedverlies. Dit ken ik niet als mijn normale menstruatie. Daarbij kwam er ook rugpijn in mijn onderrug. Afgelopen zaterdag had ik met afvegen licht roze bloedverlies, dit duurde tot gisteren. Daarbij had ik veel witte afscheiding en was het heel vochtig. Sinds die dag, zaterdag, heb ik enorm gevoelige borsten, ze zijn ook gegroeid, mijn tepelhove heeft meer bobbeltjes en rond mijn tepel lijkt wel nóg een rondje (?) omheen te komen. Daarbij heb ik in het begin een klein beetje krampjes gehad en vanaf die dag voel ik bij m'n navel wat kriebelen en als ik sta "iets" zitten. Soms geeft dit ook steekjes. Met de dag lijk ik steeds ietsss misselijker te worden, met vlagen. Ik hoop natuurlijk dat dit misschien een zwangerschap kán zijn, vanmorgen met een cassette helaas negatief getest... Ik hoop dat jullie dames mij tips kunnen geven of dat iemand zijn verhaal in mijn verhaal herkend. Liefs.
Ik denk dat je niet meer kan dan afwachten. Bij je navel iets voelen kriebelen heeft niets met je baarmoeder te maken, die zit veel lager. Zwangerschapssymptomen zijn bij iedereen anders. Hoeveel dagen ben je nu over tijd?
Als je negatief test dan komen je klachten ergens anders vandaan. Je krijgt pas symptomen als er hcg aanwezig is en dan had je een positieve test moeten hebben. Dat je iets voelt rond je navel kan nooit met een zwangerschap te maken hebben aangezien je baarmoeder achter je schaambot ligt. Die zit pas verderop in de zwangerschap rond je navel. Hoe zijn je cyclussen geweest sinds je gestopt bent met de pil?
Dit past beter thuis is het 'kinderwens' gedeelte. En als ik heel eerlijk bent vind ik 'ten einde raad' ook een beetje overdreven. Ik snap dat het verwarrend is dat je allerlei symptomen hebt maar deze klinken een beetje vreemd. Symptomen horen zoiezo bij HCG en daar hoort weer een positieve test bij. Zondere verdere informatie als hoeveel dpo je bent wanneer je geovuleerd hebt en of je dat hebt getest etc etc kan niemand hier je een antwoord geven.
Omdat het dubbel plaatsen van onderwerpen niet is toegestaan doen we dit topic dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl